Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 325td E36 jauda un automātiskā kārba

AutorsZiņojums
7788
29. Nov 2011, 15:36 #21

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco

Izdari to pats respektīvi paskaties vai šļauciņa nav nokritusi no ieplūdes kolektora, kura iet uz spiediena devēju, tad mašīna ir galīgi kūtra!
Un arī neuzskatu ka 25Ls pa to ka pasaka vai sūknis ir pareizi noregulēts vai ne ir adekvāta cena!

Sarežģītāka operācija ir paskatīties vai sadales vārpsta ir pareizi novietota pret kloķvārpstu, tas būtiski maina gaitas īpašības, kā arī iešprices doza, iešprices laiks ne tik būtiski, bet protams ka svarīgi. Vārdsakot ja kaut kas nav kā vajag, tad tas motors knapi kust, nav kā ar benzīniek, kuram apsprākst puse no devējiem un praktiski nejūt izmaiņu!
Offline
Instigater
29. Nov 2011, 16:37 #22

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Šļauciņa var arī aizaugt ciet ar tādu eļļainu biezu šķidrumu, tas gan izpaužas tā, ka auksts neiet, līdz vienā brīdī atlec vaļā. Ees savējo ar šļirci un vaitspirtu 2 reizes skaloju, tagad ar to pašu šļauku jau gadu iet bez problēmām. Šī vaina saasinās tieši uz rudeni/ziemu.

7788, sadalene nosaka to, cik labi iet uz zemiem un cik uz augstiem apgriezieniem, tjipa labākas apakšas, sliktākas augšas vai otrādi?

[ Šo ziņu laboja Instigater, 29 Nov 2011, 16:39:02 ]

Offline
7788
29. Nov 2011, 17:31 #23

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


29 Nov 2011, 16:37:16 Instigater rakstīja:


7788, sadalene nosaka to, cik labi iet uz zemiem un cik uz augstiem apgriezieniem, tjipa labākas apakšas, sliktākas augšas vai otrādi?

teoriju vari nestāstīt, ja sadales fāzes ir ne uz to pusi nepareizi, tad tur ne pie zemiem ne pie augstiem apgriezieniem nebūs jauda.
tevis nosauktie simptomi ir izteikti jūtami pie sūkņa agrākas vai vēlākas regulācijas.
Offline
vskb
01. Dec 2011, 18:42 #24

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega

Man ir tds un zini pec visa klausoties td tik kuleri uzliec un gan jau kustes atrak. ar savu tds tomatisko esmu apmierinats un pardot gan nedomaju. karba ir 4 vai 5 robu??
parbaudi vai vakuma sensors veel dzivs jo ja tas beigts ari auto kusls.jo vakuma sistemas neiet.
nju un no egr slaukas butu pratigi tikt vala.tas ta lai biski mazak dumo un citu problemu

[ Šo ziņu laboja vskb, 01 Dec 2011, 18:47:07 ]

Offline
mocha
01. Dec 2011, 23:27 #25

Kopš: 23. Oct 2009

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

paldies par papildus ieteikumiem.
Pagaidām gaidu rītdienas diagnostiku, tad cerams buus vairaak skaidriibas ko kompis un meistari saka un būs iespēja sākt to visu pārbaudīt no šeit jau iepriekš minētajām vienkāršākajām lietām un tad redzēt cik tālu ar to visu tikt.

Ja pareizi saprotu, tad TD atšķirībā no TDS ir 4 pakāpju tomāts. Vismaz uz kloķa ir 123DNRP.


01 Dec 2011, 18:42:52 vskb rakstīja:
Man ir tds un zini pec visa klausoties td tik kuleri uzliec un gan jau kustes atrak. ar savu tds tomatisko esmu apmierinats un pardot gan nedomaju. karba ir 4 vai 5 robu??
parbaudi vai vakuma sensors veel dzivs jo ja tas beigts ari auto kusls.jo vakuma sistemas neiet.
nju un no egr slaukas butu pratigi tikt vala.tas ta lai biski mazak dumo un citu problemu

[ Šo ziņu laboja mocha, 01 Dec 2011, 23:29:29 ]

Offline
mocha
02. Dec 2011, 23:09 #26

Kopš: 23. Oct 2009

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Cilvēks no Basse motors ar "normālu" kājas svaru izbrauca un atzina, ka šim auto ar jaudu priekš 325TD viss ir kārtība. Uzzināju ariii par kickdown pogu

Īsumā: izbraucu pats līdzīgā stilā un sapratu kā dabūt dziesmu laukā.

Jāatvainojas par sacelto ne-problēmu.
Salīdzinot ar jaunajiem automātiem tie ir nedaudz "mierīgāki/gudrāki", ja tā var izteikties... tādēļ laikam arī tāds aplauziens.

Paldies visiem, kuriem bija idejas par tehniskaa staavoklja saveshanu kaartiibaa. Ceru, ka tuvākajā nākotnē man to nevajadzēs, tomēr vismaz zināšu ar ko sākt, ja būšu ar atziņu, ka jauda samazinājusies.

[ Šo ziņu laboja mocha, 02 Dec 2011, 23:09:37 ]

Offline
freeks
04. Dec 2011, 18:40 #27

Kopš: 16. Jun 2005

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 711

Braucu ar: M3

JAUTAJUMS,varbut kadam ir bijusi lidziga stelle..
coma 525 tds,kaner auksts motors nevar iedot vairak ka 2000 apgr.,kad uzsilst itka sudigi bet aiziet. ja ir kada nojausma kas par vainu ,paldies jau ieprieks.
P.S-mitra laika izpauzas biezak,cik nopratu
Offline
vskb
05. Dec 2011, 01:39 #28

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega


04 Dec 2011, 18:40:47 freeks rakstīja:
JAUTAJUMS,varbut kadam ir bijusi lidziga stelle..
coma 525 tds,kaner auksts motors nevar iedot vairak ka 2000 apgr.,kad uzsilst itka sudigi bet aiziet. ja ir kada nojausma kas par vainu ,paldies jau ieprieks.
P.S-mitra laika izpauzas biezak,cik nopratu

Man bija ta ka noplisisa vads vakuma sensoram un auto bija gurdens lidz 3tuktosiem apgriezienu un tad uzraviens. paskaties vai Tas sensors nav aizaudzis vai vads nav noplisis.
Offline
DrumB
05. Dec 2011, 02:17 #29

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


04 Dec 2011, 18:40:47 freeks rakstīja:
JAUTAJUMS,varbut kadam ir bijusi lidziga stelle..
coma 525 tds,kaner auksts motors nevar iedot vairak ka 2000 apgr.,kad uzsilst itka sudigi bet aiziet. ja ir kada nojausma kas par vainu ,paldies jau ieprieks.
P.S-mitra laika izpauzas biezak,cik nopratu

Tas pats čoms, kas stabā ielika? :vnz: :cp:
Offline
mocha
12. Dec 2011, 11:11 #30

Kopš: 23. Oct 2009

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


01 Dec 2011, 18:42:52 vskb rakstīja:
Man ir tds un zini pec visa klausoties td tik kuleri uzliec un gan jau kustes atrak. ar savu tds tomatisko esmu apmierinats un pardot gan nedomaju. karba ir 4 vai 5 robu??
parbaudi vai vakuma sensors veel dzivs jo ja tas beigts ari auto kusls.jo vakuma sistemas neiet.
nju un no egr slaukas butu pratigi tikt vala.tas ta lai biski mazak dumo un citu problemu


Iestājoties vēsākam laikam ( jau pie -2) auksts auto lec slikti, tātad jāmaina kvlēlsveces, jo silts lec ideāli.
Noņēmu ieplūdes kolektoru (šķiet nav ņemts nost kopš rūpnīcas, jo šlauciņa apakšā ar vienreizējo hamutu piestiprināta bija.
No zinātājiem (e36.lv) uzzināju ka ir tāds egr vārsts.

Tāpēc tagad atgriezos pie šī komentāra un vēlos noskaidrot ko iesākt.

1) kā pareizi iztīrīt egr vārstu? jo iekšā tur ir stipri viss netīrs
2) vai ir jāņem nost egr slauka un kāpēc? Kādi ieguvumi/zaudējumi no tā. Ražotājs tak viņu ir licis, tātad gluži nevajadzīga viņa nevarētu būt.
3) vai vajag kā īpaši tīrīt kolektoru un viss uz priekšu un atpakļa no viņa, ja iekšā ir stipri patumš zaņķis.

atļaušo pārpublicēt bildes


[ Šo ziņu laboja mocha, 12 Dec 2011, 11:13:33 ]

Offline
Puce
12. Dec 2011, 11:23 #31

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Kolektoru izmazgā. Tiesa gan tas ir tāds diezgan ķēpīgs darbiņš. Labāk elpos tas auto. Gan jau, ka šim auto var to EGR amputēt. EGR nepieciešams, lai atgāzes tiktu atkārtoti sadedzinātas, lai gaiss tīrāks. Tā kā tās atgāzes tiek rautas iekšā ieplūdniekā, tad tas ar laiku ar aizaug ar kvēpiem.


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
vskb
14. Dec 2011, 16:47 #32

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega

ampute to egr dzelzs slauku.korkis izplude kollektora.korkis uz egr. vakuma slaucinu off. motors tikkai tirak stradas. padoma tas varsts laiz atgazes un atri aizdirsas.driz vins vairs neveras hermetiski ciet un roda baiga laza.to vakuma sensoru uzmanigi jadabij tiru.nu tas kas uz kollektoram apaksa.stekeri ko vienoji nost.citadak ja tas aizaudzis tad ari slikti iet.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo