Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Audi A6 2.8 iegāde

AutorsZiņojums
walder
22. Apr 2012, 11:14 #21

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8576

Braucu ar: 7 seat MPV

Čomam bija 2 šādi : abiem problēmas ar tomātu.....
Vienu knapi pa 2000 pārdeva, kaut arī bija pirms mēneša pa 2200 iepircis un vēl 700 ielicis... Bēdu ieleja.
Otru vēl tagad nevar pārdot, jo kārba čakarējās un neviens neņemās remontēt (nedod nekādas garantijas).
Viens bija ar 5- nieci automātu un rija minimuks 14 .Kaut kur 350km varēja ar vienu bāku nobraukt
Otrs jau bija ar 6-nieci un rija virs 12l.
Šitam ir vēl problēmas ar vārstīniem, ka viņi ik pa laikam noķīlē....
Tagad čalis brauc ar e39
Offline
shibernieks
22. Apr 2012, 14:48 #22

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

c5 4.2 avantam pakaļā pneimo piekare, kas maksā kosmosu priekš tādu vecu lamatu pircējiem
Offline
PASSATizhi
22. Apr 2012, 14:57 #23

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


22 Apr 2012, 01:10:58 Sancho1 rakstīja:
12V ir pilniigs suuds, bet 30V motors ir ljoti ok. Kuraa briidii vinjsh ir sliktaaks kaa BMW 2.8, nezinu.
Kaarba taa pati ZF 5HP kas bembim. Tikai nelaime taa, ka tika slaveets, ka shijai kaarbai apkope nav vajadziiga, bet ir, kaa visaan normaalaam automaatiskaajaam kaarbaam. Taapeec arii vinjas "kaujas", jo tur vairs iekshaa nav ellja, bet kaut kaada darva.
Auto ir ljoti komfortabls un ja quattro, tad dziive izdevusies
audim tas 2.8 ir diezgan tizlas konstrukcijas. visi ēd eļļu, jāmaina zobene jaucot pus auto, salons ir pa kārtu sliktāks nekā tiešam konkurentam e39. situāciju glābj tikai quattro.
Offline
Dzhanis
22. Apr 2012, 14:58 #24

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo

jaa, es ari musdienas mekleju auto, kuram videjais paterinsh svarstas no 15-20 latiem uz 100km

1.9tdi ftw
Offline
Timur
22. Apr 2012, 15:12 #25

Kopš: 09. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 620

Braucu ar:


22 Apr 2012, 10:37:16 guile rakstīja:
P.S. mašinu mekleju vecakiem..2.8 jau ir max dzineja lielums..

iesāku 1.9tdi, nedaudz dārgāk bet nezinās tavi vecāki bēdu
2.8 ar tomātu tērē 18litri pilsēta, ja doma likt gāzi tad virs 20litriem gāzi un gemors. Usa rožojuma pat neskāties
Offline
guile
22. Apr 2012, 15:13 #26

Kopš: 17. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1525

Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant


22 Apr 2012, 14:58:05 Dzhanis rakstīja:
jaa, es ari musdienas mekleju auto, kuram videjais paterinsh svarstas no 15-20 latiem uz 100km

1.9tdi ftw

dizels jau ir.. corsa 2.7l/100km arpus pilsetas..
vig otru auto ar gazi jo iespeja gazi dabuut pa leeto..
otru vaig komfortablaku un biku lielaku lai var arii 4 cilveki brivi parvietoties..
Offline
PASSATizhi
22. Apr 2012, 15:15 #27

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


22 Apr 2012, 15:12:40 Timur rakstīja:

22 Apr 2012, 10:37:16 guile rakstīja:
P.S. mašinu mekleju vecakiem..2.8 jau ir max dzineja lielums..

iesāku 1.9tdi, nedaudz dārgāk bet nezinās tavi vecāki bēdu
2.8 ar tomātu tērē 18litri pilsēta, ja doma likt gāzi tad virs 20litriem gāzi un gemors. Usa rožojuma pat neskāties
murgi, no pirma līdz pēdējam vārdam
Offline
shibernieks
22. Apr 2012, 15:23 #28

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

vecu audi pirkt ir jēga tikai ar q. lielie v veida dzinēji visi no rūpnīcas ir ar palielu iespējamo eļļas patēriņu.

c5 ir labi auto ar normālu patēriņu un dinamiku. tikai visi nez kāpēc aizmirst, ka runa ir par nu jau 8- padsmit gadus veciem hlamiem, kur nobraukts ir daudz un uz katru eksemplāru kāds kapeikmīlētājs ir kautko ietaupījis kādu kapeiku remontējot.

kā jau teicu - 3.0 benzīns = way to go. dzinējs jaunāks un modernāks, jo pa lielam ir tas pats 2.8 ar atvieglinātu konstrukciju un uz tā rēķina palielinātu tilpumu, kas patēriņu nevis palielina, bet gan samazina.

1.9tdi c5 bundžā vispār ir slima suņa murgi sākot ar to, ka tur uztīts jau ir 500k km un beidzot ar to, ka c5 bundža ir par smagu tik švakam dzinējam.
Offline
Lauriko
22. Apr 2012, 15:31 #29

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


22 Apr 2012, 15:23:49 shibernieks rakstīja:
vecu audi pirkt ir jēga tikai ar q. lielie v veida dzinēji visi no rūpnīcas ir ar palielu iespējamo eļļas patēriņu.

c5 ir labi auto ar normālu patēriņu un dinamiku. tikai visi nez kāpēc aizmirst, ka runa ir par nu jau 8- padsmit gadus veciem hlamiem, kur nobraukts ir daudz un uz katru eksemplāru kāds kapeikmīlētājs ir kautko ietaupījis kādu kapeiku remontējot.

kā jau teicu - 3.0 benzīns = way to go. dzinējs jaunāks un modernāks, jo pa lielam ir tas pats 2.8 ar atvieglinātu konstrukciju un uz tā rēķina palielinātu tilpumu, kas patēriņu nevis palielina, bet gan samazina.

1.9tdi c5 bundžā vispār ir slima suņa murgi sākot ar to, ka tur uztīts jau ir 500k km un beidzot ar to, ka c5 bundža ir par smagu tik švakam dzinējam.


Šī lūk ir lielākā problēma visā šajā lietā!
Ja atradīsi no DE ar reālajiem 200t km nobraukumu tādu Audi un mpats pēc tam nepisīsi kapeiku remontējot viss OK būs!

Uzturēšanas izmaksas C5 V6 nav mazas!
Offline
guile
22. Apr 2012, 16:05 #30

Kopš: 17. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1525

Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant


22 Apr 2012, 15:17:27 alvisrobeznieks rakstīja:
Bļin cik ir gāze pa lēto ?

pa tik cik zale pljavaa..
Offline
guile
22. Apr 2012, 16:07 #31

Kopš: 17. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1525

Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant

runajot par to, ka vec mashina utt...
rekur vecie a6 2.0...tapat kaa 2.5tdi..
ir veel vecaki, bet sudzibu par vinjiem nav..vareetu jau tadu iekert..bet gribas kaut ko jaunaku
karoc problematisks autinjs..

[ Šo ziņu laboja guile, 22 Apr 2012, 16:08:12 ]

Offline
shibernieks
22. Apr 2012, 16:14 #32

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

par divriteņiem ļoti maz sūdzības - visi brauc un priecājas

komforts, ekstras, jauda, dinamika un lukss maksā naudu. gribi lēti pārvietoties atsakies no tā, kas iepriekš minēts
Offline
karlsonss
22. Apr 2012, 16:26 #33

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


21 Apr 2012, 21:39:21 LINIS rakstīja:
Pats ar tadu 2.8q c5 parvietojos, tagad videjais 14,2, ziema topijot 20 mierigi, ellu rij, tomats cakarejas, bet ziema tiesam dievinu Quattro m5 e39 no krusta uz piesnigusas brivibenes varesi pazemot :P


haha, m5 es ar savu vaacu autobuuves sedevru arii easy varu pazemot ziemaa

pofig tas kvatro, nekur neesmu palicis....
Offline
guile
22. Apr 2012, 16:43 #34

Kopš: 17. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1525

Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant


22 Apr 2012, 16:14:50 shibernieks rakstīja:
par divriteņiem ļoti maz sūdzības - visi brauc un priecājas

komforts, ekstras, jauda, dinamika un lukss maksā naudu. gribi lēti pārvietoties atsakies no tā, kas iepriekš minēts

no gazes?
vinja netraucee ne komfortam ne ekstraam ne dinamikai, ne jaudai..
tikai zapaskai vairs nav vietas
Offline
IELEJAM
22. Apr 2012, 17:09 #35

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3222

Braucu ar: prieku

Neklausi "speciālistus", kuriem pašiem nav bijis kāds no minētajiem auto. Te es gribu teikt, ka C5 1.9tdi ar 130zs priekš A6 vagona ir ideāls ģimenes, vai opīšu auto. Iet labi, degvielu netērē, dzinējs uzticams un izturīgs. Ir man bijis gan multitronic, gan manuālis. Multitronic neiesaku, bija man te jāmaina vadības bloks par 700ls, par laimi šo izdevumu pozīciju sedza garantija. Manuālis iet nedaudz švakāk, bet nu tur kārbas problēmas nedraud. Patēŗiņš 7 litri pa pilsētu un 5 pa šoseju. Vienīgais mīnuss, ka komplektā ar 1.9 quattro nav pieejams.
Offline
VMR
22. Apr 2012, 18:04 #36

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Iemetīšu akmeni Šībernieka slavētā 3.0 motora dārziņā - ja pirms tam 2.8 uz A4 tikai mainīju eļļu(rija ~ 1 l uz 10 000) un braucu un pat čerez žopu uzliktā gāzes iekārta nespēja jamam neko nodarīt, tad 3.0 "check engine" deg gandrīz visu laiku, eļļas spiediens ir hvz kur pazudis un pat pa 800 ls Auto Union nespēja atrast vainu, beigās nospļāvos, atvienoju eļļas lampu uzliku gāzi un maucu jau 4 gadus tāpat un nekas, tātad izturīgs maita un eļļu nerij nemaz. Vidējais ~ 12 l abiem
Offline
Android
22. Apr 2012, 18:23 #37

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Cik zinu, tad 4,2 pneimo vai hidrauliskie amji ir tikai avantiem, sedaniem nav. Un arī tos avantus var pārtaisīt uz parastajiem amjiem - vienk jānomaina abi reizē.
Vienk ir cerība, ka tāds 4,2 būs mazāk nobraukts - t.i. nojātu jau tāpat var pamanīt, savukārt reālo nobraukumi bieži slēpj. Ar lieliem motoriem parasti tie auto ir mazāk nokauti..

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Murphy
22. Apr 2012, 19:04 #38

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

4.2 tikai regulāri kārba jāpārlasa, netur to slodzi
Offline
trojasZ
22. Apr 2012, 19:10 #39

Kopš: 17. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 457

Braucu ar: betona maisītāju

Es ņemtu c5 ar 2,5 tdi dzinēju manuāli, pietiekami jaudīgs un 2x ekonomiskāks par to 2,8...
Offline
Android
22. Apr 2012, 19:45 #40

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


22 Apr 2012, 19:04:39 Murphy rakstīja:
4.2 tikai regulāri kārba jāpārlasa, netur to slodzi

Vienkāršāk ir pārtaisīt uz manuāli - var salasīt komplektu no 2,7biT un vēl tur kaut kā - detaļās gan ap 500Ls sanāk, bet labāk, nekā automātu visu laiku mainīt.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo