Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: X5 + gāze?

AutorsZiņojums
Avenger
20. May 2011, 09:27 #21

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 1242

Braucu ar: SUV un velosipēdu


19 May 2011, 23:27:25 marihuans rakstīja:
Nu nav pati labākā iekārta,bet mums labākā,kas pieejama BRC itāļu iekārta 750ls

man arī ir cherokee kā darba auto,rij vairāk nekā x5,bet ar to nekur tālu nav jābrauc


ievērtēta BRC iekārta - tiešām ok priekš šīs cenas - strādā perfekti un vispār nevar just, ka autiņam ir gāze. Balons noslēpts rezerves riteņa vietā. Iepilde izveidota blakus degvielas uzpildei - vispār neko nevar redzēt!
jā, un piekrītu Edzulim - tērēt 20l/100 ir stulbi. Aktīvi braukājot iekārta pēc gada jau sāks atmaksāties.
Offline
Markss
20. May 2011, 10:02 #22

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.

Un cik LVL/100 tērē 4.4 motors?
Offline
SteelRat
20. May 2011, 10:04 #23

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163856

Braucu ar: E95

ieksh x5 ar autmatu, nu kadus 17/18 l gan jau

-----------------
Offline
Avenger
20. May 2011, 10:07 #24

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 1242

Braucu ar: SUV un velosipēdu

rekur var rēķināt pēc sirds patikas

LPG kalkulators

Offline
Sandis_UR
20. May 2011, 10:21 #25

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

X%+Gāze= PORNO

Gāze ir OK ja tikai jābraukā pa Rīgu. Kolīdz gribi normāli kautkur tālāk aizbraukt jāčakarējās, ik pa 350 km jāmeklē tanks.

man ar 3.3 CV apnika visa tā padarīšana, it seviški ja dienā jābrauc daudz un laiks ir dārgāks par pāris iepistām kapeikām, lai dienā 3x meklēt gāzes staciju.
Offline
NfSmww
20. May 2011, 10:23 #26

Kopš: 07. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1087

Braucu ar: pirkstu pa galdu


20 May 2011, 10:04:40 SteelRat rakstīja:
ieksh x5 ar autmatu, nu kadus 17/18 l gan jau


apmēram 15-18 atkarigs no blīves

pēc datiem kjipa - 20.3 mpg
ja 60 jūdzes ir ~ 100km (ja nemaldos)

[ Šo ziņu laboja NfSmww, 20 May 2011, 10:25:59 ]

Offline
SteelRat
20. May 2011, 10:25 #27

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163856

Braucu ar: E95

Sandi, kas tad liedz pabraukt uz bendzas kamer atrod staciju nevaig tukshu benzinbaku turet, tad viss bus ok

-----------------
Offline
Dzvile
20. May 2011, 10:29 #28

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Man ir 28 litru bendža bāka,kura visu laiku ir pilna.Un 100L gāze,kas zem grīdas iebūvēta,grabažnieka vieta nav sadirsta.
Un var nobraukt vairāk par 350km neuztraucoties par nepārtrauktu tanku meklējumiem.

Un izdevīgums ir ap 40%,kas pie maniem km dienā ir ļoti pat OK.

P.S. Un Tomā ir visas valsts LPG pointi iekšā.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Avenger
20. May 2011, 11:06 #29

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 1242

Braucu ar: SUV un velosipēdu


20 May 2011, 10:29:33 Dzvile rakstīja:
Man ir 28 litru bendža bāka,kura visu laiku ir pilna.Un 100L gāze,kas zem grīdas iebūvēta,grabažnieka vieta nav sadirsta.
Un var nobraukt vairāk par 350km neuztraucoties par nepārtrauktu tanku meklējumiem.

Un izdevīgums ir ap 40%,kas pie maniem km dienā ir ļoti pat OK.

P.S. Un Tomā ir visas valsts LPG pointi iekšā.


oble, 100L balons zem grīdas.
atsūti foto
Offline
Dzvile
20. May 2011, 11:08 #30

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


20 May 2011, 11:06:25 Avenger rakstīja:


oble, 100L balons zem grīdas.
atsūti foto

Vēlāk nobildēšu un iemetīšu.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
balticlpg
05. Feb 2014, 17:37 #31

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP

http://www.balticlpg.lv/lv/galerija/5-paaudzes-galerija/bmw/
Offline
Modjo
05. Feb 2014, 18:39 #32

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Izskatās, ka arī patīk augstu novietotie reduktori. Kā viņi ir saslēgti?

[ Šo ziņu laboja Modjo, 05 Feb 2014, 18:40:53 ]

Offline
balticlpg
05. Feb 2014, 20:49 #33

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP


05 Feb 2014, 18:39:07 Modjo rakstīja:
Izskatās, ka arī patīk augstu novietotie reduktori. Kā viņi ir saslēgti?



Saslēgti viens otram paralēli, gāzes rails savienots un barojas no abiem reduktoriem kopīgi.
Offline
BMW-Valcha
05. Feb 2014, 20:53 #34

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


05 Feb 2014, 20:49:32 balticlpg rakstīja:

05 Feb 2014, 18:39:07 Modjo rakstīja:
Izskatās, ka arī patīk augstu novietotie reduktori. Kā viņi ir saslēgti?



Saslēgti viens otram paralēli, gāzes rails savienots un barojas no abiem reduktoriem kopīgi.

Nah tam kaijēnam tur tāds por...o iedirs...s?
Offline
balticlpg
05. Feb 2014, 21:00 #35

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP


05 Feb 2014, 20:53:26 BMW-Valcha rakstīja:

05 Feb 2014, 20:49:32 balticlpg rakstīja:

05 Feb 2014, 18:39:07 Modjo rakstīja:
Izskatās, ka arī patīk augstu novietotie reduktori. Kā viņi ir saslēgti?



Saslēgti viens otram paralēli, gāzes rails savienots un barojas no abiem reduktoriem kopīgi.

Nah tam kaijēnam tur tāds por...o iedirs...s?


nesapratu jautājumu?
Offline
balticlpg
05. Feb 2014, 21:00 #36

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP


05 Feb 2014, 20:53:26 BMW-Valcha rakstīja:

05 Feb 2014, 20:49:32 balticlpg rakstīja:

05 Feb 2014, 18:39:07 Modjo rakstīja:
Izskatās, ka arī patīk augstu novietotie reduktori. Kā viņi ir saslēgti?



Saslēgti viens otram paralēli, gāzes rails savienots un barojas no abiem reduktoriem kopīgi.

Nah tam kaijēnam tur tāds por...o iedirs...s?


nesapratu jautājumu?
Offline
BMW-Valcha
05. Feb 2014, 21:03 #37

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


05 Feb 2014, 21:00:49 balticlpg rakstīja:

05 Feb 2014, 20:53:26 BMW-Valcha rakstīja:

05 Feb 2014, 20:49:32 balticlpg rakstīja:

05 Feb 2014, 18:39:07 Modjo rakstīja:
Izskatās, ka arī patīk augstu novietotie reduktori. Kā viņi ir saslēgti?



Saslēgti viens otram paralēli, gāzes rails savienots un barojas no abiem reduktoriem kopīgi.

Nah tam kaijēnam tur tāds por...o iedirs...s?


nesapratu jautājumu?

Priekš kam tur divi šarki? Un citur nebija kur ielikt? Vadības bloks arī torčī laukā
Offline
balticlpg
05. Feb 2014, 21:06 #38

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP


05 Feb 2014, 21:03:10 BMW-Valcha rakstīja:

05 Feb 2014, 21:00:49 balticlpg rakstīja:

05 Feb 2014, 20:53:26 BMW-Valcha rakstīja:

05 Feb 2014, 20:49:32 balticlpg rakstīja:

05 Feb 2014, 18:39:07 Modjo rakstīja:
Izskatās, ka arī patīk augstu novietotie reduktori. Kā viņi ir saslēgti?



Saslēgti viens otram paralēli, gāzes rails savienots un barojas no abiem reduktoriem kopīgi.

Nah tam kaijēnam tur tāds por...o iedirs...s?


nesapratu jautājumu?

Priekš kam tur divi šarki? Un citur nebija kur ielikt? Vadības bloks arī torčī laukā


var jau salikt padkrilās, kāda no tā visa jēga, apkopes nevar normāli uzstaisīt - tāpat tam visam pāri nāk plastmasas nosegs.
Offline
kexxx
05. Feb 2014, 21:06 #39

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12470

Braucu ar:


05 Feb 2014, 21:03:10 BMW-Valcha rakstīja:

05 Feb 2014, 21:00:49 balticlpg rakstīja:

05 Feb 2014, 20:53:26 BMW-Valcha rakstīja:

05 Feb 2014, 20:49:32 balticlpg rakstīja:

05 Feb 2014, 18:39:07 Modjo rakstīja:
Izskatās, ka arī patīk augstu novietotie reduktori. Kā viņi ir saslēgti?



Saslēgti viens otram paralēli, gāzes rails savienots un barojas no abiem reduktoriem kopīgi.

Nah tam kaijēnam tur tāds por...o iedirs...s?


nesapratu jautājumu?

Priekš kam tur divi šarki? Un citur nebija kur ielikt? Vadības bloks arī torčī laukā


pie tam ar štekeri uz augšu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo