Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 279 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: Palīgā sauciens

AutorsZiņojums
Marco
19. Jan 2004, 14:22 #21

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 2029

Braucu ar:

Pirmkaart jau paldies Spiid3 par uzmundrinaajumu. Gribeetos atgaadinaat tavu probleemu pirms paaris nedeelaam! , bet paareejiem paldies starpcitu BMW nevar pulki atvilkt vinam pie aizsleegtaam durviim un iesleegtu signalizaaciju blokeejaas pulkis aaraa naak bet durvis netaisaas!
Offline
Marco
19. Jan 2004, 14:23 #22

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 2029

Braucu ar:

Bet tiko runaaju ar ANDERS un shis atbrauks ar akumulatorinu man paliidzees!!
Offline
XMAX
19. Jan 2004, 14:24 #23

Kopš: 03. Dec 2002

Ziņojumi: 1194

Braucu ar: ....u.c


2004-01-19 14:21, XMAX rakstīja:
Ne pa teemu, bet KAADA BIJA e-adrese KUR VAREEJA RIIGAS KARTI REDZEET, UN JEBKURU IELU ATRAST! Paldies.


Nu zin kaads jeb, nee?
___________________________________________

A dabuji savu BMW vallaa?
Offline
edzulis
19. Jan 2004, 14:24 #24

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Kad man vienreiz palika atslēga uz priekšējā paneļa un durvis bija ciet, paņēmu, izbāzu spiningu pa tumbas caurumu u izķeksēju
Offline
AG
19. Jan 2004, 14:25 #25

Kopš: 24. Sep 2002

Ziņojumi: 4207

Braucu ar: YZ250F

www.uzkartes.lv
Offline
XMAX
19. Jan 2004, 14:29 #26

Kopš: 03. Dec 2002

Ziņojumi: 1194

Braucu ar: ....u.c

Paldies, Danke
Offline
dzintars_
19. Jan 2004, 14:30 #27

Kopš: 25. Aug 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2186

Braucu ar: v60


2004-01-19 14:24, XMAX rakstīja:

2004-01-19 14:21, XMAX rakstīja:
Ne pa teemu, bet KAADA BIJA e-adrese KUR VAREEJA RIIGAS KARTI REDZEET, UN JEBKURU IELU ATRAST! Paldies.


Nu zin kaads jeb, nee?


___________________________________________

A dabuji savu BMW vallaa?

SPIED TE!!!!!
Offline
Speed3
19. Jan 2004, 14:41 #28

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW

Marco man jau tā ķibele ir pretēja ,jo ieliku kruto aparātu kurš rij dafiga strāvu...un problēmu tak atrisināju pats...

-----------------
IHTIS
Offline
Panterinja
19. Jan 2004, 15:02 #29

Kopš: 21. Apr 2003

Ziņojumi: 84

Braucu ar:

XMAX!

Rīgas karte interneta

www.rigamap.lv

Offline
moonlight
19. Jan 2004, 15:19 #30

Kopš: 28. May 2002

Ziņojumi: 916

Braucu ar:

Jebkura E30 haube taisās vaļā elementāri - ar gara skrūvgriežņa palīdzību, caur "resti" 2 sekundēs. Pieņēmu, ka 5ajai sērijai varētu būt stipri līdzīgi.

Ja tā nevar tad var atvilkt salona "puļķi" caur logu. Normāli to dara mazliet paliecot vaļā durvis - aiz loga stoikas un iebāžot kaut ko piepūšamu (balons nederēs ) loga šķirbā, uztaisa šķirbīņu tik lielu, lai var iebāzt drātiņu un aidā.

Vēl der variants (ja tiek klāt auto apakšai) padot spriegumu pa vadiem, kas baro tuvās / tālās / gabarītus.

Ir vēl daži varianti - caur bagāžnieku un elipšu caurumiem, ja tādi ir vai slēpju caurmumu, utt.

* Logus dauzīt nevajag - nu nav tas forši
Offline
keiby
19. Jan 2004, 16:47 #31

Kopš: 23. May 2002

Ziņojumi: 265

Braucu ar: E38 735i Sport


2004-01-19 15:19, moonlight rakstīja:
Jebkura E30 haube taisās vaļā elementāri - ar gara skrūvgriežņa palīdzību, caur "resti" 2 sekundēs.


shito vareetu paluugt siikaak. man vienreiz akjis nomira un labi, ka logam bija bikinj shkjirba palikusi valjaa. a taa turpmaakam nodereetu.
Offline
Blackadder
19. Jan 2004, 17:30 #32

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


2004-01-19 15:19, moonlight rakstīja:
Jebkura E30 haube taisās vaļā elementāri - ar gara skrūvgriežņa palīdzību, caur "resti" 2 sekundēs. Pieņēmu, ka 5ajai sērijai varētu būt stipri līdzīgi.

Ja tā nevar tad var atvilkt salona "puļķi" caur logu. Normāli to dara mazliet paliecot vaļā durvis - aiz loga stoikas un iebāžot kaut ko piepūšamu (balons nederēs ) loga šķirbā, uztaisa šķirbīņu tik lielu, lai var iebāzt drātiņu un aidā.

Vēl der variants (ja tiek klāt auto apakšai) padot spriegumu pa vadiem, kas baro tuvās / tālās / gabarītus.

Ir vēl daži varianti - caur bagāžnieku un elipšu caurumiem, ja tādi ir vai slēpju caurmumu, utt.

* Logus dauzīt nevajag - nu nav tas forši



Visi šie padomi, atskaitot ieteikumu par stikla izsišanu, šoreiz diemžēl ir nederīgi

E34 haubi nevar atvērt ar skrūvgriezi caur restēm, pat noņemot restes, nieres un bamperi tas nav iespējams...

Salona puļķi E34 ar tukšu akumulatoru, lietojot drāti, attaisīt nevar. Nezinu, kas tur ir par bloķēšanas sistēmu, bet pat sēžot iekšā automašīnā un pieliekot salīdzinoši lielas pūles tā puļķa atvēršanai, man tas neizdevās. Pārāk spēcīgi, protams, čakarēt es nevēlējos, lai kaut ko pa īstam nesačakarētu... bet nu, skaidrs, ka drāts nepalīdzēs
(par šo gan neesmu tik drošs, varbūt tas tikai manam auto ir tā?)

Tikt klāt auto apakšai un gabarītu/tuvo/tālo gaismu vadiem nav nekādas jēgas - strāvas padošana tiem neko nedos, ja vien protams, cilvēkam nepiemīt telepātiskas spējas no automašīnas ārpuses ieslēgt gabarītu/tuvo gaismu slēdzi
Vienkārši, kamēr tas slēdzis nav ieslēgts (tuvajām gaismām - arī aizdedzes atslēga!)- ķēde nav saslēgta un līdz akumulatoram vai vismaz centrālās atslēgas slēdzim strāva "neaizies".

Vienīgais variants, ko es varu ieteikt - pieslēgt strāvu pie bagāžnieka apgaismes spuldzes, tas ir, manuprāt, vienīgais viegli pieejamais patērētājs, kuram strāva pienāk arī bez aizdedzes atslēgas ieslēgšanas, un kurš ir pieejams bez iekļūšanas salonā vai motortelpā. Ā, nu vēl es neesmu drošs par to, vai izmantojami nav arī bagāžnieka vāka vai benzīnbākas vāciņa centrālatslēgas motoriņi?

Pirms dažiem mēnešiem nonācu līdzīgā situācijā un izgāju šim visam cauri.

Paldies dievam, mans auto ir bezmotors ar akumulatoru motortelpā , un piedevām arī motora telpas apakšējais aizsargs manam auto nav - palienot zem purngala izdevās aizstiept savas līkās roķeles līdz akumulatora "+" klemmei un tādā veidā padot tai strāvu ... vēl paldies dievam, ka neesmu pārāk ražens miesās padevies (nu 185 cm uz 82 kg , jo tad nespētu palīst zem auto, un par laimi arī rokas man diezgan garas, jo akumulatora klemmi izdevās sasniegt ar lielām mokām. Tas bija ekstrēms pasākums uz kādām divām stundām ar apdullinoši skaļi bļaujošu signalizāciju (šamā reaģē uz sprieguma kritumu) un oktobra beigu vēlam vakaram raksturīgo drēgnumu
Offline
Vacsons
19. Jan 2004, 20:33 #33

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 286

Braucu ar: E70 LCI, K1600GTL, KIA Ceed

to Blackadder:
tu maldies, var 34 virsbuuvei atveert kapotu arii ar liikas draats paliidziibu, savam esmu to veicis vismaz 3 reizes, autinjam arii kjagas norautas taapat kaa Marco M5. Ir gadiijies, ka sieva aizmirst izsleegt gabariitus. ja interesee siikumi, privaatajaa velkomeeti
Offline
Darkman
19. Jan 2004, 22:25 #34

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32474

Braucu ar: sapņu auto

Tatad problema nav autinaa bet sievaa

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
Darkman
19. Jan 2004, 22:26 #35

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32474

Braucu ar: sapņu auto

Jaa skatos baigais miinuss naak virsuu... Laikam daudziem tagad bus probzas ar akishiem. Redzes ko manejais teiks.

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
BlasterX
19. Jan 2004, 22:42 #36

Kopš: 18. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3088

Braucu ar: Subaru

A u menja novij akum
Gan jau visi zin, bet es padalīšos 1 lietā ko nesen uzzināju: Ja mašīna aukstumā ilgi stāvējusi labāk to darbināt ar nospistu sajūgu. Aķītim tad esot vieglāk griezt...tapēc aķis nenosēžas un vispār esot labāk. Kad mašīna silta tad pofig kā darbināt.
Offline
RM1
19. Jan 2004, 23:41 #37

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Nu pareizi, jo aukstuma ella loti bieza paliek karba un gruti akim griezt , bet es, lai jebkuru masinu aukstuma darbinatu, vienmer izspiezu sajugu, lai autinam vieglak. Jo auksta laika problemu tik un ta pietiek.

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Bron
19. Jan 2004, 23:46 #38

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

RM1, a ko tu izspied ja vaadjim ir "automaats"?

Aptveri vai aizsleegu?
Offline
RM1
19. Jan 2004, 23:55 #39

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Tad pohuja skilu klat, jo treso pedali kads suka nopizdijis , bet, blje, automats auksta laika jasilda, besi ara.

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
WRC
20. Jan 2004, 00:29 #40

Kopš: 11. Jul 2003

Ziņojumi: 461

Braucu ar:


2004-01-19 20:33, Vacsons rakstīja:
to Blackadder:
tu maldies, var 34 virsbuuvei atveert kapotu arii ar liikas draats paliidziibu, savam esmu to veicis vismaz 3 reizes, autinjam arii kjagas norautas taapat kaa Marco M5.

Ja e34 nav apriikots ar kapota blokji, taa atveershanai vajag maksimums 3 sekundes (neizmantojot draati).Viela paardomaam.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo