Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Tehniskā apskate ar citu motoru

AutorsZiņojums
Kaross
28. Dec 2013, 00:05 #21

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


27 Dec 2013, 23:38:58 MAXixt rakstīja:

27 Dec 2013, 23:15:25 Kaross rakstīja:

26 Dec 2013, 11:59:55 Zhix rakstīja:
Kā būs ar skati, ja mainu dzinēju pret citas markas lielāka tilpuma dzinēju, kas der uz oriģinālajiem motora stiprinājumiem un viss pārējais paliek oriģināls?
Obligāti jāveic pārbūve?


Pārbūve nav jāveic. JA viss tev tur der un nav nekas jāmetina, jāgraiza, tad TA nav par ko piesieties. Protams, ja būsi lecīgs āzis, tad atradīs par ko paņemt priekšā.
Nu nu pamedini ar e30 ar ieliktu s50 skati iziet.Viss atkarigs no jaudas un uz TA ari ne visi idioti un ari ir cilveki kuri saprat kas ir m50 un s50.


Nekādas problēmas. ar ko tas S50 tik īpašs vai e30? ~300zs? Nevienu tas neinteresē.
Pilna LV ar vecajiem Audi 80Q un 2.2 20VT ar lielām turbīnām un jaudu 350-400zs, kuras katru gadu iet TA.
Kaut vai Aldonis ar savu 600zs 2.2 20V audi Coupe katru gadu iet skati un neviens viņam tur neko nesaka.

Es ar šādu tikko ieguvu TA uz gadu. pat muti neatvēra par neatbilstību vai ko tādu.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Burkaans
28. Dec 2013, 00:06 #22

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


27 Dec 2013, 23:58:23 moro rakstīja:

27 Dec 2013, 23:52:40 Burkaans rakstīja:
Kur tu tādus gudrus vārdu salasījies, kā kloķene klaņi, laikam poweru lasīji
Kur tu tādus jokus iemācījies, laikam kādus asprātības kursus esi beidzis?

Nē, spriežu pēc savas mērauklas, Powera skola
Offline
Burkaans
28. Dec 2013, 00:10 #23

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


28 Dec 2013, 00:05:19 Kaross rakstīja:

27 Dec 2013, 23:38:58 MAXixt rakstīja:

27 Dec 2013, 23:15:25 Kaross rakstīja:

26 Dec 2013, 11:59:55 Zhix rakstīja:
Kā būs ar skati, ja mainu dzinēju pret citas markas lielāka tilpuma dzinēju, kas der uz oriģinālajiem motora stiprinājumiem un viss pārējais paliek oriģināls?
Obligāti jāveic pārbūve?


Pārbūve nav jāveic. JA viss tev tur der un nav nekas jāmetina, jāgraiza, tad TA nav par ko piesieties. Protams, ja būsi lecīgs āzis, tad atradīs par ko paņemt priekšā.
Nu nu pamedini ar e30 ar ieliktu s50 skati iziet.Viss atkarigs no jaudas un uz TA ari ne visi idioti un ari ir cilveki kuri saprat kas ir m50 un s50.


Nekādas problēmas. ar ko tas S50 tik īpašs vai e30? ~300zs? Nevienu tas neinteresē.
Pilna LV ar vecajiem Audi 80Q un 2.2 20VT ar lielām turbīnām un jaudu 350-400zs, kuras katru gadu iet TA.
Kaut vai Aldonis ar savu 600zs 2.2 20V audi Coupe katru gadu iet skati un neviens viņam tur neko nesaka.

Es ar šādu tikko ieguvu TA uz gadu. pat muti neatvēra par neatbilstību vai ko tādu.




Nu protams, ka izgāji, ieplūde jau bez turbīnas, tikai izplūdē jau nevienam neinteresē

Avatarā jau tev vismaz ar šļaukām
Offline
Kaross
28. Dec 2013, 00:15 #24

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tā bilde ir kādu laiciņu atpakaļ.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Wave
28. Dec 2013, 00:19 #25

Kopš: 09. Oct 2006

No: Kandava

Ziņojumi: 234

Braucu ar: E30 un crx

Nu lūk,tad csdd par jaudu teorētiski nevar piekasīties,tā kā tas nav argoments viņiem
Un Burkān,man e30 ari stav tas pats kas tev,tā ka vari nemācīt par klaņiem un kloķenēm ,tikai atšķiribā no tevis es ar to gāžu pa trasi,nevis uz darbu
Offline
Driver
28. Dec 2013, 00:21 #26

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ja es tricaara iepisishu elekromotoru, man skati iedos?
Un ja bez atrumkarbas!?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
MAXixt
28. Dec 2013, 00:21 #27

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13


28 Dec 2013, 00:10:33 Burkaans rakstīja:

28 Dec 2013, 00:05:19 Kaross rakstīja:

27 Dec 2013, 23:38:58 MAXixt rakstīja:

27 Dec 2013, 23:15:25 Kaross rakstīja:

26 Dec 2013, 11:59:55 Zhix rakstīja:
Kā būs ar skati, ja mainu dzinēju pret citas markas lielāka tilpuma dzinēju, kas der uz oriģinālajiem motora stiprinājumiem un viss pārējais paliek oriģināls?
Obligāti jāveic pārbūve?


Pārbūve nav jāveic. JA viss tev tur der un nav nekas jāmetina, jāgraiza, tad TA nav par ko piesieties. Protams, ja būsi lecīgs āzis, tad atradīs par ko paņemt priekšā.
Nu nu pamedini ar e30 ar ieliktu s50 skati iziet.Viss atkarigs no jaudas un uz TA ari ne visi idioti un ari ir cilveki kuri saprat kas ir m50 un s50.


Nekādas problēmas. ar ko tas S50 tik īpašs vai e30? ~300zs? Nevienu tas neinteresē.
Pilna LV ar vecajiem Audi 80Q un 2.2 20VT ar lielām turbīnām un jaudu 350-400zs, kuras katru gadu iet TA.
Kaut vai Aldonis ar savu 600zs 2.2 20V audi Coupe katru gadu iet skati un neviens viņam tur neko nesaka.

Es ar šādu tikko ieguvu TA uz gadu. pat muti neatvēra par neatbilstību vai ko tādu.




Nu protams, ka izgāji, ieplūde jau bez turbīnas, tikai izplūdē jau nevienam neinteresē

Avatarā jau tev vismaz ar šļaukām
NEVIENS e30 ar s50 nevar iziet TA bez proekta sertificeta csdd.Ar turbo var iziet un poh ka 1000zs,jo csdd nav dino stenda lai to parbaudit.

[ Šo ziņu laboja MAXixt, 28 Dec 2013, 00:23:16 ]

Offline
Burkaans
28. Dec 2013, 00:27 #28

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


28 Dec 2013, 00:19:53 Wave rakstīja:
Nu lūk,tad csdd par jaudu teorētiski nevar piekasīties,tā kā tas nav argoments viņiem
Un Burkān,man e30 ari stav tas pats kas tev,tā ka vari nemācīt par klaņiem un kloķenēm ,tikai atšķiribā no tevis es ar to gāžu pa trasi,nevis uz darbu


Bet man vajag lai mans zirgs ir ar mani, un nesaprotu, kā var ikdienā pļurināt ar nemotoriem, es jūtos slims, kad dažreiz nākas ar bezmotoru izbraukt, labi ka tas gadās samērā reti, ja neskaita mēnesi, kamēr manam motors tika bišķi pārlasīts, nācās pat ar 1.8 pasūdu kratīties, elle ne braukšana, pat blakus sēžot slikti metās.
Offline
Kaross
28. Dec 2013, 00:27 #29

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kapēc, ja viss der uz oriģinālajiem kronšteiniem?
Var iziet ja nekas nav jāmetina, jāgraiza!
Kāds ir pamatojums?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Wave
28. Dec 2013, 00:28 #30

Kopš: 09. Oct 2006

No: Kandava

Ziņojumi: 234

Braucu ar: E30 un crx

Ari gribu dzirdēt pamatojumu?
Offline
MAXixt
28. Dec 2013, 00:29 #31

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13


28 Dec 2013, 00:27:23 Kaross rakstīja:
Kapēc, ja viss der uz oriģinālajiem kronšteiniem?
Var iziet ja nekas nav jāmetina, jāgraiza!
Kāds ir pamatojums?
Motoram jabut ne vairak ka uz 30% jaudigak par oem motoru ,visjaudigakais e30 ir 325 ar 172zs,172+30%=223zs
Offline
MAXixt
28. Dec 2013, 00:30 #32

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13

Bija tema par musu e21 335 varat palasit kas un ka jaregistre.
Offline
Burkaans
28. Dec 2013, 00:32 #33

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30

Slinkums meklēt, bet no kaut kāda gada, kad tehniskajā pasē sāka rakstīt jaudas, tad ja nemaldos nevar vairāk par 25%, vecajiem drapakiem ir poh, jo tās jaudas itkā zināmas bet juridiski takā ne visai, nu kaut kāds tāds murgs, bet mani tas nekreņķē, jo neko jaunāku par e30 man nevajag, tikai motorus
Offline
Wave
28. Dec 2013, 00:34 #34

Kopš: 09. Oct 2006

No: Kandava

Ziņojumi: 234

Braucu ar: E30 un crx


28 Dec 2013, 00:27:12 Burkaans rakstīja:

28 Dec 2013, 00:19:53 Wave rakstīja:
Nu lūk,tad csdd par jaudu teorētiski nevar piekasīties,tā kā tas nav argoments viņiem
Un Burkān,man e30 ari stav tas pats kas tev,tā ka vari nemācīt par klaņiem un kloķenēm ,tikai atšķiribā no tevis es ar to gāžu pa trasi,nevis uz darbu


Bet man vajag lai mans zirgs ir ar mani, un nesaprotu, kā var ikdienā pļurināt ar nemotoriem, es jūtos slims, kad dažreiz nākas ar bezmotoru izbraukt, labi ka tas gadās samērā reti, ja neskaita mēnesi, kamēr manam motors tika bišķi pārlasīts, nācās pat ar 1.8 pasūdu kratīties, elle ne braukšana, pat blakus sēžot slikti metās.

Man atkal ar pasūdiem kaut kā vieglā braukt,jo apziņa,ka brauc visu laiku ar pilnu pedāli ir forša Tikai tad var ari ievērot +- ātrumu
Offline
MAXixt
28. Dec 2013, 00:35 #35

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13

Visiem motoram var uzzinat jaudu,csdd ir katalogi tikai viss atkarigs no mainjas vecaka ir velme vnjam meklet tos motora kodus vai ne.
Offline
Wave
28. Dec 2013, 00:35 #36

Kopš: 09. Oct 2006

No: Kandava

Ziņojumi: 234

Braucu ar: E30 un crx


28 Dec 2013, 00:29:30 MAXixt rakstīja:

28 Dec 2013, 00:27:23 Kaross rakstīja:
Kapēc, ja viss der uz oriģinālajiem kronšteiniem?
Var iziet ja nekas nav jāmetina, jāgraiza!
Kāds ir pamatojums?
Motoram jabut ne vairak ka uz 30% jaudigak par oem motoru ,visjaudigakais e30 ir 325 ar 172zs,172+30%=223zs

Nu skaidrs,bet nu vienalga baigo uzticibu tam visam tas neiedveš
Offline
m12
28. Dec 2013, 00:40 #37

Kopš: 04. Jan 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 955


28 Dec 2013, 00:32:50 Burkaans rakstīja:
... neko jaunāku par e30 man nevajag, tikai motorus

ļoti skumji
Offline
Montana
28. Dec 2013, 00:50 #38

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


28 Dec 2013, 00:29:30 MAXixt rakstīja:

28 Dec 2013, 00:27:23 Kaross rakstīja:
Kapēc, ja viss der uz oriģinālajiem kronšteiniem?
Var iziet ja nekas nav jāmetina, jāgraiza!
Kāds ir pamatojums?
Motoram jabut ne vairak ka uz 30% jaudigak par oem motoru ,visjaudigakais e30 ir 325 ar 172zs,172+30%=223zs
labojums, jo e30 šasijai spēcīgākais paredzētais motors ir ar 217zirgiem tātad 282.1 zs, ir iespējams piereģistrēt ar s50b30, bet ne b32 kkādu tādu stāstu lasīju e30 forumā
Offline
MAXixt
28. Dec 2013, 00:52 #39

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13

Tads pašs mifs ka e30 no rupnicas bija ar m50
Offline
edzhaans
28. Dec 2013, 00:53 #40

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

a uz tiem m dzinējiem nevar vienkārši vākus no ne M dzinēja uzlikt ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo