Online

Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: E34 Touring 1.8 motora maiņa uz 2.5

AutorsZiņojums
se7en
31. Jan 2011, 22:19 #21

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Visprātīgāk ir nopirkt kādu nošķiltu 525, ja gribi likt 2,5 un vnk pārlikt visas nepieciešamās lietas, jo visticamāk, ka priekšējos amīšus ar atsperēm arī būs jāmaina, neskaitot to visu kas saistīts ar motoru.
Par aizmugurējo piekari gan nezinu, bet donors ir variants, jo pirkt to visu atsevišķi būs dārgāk un sarežģītāk. Pietrūks kāds štrunts, kāds knibulis, tad būs no kā paņemt.

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
Whazaaa
31. Jan 2011, 22:20 #22

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

m50b20 vs m50b25 - pirmais iet švakāk, bet tērē tāpat kā 2.5 kurš iet labāk.

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
plosiitaajs
31. Jan 2011, 22:40 #23

Kopš: 06. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 40

Braucu ar: e34 530i / Zemenju kompotu :D

Man koleegis, iepirka labu 518. Iegruuda ieksaa 2.5, pa vienaam briivdienaam. Viss ir loti jauki izdaraams. Tehniskajaa nekas nemainaas,paliek papiiros tas pats 518,un protams ka nodoklis arii tie pashi 90ls. Domaaju ka jeega ir to visu dariit,jo 1.8 tak blje neiet.
Offline
viesulis
31. Jan 2011, 22:50 #24

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

tikko uzmetu aci, ape saka, ka gan bremžu diski un amortizatori derot gan 518, gan 535. principā visiem modeļiem izņemot 530, kā ir praksē?
Offline
gkmike
01. Feb 2011, 09:34 #25

Kopš: 01. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: BMW e34


31 Jan 2011, 21:24:23 Instigater rakstīja:

31 Jan 2011, 20:50:56 gkmike rakstīja:
sanāk, ka laikam visprātīgākais būtu atrast labu donoru..
par 1.8 uz touringu- tiešām nesaprotu, kā viņi par šādu komplektāciju aizdomājušies ražojot, jo loģiku īsti neredzu ne ekonomijas, ne jaudas!
Rets modelis. Jaudas tikai biš mazāk nekā 2 litru motoram. Kā Tev ar patēriņu? Viena lieta ir papīra dati, pavisam kas cits reāli mērījumi.
Mans viedoklis par swapu ir tāds, ka rezultātam ir jābūt tādam, ka tikai pēc VIN numura pateiksi, ka bijis nemotors. Taisīt sūdīgi nav jēga. Pie tam, es tad noteikti swapotu iekšā ideālu 4.0 manuāli - mazāk nav jēgas.

patēriņš vasarā pa pilsētu ar 1.8 man 10-12L, pa šoseju kkur 8-9L, ja normāli brauc, ziemā, protams, bik vairāk, kaut gan tālākus gabalus braukājot ap 10 arī grozās!
Offline
gkmike
01. Feb 2011, 09:36 #26

Kopš: 01. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: BMW e34

paldies par viedokļiem, no Jūsu teiktā, vissakrīgākais variants laikam sanāk ņemt šķiltu vai kā citādi norakstītu 2.5L un tad visu pārkrāmēt
Offline
-Edm-
01. Feb 2011, 09:41 #27

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


31 Jan 2011, 22:50:25 viesulis rakstīja:
tikko uzmetu aci, ape saka, ka gan bremžu diski un amortizatori derot gan 518, gan 535. principā visiem modeļiem izņemot 530, kā ir praksē?
amortizatori viennozimigi 530/530v 8/535 ir ar resno shtoku, bremzhu disku diametrs ari ir viennozimigi lielaks neka 518 un suporti ari domajams

-----------------
Offline
-Edm-
01. Feb 2011, 09:42 #28

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


01 Feb 2011, 09:36:03 gkmike rakstīja:
paldies par viedokļiem, no Jūsu teiktā, vissakrīgākais variants laikam sanāk ņemt šķiltu vai kā citādi norakstītu 2.5L un tad visu pārkrāmēt
neaizmirsti,ka pie mainjas plusa labak likt jaunas motora, karbas padushkas kardana muftas un tt tas ir vel plus 100-150 naudas nu tas ir ja gribi pa normalohttp://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/fgchj.html reku tev lielisks variantstik karbu vajadzes piemeklet bet vismaz njemot automatu krietni lielaka iespeja ka motors nebus nopists

[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 01 Feb 2011, 09:49:46 ]



-----------------
Offline
Ragnos
01. Feb 2011, 09:50 #29

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 483

Braucu ar: LC120, C1 mocikletu un C4

Skatoties patēriņu tam 518i, tiešām jādomā kāpēc tik mazs motors bijis vajadzīgs. Ja nu vienīgi apejot kādas valsts nodokļu politiku...

Mans ieteikums - viennozīmīgi M50B25. Praktiskajā variantā, ideālajā - M60B40.
Offline
gkmike
01. Feb 2011, 09:54 #30

Kopš: 01. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: BMW e34


01 Feb 2011, 09:50:54 Ragnos rakstīja:
Skatoties patēriņu tam 518i, tiešām jādomā kāpēc tik mazs motors bijis vajadzīgs. Ja nu vienīgi apejot kādas valsts nodokļu politiku...

Mans ieteikums - viennozīmīgi M50B25. Praktiskajā variantā, ideālajā - M60B40.

M60B40 tas ir kkāds 4.0L??
Offline
gkmike
01. Feb 2011, 09:56 #31

Kopš: 01. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: BMW e34


01 Feb 2011, 09:42:49 -tihijs- rakstīja:

01 Feb 2011, 09:36:03 gkmike rakstīja:
paldies par viedokļiem, no Jūsu teiktā, vissakrīgākais variants laikam sanāk ņemt šķiltu vai kā citādi norakstītu 2.5L un tad visu pārkrāmēt
neaizmirsti,ka pie mainjas plusa labak likt jaunas motora, karbas padushkas kardana muftas un tt tas ir vel plus 100-150 naudas nu tas ir ja gribi pa normalohttp://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/fgchj.html reku tev lielisks variantstik karbu vajadzes piemeklet bet vismaz njemot automatu krietni lielaka iespeja ka motors nebus nopists

variants labs, un par to automāta būšanu nebiju aizdomājies, ka motors varētu būt labāk saglabājies. ideālā variantā tanī sedanā sakrāmēt atpakaļ visu no 1.8 un tirgot nost
Offline
-Edm-
01. Feb 2011, 10:00 #32

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


01 Feb 2011, 09:56:20 gkmike rakstīja:

01 Feb 2011, 09:42:49 -tihijs- rakstīja:

01 Feb 2011, 09:36:03 gkmike rakstīja:
paldies par viedokļiem, no Jūsu teiktā, vissakrīgākais variants laikam sanāk ņemt šķiltu vai kā citādi norakstītu 2.5L un tad visu pārkrāmēt
neaizmirsti,ka pie mainjas plusa labak likt jaunas motora, karbas padushkas kardana muftas un tt tas ir vel plus 100-150 naudas nu tas ir ja gribi pa normalohttp://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/fgchj.html reku tev lielisks variantstik karbu vajadzes piemeklet bet vismaz njemot automatu krietni lielaka iespeja ka motors nebus nopists

variants labs, un par to automāta būšanu nebiju aizdomājies, ka motors varētu būt labāk saglabājies. ideālā variantā tanī sedanā sakrāmēt atpakaļ visu no 1.8 un tirgot nost
jebkura gadijuma kaut iznjemot ko tev vajag un parejo nododot tolmeta ap 200ls atsitisi

-----------------
Offline
-Edm-
01. Feb 2011, 10:01 #33

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


01 Feb 2011, 09:54:22 gkmike rakstīja:

01 Feb 2011, 09:50:54 Ragnos rakstīja:
Skatoties patēriņu tam 518i, tiešām jādomā kāpēc tik mazs motors bijis vajadzīgs. Ja nu vienīgi apejot kādas valsts nodokļu politiku...

Mans ieteikums - viennozīmīgi M50B25. Praktiskajā variantā, ideālajā - M60B40.

M60B40 tas ir kkāds 4.0L??
ja 4.0 bet nu izmaksas bus lielaks plus rekjinies ar paterinju pilseta ap 17-18

-----------------
Offline
mc
01. Feb 2011, 10:03 #34

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


31 Jan 2011, 22:50:25 viesulis rakstīja:
tikko uzmetu aci, ape saka, ka gan bremžu diski un amortizatori derot gan 518, gan 535. principā visiem modeļiem izņemot 530, kā ir praksē?

realoem.com salidzini dalju kodus

-----------------


Offline
divkosigais
01. Feb 2011, 10:10 #35

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6488

Braucu ar:


31 Jan 2011, 16:00:49 gkmike rakstīja:
Pirms pirku savu bmw nebiju ar neko līdzīgu braucis, tgd mašīna baigi iepatikusies, kuzavs ideālā stāvoklī, rītošā un viss pārējais arī, vienīgi jau sākotnēji bija jaudas trūkums, bet, lai pārvietotos no punkta A uz B itkā bija ok, taču tgd ir parādījies brīvāks laiks un līdzekļi, tpc nonācu pie secinājuma, ka gribētos iekrāmēt ko lielāku, tāpēc man ir sekojošs jautājums:
Pēc jūsu domām vai šis pasākums likt iekšā 2.5 varētu būt rentabls, varbūt ir kādi ieteikumi, kādu citu dzinēju labāk likt iekšā, un ar ko ir jārēķinās 1.8 vietā liekot piem. 2.5L? Drošvien reduktors jāmaina, kārba, izpūtējs visā garumā u.tml?


Pieņemot,ka Tavs sapnis tomeer ir e38...ssitas variants vienalga neies cauri
Offline
Puce
01. Feb 2011, 11:35 #36

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Turbo un miers. Mums te vienam uz standarta m40 uzlikts. Saregulēts ar MegaSquirt. Kaut kādi 200 lopi sanākuši.

Brauc ciemos pastāstīs, kas un kā un cik tas maksā.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Castor
01. Feb 2011, 11:39 #37

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Piekare 518i un 525i ir vienāda, to nevajag mainīt. Priekšējās bremzes gan būs jāliek no donora.
btw automātiem bieži vien ir bloķējošais reduktors
Offline
-Edm-
01. Feb 2011, 11:44 #38

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


01 Feb 2011, 11:35:03 Puce rakstīja:
Turbo un miers. Mums te vienam uz standarta m40 uzlikts. Saregulēts ar MegaSquirt. Kaut kādi 200 lopi sanākuši.

Brauc ciemos pastāstīs, kas un kā un cik tas maksā.
Like this?http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/318/fhbok.html

-----------------
Offline
Agritis
01. Feb 2011, 11:51 #39

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST


31 Jan 2011, 20:52:52 gkmike rakstīja:
par citas mašīnas pirkšanu jau esmu domājis, vienīgi šito žēl pārdot dēļ bundžas un dēļ tā, ka visādi citādi šis auto tiešām labs, tpc negribētos ņemt citu, ja sakarīgs variants sanāk šito pārkrāmēt!


Vēl viens faktors, ko vajadzētu apdomāt - autiņam ar lielāku motoru kopš dzimšanas ir lielāka iespēja, ka arī aprīkojums būs par kārtu labāks. Gan jau ka tas 518 ir stipri papliks.

Un 2.0L uz e34 arī neder - jau sedans ir no pakaļas jāpiestumj, bet kūtiņa ir vienu svara klasi augstāk

Bračkam ir ar M50B25 ar vanosu, tas jau veras diezgan iespaidīgi
Offline
gkmike
01. Feb 2011, 19:03 #40

Kopš: 01. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: BMW e34


01 Feb 2011, 10:10:34 divkosigais rakstīja:

31 Jan 2011, 16:00:49 gkmike rakstīja:
Pirms pirku savu bmw nebiju ar neko līdzīgu braucis, tgd mašīna baigi iepatikusies, kuzavs ideālā stāvoklī, rītošā un viss pārējais arī, vienīgi jau sākotnēji bija jaudas trūkums, bet, lai pārvietotos no punkta A uz B itkā bija ok, taču tgd ir parādījies brīvāks laiks un līdzekļi, tpc nonācu pie secinājuma, ka gribētos iekrāmēt ko lielāku, tāpēc man ir sekojošs jautājums:
Pēc jūsu domām vai šis pasākums likt iekšā 2.5 varētu būt rentabls, varbūt ir kādi ieteikumi, kādu citu dzinēju labāk likt iekšā, un ar ko ir jārēķinās 1.8 vietā liekot piem. 2.5L? Drošvien reduktors jāmaina, kārba, izpūtējs visā garumā u.tml?


Pieņemot,ka Tavs sapnis tomeer ir e38...ssitas variants vienalga neies cauri

kā tu zināji par manu sapni?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo