Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 Uzturēšanas Izmaksas

AutorsZiņojums
DrumB
11. Mar 2011, 19:15 #21

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Rūsa ir kā kuram, viens 98 var būt caurrūsējis, cits 92 būt sterils. Atkarīgs no tā vai sists un vai stāvējis sāli.
Offline
badmoon
11. Mar 2011, 19:32 #22

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8497

Braucu ar: Braucu ar

Pirms 5 gadiem nopirku ļoti labu eksemplāru, bet pa šo laiku Latvijas ceļi un sāls terapija ir darījuši savu (: Rūsē gan, rūsē.
Offline
Ch
11. Mar 2011, 19:37 #23

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4349

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Ja nenopirksi jau sapuvušu eksemplāru, rūsa lielas problēmas neradīs. Čeko riskantās vietas.

e36 šobrīd, manuprāt, ir lētakais bmw uzturēšanas ziņā. nu ok, nezinu kā ir ar e34, bet nu tas auto ir bezmazvai 2. golfs.

Piekare izturīga un salīdzinoši lēta. Problēmas ar ārejiem atbalsta šarnīriem priekšā, kas principā jāmaina reizi gadā, bet tur ir vairāki veidi, kā tikt no tās problēmas vaļā.

Pats ar e36 braucu jau apaļus 2 gadus (gadu ar 97' 320i un gadu ar 96' 328i) un šajā laikā nekādi ievērības cienīgi remonti nav bijuši (tfutfutfu). Tik vien kā elementāras apkopes (eļļas, filtri, bremzes utt) un tūūūūūūūningz Āa un abiem vēl neilgi pēc iegādes sajūgu samainīju (~100-120ls ar visu darbu).

[ Šo ziņu laboja Ch, 11 Mar 2011, 19:38:24 ]

Offline
buncix
11. Mar 2011, 19:43 #24

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

E36 uzturēšana var būt gan lēta, gan dārga. Viss atkarīgs no detaļām kādas izvēlēsies labošanai. Principā nekas dārgs nav. Lētākais uzturēšana ko visiem autiņiem kas man ir bijis. Ļoti liels pluss ir liels lietotu detaļu piedāvājums pa lētām cenām. Ir eksemplāri kas vispār neplīst. Viss atkarīgs no auto un braucēja. Vājās vietas - priekšējie lodbalsti. Sanāk mainīt reizi gadā - pusotrā.
Offline
badmoon
11. Mar 2011, 19:53 #25

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8497

Braucu ar: Braucu ar

Pērkot 320-to jāatceras par degvielas patēriņa attiecību pret auto veiktspēju
Offline
konussib
11. Mar 2011, 19:57 #26

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


11 Mar 2011, 19:53:12 Badmoon rakstīja:
Pērkot 320-to jāatceras par degvielas patēriņa attiecību pret auto veiktspēju


Labāk sēņoju ar 320i nevis sildu 328i garāžā!
Offline
buncix
11. Mar 2011, 19:58 #27

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Šitā var atkal aizrunāties līdz m3
Reāli tā arī ir, ka no konkrētā motora modeļa jāņem lielākais tilpums. Attiecīgi ja m52 dzinējs, tad ar 2.8 tilpumu..., bet nu pēc teorijas samazinot dzinēja tilpumu par 25% iegūst 10% degvielas ekonomiju. 2.8 un 2.5(323) attiecības reduktoros ir garākas un līdz ar to autiņam vajadz mazākus apgriezienus lai kustētos.
Offline
Artis_D
11. Mar 2011, 19:59 #28

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13422

Braucu ar: BMW


11 Mar 2011, 19:53:12 Badmoon rakstīja:
Pērkot 320-to jāatceras par degvielas patēriņa attiecību pret auto veiktspēju


atceries, ka 328 vispār varbūt 1 no 100 ir normāls palicis
Offline
buncix
11. Mar 2011, 20:01 #29

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


11 Mar 2011, 19:59:32 Artis_D rakstīja:

11 Mar 2011, 19:53:12 Badmoon rakstīja:
Pērkot 320-to jāatceras par degvielas patēriņa attiecību pret auto veiktspēju


atceries, ka 328 vispār varbūt 1 no 100 ir normāls palicis

Manējais
Offline
konussib
11. Mar 2011, 20:06 #30

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Touring'iem taču nevajadzētu būt nokautiem?
Offline
badmoon
11. Mar 2011, 20:07 #31

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8497

Braucu ar: Braucu ar


11 Mar 2011, 19:59:32 Artis_D rakstīja:

11 Mar 2011, 19:53:12 Badmoon rakstīja:
Pērkot 320-to jāatceras par degvielas patēriņa attiecību pret auto veiktspēju


atceries, ka 328 vispār varbūt 1 no 100 ir normāls palicis


Tas jau ir cits stāsts
Offline
buncix
11. Mar 2011, 20:19 #32

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


11 Mar 2011, 20:06:30 konussib rakstīja:
Touring'iem taču nevajadzētu būt nokautiem?

Tu domā, ka ar divlitrīgiem tourentiem nedriftē?
Pēc iegādes vēl netīšām atklāsies, ka tavs toruings ir aprīkotis ar bloķi
Offline
buncix
11. Mar 2011, 20:20 #33

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


11 Mar 2011, 20:19:13 mistersbleks rakstīja:

11 Mar 2011, 19:37:32 Ch rakstīja:
Ja nenopirksi jau sapuvušu eksemplāru, rūsa lielas problēmas neradīs. Čeko riskantās vietas.

e36 šobrīd, manuprāt, ir lētakais bmw uzturēšanas ziņā. nu ok, nezinu kā ir ar e34, bet nu tas auto ir bezmazvai 2. golfs.

Piekare izturīga un salīdzinoši lēta. Problēmas ar ārejiem atbalsta šarnīriem priekšā, kas principā jāmaina reizi gadā, bet tur ir vairāki veidi, kā tikt no tās problēmas vaļā.

Pats ar e36 braucu jau apaļus 2 gadus (gadu ar 97' 320i un gadu ar 96' 328i) un šajā laikā nekādi ievērības cienīgi remonti nav bijuši (tfutfutfu). Tik vien kā elementāras apkopes (eļļas, filtri, bremzes utt) un tūūūūūūūningz Āa un abiem vēl neilgi pēc iegādes sajūgu samainīju (~100-120ls ar visu darbu).


kad bija e36,probleemas ar plauktu beidzaas kad uzliku "nepeldosho" aareejo sharniiru(kaa e30) uzlliku ekscentriskas powerflex bukses(originaalaas netureeja)( var likt arii no diizelja,tam itkaa pildiitaas taas bukses)

Bukses priekšējiem plauktiem labāk esot likt emkas nevis powerflex
Offline
Ch
11. Mar 2011, 20:21 #34

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4349

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


11 Mar 2011, 20:06:30 konussib rakstīja:
Touring'iem taču nevajadzētu būt nokautiem?


uz to galīgi nevar paļauties. var būt arī nenokautas kupejas, kabri utt. jāskatās katrs eksemplārs individuāli. Atcerēsimies, ka nevienmēr "griezt saules" = "nokaut". Imho lielāku kaitējumu nodara regulāra maukšana ar aukstu motoru, neivēroti eļļas maiņas intervāli, kkādu kļūdu motora darbībā ignorēšana utt, kā to pārsvarā dara visādi frukti kas ar auto ir uz "jūs".. Lai arī nav spolēts un maukts, tādiem auto var būt kapi.

Un no personīgās pieredzes varu teikt, ka 328i > 320i. Miljons reižu jēdzīgāks pirkums, pie nosacījuma, ja ir labā stāvoklī. Par degvielas patēriņu jau miljons reižu ir runāts, bet īsumā -> labs 2.8 pie vienādas braukšanas NEpatērēs vairāk kā 2.0.
Offline
konussib
11. Mar 2011, 20:24 #35

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Njā, protams, jāskatās katrs auto individuāli..

Liels paldies par atsaucību, daudz ko sapratu
Offline
HE9600
11. Mar 2011, 20:48 #36

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2476

Braucu ar: Veciem BMW

e36 318 Tourings 99. gads, tiek lietots 2,5 gadus, pa šo laiku bez eļļām un filtriem mainīts:
* abi stūres stieņi un pirksti 40ls (pirksti bij ok, bet pie vienas jaukšanas mainīju)
* pr amortizatori 90ls
* jauns pečkas motoriņš 40ls
* radiators 40ls
* pr bremžu diski + visas kalotkas ap 60ls
* ārējās plauktu šaras - novērsu uzliekot e30 plauktus, kas mētājās garāžā
* pr plauktiem pildītās bukses 10ls
* lielās aizm plauktu bukses 15ls
* termostats 25ls
* startera bendikss 15ls
pa lielam viss ko atceros, cenas aptuvenas, precīzi neatceros. manā gadījumā pārsvarā visi mezgli vēl ir original, esmu pirmais kas kaut ko maina.
Itogo: 335 : 2,5 = 134ls gadā.
Par rūsu - tā kā nēesmu pedants, kas auto mazgā katru dienu, un tiek lietots jebkurā gadalaikā, tad rūsa ir izlīdusi - kreisās puses durvju apakšas un aizm vāks ir ar rūsas pleķiem.


[ Šo ziņu laboja Agnisr, 11 Mar 2011, 21:00:57 ]

Offline
chawijs
11. Mar 2011, 20:55 #37

Kopš: 07. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3118

Braucu ar: e91,audi


11 Mar 2011, 19:57:54 konussib rakstīja:

11 Mar 2011, 19:53:12 Badmoon rakstīja:
Pērkot 320-to jāatceras par degvielas patēriņa attiecību pret auto veiktspēju


Labāk sēņoju ar 320i nevis sildu 328i garāžā!

320 tev eediis tikpat cik 328
nevajag skatities uz citiem auto un domaat ka lielaaks motors eediis vairaak!
ja kaaja 328tajaa nebuus smaga tad paterinsh bus tads pats kaa 320
bet veciit es tev saku nevar ekanomeet ja iet!

[ Šo ziņu laboja chawijs, 11 Mar 2011, 20:56:08 ]

Offline
dex2
11. Mar 2011, 22:56 #38

Kopš: 15. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 837

Braucu ar: Kamazu un borēju dziļurbumus visā Latvijas teritorijā T.27555009

Man M50B25 vidējais 18 litri uz simtu un nav nekādas vainas Tādēļ ir divi auto ..
Offline
Re5tepa
11. Mar 2011, 23:42 #39

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru


11 Mar 2011, 20:06:30 konussib rakstīja:
Touring'iem taču nevajadzētu būt nokautiem?

Tu domā, ka tourings tāpēc nevar salikt krustām?
jāskatās ir konkrēts eksemplārs. pirkt auto touringu tikai ar domu "mazāk nopi#$s" nebūs riktīgi. tikpat labi opis katru dienu nonstopā ar pārgruzītu touringu kartupeļus uz tirgu vedis
Offline
badmoon
11. Mar 2011, 23:46 #40

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8497

Braucu ar: Braucu ar

Secinājumi -
- katrs eksemplārs jāskatās individuāli;
- jo lielāks motors, jo labāk griezīsies, motora tilpumam/degvielas patēriņam nav tik liela nozīme;
- ne katrs tourings ir oga, nenop...ta;
- E36 ir normāls (lēts) uzturēšanā, ja neieķer graustu;

Žurka forever
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo