Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Cīņa ar rūsu

AutorsZiņojums
MClubsport
20. May 2011, 11:12 #21

Kopš: 23. Aug 2009

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: 332 Ci ///M Carbonshwarz un piipeli pa pelmeni


20 May 2011, 11:10:11 Laoshi rakstīja:

20 May 2011, 10:45:17 bum_bumz rakstīja:

20 May 2011, 10:01:52 Laoshi rakstīja:
Ja apakšu, tad ar zilo rūsas ripu līdz spīdumam, ja parādās caurums, tad metinam, pēc tam UZREIZ skābā grunts, tā nožūst un parastā grunts, tad grubulis vairākās kārtās. Tas ir, ko var pats, ik pa laikam jāpalien apakšā un ar mastiku jāzieķē ciet, kur kkas veidojas (pavasarī un rudenī). Virsbūve - tur, lai smuki būtu, ir daudz sarežģītāk. Ko stingri varu ieteikt - UZREIZ pēc rūsas slīpēšanas/metināšanas ir jāliek skābā grunts, paši zinat, ka tikko mitrums, tā stundas laikā norūsē un darbs vējā. Uz skābās grunts neko nekrāso un nešpaktelē, liek parasto grunti un tad tālāk jau. Ja vēlas fikso variantu priekš e3... un nevajag smuki, tad noslīpē, BRUNOX, žūst, parasta grunts, slīpē, filleris, slīpē, krāsa, slīpē, krāsa, laka, laka. Nu tas pa fikso


Šitais variants tur 2 ziemas. Jāķeras klāt un jāskatās vai tas ir tieši vecajās vietās jeb lien uz priekšu. Nebraucot pa ziemu attiecīgi ilgāk nerūsēs.

Neredzu neko sliktu, ja pa ielu brauc nesarūsējis E30, E34.

Šie visi varianti ir sliktāki par rūpnīcas pārklājumu, kas BMW, starp citu, ir ļoti labs. Vispār iesaku pie jebkādiem darbiem neļaut sabojāt mašīnas virsbūvi ar kkādiem nestandarta metinājumiem, stiprinājumiem, kas 100% sāks rūsēt. Paši arī neliekat domkratus, kur pagadās, un neatbalstiet mašīnu pret kkādiem dzelžiem, kas saskrāpē apakšu. Latvijas ziemas un sāļi sabeidz visu daudz ātrāk, taisnība ir. Tomēr, ja mašīnai apakša parūsējusi un vēlas uzturēt tā, lai nobrauktu vēl gadus 2 - 4, tad manis aprakstītajai apakšas apstrādes procedūrai vajadzēs divreiz gadā veltīt pusi dienas. Šī procedūra labi iet kopā ar alus dzeršanu un sašlika ēšanu

Ā, par Draivera teikto, ka rūsa dzīvo zem mastikas - tā tas arī ir. Tapēc rūsa jānokasa līdzspīdīgam bleķim, tomēr 80% tur paliek caurums, un tad ir jau pavisam citas izmaksas uz metināšanu, tur vēl salona jaukšana un so. Līdz ar to, ja drapakam ir kkādi rūsas punktiņi vai uzpūtusies krāsa un korozijas garantija beigusies, tad vai nu neaiztieciet viņu, vai pārdodiet, ja nepatīk. Protams, var tur ieguldīt naudu un vērst visu par labu, bet pēc pirmās reizes tās auto entuziasms uz parastu e30 - 36 noplaks

P.S. Starp citu, apakšu var nolaist ar smērējamo mastiku arī tad, ja tur rūsas nav Es saprotu, ka ar rozā kreklu vārtīties pa zemi ar netīru bundžu un otu rokā nav pačots, bet nu...
apaksha nepuust,.,puust virsbuves detaljas
Offline
Bron
20. May 2011, 18:32 #22

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Padomijaa kuljibini bija izstraadaajushi sheemu iekaartai "uztaisi pats" kas maksliigi, ar shpanunga paliidziibu rada anods/katods paari un auto kljuust paarii par to kas neruusee, kaa otru piemontee kaut kaadu pklaaxni (neatceros no kaada metaala) un auto faktiski nepuust.

Tas ja pareizi atceros ideju. Elektrikjis neesmu, gan jau ka mani palabos gudraaki praati un veel pashu sheemu atradiis...
Offline
RM1
20. May 2011, 19:01 #23

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Mūsdienās ir izstrādāti pietiekami daudz pretkarozijas līdzekļu, lai tā nečakarētos un dzīve būtu krietni vienkāršāka, kā piemērs ir dzīvie vaski un Krown nav vienīgais spēlētājs šajā sfērā, pat LV tirgu. Vnk cilvēkiem trūkst zināšanas un vēlmes reizi 2-3gados iekonservēt savu auto

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Bron
20. May 2011, 21:52 #24

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


20 May 2011, 19:01:51 RM1 rakstīja:
Mūsdienās ir izstrādāti pietiekami daudz pretkarozijas līdzekļu, lai tā nečakarētos un dzīve būtu krietni vienkāršāka, kā piemērs ir dzīvie vaski un Krown nav vienīgais spēlētājs šajā sfērā, pat LV tirgu. Vnk cilvēkiem trūkst zināšanas un vēlmes reizi 2-3gados iekonservēt savu auto


Un pacietiibas. Bet nu visi jau nevar taa kaa Tu - ar zobubirsti puceet logu shkjidruma bachoku
Offline
ATB
20. May 2011, 22:37 #25

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Kopš pagājušā gada daru šādi.
Notīru līdz tīram bleķim norūsējušo vietu, ja parādās caurums, tad, protams, aizmetinu. Un pārklāju ar šo grunti. Galvenais, kas piesaistija - grunts veidota uz ūdens bāzes. Vienīgais, ka būtu ieteicams kaut ko vēl pa virsu uzklāt, jo ja tiks ūdens virsū tad rūsa atkal parādīsies.
+ Vēl katru gadu pirms ziemas visu apakšu (izņemot izpūtēju un citas nevēlamas vietas) nopūšu ar eļļu. Parastāko atrabotku. Cik zinu, tad eļļa ''elpo'' un tāpēc tas ir liels plus, salīdzinājumā pret visiem šitiem piķiem/mastikām, kuru pārsitot rodas vēl lielāki sūdi. To gan nedaru uz BMW, bet uz viena 94.gada izlaiduma amerikāņu pikapa, kuram ir rāmis utt.
Offline
Kashelz
21. May 2011, 01:03 #26

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Fleksim ir slikta ipashiiba, tas nonjem lielu dalju metaala, kas vel ir vesels lai tiktu klat ruseklja vietai, bet nu principa man pieredze raada ka ar rusu tikt gala var pats, parasti krasotaji dizji uz to neiespringst un sola ka neruses, bet realitate ir savadaaka Ietaupa kapeiku uz materialiem un beigas pec gada jau atkal puveklis lien araa, tik cik uzliek eposkiida grunti vai sazin ko vel kas noslepej ruseshanu zem krasas kaadu laiku Metinashana ari nevienmer liidz, shuves sak ruset, jo visur parasti metina ar CO2 suudu, kas metinashanas procesa nebut neaizsarga metinajuma vietu ka naakas, katraa zinja viss nav tik vienakrshi ka izskatas, lai patiesi tiktu valja no ruusas. Restauratori vairaak gan zinas ko un ka jaag darit.
Offline
MClubsport
21. May 2011, 01:19 #27

Kopš: 23. Aug 2009

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: 332 Ci ///M Carbonshwarz un piipeli pa pelmeni


20 May 2011, 19:01:51 RM1 rakstīja:
Mūsdienās ir izstrādāti pietiekami daudz pretkarozijas līdzekļu, lai tā nečakarētos un dzīve būtu krietni vienkāršāka, kā piemērs ir dzīvie vaski un Krown nav vienīgais spēlētājs šajā sfērā, pat LV tirgu. Vnk cilvēkiem trūkst zināšanas un vēlmes reizi 2-3gados iekonservēt savu auto
bet tu jau nesaki tos citus tirgus speletajus.,,.izpetot in izanalizejot visas atbildes+izlasot krown komentus+apzvanot 3 servisa vaditajus konstateeju ka visur parsvaraa apstradaa tikai apakshu nevis krasotas virsb detaljas.,,izmeginashu kwown ar vinju ingibitoru.,.,ja gadu noturees tad shi proceduura ieies nepiecieshamo ikgada proceduuru klastaa ka puleshana, eljas mainja utt.,..,
ps elju tomer mainu 2-3 reizes gadaa
teema var but sleegta.,.,visiem paldies.,.visi briivi.,.smaidam un aplaudejam.,.,
Offline
RM1
21. May 2011, 01:40 #28

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


21 May 2011, 01:19:51 MClubsport rakstīja:
bet tu jau nesaki tos citus tirgus speletajus.,,.izpetot in izanalizejot visas atbildes+izlasot krown komentus+apzvanot 3 servisa vaditajus konstateeju ka visur parsvaraa apstradaa tikai apakshu nevis krasotas virsb detaljas.,,izmeginashu kwown ar vinju ingibitoru.,.,ja gadu noturees tad shi proceduura ieies nepiecieshamo ikgada proceduuru klastaa ka puleshana, eljas mainja utt.,..,
ps elju tomer mainu 2-3 reizes gadaa
teema var but sleegta.,.,visiem paldies.,.visi briivi.,.smaidam un aplaudejam.,.,

Krāsotās virsbūves detaļas tiek aizsargātas ar krāsas/lakas pārklājumu. Ja tev rūsē krāsotā virsma, tad vai nu pārklājuma kalpošanas laiks(kā arī galvaniskais pārklājums, ja metāls ir papildus bijis apstrādāts) ir beidzies vai arī tas iepriekš ir bijis bojāts un slikti saremontēts. Šie ir faktori, kurus tu ietekmēt vairs nevari. Bet ja tu gribi paildzināt krāsoto detaļu kapošanas laiku, tad tā virsma attiecīgi arī ir jākopj - regulāri jāmazgā (smiltis un pārējie agresīvie maisījumi), jāvasko(īslaicīgi papildus aizsargājot virsmu) un jāpulē(palielinot virsmas blīvumu un aizsargājot to ilglaicīgi).

Gandrīz katram krāsu ražotājam ir savs dzīvo vasku sortimets, kā piemēru varu minēt DINITROL ML sērijas vaski. Viņiem apstrādes centrs ir Lietuvā, tāda pat ideja kā KROWN, tik viņu pārklājuma kalpošanas laiks ir 3-5gadi.

Ja kas, tieši apzīmējums ML šiem vaskiem bija jau padomju laikā, tā kā nekas jauns tas nav, vnk neviens par tiem nezin vairs, jo neviens jaunu auto pēc konveijera neizjauc un neapstrādā no jauna, kā tas bija padomju laikā Bet to darīt vajadzētu, jo apstrāde ir ļoti pieticīga palikusi jauniem auto salīdzinājumā ar vecākiem auto.

[ Šo ziņu laboja RM1, 21 May 2011, 01:41:52 ]



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
KristsK
21. May 2011, 01:42 #29

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2729

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv

Nav jēgas par to runāt - ja ir sācis rūsēt - tad visssss....

Ja kāds netic, varu pierādīt ar bildēm...

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
RM1
21. May 2011, 01:46 #30

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Jebkurš metāls agri vai vēlu noārdīsies, tik jautājums pēc cik ilga laika tas notiks

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
KristsK
21. May 2011, 01:51 #31

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2729

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv


21 May 2011, 01:46:36 RM1 rakstīja:
Jebkurš metāls agri vai vēlu noārdīsies, tik jautājums pēc cik ilga laika tas notiks
Pie rotācijas tas notiek ļoti ātri...

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
morris
21. May 2011, 01:56 #32

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Krāsu veikalā Formula, tajā, kas uz Brīvības ielas var nopirkt kko līdzģu eļļai, pieļauju kad tas ir kkas līdzīgs tam KROWN... kas peredzēts virsmām, kas nav tiešā saskarē ar ārējo vidi, tā viela veido taukainu pārklājumu... Paredzēts pūst sliekšņos utt... Zinu kad ir arī analogi aerosolos... Reāli esmu to smēri smērējis vietās kur nodauzīta krāsa, arkās utt... principā palīdz, jo izveido taukainu aizsargslāni... Ir izdevies vismaz palēnināt to rūsēšanas procesu...
Offline
RM1
21. May 2011, 02:06 #33

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


21 May 2011, 01:51:03 KristsK rakstīja:

21 May 2011, 01:46:36 RM1 rakstīja:
Jebkurš metāls agri vai vēlu noārdīsies, tik jautājums pēc cik ilga laika tas notiks
Pie rotācijas tas notiek ļoti ātri...

Mēs par statiskām plaknēm runājam.

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
morris
21. May 2011, 02:09 #34

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

No KROWN ir labs mārketings...
Manis pieminētais līdzeklis maksā apmēram 5ls litrā(iepakojumā), un kad restaurēju klasisko mini, uz visām spraugām aizgāja 2 iepakojumi, puse man iztecēja uz garāžas grīdas, jo nežēloju to līdzekli.. un tasarī nesakalst... 3 gadi jau turās un ir tādā pašā izskatā, kā tikko uzpūsts... Es pats auto virsbūvi apstrādāju ar tiem līdzekļiem, jo taisiju auto priekš sevis... Bet principā lai normāli apstrādātu, auto ir jaizārda salonam apšuvums, jo tie caurumi ko KROVN urbj, man nešķiet labākais risinājums...
Offline
morris
21. May 2011, 02:19 #35

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Nu man to mini 4 reizes krāsoja 3 meistari līdz mani apmierināja rezūltāts... es ļoti skrupulozi piegāju tai lietai... Nu pieļauju kad ir daudz analogi tam līdzeklim...
Offline
Norcha324
12. Mar 2012, 09:30 #36

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:

Spečuki dalaties pieredzē!

Gribu bremžu detaļas atjaunot.
Pirmakārt attīrīšana no kultūrslāņa ar metāla skrotīm

Otrkārt- kaurš apstrādes veids būtu labāks: CINKOŠANA vai GALVANIZĒŠANA. Kurš apstrādes veids noturīgāks, ilgāk saglabās detaļu kā jaunu?

Treškārt vai nepieciešama detaļu krāsošana pēc cinkošanas vai galvanizēšanas?

Paldies
Offline
markelis
12. Mar 2012, 09:45 #37

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12924

Braucu ar: eFku

man liekas ka tu tagad jauc divas lietas. galvanizācija ir process

bet cinkošana ir taa pati galvanizaacija tikai ar cinku. galvanizēt var ar visādiem metāliem nikeli, hromu utt, tad taa buus nikeleeshana hromeeshana utt
Offline
Norcha324
13. Mar 2012, 00:10 #38

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


12 Mar 2012, 09:45:45 markelis rakstīja:
man liekas ka tu tagad jauc divas lietas. galvanizācija ir process

bet cinkošana ir taa pati galvanizaacija tikai ar cinku. galvanizēt var ar visādiem metāliem nikeli, hromu utt, tad taa buus nikeleeshana hromeeshana utt

Piekrītu, jo proces tiek veikts elektrolīzes procesā.

Tad ar kādu materiālu ieteicams galvanizēt?
Vai nepieciešams pēc tam krāsot?
Offline
Delerium
07. Aug 2012, 11:35 #39

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

Maximaa pie kases meklee!!! Tak palasi dazus postus atpakalj!!!
Offline
newbot
20. Feb 2013, 22:41 #40

Kopš: 26. Nov 2010

Ziņojumi: 337

Braucu ar:

Gribētu saprast, vai manis piesaistītais meistars izdarīs labu darbu.

Zinātāji, lūdzu, izskaidrojiet, kādā secībā ir jāveic remonta darbi:

1. Tīrs metāls

Pēc tam kādā secībā - epoksīda grunts, pildošā grunts, skābā grunts, špaktele, krāsa, laka.

Paldies jau iepriekš!

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo