Online
Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Audi A6 2.8 iegāde
Autors | Ziņojums |
walder | | Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8576
Braucu ar: 7 seat MPV
| Čomam bija 2 šādi : abiem problēmas ar tomātu.....
Vienu knapi pa 2000 pārdeva, kaut arī bija pirms mēneša pa 2200 iepircis un vēl 700 ielicis... Bēdu ieleja.
Otru vēl tagad nevar pārdot, jo kārba čakarējās un neviens neņemās remontēt (nedod nekādas garantijas).
Viens bija ar 5- nieci automātu un rija minimuks 14 .Kaut kur 350km varēja ar vienu bāku nobraukt
Otrs jau bija ar 6-nieci un rija virs 12l.
Šitam ir vēl problēmas ar vārstīniem, ka viņi ik pa laikam noķīlē....
Tagad čalis brauc ar e39 | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| c5 4.2 avantam pakaļā pneimo piekare, kas maksā kosmosu priekš tādu vecu lamatu pircējiem | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
22 Apr 2012, 01:10:58 Sancho1 rakstīja:
12V ir pilniigs suuds, bet 30V motors ir ljoti ok. Kuraa briidii vinjsh ir sliktaaks kaa BMW 2.8, nezinu.
Kaarba taa pati ZF 5HP kas bembim. Tikai nelaime taa, ka tika slaveets, ka shijai kaarbai apkope nav vajadziiga, bet ir, kaa visaan normaalaam automaatiskaajaam kaarbaam. Taapeec arii vinjas "kaujas", jo tur vairs iekshaa nav ellja, bet kaut kaada darva.
Auto ir ljoti komfortabls un ja quattro, tad dziive izdevusies
audim tas 2.8 ir diezgan tizlas konstrukcijas. visi ēd eļļu, jāmaina zobene jaucot pus auto, salons ir pa kārtu sliktāks nekā tiešam konkurentam e39. situāciju glābj tikai quattro. | Offline | | |
Dzhanis | | Kopš: 29. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3734
Braucu ar: kreiso labejo
| jaa, es ari musdienas mekleju auto, kuram videjais paterinsh svarstas no 15-20 latiem uz 100km
1.9tdi ftw | Offline | | |
Timur | | Kopš: 09. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 620
Braucu ar:
|
22 Apr 2012, 10:37:16 guile rakstīja:
P.S. mašinu mekleju vecakiem..2.8 jau ir max dzineja lielums..
iesāku 1.9tdi, nedaudz dārgāk bet nezinās tavi vecāki bēdu
2.8 ar tomātu tērē 18litri pilsēta, ja doma likt gāzi tad virs 20litriem gāzi un gemors. Usa rožojuma pat neskāties | Offline | | |
guile | | Kopš: 17. Mar 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 1525
Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant
|
22 Apr 2012, 14:58:05 Dzhanis rakstīja:
jaa, es ari musdienas mekleju auto, kuram videjais paterinsh svarstas no 15-20 latiem uz 100km
1.9tdi ftw
dizels jau ir.. corsa 2.7l/100km arpus pilsetas..
vig otru auto ar gazi jo iespeja gazi dabuut pa leeto..
otru vaig komfortablaku un biku lielaku lai var arii 4 cilveki brivi parvietoties.. | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
22 Apr 2012, 15:12:40 Timur rakstīja:
22 Apr 2012, 10:37:16 guile rakstīja:
P.S. mašinu mekleju vecakiem..2.8 jau ir max dzineja lielums..
iesāku 1.9tdi, nedaudz dārgāk bet nezinās tavi vecāki bēdu
2.8 ar tomātu tērē 18litri pilsēta, ja doma likt gāzi tad virs 20litriem gāzi un gemors. Usa rožojuma pat neskāties
murgi, no pirma līdz pēdējam vārdam | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| vecu audi pirkt ir jēga tikai ar q. lielie v veida dzinēji visi no rūpnīcas ir ar palielu iespējamo eļļas patēriņu.
c5 ir labi auto ar normālu patēriņu un dinamiku. tikai visi nez kāpēc aizmirst, ka runa ir par nu jau 8- padsmit gadus veciem hlamiem, kur nobraukts ir daudz un uz katru eksemplāru kāds kapeikmīlētājs ir kautko ietaupījis kādu kapeiku remontējot.
kā jau teicu - 3.0 benzīns = way to go. dzinējs jaunāks un modernāks, jo pa lielam ir tas pats 2.8 ar atvieglinātu konstrukciju un uz tā rēķina palielinātu tilpumu, kas patēriņu nevis palielina, bet gan samazina.
1.9tdi c5 bundžā vispār ir slima suņa murgi sākot ar to, ka tur uztīts jau ir 500k km un beidzot ar to, ka c5 bundža ir par smagu tik švakam dzinējam. | Offline | | |
|
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
22 Apr 2012, 15:23:49 shibernieks rakstīja:
vecu audi pirkt ir jēga tikai ar q. lielie v veida dzinēji visi no rūpnīcas ir ar palielu iespējamo eļļas patēriņu.
c5 ir labi auto ar normālu patēriņu un dinamiku. tikai visi nez kāpēc aizmirst, ka runa ir par nu jau 8- padsmit gadus veciem hlamiem, kur nobraukts ir daudz un uz katru eksemplāru kāds kapeikmīlētājs ir kautko ietaupījis kādu kapeiku remontējot.
kā jau teicu - 3.0 benzīns = way to go. dzinējs jaunāks un modernāks, jo pa lielam ir tas pats 2.8 ar atvieglinātu konstrukciju un uz tā rēķina palielinātu tilpumu, kas patēriņu nevis palielina, bet gan samazina.
1.9tdi c5 bundžā vispār ir slima suņa murgi sākot ar to, ka tur uztīts jau ir 500k km un beidzot ar to, ka c5 bundža ir par smagu tik švakam dzinējam.
Šī lūk ir lielākā problēma visā šajā lietā!
Ja atradīsi no DE ar reālajiem 200t km nobraukumu tādu Audi un mpats pēc tam nepisīsi kapeiku remontējot viss OK būs!
Uzturēšanas izmaksas C5 V6 nav mazas!
| Offline | | |
guile | | Kopš: 17. Mar 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 1525
Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant
|
22 Apr 2012, 15:17:27 alvisrobeznieks rakstīja:
Bļin cik ir gāze pa lēto ?
pa tik cik zale pljavaa.. | Offline | | |
guile | | Kopš: 17. Mar 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 1525
Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant
| runajot par to, ka vec mashina utt...
rekur vecie a6 2.0...tapat kaa 2.5tdi..
ir veel vecaki, bet sudzibu par vinjiem nav..vareetu jau tadu iekert..bet gribas kaut ko jaunaku
karoc problematisks autinjs..[ Šo ziņu laboja guile, 22 Apr 2012, 16:08:12 ] | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| par divriteņiem ļoti maz sūdzības - visi brauc un priecājas
komforts, ekstras, jauda, dinamika un lukss maksā naudu. gribi lēti pārvietoties atsakies no tā, kas iepriekš minēts | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
21 Apr 2012, 21:39:21 LINIS rakstīja:
Pats ar tadu 2.8q c5 parvietojos, tagad videjais 14,2, ziema topijot 20 mierigi, ellu rij, tomats cakarejas, bet ziema tiesam dievinu Quattro m5 e39 no krusta uz piesnigusas brivibenes varesi pazemot :P
haha, m5 es ar savu vaacu autobuuves sedevru arii easy varu pazemot ziemaa
pofig tas kvatro, nekur neesmu palicis.... | Offline | | |
guile | | Kopš: 17. Mar 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 1525
Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant
|
22 Apr 2012, 16:14:50 shibernieks rakstīja:
par divriteņiem ļoti maz sūdzības - visi brauc un priecājas
komforts, ekstras, jauda, dinamika un lukss maksā naudu. gribi lēti pārvietoties atsakies no tā, kas iepriekš minēts
no gazes?
vinja netraucee ne komfortam ne ekstraam ne dinamikai, ne jaudai..
tikai zapaskai vairs nav vietas | Offline | | |
IELEJAM | | Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3222
Braucu ar: prieku
| Neklausi "speciālistus", kuriem pašiem nav bijis kāds no minētajiem auto. Te es gribu teikt, ka C5 1.9tdi ar 130zs priekš A6 vagona ir ideāls ģimenes, vai opīšu auto. Iet labi, degvielu netērē, dzinējs uzticams un izturīgs. Ir man bijis gan multitronic, gan manuālis. Multitronic neiesaku, bija man te jāmaina vadības bloks par 700ls, par laimi šo izdevumu pozīciju sedza garantija. Manuālis iet nedaudz švakāk, bet nu tur kārbas problēmas nedraud. Patēŗiņš 7 litri pa pilsētu un 5 pa šoseju. Vienīgais mīnuss, ka komplektā ar 1.9 quattro nav pieejams. | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Iemetīšu akmeni Šībernieka slavētā 3.0 motora dārziņā - ja pirms tam 2.8 uz A4 tikai mainīju eļļu(rija ~ 1 l uz 10 000) un braucu un pat čerez žopu uzliktā gāzes iekārta nespēja jamam neko nodarīt, tad 3.0 "check engine" deg gandrīz visu laiku, eļļas spiediens ir hvz kur pazudis un pat pa 800 ls Auto Union nespēja atrast vainu, beigās nospļāvos, atvienoju eļļas lampu uzliku gāzi un maucu jau 4 gadus tāpat un nekas, tātad izturīgs maita un eļļu nerij nemaz. Vidējais ~ 12 l abiem | Offline | | |
|
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
| Cik zinu, tad 4,2 pneimo vai hidrauliskie amji ir tikai avantiem, sedaniem nav. Un arī tos avantus var pārtaisīt uz parastajiem amjiem - vienk jānomaina abi reizē.
Vienk ir cerība, ka tāds 4,2 būs mazāk nobraukts - t.i. nojātu jau tāpat var pamanīt, savukārt reālo nobraukumi bieži slēpj. Ar lieliem motoriem parasti tie auto ir mazāk nokauti..
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| 4.2 tikai regulāri kārba jāpārlasa, netur to slodzi | Offline | | |
trojasZ | | Kopš: 17. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 457
Braucu ar: betona maisītāju
| Es ņemtu c5 ar 2,5 tdi dzinēju manuāli, pietiekami jaudīgs un 2x ekonomiskāks par to 2,8... | Offline | | |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
22 Apr 2012, 19:04:39 Murphy rakstīja:
4.2 tikai regulāri kārba jāpārlasa, netur to slodzi
Vienkāršāk ir pārtaisīt uz manuāli - var salasīt komplektu no 2,7biT un vēl tur kaut kā - detaļās gan ap 500Ls sanāk, bet labāk, nekā automātu visu laiku mainīt.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|