Online
Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: X5 + gāze?
Autors | Ziņojums |
Avenger | | Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 1242
Braucu ar: SUV un velosipēdu
|
19 May 2011, 23:27:25 marihuans rakstīja:
Nu nav pati labākā iekārta,bet mums labākā,kas pieejama BRC itāļu iekārta 750ls
man arī ir cherokee kā darba auto,rij vairāk nekā x5,bet ar to nekur tālu nav jābrauc
ievērtēta BRC iekārta - tiešām ok priekš šīs cenas - strādā perfekti un vispār nevar just, ka autiņam ir gāze. Balons noslēpts rezerves riteņa vietā. Iepilde izveidota blakus degvielas uzpildei - vispār neko nevar redzēt!
jā, un piekrītu Edzulim - tērēt 20l/100 ir stulbi. Aktīvi braukājot iekārta pēc gada jau sāks atmaksāties. | Offline | | |
Markss | | Kopš: 08. Dec 2009
Ziņojumi: 1641
Braucu ar: Rūsas modeli.
| Un cik LVL/100 tērē 4.4 motors? | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163856
Braucu ar: E95
| ieksh x5 ar autmatu, nu kadus 17/18 l gan jau
-----------------
| Offline | | |
Avenger | | Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 1242
Braucu ar: SUV un velosipēdu
| rekur var rēķināt pēc sirds patikas
LPG kalkulators
| Offline | | |
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
| X%+Gāze= PORNO
Gāze ir OK ja tikai jābraukā pa Rīgu. Kolīdz gribi normāli kautkur tālāk aizbraukt jāčakarējās, ik pa 350 km jāmeklē tanks.
man ar 3.3 CV apnika visa tā padarīšana, it seviški ja dienā jābrauc daudz un laiks ir dārgāks par pāris iepistām kapeikām, lai dienā 3x meklēt gāzes staciju.
| Offline | | |
NfSmww | | Kopš: 07. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1087
Braucu ar: pirkstu pa galdu
|
20 May 2011, 10:04:40 SteelRat rakstīja:
ieksh x5 ar autmatu, nu kadus 17/18 l gan jau
apmēram 15-18 atkarigs no blīves
pēc datiem kjipa - 20.3 mpg
ja 60 jūdzes ir ~ 100km (ja nemaldos)[ Šo ziņu laboja NfSmww, 20 May 2011, 10:25:59 ] | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163856
Braucu ar: E95
| Sandi, kas tad liedz pabraukt uz bendzas kamer atrod staciju nevaig tukshu benzinbaku turet, tad viss bus ok
-----------------
| Offline | | |
Dzvile
| | Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
| Man ir 28 litru bendža bāka,kura visu laiku ir pilna.Un 100L gāze,kas zem grīdas iebūvēta,grabažnieka vieta nav sadirsta.
Un var nobraukt vairāk par 350km neuztraucoties par nepārtrauktu tanku meklējumiem.
Un izdevīgums ir ap 40%,kas pie maniem km dienā ir ļoti pat OK.
P.S. Un Tomā ir visas valsts LPG pointi iekšā.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
|
Avenger | | Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 1242
Braucu ar: SUV un velosipēdu
|
20 May 2011, 10:29:33 Dzvile rakstīja:
Man ir 28 litru bendža bāka,kura visu laiku ir pilna.Un 100L gāze,kas zem grīdas iebūvēta,grabažnieka vieta nav sadirsta.
Un var nobraukt vairāk par 350km neuztraucoties par nepārtrauktu tanku meklējumiem.
Un izdevīgums ir ap 40%,kas pie maniem km dienā ir ļoti pat OK.
P.S. Un Tomā ir visas valsts LPG pointi iekšā.
oble, 100L balons zem grīdas.
atsūti foto | Offline | | |
Dzvile
| | Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
20 May 2011, 11:06:25 Avenger rakstīja:
oble, 100L balons zem grīdas.
atsūti foto
Vēlāk nobildēšu un iemetīšu.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
balticlpg | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 135
Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP
| http://www.balticlpg.lv/lv/galerija/5-paaudzes-galerija/bmw/ | Offline | | |
Modjo | | Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Izskatās, ka arī patīk augstu novietotie reduktori. Kā viņi ir saslēgti?
[ Šo ziņu laboja Modjo, 05 Feb 2014, 18:40:53 ] | Offline | | |
balticlpg | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 135
Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP
|
05 Feb 2014, 18:39:07 Modjo rakstīja:
Izskatās, ka arī patīk augstu novietotie reduktori. Kā viņi ir saslēgti?
Saslēgti viens otram paralēli, gāzes rails savienots un barojas no abiem reduktoriem kopīgi. | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
05 Feb 2014, 20:49:32 balticlpg rakstīja:
05 Feb 2014, 18:39:07 Modjo rakstīja:
Izskatās, ka arī patīk augstu novietotie reduktori. Kā viņi ir saslēgti?
Saslēgti viens otram paralēli, gāzes rails savienots un barojas no abiem reduktoriem kopīgi.
Nah tam kaijēnam tur tāds por...o iedirs...s? | Offline | | |
balticlpg | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 135
Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP
|
05 Feb 2014, 20:53:26 BMW-Valcha rakstīja:
05 Feb 2014, 20:49:32 balticlpg rakstīja:
05 Feb 2014, 18:39:07 Modjo rakstīja:
Izskatās, ka arī patīk augstu novietotie reduktori. Kā viņi ir saslēgti?
Saslēgti viens otram paralēli, gāzes rails savienots un barojas no abiem reduktoriem kopīgi.
Nah tam kaijēnam tur tāds por...o iedirs...s?
nesapratu jautājumu? | Offline | | |
balticlpg | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 135
Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP
|
05 Feb 2014, 20:53:26 BMW-Valcha rakstīja:
05 Feb 2014, 20:49:32 balticlpg rakstīja:
05 Feb 2014, 18:39:07 Modjo rakstīja:
Izskatās, ka arī patīk augstu novietotie reduktori. Kā viņi ir saslēgti?
Saslēgti viens otram paralēli, gāzes rails savienots un barojas no abiem reduktoriem kopīgi.
Nah tam kaijēnam tur tāds por...o iedirs...s?
nesapratu jautājumu? | Offline | | |
|
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
05 Feb 2014, 21:00:49 balticlpg rakstīja:
05 Feb 2014, 20:53:26 BMW-Valcha rakstīja:
05 Feb 2014, 20:49:32 balticlpg rakstīja:
05 Feb 2014, 18:39:07 Modjo rakstīja:
Izskatās, ka arī patīk augstu novietotie reduktori. Kā viņi ir saslēgti?
Saslēgti viens otram paralēli, gāzes rails savienots un barojas no abiem reduktoriem kopīgi.
Nah tam kaijēnam tur tāds por...o iedirs...s?
nesapratu jautājumu?
Priekš kam tur divi šarki? Un citur nebija kur ielikt? Vadības bloks arī torčī laukā | Offline | | |
balticlpg | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 135
Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP
|
05 Feb 2014, 21:03:10 BMW-Valcha rakstīja:
05 Feb 2014, 21:00:49 balticlpg rakstīja:
05 Feb 2014, 20:53:26 BMW-Valcha rakstīja:
05 Feb 2014, 20:49:32 balticlpg rakstīja:
05 Feb 2014, 18:39:07 Modjo rakstīja:
Izskatās, ka arī patīk augstu novietotie reduktori. Kā viņi ir saslēgti?
Saslēgti viens otram paralēli, gāzes rails savienots un barojas no abiem reduktoriem kopīgi.
Nah tam kaijēnam tur tāds por...o iedirs...s?
nesapratu jautājumu?
Priekš kam tur divi šarki? Un citur nebija kur ielikt? Vadības bloks arī torčī laukā
var jau salikt padkrilās, kāda no tā visa jēga, apkopes nevar normāli uzstaisīt - tāpat tam visam pāri nāk plastmasas nosegs. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12470
Braucu ar:
|
05 Feb 2014, 21:03:10 BMW-Valcha rakstīja:
05 Feb 2014, 21:00:49 balticlpg rakstīja:
05 Feb 2014, 20:53:26 BMW-Valcha rakstīja:
05 Feb 2014, 20:49:32 balticlpg rakstīja:
05 Feb 2014, 18:39:07 Modjo rakstīja:
Izskatās, ka arī patīk augstu novietotie reduktori. Kā viņi ir saslēgti?
Saslēgti viens otram paralēli, gāzes rails savienots un barojas no abiem reduktoriem kopīgi.
Nah tam kaijēnam tur tāds por...o iedirs...s?
nesapratu jautājumu?
Priekš kam tur divi šarki? Un citur nebija kur ielikt? Vadības bloks arī torčī laukā
pie tam ar štekeri uz augšu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|