Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: e34 spiediens dzeseeshanas sisteemaa

AutorsZiņojums
BANDITOS
01. Jul 2011, 19:51 #21

Kopš: 20. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 998

Braucu ar: 730D


01 Jul 2011, 18:35:52 Hazard rakstīja:
Liela problema tiem tie radiatora korkim kuri neizlaiš lieko spiedienu. Bet tos neperk, jo maksa ap 12 - 14 ls

Pag, kā tad īsti ir ar to korķi? Ja gais sistēmā kāpj un tūlīt pāraus kādu trubu pušu, tad nozīmē korķis arī ir kirdik? Ka gaisu nenolaiž caur korķi

[ Šo ziņu laboja BANDITOS, 01 Jul 2011, 19:52:21 ]

Offline
PASSATizhi
01. Jul 2011, 20:01 #22

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

a kas jumsiim tur elektriskais fans nava? tikai tas kas uz muftes? un iesleegt apkuri uz max, lai paliidzeetu motoram neienaaca prataa? izsledzot kondishenu arii paliek vieglaak. un kaads sakars ar galvas problemaam?


tupeet, verot kaa kaapj T, un nedariit neko, ir vismaz stulbi

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 01 Jul 2011, 20:02:34 ]

Offline
Atvars
01. Jul 2011, 20:41 #23

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

Nu visas pazīmes liecina, ka dzinējs ir pārkarsēts. Sākumā aug temperatūras, jo nepietiekošs dzesēšanas šķidruma līmenis. Tad sarauj gaisu dzinēja galvā un tvaiki pūš visu laukā.
BMW tie fukainie radiatori jau ir pierasta lieta. Man diviem a/m viņi ir lūzuši nost. Sākumā neliela plaisa un tad viss...

Krāj naudu dzinēja remontam un lūdz Dievu, lai galvā nebūtu plaisas.
Offline
Huligaans
01. Jul 2011, 21:19 #24

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34

Nu kad tad man vinsh paarkarts vareeja ja visu laiku viss bija ok? bet te peeksnji saakaa temperatuura celties un buh

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
kexxx
01. Jul 2011, 21:44 #25

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12483

Braucu ar:


01 Jul 2011, 21:19:40 Huligaans rakstīja:
Nu kad tad man vinsh paarkarts vareeja ja visu laiku viss bija ok? bet te peeksnji saakaa temperatuura celties un buh


viens no variantiem- ventilators nedzesēja pieteikami (mufte kirdik vai elekriskais ventilators, nezinu, kas tieši šim motoram stāv), stāvot korķī gaisa plūsmas caur radiatoru nekādas, vot i uzkāpa pakāpeniski temperatūra un uzvārījās šķidrums
Offline
Huligaans
01. Jul 2011, 22:38 #26

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34

Nu hvz, tagad temperatuura man nekaapj paari pusei

Bet kad dzineejs noglushiits, tosolu bacokaa knapi var redzeet.. kaa palaizh motoru dziesmaa, taa limenis burbulodams kaapj kaapj kaapj... liekas, ka vairs nekaapj tad kad atgaisoshanas skruuvi atskruuvee.. tapa vinu tvaiks naak aaraa..

pirmiit bija taa, ka trubas veesas, motors silts, tad peec tam tur taa pakaapeniski lejot klaat antifriizu un pagaisojot taa truba kas vadiitaaja pusee uz radiatoru iet arii normaali karsta palika, bet otra taada veesa pie radiatora.. taga arii ootra normaali saaka silt...


-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
Dzvile
01. Jul 2011, 22:43 #27

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Teicu jau Tev vienreiz,atgaiso lidz galam to sistēmu.Kamēr būs kāds burbulis,tikmēr mainīsies spiediens un nebūs pareizs līmenis.
Parauj purnu mazliet gaisā,vieglāk atgaisot,kaut vai uz barģūra uzbrauc ar priekšu.
Un ja pēc visas sistēmas atgaisošanas joprojam kāpj spiediens un trubas paliek cietas,tad tomēr ir problēmas galvā.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Kanibaals
02. Jul 2011, 02:17 #28

Kopš: 17. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: Honda

Tak termostatu pārbaudi. Pamatā termostatus taisa tā, lai tie paliktu atvērtā stāvoklī, ja izbeidzas nevis aizvērtā, tomēr vācu auto ne visiem tā ir. Tāpat gadās, ka noķīlē aizvērtu arī tipa "drošo" termostatu. Kad temperatūŗa sāka kāpt uzreiz vajadzēja atvērt pečku uz max, lai vismaz kaut kāda dzesēšana pa mazo loku.
Offline
Hazard
02. Jul 2011, 02:43 #29

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


01 Jul 2011, 19:51:10 BANDITOS rakstīja:

01 Jul 2011, 18:35:52 Hazard rakstīja:
Liela problema tiem tie radiatora korkim kuri neizlaiš lieko spiedienu. Bet tos neperk, jo maksa ap 12 - 14 ls

Pag, kā tad īsti ir ar to korķi? Ja gais sistēmā kāpj un tūlīt pāraus kādu trubu pušu, tad nozīmē korķis arī ir kirdik? Ka gaisu nenolaiž caur korķi


parsvara ja neruka tās, sakuma izplešanas trausk uzpušas tad spragst trubas, bet ja trubas svaigas un tur labi, rauj pušu radiotoru. Un spesi tik mainit tos. BET pie šiem simptomiem ar varetu but kirdik galves blivei. Tadel tiem m50/m52 motoriem ir kā ir. ja grib lai viss ok butu jasaktas galvas blivi, un vai nav plaisas.
Pašam bija tā ka vnk nenota ne no ša radiators uzputas un pušu palika. Tika izjaukts ara, tur viss ok. Nu ja jau jaucam blivi jaunu. Un tā lai ar nelist ieksā vairak ar saminiju pie rezes, termomufi, termostatu, radiatoru un protams tam ar bijis jauns korkis (: Negribeju laimes speli. auto jabut gataviba, nevelos puscela ldiz majam vel 200km attaluma apstaties uz ceļa
P.S. Bet man pirms tam nekarsa motors pat +30 korki. Pat ar cauru radiotor un un dumojošo zem parsega dabraucot neakrsa visapr, tikai braucot lidz servim izlija ap 5l antifriza Ta ka ja motors karst domaju ka ir jega jaukt ara un skatities kasd aras ar blivi un vai nav plaisas.

[ Šo ziņu laboja Hazard, 02 Jul 2011, 02:47:42 ]

Offline
podid
02. Jul 2011, 02:57 #30

Kopš: 27. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 166

Braucu ar: e39

varetu būt tāda haļava: e34 m30b35 motors. braucu itka viss ok, sāk karst motors, pečka silto gaisu vispar nepūta, karoč sapratu ka tosols zūd kkur, bet kur nezināju. tad radiatoram plastmasā mazs caurumiņš izrādās kur laida tosolu, sākumā domāju ka galvas blīve un spiediens pa lielu, bet hz uzliku lielāku radiatoru, tosols nezūd, motors nekarst, trubas arī nav cietas. varētu būt tā ka man tas radiators vnk bija no vecuma sācis atdalīties vai arī pēc x kilometriem uzsprāgs kkas. ps. pēc radiatora maiņas jau pari 1k km nobraukti...
Offline
Huligaans
02. Jul 2011, 12:25 #31

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


02 Jul 2011, 02:17:56 Kanibaals rakstīja:
Tak termostatu pārbaudi. Pamatā termostatus taisa tā, lai tie paliktu atvērtā stāvoklī, ja izbeidzas nevis aizvērtā, tomēr vācu auto ne visiem tā ir. Tāpat gadās, ka noķīlē aizvērtu arī tipa "drošo" termostatu. Kad temperatūŗa sāka kāpt uzreiz vajadzēja atvērt pečku uz max, lai vismaz kaut kāda dzesēšana pa mazo loku.


Es arii iesleedzu pecku, bet tad temperatuura pakaapaas veel par pusmilimetru un bah, bet liidz sarkanajama neuzkaapa nevienaa briidii

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
Huligaans
14. Jul 2011, 20:14 #32

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34

mufte bija beigta, ieliku jaunu un taga viss ir tip top, motoram nekaadas vaines...

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo