Online
Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E34 Touring 1.8 motora maiņa uz 2.5
Autors | Ziņojums |
se7en | | Kopš: 28. Dec 2004
No: Dobele
Ziņojumi: 27657
Braucu ar: SE7EN, MV-989
| Visprātīgāk ir nopirkt kādu nošķiltu 525, ja gribi likt 2,5 un vnk pārlikt visas nepieciešamās lietas, jo visticamāk, ka priekšējos amīšus ar atsperēm arī būs jāmaina, neskaitot to visu kas saistīts ar motoru.
Par aizmugurējo piekari gan nezinu, bet donors ir variants, jo pirkt to visu atsevišķi būs dārgāk un sarežģītāk. Pietrūks kāds štrunts, kāds knibulis, tad būs no kā paņemt.
----------------- In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all." | Offline | | |
Whazaaa | | Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| m50b20 vs m50b25 - pirmais iet švakāk, bet tērē tāpat kā 2.5 kurš iet labāk.
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
plosiitaajs | | Kopš: 06. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 40
Braucu ar: e34 530i / Zemenju kompotu :D
| Man koleegis, iepirka labu 518. Iegruuda ieksaa 2.5, pa vienaam briivdienaam. Viss ir loti jauki izdaraams. Tehniskajaa nekas nemainaas,paliek papiiros tas pats 518,un protams ka nodoklis arii tie pashi 90ls. Domaaju ka jeega ir to visu dariit,jo 1.8 tak blje neiet. | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| tikko uzmetu aci, ape saka, ka gan bremžu diski un amortizatori derot gan 518, gan 535. principā visiem modeļiem izņemot 530, kā ir praksē? | Offline | | |
gkmike | | Kopš: 01. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 20
Braucu ar: BMW e34
|
31 Jan 2011, 21:24:23 Instigater rakstīja:
31 Jan 2011, 20:50:56 gkmike rakstīja:
sanāk, ka laikam visprātīgākais būtu atrast labu donoru..
par 1.8 uz touringu- tiešām nesaprotu, kā viņi par šādu komplektāciju aizdomājušies ražojot, jo loģiku īsti neredzu ne ekonomijas, ne jaudas!
Rets modelis. Jaudas tikai biš mazāk nekā 2 litru motoram. Kā Tev ar patēriņu? Viena lieta ir papīra dati, pavisam kas cits reāli mērījumi.
Mans viedoklis par swapu ir tāds, ka rezultātam ir jābūt tādam, ka tikai pēc VIN numura pateiksi, ka bijis nemotors. Taisīt sūdīgi nav jēga. Pie tam, es tad noteikti swapotu iekšā ideālu 4.0 manuāli - mazāk nav jēgas.
patēriņš vasarā pa pilsētu ar 1.8 man 10-12L, pa šoseju kkur 8-9L, ja normāli brauc, ziemā, protams, bik vairāk, kaut gan tālākus gabalus braukājot ap 10 arī grozās! | Offline | | |
gkmike | | Kopš: 01. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 20
Braucu ar: BMW e34
| paldies par viedokļiem, no Jūsu teiktā, vissakrīgākais variants laikam sanāk ņemt šķiltu vai kā citādi norakstītu 2.5L un tad visu pārkrāmēt | Offline | | |
-Edm- | | Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
31 Jan 2011, 22:50:25 viesulis rakstīja:
tikko uzmetu aci, ape saka, ka gan bremžu diski un amortizatori derot gan 518, gan 535. principā visiem modeļiem izņemot 530, kā ir praksē?
amortizatori viennozimigi 530/530v 8/535 ir ar resno shtoku, bremzhu disku diametrs ari ir viennozimigi lielaks neka 518 un suporti ari domajams
-----------------
| Offline | | |
-Edm- | | Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
01 Feb 2011, 09:36:03 gkmike rakstīja:
paldies par viedokļiem, no Jūsu teiktā, vissakrīgākais variants laikam sanāk ņemt šķiltu vai kā citādi norakstītu 2.5L un tad visu pārkrāmēt
neaizmirsti,ka pie mainjas plusa labak likt jaunas motora, karbas padushkas kardana muftas un tt tas ir vel plus 100-150 naudas nu tas ir ja gribi pa normalohttp://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/fgchj.html reku tev lielisks variantstik karbu vajadzes piemeklet bet vismaz njemot automatu krietni lielaka iespeja ka motors nebus nopists [ Šo ziņu laboja -tihijs-, 01 Feb 2011, 09:49:46 ]
-----------------
| Offline | | |
|
Ragnos | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 483
Braucu ar: LC120, C1 mocikletu un C4
| Skatoties patēriņu tam 518i, tiešām jādomā kāpēc tik mazs motors bijis vajadzīgs. Ja nu vienīgi apejot kādas valsts nodokļu politiku...
Mans ieteikums - viennozīmīgi M50B25. Praktiskajā variantā, ideālajā - M60B40. | Offline | | |
gkmike | | Kopš: 01. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 20
Braucu ar: BMW e34
|
01 Feb 2011, 09:50:54 Ragnos rakstīja:
Skatoties patēriņu tam 518i, tiešām jādomā kāpēc tik mazs motors bijis vajadzīgs. Ja nu vienīgi apejot kādas valsts nodokļu politiku...
Mans ieteikums - viennozīmīgi M50B25. Praktiskajā variantā, ideālajā - M60B40.
M60B40 tas ir kkāds 4.0L?? | Offline | | |
gkmike | | Kopš: 01. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 20
Braucu ar: BMW e34
|
01 Feb 2011, 09:42:49 -tihijs- rakstīja:
01 Feb 2011, 09:36:03 gkmike rakstīja:
paldies par viedokļiem, no Jūsu teiktā, vissakrīgākais variants laikam sanāk ņemt šķiltu vai kā citādi norakstītu 2.5L un tad visu pārkrāmēt
neaizmirsti,ka pie mainjas plusa labak likt jaunas motora, karbas padushkas kardana muftas un tt tas ir vel plus 100-150 naudas nu tas ir ja gribi pa normalohttp://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/fgchj.html reku tev lielisks variantstik karbu vajadzes piemeklet bet vismaz njemot automatu krietni lielaka iespeja ka motors nebus nopists
variants labs, un par to automāta būšanu nebiju aizdomājies, ka motors varētu būt labāk saglabājies. ideālā variantā tanī sedanā sakrāmēt atpakaļ visu no 1.8 un tirgot nost | Offline | | |
-Edm- | | Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
01 Feb 2011, 09:56:20 gkmike rakstīja:
01 Feb 2011, 09:42:49 -tihijs- rakstīja:
01 Feb 2011, 09:36:03 gkmike rakstīja:
paldies par viedokļiem, no Jūsu teiktā, vissakrīgākais variants laikam sanāk ņemt šķiltu vai kā citādi norakstītu 2.5L un tad visu pārkrāmēt
neaizmirsti,ka pie mainjas plusa labak likt jaunas motora, karbas padushkas kardana muftas un tt tas ir vel plus 100-150 naudas nu tas ir ja gribi pa normalohttp://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/fgchj.html reku tev lielisks variantstik karbu vajadzes piemeklet bet vismaz njemot automatu krietni lielaka iespeja ka motors nebus nopists
variants labs, un par to automāta būšanu nebiju aizdomājies, ka motors varētu būt labāk saglabājies. ideālā variantā tanī sedanā sakrāmēt atpakaļ visu no 1.8 un tirgot nost
jebkura gadijuma kaut iznjemot ko tev vajag un parejo nododot tolmeta ap 200ls atsitisi
-----------------
| Offline | | |
-Edm- | | Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
01 Feb 2011, 09:54:22 gkmike rakstīja:
01 Feb 2011, 09:50:54 Ragnos rakstīja:
Skatoties patēriņu tam 518i, tiešām jādomā kāpēc tik mazs motors bijis vajadzīgs. Ja nu vienīgi apejot kādas valsts nodokļu politiku...
Mans ieteikums - viennozīmīgi M50B25. Praktiskajā variantā, ideālajā - M60B40.
M60B40 tas ir kkāds 4.0L??
ja 4.0 bet nu izmaksas bus lielaks plus rekjinies ar paterinju pilseta ap 17-18
-----------------
| Offline | | |
mc | | Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48014
Braucu ar: lēnu žurciņu
|
31 Jan 2011, 22:50:25 viesulis rakstīja:
tikko uzmetu aci, ape saka, ka gan bremžu diski un amortizatori derot gan 518, gan 535. principā visiem modeļiem izņemot 530, kā ir praksē?
realoem.com salidzini dalju kodus
-----------------
| Offline | | |
divkosigais | | Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6488
Braucu ar:
|
31 Jan 2011, 16:00:49 gkmike rakstīja:
Pirms pirku savu bmw nebiju ar neko līdzīgu braucis, tgd mašīna baigi iepatikusies, kuzavs ideālā stāvoklī, rītošā un viss pārējais arī, vienīgi jau sākotnēji bija jaudas trūkums, bet, lai pārvietotos no punkta A uz B itkā bija ok, taču tgd ir parādījies brīvāks laiks un līdzekļi, tpc nonācu pie secinājuma, ka gribētos iekrāmēt ko lielāku, tāpēc man ir sekojošs jautājums:
Pēc jūsu domām vai šis pasākums likt iekšā 2.5 varētu būt rentabls, varbūt ir kādi ieteikumi, kādu citu dzinēju labāk likt iekšā, un ar ko ir jārēķinās 1.8 vietā liekot piem. 2.5L? Drošvien reduktors jāmaina, kārba, izpūtējs visā garumā u.tml?
Pieņemot,ka Tavs sapnis tomeer ir e38...ssitas variants vienalga neies cauri | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Turbo un miers. Mums te vienam uz standarta m40 uzlikts. Saregulēts ar MegaSquirt. Kaut kādi 200 lopi sanākuši.
Brauc ciemos pastāstīs, kas un kā un cik tas maksā.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
|
Castor | | Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
| Piekare 518i un 525i ir vienāda, to nevajag mainīt. Priekšējās bremzes gan būs jāliek no donora.
btw automātiem bieži vien ir bloķējošais reduktors | Offline | | |
-Edm- | | Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
01 Feb 2011, 11:35:03 Puce rakstīja:
Turbo un miers. Mums te vienam uz standarta m40 uzlikts. Saregulēts ar MegaSquirt. Kaut kādi 200 lopi sanākuši.
Brauc ciemos pastāstīs, kas un kā un cik tas maksā.
Like this?http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/318/fhbok.html
-----------------
| Offline | | |
Agritis | | Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
|
31 Jan 2011, 20:52:52 gkmike rakstīja:
par citas mašīnas pirkšanu jau esmu domājis, vienīgi šito žēl pārdot dēļ bundžas un dēļ tā, ka visādi citādi šis auto tiešām labs, tpc negribētos ņemt citu, ja sakarīgs variants sanāk šito pārkrāmēt!
Vēl viens faktors, ko vajadzētu apdomāt - autiņam ar lielāku motoru kopš dzimšanas ir lielāka iespēja, ka arī aprīkojums būs par kārtu labāks. Gan jau ka tas 518 ir stipri papliks.
Un 2.0L uz e34 arī neder - jau sedans ir no pakaļas jāpiestumj, bet kūtiņa ir vienu svara klasi augstāk
Bračkam ir ar M50B25 ar vanosu, tas jau veras diezgan iespaidīgi | Offline | | |
gkmike | | Kopš: 01. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 20
Braucu ar: BMW e34
|
01 Feb 2011, 10:10:34 divkosigais rakstīja:
31 Jan 2011, 16:00:49 gkmike rakstīja:
Pirms pirku savu bmw nebiju ar neko līdzīgu braucis, tgd mašīna baigi iepatikusies, kuzavs ideālā stāvoklī, rītošā un viss pārējais arī, vienīgi jau sākotnēji bija jaudas trūkums, bet, lai pārvietotos no punkta A uz B itkā bija ok, taču tgd ir parādījies brīvāks laiks un līdzekļi, tpc nonācu pie secinājuma, ka gribētos iekrāmēt ko lielāku, tāpēc man ir sekojošs jautājums:
Pēc jūsu domām vai šis pasākums likt iekšā 2.5 varētu būt rentabls, varbūt ir kādi ieteikumi, kādu citu dzinēju labāk likt iekšā, un ar ko ir jārēķinās 1.8 vietā liekot piem. 2.5L? Drošvien reduktors jāmaina, kārba, izpūtējs visā garumā u.tml?
Pieņemot,ka Tavs sapnis tomeer ir e38...ssitas variants vienalga neies cauri
kā tu zināji par manu sapni? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|