Online
Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E36 Uzturēšanas Izmaksas
Autors | Ziņojums |
DrumB | | ![](files/avatars/16320_1513806119.jpg) Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Rūsa ir kā kuram, viens 98 var būt caurrūsējis, cits 92 būt sterils. Atkarīgs no tā vai sists un vai stāvējis sāli. | Offline | | |
badmoon ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/9.gif) | | ![](files/avatars/4828_1632947607.jpg) Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8497
Braucu ar: Braucu ar
| Pirms 5 gadiem nopirku ļoti labu eksemplāru, bet pa šo laiku Latvijas ceļi un sāls terapija ir darījuši savu (: Rūsē gan, rūsē. | Offline | | |
Ch | | ![](files/avatars/7503_1720689314.jpg) Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4349
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Ja nenopirksi jau sapuvušu eksemplāru, rūsa lielas problēmas neradīs. Čeko riskantās vietas. ![](files/images/smilies/icon_wink.gif)
e36 šobrīd, manuprāt, ir lētakais bmw uzturēšanas ziņā. nu ok, nezinu kā ir ar e34, bet nu tas auto ir bezmazvai 2. golfs.
Piekare izturīga un salīdzinoši lēta. Problēmas ar ārejiem atbalsta šarnīriem priekšā, kas principā jāmaina reizi gadā, bet tur ir vairāki veidi, kā tikt no tās problēmas vaļā. ![](files/images/smilies/icon_wink.gif)
Pats ar e36 braucu jau apaļus 2 gadus (gadu ar 97' 320i un gadu ar 96' 328i) un šajā laikā nekādi ievērības cienīgi remonti nav bijuši (tfutfutfu). Tik vien kā elementāras apkopes (eļļas, filtri, bremzes utt) un tūūūūūūūningz Āa un abiem vēl neilgi pēc iegādes sajūgu samainīju (~100-120ls ar visu darbu). [ Šo ziņu laboja Ch, 11 Mar 2011, 19:38:24 ] | Offline | | |
buncix | | ![](files/avatars/5604_1349104171.jpg) Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
| E36 uzturēšana var būt gan lēta, gan dārga. Viss atkarīgs no detaļām kādas izvēlēsies labošanai. Principā nekas dārgs nav. Lētākais uzturēšana ko visiem autiņiem kas man ir bijis. Ļoti liels pluss ir liels lietotu detaļu piedāvājums pa lētām cenām. Ir eksemplāri kas vispār neplīst. Viss atkarīgs no auto un braucēja. Vājās vietas - priekšējie lodbalsti. Sanāk mainīt reizi gadā - pusotrā. | Offline | | |
badmoon ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/9.gif) | | ![](files/avatars/4828_1632947607.jpg) Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8497
Braucu ar: Braucu ar
| Pērkot 320-to jāatceras par degvielas patēriņa attiecību pret auto veiktspēju ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif) | Offline | | |
konussib | | ![](files/avatars/21256_1324211715.gif) Kopš: 01. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1543
Braucu ar: visādiem volvo
|
11 Mar 2011, 19:53:12 Badmoon rakstīja:
Pērkot 320-to jāatceras par degvielas patēriņa attiecību pret auto veiktspēju ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Labāk sēņoju ar 320i nevis sildu 328i garāžā! | Offline | | |
buncix | | ![](files/avatars/5604_1349104171.jpg) Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
| Šitā var atkal aizrunāties līdz m3 ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Reāli tā arī ir, ka no konkrētā motora modeļa jāņem lielākais tilpums. Attiecīgi ja m52 dzinējs, tad ar 2.8 tilpumu..., bet nu pēc teorijas samazinot dzinēja tilpumu par 25% iegūst 10% degvielas ekonomiju. 2.8 un 2.5(323) attiecības reduktoros ir garākas un līdz ar to autiņam vajadz mazākus apgriezienus lai kustētos. | Offline | | |
Artis_D ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/675_1403696991.jpg) Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13422
Braucu ar: BMW
|
11 Mar 2011, 19:53:12 Badmoon rakstīja:
Pērkot 320-to jāatceras par degvielas patēriņa attiecību pret auto veiktspēju ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif)
atceries, ka 328 vispār varbūt 1 no 100 ir normāls palicis ![](files/images/smilies/icon_lol.gif) | Offline | | |
|
buncix | | ![](files/avatars/5604_1349104171.jpg) Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
11 Mar 2011, 19:59:32 Artis_D rakstīja:
11 Mar 2011, 19:53:12 Badmoon rakstīja:
Pērkot 320-to jāatceras par degvielas patēriņa attiecību pret auto veiktspēju ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif)
atceries, ka 328 vispār varbūt 1 no 100 ir normāls palicis ![](files/images/smilies/icon_lol.gif)
Manējais ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif) | Offline | | |
konussib | | ![](files/avatars/21256_1324211715.gif) Kopš: 01. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1543
Braucu ar: visādiem volvo
| Touring'iem taču nevajadzētu būt nokautiem? | Offline | | |
badmoon ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/9.gif) | | ![](files/avatars/4828_1632947607.jpg) Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8497
Braucu ar: Braucu ar
|
11 Mar 2011, 19:59:32 Artis_D rakstīja:
11 Mar 2011, 19:53:12 Badmoon rakstīja:
Pērkot 320-to jāatceras par degvielas patēriņa attiecību pret auto veiktspēju ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif)
atceries, ka 328 vispār varbūt 1 no 100 ir normāls palicis ![](files/images/smilies/icon_lol.gif)
Tas jau ir cits stāsts ![](files/images/smilies/icon_lol.gif) | Offline | | |
buncix | | ![](files/avatars/5604_1349104171.jpg) Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
11 Mar 2011, 20:06:30 konussib rakstīja:
Touring'iem taču nevajadzētu būt nokautiem?
Tu domā, ka ar divlitrīgiem tourentiem nedriftē? ![](files/images/smilies/mhihi.gif)
Pēc iegādes vēl netīšām atklāsies, ka tavs toruings ir aprīkotis ar bloķi ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif) | Offline | | |
buncix | | ![](files/avatars/5604_1349104171.jpg) Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
11 Mar 2011, 20:19:13 mistersbleks rakstīja:
11 Mar 2011, 19:37:32 Ch rakstīja:
Ja nenopirksi jau sapuvušu eksemplāru, rūsa lielas problēmas neradīs. Čeko riskantās vietas. ![](files/images/smilies/icon_wink.gif)
e36 šobrīd, manuprāt, ir lētakais bmw uzturēšanas ziņā. nu ok, nezinu kā ir ar e34, bet nu tas auto ir bezmazvai 2. golfs.
Piekare izturīga un salīdzinoši lēta. Problēmas ar ārejiem atbalsta šarnīriem priekšā, kas principā jāmaina reizi gadā, bet tur ir vairāki veidi, kā tikt no tās problēmas vaļā. ![](files/images/smilies/icon_wink.gif)
Pats ar e36 braucu jau apaļus 2 gadus (gadu ar 97' 320i un gadu ar 96' 328i) un šajā laikā nekādi ievērības cienīgi remonti nav bijuši (tfutfutfu). Tik vien kā elementāras apkopes (eļļas, filtri, bremzes utt) un tūūūūūūūningz Āa un abiem vēl neilgi pēc iegādes sajūgu samainīju (~100-120ls ar visu darbu).
kad bija e36,probleemas ar plauktu beidzaas kad uzliku "nepeldosho" aareejo sharniiru(kaa e30) uzlliku ekscentriskas powerflex bukses(originaalaas netureeja)( var likt arii no diizelja,tam itkaa pildiitaas taas bukses)
Bukses priekšējiem plauktiem labāk esot likt emkas nevis powerflex ![](files/images/smilies/icon_wink.gif) | Offline | | |
Ch | | ![](files/avatars/7503_1720689314.jpg) Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4349
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
11 Mar 2011, 20:06:30 konussib rakstīja:
Touring'iem taču nevajadzētu būt nokautiem?
uz to galīgi nevar paļauties. var būt arī nenokautas kupejas, kabri utt. jāskatās katrs eksemplārs individuāli. Atcerēsimies, ka nevienmēr "griezt saules" = "nokaut". Imho lielāku kaitējumu nodara regulāra maukšana ar aukstu motoru, neivēroti eļļas maiņas intervāli, kkādu kļūdu motora darbībā ignorēšana utt, kā to pārsvarā dara visādi frukti kas ar auto ir uz "jūs".. Lai arī nav spolēts un maukts, tādiem auto var būt kapi.
Un no personīgās pieredzes varu teikt, ka 328i > 320i. Miljons reižu jēdzīgāks pirkums, pie nosacījuma, ja ir labā stāvoklī. Par degvielas patēriņu jau miljons reižu ir runāts, bet īsumā -> labs 2.8 pie vienādas braukšanas NEpatērēs vairāk kā 2.0. | Offline | | |
konussib | | ![](files/avatars/21256_1324211715.gif) Kopš: 01. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1543
Braucu ar: visādiem volvo
| Njā, protams, jāskatās katrs auto individuāli..
Liels paldies par atsaucību, daudz ko sapratu ![](files/images/smilies/icon_smile.gif) | Offline | | |
HE9600 ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2476
Braucu ar: Veciem BMW
| e36 318 Tourings 99. gads, tiek lietots 2,5 gadus, pa šo laiku bez eļļām un filtriem mainīts:
* abi stūres stieņi un pirksti 40ls (pirksti bij ok, bet pie vienas jaukšanas mainīju)
* pr amortizatori 90ls
* jauns pečkas motoriņš 40ls
* radiators 40ls
* pr bremžu diski + visas kalotkas ap 60ls
* ārējās plauktu šaras - novērsu uzliekot e30 plauktus, kas mētājās garāžā
* pr plauktiem pildītās bukses 10ls
* lielās aizm plauktu bukses 15ls
* termostats 25ls
* startera bendikss 15ls
pa lielam viss ko atceros, cenas aptuvenas, precīzi neatceros. manā gadījumā pārsvarā visi mezgli vēl ir original, esmu pirmais kas kaut ko maina.
Itogo: 335 : 2,5 = 134ls gadā.
Par rūsu - tā kā nēesmu pedants, kas auto mazgā katru dienu, un tiek lietots jebkurā gadalaikā, tad rūsa ir izlīdusi - kreisās puses durvju apakšas un aizm vāks ir ar rūsas pleķiem.
[ Šo ziņu laboja Agnisr, 11 Mar 2011, 21:00:57 ] | Offline | | |
|
chawijs | | ![](files/avatars/12856_1339131133.jpg) Kopš: 07. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3118
Braucu ar: e91,audi
|
11 Mar 2011, 19:57:54 konussib rakstīja:
11 Mar 2011, 19:53:12 Badmoon rakstīja:
Pērkot 320-to jāatceras par degvielas patēriņa attiecību pret auto veiktspēju ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Labāk sēņoju ar 320i nevis sildu 328i garāžā!
320 tev eediis tikpat cik 328
nevajag skatities uz citiem auto un domaat ka lielaaks motors eediis vairaak!
ja kaaja 328tajaa nebuus smaga tad paterinsh bus tads pats kaa 320
bet veciit es tev saku nevar ekanomeet ja iet! ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif) [ Šo ziņu laboja chawijs, 11 Mar 2011, 20:56:08 ] | Offline | | |
dex2 | | ![](files/avatars/15052_1237153143.jpg) Kopš: 15. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 837
Braucu ar: Kamazu un borēju dziļurbumus visā Latvijas teritorijā T.27555009
| Man M50B25 vidējais 18 litri uz simtu un nav nekādas vainas Tādēļ ir divi auto .. | Offline | | |
Re5tepa | | ![](files/avatars/6162_1227360613.jpg) Kopš: 20. Apr 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 808
Braucu ar: //m-pakotu traktoru
|
11 Mar 2011, 20:06:30 konussib rakstīja:
Touring'iem taču nevajadzētu būt nokautiem?
Tu domā, ka tourings tāpēc nevar salikt krustām?
jāskatās ir konkrēts eksemplārs. pirkt auto touringu tikai ar domu "mazāk nopi#$s" nebūs riktīgi. tikpat labi opis katru dienu nonstopā ar pārgruzītu touringu kartupeļus uz tirgu vedis ![](files/images/smilies/emo.gif) | Offline | | |
badmoon ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/9.gif) | | ![](files/avatars/4828_1632947607.jpg) Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8497
Braucu ar: Braucu ar
| Secinājumi -
- katrs eksemplārs jāskatās individuāli;
- jo lielāks motors, jo labāk griezīsies, motora tilpumam/degvielas patēriņam nav tik liela nozīme;
- ne katrs tourings ir oga, nenop...ta;
- E36 ir normāls (lēts) uzturēšanā, ja neieķer graustu;
Žurka forever ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif) | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|