Autors | Ziņojums |
HaL | |
Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
| manuālā kārba tādam auto imho jau ir fetišs
modernās flappy-pedal kārbas ir daudz ātrākas un tikpat fun-to-drive kā manuāļi
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
|
Offline | |
|
arizah | |
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
11 May 2011, 02:42:52 edzulis rakstīja:
Spied "Play", lai skatītos video!
jā, džekiem šance pi$ec drošvien vakarā komā atkrīt dīvānā pie tv ar alu rokās un stāsta visiem kā darbs apriebies, cik ilgi vēl tā |
Offline | |
|
Montana | |
Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10707
Braucu ar: Šahs un mats !
| man personīgi viss šis šķiet aizdomīgs, ka beigās nesanāk tā ka šis ir s6 konkurents |
Offline | |
|
djspainis | |
Kopš: 10. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: telti & type-ra
| bildē vadītāja beņķis izskatās šķībs |
Offline | |
|
Jopis | |
Kopš: 22. Jan 2006
No: Bauska
Ziņojumi: 21
Braucu ar: bmw e36
| kkā tie 560zs pamaz, lai konkurētu ar rs6 |
Offline | |
|
protams | |
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5718
Braucu ar: NS7
|
15 Jun 2011, 12:48:15 djspainis rakstīja:
bildē vadītāja beņķis izskatās šķībs
visiem BMW stūre ir biku pa kreisi no beņķa
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
Arlando | |
Kopš: 08. Sep 2009
Ziņojumi: 190
Braucu ar:
| Laikam lielākais M modelis kāds ir bijis.Jā ar zs atkal (tāpat ,kā ar 1M)nav īsti labi.Nu kāpēc nevarēja būt precīzi 600 zs. |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22134
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
15 Jun 2011, 13:00:38 Jopis rakstīja:
kkā tie 560zs pamaz, lai konkurētu ar rs6
precīzi laikā, lai rāžotāja dati būtu nedaudz labāki par RS6, pie tam 305km/h vs 280km/h
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
|
alen | |
Kopš: 16. Apr 2007
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: bavariju
| kuram pirmajam motors bus ieksa e30 prieks drifta? [ Šo ziņu laboja alen, 15 Jun 2011, 16:38:27 ] |
Offline | |
|
Papakarlo | |
Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| Diez vai poteniciālajiem jaunā M5 pircējiem interesē kkādi Nirburgringas apļalaiki Pietam tie laiki ir ļoti ļoti relatīvi un atkarīgi no n-tajiem faktoriem
piem stock E36M3 3.0 atpaliek no E60M5 par nieka ~20sec
[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 15 Jun 2011, 18:17:01 ] |
Offline | |
|
Papakarlo | |
Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
|
15 Jun 2011, 18:24:02 Vantage rakstīja:
Tavs video gan neko nenozīmē, jo STOCK E36 Nordschleifē ir 8:35.00. zem 8min ar precīzu taimingu nevis NOKIA hronometru ierakstīties spēj diezgan maz..
nu tā arī ir jo tas laiks ~8min ir BTG laiks...
"The distance between the gantry and the bridge is almost exactly 1 mile, 1660mtrs.
It takes a top-end sportscar less than 25 seconds to cover this distance. Most normal cars with a 120mph top speed over 30 seconds.
A BTG lap is more than just 25 or 30 seconds slower, as the standing start from point 'C' adds another 5-6 seconds on most cars."(c)http://bridgetogantry.com
tātad pierēķinot klāt vēl ~30sec tad arī būs tas ~8:35
|
Offline | |
|
CP17 | |
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Kāpēc visas emkas nu tur e39, e60, f10, par troikām neesmu tik ļoti iedziļinājies, bet ganjau tas pats, ka viņu klīrens ir par 'pāris' cm lielāks nekā empakām? izskatās pēc džipa imho... te tak var perfu paslēpt apakšā kur prikols?
|
Offline | |
|
Papakarlo | |
Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| hvz normāls klīrens
rekur ir ateja piemēram...
:IB7S::defektc::,pabraukt_nevar_galvenais_pozēt:[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 15 Jun 2011, 18:40:07 ] |
Offline | |
|
AgnisB | |
Kopš: 10. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 739
Braucu ar: neturbo subāru
| vot pēdējam ir normāls klīrenss, nevis kkāds tur džips :_pielejam_ellju_ugunij:
aa un brīnums, ka Papakarlo te vēl nav iepostējis, ka e34 m5 tāpat ir labāks par F10 [ Šo ziņu laboja AgnisB, 15 Jun 2011, 18:42:48 ] |
Offline | |
|
CP17 | |
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
15 Jun 2011, 18:38:33 Papakarlo rakstīja:
hvz normāls klīrens
rekur ir ateja piemēram...
:IB7S::defektc::,pabraukt_nevar_galvenais_pozēt:
Tu to auto dzīvē esi redzējis? es esmu, vnk
P.s.Es nesaku ka vajag visu sēdināt utt, vnk interesē kur prikols ka emkas ir augstākas kā analogi empakotie auto |
Offline | |
|
fleix | |
Kopš: 27. Jun 2006
Ziņojumi: 8379
Braucu ar: 22
| To pamulkji ar velveta bikseem nevajag uztvert nopietni
Baltais e92 |
Offline | |
|
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22134
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| emkām ir citi piekares elementi utt utjp, gan jau ///M inženieriem interesē arī lai pie lielām slodzēm un normāla gaitas komforta tie auto nebrauc ar sliekšņiem pa zemi...
pie tam e46 M3, e9x M3 un e6x M5 ir lielāks riteņa ārējais diametrs nekā standrata 3er/5er, [ Šo ziņu laboja GirtzB, 15 Jun 2011, 19:16:48 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
CP17 | |
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Jēgu īsti neredzu, jo ar e60 sport hadeni, kura ir zemāka par emkas hadeni, drošvien cietības ziņā līdzīga utt līkumos tāpat ir kā kartings un nekas nekur neatgādina kkādu asv auto sasveri vai dīvāna efektu... par sliekšņu skaršanos pie seguma līkumā vispār runa nevar būt f10 tas klīrens tākā kkādai vitarai 4x4 ir |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22134
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| paskaties cik dziļi emkas tai pašā Ziemeļu Cilpā iesēžas pie max slodzēm, tur ierindas ///m paka jau ir atboiņikos...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
rihs | |
Kopš: 14. Feb 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f
| kapec tam M5 ir tik maz zirgi ? |
Offline | |
|