Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: 328i E46 krīt apgriezieni

AutorsZiņojums
cepuritis
06. Feb 2011, 22:19 #21

Kopš: 06. Feb 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 12

Braucu ar: BMW 328ci e46 1999 gada

ir doma riit nonjemt to fignju un tad ja vinja pagalam tad savest veel soto kaartiibaa un lai par to dalju buutu sakidrs savaadaak apskati izgaaju bet ja nevar braukt tad tas jau nav okei
Offline
cepuritis
06. Feb 2011, 22:22 #22

Kopš: 06. Feb 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 12

Braucu ar: BMW 328ci e46 1999 gada


06 Feb 2011, 22:18:56 Peecis rakstīja:
Man ir 528 ar double vanos motoru.
Gaitā nekad nav raustījies vai slāpis nost.
Bija problēma, kad aukstam lēkāja apgriezieni- nomainīju abas ieplūdes gofras un iztīrīju tukšgaitas vārstu ar karburatorklīneri un tagad ir OK.
Es teiktu, ka šis motors ir ļoti pat izdevies.


nu re bet vainas tad visiem vienas un taas pasas es jau nesaku ka ir meesls bet nu probleemu netruukst sim motoram
Offline
Kancaans
06. Feb 2011, 22:33 #23

Kopš: 11. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 188

Braucu ar: traukumašīnu

Probmēmu ir nevairāk kā citiem dzinējiem(M51 neskaitot)
Offline
Driver
06. Feb 2011, 22:36 #24

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Feb 2011, 22:16:55 cepuritis rakstīja:

06 Feb 2011, 22:12:51 Kancaans rakstīja:
Kur tādi rodaas???


paklau a vai ir iespeeja uz acs noteikt vai taa membraana ir okei vai nav?

jo lai es vinju pie kompi piesleegtu man jaanjem evokuvators un tas maksaas lieku naudu

dari vien visu pats un par velti, tik nebrinies, ka pectam bus loti gruti auto pardot

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Peecis
06. Feb 2011, 22:36 #25

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


06 Feb 2011, 22:22:33 cepuritis rakstīja:

06 Feb 2011, 22:18:56 Peecis rakstīja:
Man ir 528 ar double vanos motoru.
Gaitā nekad nav raustījies vai slāpis nost.
Bija problēma, kad aukstam lēkāja apgriezieni- nomainīju abas ieplūdes gofras un iztīrīju tukšgaitas vārstu ar karburatorklīneri un tagad ir OK.
Es teiktu, ka šis motors ir ļoti pat izdevies.


nu re bet vainas tad visiem vienas un taas pasas es jau nesaku ka ir meesls bet nu probleemu netruukst sim motoram

Man 5 gadu (150kkm) laikā ar šo motoru praktiski nav bijušas problēmas, dzinēja temperatūra nekad nav bijusi pāri ideālajai. Nomainīta viena aizdedzes spole, termostats, sveces, protams, vairākas reizes, vārstu vāka blīve. Un tas ir viss.
Manā gadījumā ideāls dzinējs.
Offline
Driver
06. Feb 2011, 22:37 #26

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Feb 2011, 22:33:43 Kancaans rakstīja:
Probmēmu ir nevairāk kā citiem dzinējiem(M51 neskaitot)

no kurienes vinji dabuu naudu, lai iepirktu tadus bmw?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
06. Feb 2011, 22:40 #27

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Feb 2011, 22:36:11 Peecis rakstīja:

06 Feb 2011, 22:22:33 cepuritis rakstīja:

06 Feb 2011, 22:18:56 Peecis rakstīja:
Man ir 528 ar double vanos motoru.
Gaitā nekad nav raustījies vai slāpis nost.
Bija problēma, kad aukstam lēkāja apgriezieni- nomainīju abas ieplūdes gofras un iztīrīju tukšgaitas vārstu ar karburatorklīneri un tagad ir OK.
Es teiktu, ka šis motors ir ļoti pat izdevies.


nu re bet vainas tad visiem vienas un taas pasas es jau nesaku ka ir meesls bet nu probleemu netruukst sim motoram

Man 5 gadu (150kkm) laikā ar šo motoru praktiski nav bijušas problēmas, dzinēja temperatūra nekad nav bijusi pāri ideālajai. Nomainīta viena aizdedzes spole, termostats, sveces, protams, vairākas reizes, vārstu vāka blīve. Un tas ir viss.
Manā gadījumā ideāls dzinējs.

tu pamegini neko vairs nemainit. ja gribi, es tev iedoshu nokautas spoles, beigtu termostatu, parbrauktas sveces un pusspragushus/nospragushus dazadus devejus

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
rupucis85
06. Feb 2011, 23:42 #28

Kopš: 06. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju


06 Feb 2011, 22:40:49 Driver rakstīja:

06 Feb 2011, 22:36:11 Peecis rakstīja:

06 Feb 2011, 22:22:33 cepuritis rakstīja:

06 Feb 2011, 22:18:56 Peecis rakstīja:
Man ir 528 ar double vanos motoru.
Gaitā nekad nav raustījies vai slāpis nost.
Bija problēma, kad aukstam lēkāja apgriezieni- nomainīju abas ieplūdes gofras un iztīrīju tukšgaitas vārstu ar karburatorklīneri un tagad ir OK.
Es teiktu, ka šis motors ir ļoti pat izdevies.


nu re bet vainas tad visiem vienas un taas pasas es jau nesaku ka ir meesls bet nu probleemu netruukst sim motoram

Man 5 gadu (150kkm) laikā ar šo motoru praktiski nav bijušas problēmas, dzinēja temperatūra nekad nav bijusi pāri ideālajai. Nomainīta viena aizdedzes spole, termostats, sveces, protams, vairākas reizes, vārstu vāka blīve. Un tas ir viss.
Manā gadījumā ideāls dzinējs.

tu pamegini neko vairs nemainit. ja gribi, es tev iedoshu nokautas spoles, beigtu termostatu, parbrauktas sveces un pusspragushus/nospragushus dazadus devejus

tas ir tikai normali ka kkas nobeidzas - nav jau pirma svaiguma motors.
Offline
rockyu
07. Feb 2011, 00:16 #29

Kopš: 12. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 59

Braucu ar: E46 330ci 00" / E36 316ti 00" / E53 06"

līdzīga problēma ir ar M54B30, tikai,kad motors pilnībā uzsilis, tad stājoties un izspiežot sajūgu(neitrālais) abaroti nolec zem 500rpm robežas un uzlec atpakaļ uz "idle" abarotiem kā jābūt tukšgaitā, diagnostika neko neuzrāda, kartera ventilācija tīra, zondes strādā kā nākas, gaisa mērītājs pārbaudīts. Lasot e46fnatics, izrādās ka daudziem m52 un m54 ir līdzīga problēma Uz m52 izteiktāk esot pie auksta motora, savukārt m54 siltam
Offline
johnd
07. Feb 2011, 00:19 #30

Kopš: 04. May 2008

Ziņojumi: 268

Braucu ar: e30

man bij liidziiga probleema, pie vainas bija TPS throtle position sensors.
Offline
Driver
07. Feb 2011, 00:26 #31

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Feb 2011, 00:19:38 johnd rakstīja:
man bij liidziiga probleema, pie vainas bija TPS throtle position sensors.

uz m54 nav TPS
nu labi ...vinjs ir ...kopa ar elektronisko droseli > ap 350ls

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jurkinens
07. Feb 2011, 00:36 #32

Kopš: 05. Feb 2010

No: Ķegums

Ziņojumi: 388

Braucu ar: Dresetu volvo

tukuma visi brauka pec smukuma! alus gan ir garsiigs sodien! man liekas kad brauc uz diagnotiku!
Offline
johnd
07. Feb 2011, 00:36 #33

Kopš: 04. May 2008

Ziņojumi: 268

Braucu ar: e30

nu nez driv3r nu es srotaa noskruuveeju pa 24 ls

[ Šo ziņu laboja johnd, 07 Feb 2011, 00:38:49 ]

Offline
Driver
07. Feb 2011, 00:42 #34

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Feb 2011, 00:36:55 johnd rakstīja:
nu nez driv3r nu es srotaa noskruuveeju pa 24 ls

ko noskruveji? TPS prieksh m52 vai (pusspragushu) droseli no cita m54 un uzliki nenodzeshot adaptacijas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
7788
07. Feb 2011, 00:43 #35

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


07 Feb 2011, 00:16:13 rockyu rakstīja:
līdzīga problēma ir ar M54B30, tikai,kad motors pilnībā uzsilis, tad stājoties un izspiežot sajūgu(neitrālais) abaroti nolec zem 500rpm robežas un uzlec atpakaļ uz "idle" abarotiem kā jābūt tukšgaitā, diagnostika neko neuzrāda, kartera ventilācija tīra, zondes strādā kā nākas, gaisa mērītājs pārbaudīts. Lasot e46fnatics, izrādās ka daudziem m52 un m54 ir līdzīga problēma Uz m52 izteiktāk esot pie auksta motora, savukārt m54 siltam

Tā apgirzienu nostaigāšana ir saistīta ar nevienādu degvielas kvalitāti/atšķirību, cik pats esmu novērojis! un tas ir līdz laikam, kad nomainas adaptācijas vērtības motora vadības blokā, bet ja katru dienu lej citā tankā vai pat tai pašā, tā pat degvielas īpašības var būt dažādas un apgriezieni staigās tad arī katru dienu!
Offline
Driver
07. Feb 2011, 00:51 #36

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nevar nepiekrist, bet idealam auto tas noadapteshanas process parasti ir praktiski nemanams. Srots ir nebraucams.
Bet mosh nav jalej katru dienu par 3Ls, bet vienreiz un pilnu baaku

07 Feb 2011, 00:43:32 7788 rakstīja:

07 Feb 2011, 00:16:13 rockyu rakstīja:
līdzīga problēma ir ar M54B30, tikai,kad motors pilnībā uzsilis, tad stājoties un izspiežot sajūgu(neitrālais) abaroti nolec zem 500rpm robežas un uzlec atpakaļ uz "idle" abarotiem kā jābūt tukšgaitā, diagnostika neko neuzrāda, kartera ventilācija tīra, zondes strādā kā nākas, gaisa mērītājs pārbaudīts. Lasot e46fnatics, izrādās ka daudziem m52 un m54 ir līdzīga problēma Uz m52 izteiktāk esot pie auksta motora, savukārt m54 siltam

Tā apgirzienu nostaigāšana ir saistīta ar nevienādu degvielas kvalitāti/atšķirību, cik pats esmu novērojis! un tas ir līdz laikam, kad nomainas adaptācijas vērtības motora vadības blokā, bet ja katru dienu lej citā tankā vai pat tai pašā, tā pat degvielas īpašības var būt dažādas un apgriezieni staigās tad arī katru dienu!


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
rockyu
07. Feb 2011, 01:05 #37

Kopš: 12. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 59

Braucu ar: E46 330ci 00" / E36 316ti 00" / E53 06"


07 Feb 2011, 00:43:32 7788 rakstīja:

07 Feb 2011, 00:16:13 rockyu rakstīja:
līdzīga problēma ir ar M54B30, tikai,kad motors pilnībā uzsilis, tad stājoties un izspiežot sajūgu(neitrālais) abaroti nolec zem 500rpm robežas un uzlec atpakaļ uz "idle" abarotiem kā jābūt tukšgaitā, diagnostika neko neuzrāda, kartera ventilācija tīra, zondes strādā kā nākas, gaisa mērītājs pārbaudīts. Lasot e46fnatics, izrādās ka daudziem m52 un m54 ir līdzīga problēma Uz m52 izteiktāk esot pie auksta motora, savukārt m54 siltam

Tā apgirzienu nostaigāšana ir saistīta ar nevienādu degvielas kvalitāti/atšķirību, cik pats esmu novērojis! un tas ir līdz laikam, kad nomainas adaptācijas vērtības motora vadības blokā, bet ja katru dienu lej citā tankā vai pat tai pašā, tā pat degvielas īpašības var būt dažādas un apgriezieni staigās tad arī katru dienu!


Pa diviem gadiem ir nobraukti kkadi 40k km un liets tikai 98ultima . Protams, apgriezienu lēkāšana atmetoties parādas kad atmetas no aptuveni 3k/rpm un ne vienmēr. ta ir/ta nav.
Offline
johnd
07. Feb 2011, 01:12 #38

Kopš: 04. May 2008

Ziņojumi: 268

Braucu ar: e30

jap :P tas ka deg check engine man netraucee galvenais ka darbojas ok

[ Šo ziņu laboja johnd, 07 Feb 2011, 01:14:22 ]

Offline
cepuritis
07. Feb 2011, 01:27 #39

Kopš: 06. Feb 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 12

Braucu ar: BMW 328ci e46 1999 gada

nu okei probleema ir un paliek probleema katraa gadiijumaa kas deva padomus paldies !

kas pieradis tikai pa servisiem dziivot pats neko nesaprasdams arii paldies

un par tukumu veel peec smukumu nu galiigi garaam bija

taatad te taadi normaali cilveeki ir tikai viens paldies tev

paareejiem reejeejiem rejat taalaak gan jau kkad ar kaulu aizriisies

nenjemiet ljaunaa es tikai gribeeju ko uzzinaat un tas arii viss

ko vajadzeeja uzzinaaju riit panjemsos gar auto un tad jau atsauksmes uzrakstiisu attaa
Offline
e2xd
07. Feb 2011, 13:35 #40

Kopš: 17. Apr 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 896

Braucu ar: e46 un spirtu


07 Feb 2011, 01:27:30 cepuritis rakstīja:
nu okei probleema ir un paliek probleema katraa gadiijumaa kas deva padomus paldies !

kas pieradis tikai pa servisiem dziivot pats neko nesaprasdams arii paldies

un par tukumu veel peec smukumu nu galiigi garaam bija

taatad te taadi normaali cilveeki ir tikai viens paldies tev

paareejiem reejeejiem rejat taalaak gan jau kkad ar kaulu aizriisies

nenjemiet ljaunaa es tikai gribeeju ko uzzinaat un tas arii viss

ko vajadzeeja uzzinaaju riit panjemsos gar auto un tad jau atsauksmes uzrakstiisu attaa

a paga, tu vsp pie kompja esi slēdzis klāt??
es pieslēdzu un rādija vienīgi sadalenes devējs, nomainiju bet bez izmaiņam, jāslēdz tuvākajās dienās velreiz klāt lai redz ko pa šo devēju saka
Plus pie tā visa pedeja laikā izjūtu manāmu jaudas zudumu siltam motoram
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo