Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 123 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Labākais akumulators

AutorsZiņojums
PASSATizhi
20. Dec 2010, 22:23 #21

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

ir kaadam zheleja lietoshanaa ilgaaku laiku? cik ilgi vinji kalpo? konkreti noskatiju bosch S6 70ah. arii ir doma pirkt zheleju. reti kustinatam dizelim patiks domaju.
Offline
Lafter
20. Dec 2010, 22:25 #22

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


20 Dec 2010, 21:27:04 morris rakstīja:

20 Dec 2010, 21:21:36 egonspleeve rakstīja:
pilnigi pajaat kaadas firmas. tapat 4 gadus ies, peectam metiisi aaraa. pietam diez vai ilgak par 4 gadi brauksi ar vienu auto.


Es pagašgad nopirku jaunu aķi 100Ah, tagad pie šiem mīnusiem nedēļu pat neizturēja... sasala Tādēļ gribu labāko variantu, lai nav ikpanedēļai jačakarējas, tās cenas visiem līdzīgas...

kāds aukstums tad latvijā ir -40?

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
fubuz
20. Dec 2010, 22:26 #23

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5139

Braucu ar: trafic

xjs teica, ka vajag pirkt tādu aķi, kas ir paredzēts, nevis jaudīgāko.
Offline
morris
20. Dec 2010, 22:30 #24

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


20 Dec 2010, 22:23:04 Marteens rakstīja:

20 Dec 2010, 20:39:53 morris rakstīja:
Tātad, pa tik pa cik auto lietoju reti, vajag pašu labāko akumulātoru MB CLK. Akumulātora vieta līdz 350mm gara. Acis metu uz Bosch Hi-Tech AGM S6 002, 95Ah,
http://aa.bosch.de/aa-batterien/nordic/lv/pkw/bat_s6.htm

ir to vērts???


Kas tev tāds pa motoru ir ja vajag tik jaudīgu aķi?



Man vairāki AB klases ampi...
Offline
Mateus
20. Dec 2010, 23:29 #25

Kopš: 30. Sep 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: BX16

Man ir iekšā 65Ah
kolēģis ieraudzija un sāka stāstīt ka vot... sūds... vajag vismaz 95Ah... arī nesapratu kamdēļ.
Offline
shmurger
20. Dec 2010, 23:30 #26

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


20 Dec 2010, 23:29:04 Mateus rakstīja:
Man ir iekšā 65Ah
kolēģis ieraudzija un sāka stāstīt ka vot... sūds... vajag vismaz 95Ah... arī nesapratu kamdēļ.

lai ģenerators nespēj uzlādēt, laikam..
Offline
fubuz
20. Dec 2010, 23:31 #27

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5139

Braucu ar: trafic


20 Dec 2010, 23:29:04 Mateus rakstīja:
Man ir iekšā 65Ah
kolēģis ieraudzija un sāka stāstīt ka vot... sūds... vajag vismaz 95Ah... arī nesapratu kamdēļ.


a kāds ir pēc kataloga?
Offline
Mateus
20. Dec 2010, 23:37 #28

Kopš: 30. Sep 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: BX16


20 Dec 2010, 23:31:38 fubuz rakstīja:

20 Dec 2010, 23:29:04 Mateus rakstīja:
Man ir iekšā 65Ah
kolēģis ieraudzija un sāka stāstīt ka vot... sūds... vajag vismaz 95Ah... arī nesapratu kamdēļ.


a kāds ir pēc kataloga?


50Ah, 65Ah & 75Ah
HVZ kā izvēlas kursh īstais, bet saprotu ka zem 50 nē
Offline
Marteens
20. Dec 2010, 23:42 #29

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10806

Braucu ar:

Tāpēc jau jautāju nafig tik jaudīgs vakadzīgs. Man jau ar likās,ka pa pilsētu pārvietojoties viņš nespēs uzlādēt. Jāpmierinās būs ar +/- ražotāja noteikto. Starta strāvu gan paskatīties nebūs lieki.

[ Šo ziņu laboja Marteens, 20 Dec 2010, 23:43:20 ]

Offline
Andis
20. Dec 2010, 23:48 #30

Kopš: 12. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: V6

Oriģinālajam VAG aķim gadu tik pat cik auto (10), pagaidām griež bez problēmām, arī pagājušo ziem pie -30 viss bij kā vajag.
Offline
3181
21. Dec 2010, 00:16 #31

Kopš: 07. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 986

Braucu ar: BMW


20 Dec 2010, 23:39:51 xjs_4 rakstīja:

20 Dec 2010, 23:30:15 shmurger rakstīja:

20 Dec 2010, 23:29:04 Mateus rakstīja:
Man ir iekšā 65Ah
kolēģis ieraudzija un sāka stāstīt ka vot... sūds... vajag vismaz 95Ah... arī nesapratu kamdēļ.

lai ģenerators nespēj uzlādēt, laikam..



Kapeec man liekas ka tas ka lielaaku akji nevarees uzladeet ir bullja kakas ... reaali nav neviens gadiijums ka atnes izlaadetu akji un probleemu nav ir tikai pa lielu nopirkts AKB...

Ja mees starteejam motoru un uz starteri(meerot ar klempmetru) iet 200amp 5 sec. Vai tad buus starpiiba cik apmeeri/stundas aizmuks no 50Ah un 100Ah akja ???

Un ja aizmuks vienaadi vai generaators lielaako ladees ilgaak ? Šito driveram jaaprasa bet eksperimentam pats Q uzlikshu 100nieku ... tagad staav kautkaads akjis ko atveda kaa neejoshu !! 4tais gads


nu nav tā...
aķis vislabāk kalpo, ja tiek līdz malām pielādēts + pēc tam arī = attiecīgi noslogots, palādēts laukā

ja Tev aķis būs pārāk Lielām Ah, tad varbūt arī Tu viņu pielādēsi, bet noslodze nebūs pietiekoša = respektīvi?, Tu aķa resursu izmantosi nevis par 40%-60%, bet gan labi ja par 20%. tas piemēram.
šāda aķa režīmā viņš Tev noklāsies stipri vien ātrāk, nekā aķis ar plašāku izmantošanas apmlitūdu
ierūsēs!, attrofēsies, sauc kā gribi.
savukārt! = ja uzliksi aķi ar pārāk mazām Ah, resurss attiecīgi tiks pārslogots, un aķis tiks vnk pār-pumpēts
arī... noklāsies ātrāk.

kosmosa nav,
neizdomājam viņu

[ Šo ziņu laboja 3181, 21 Dec 2010, 00:18:04 ]

Offline
egonspleeve
21. Dec 2010, 00:27 #32

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

jaa kaa tad melvin.

tu vispar zini ko nozime Ah un ko tas cipars norada.

tev ir galvaa bruunaa masa, nevis peleekaa un tu pilnigi nejedz pats ko runaa.
Offline
shmurger
21. Dec 2010, 00:30 #33

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


21 Dec 2010, 00:27:58 egonspleeve rakstīja:
jaa kaa tad melvin.

tu vispar zini ko nozime Ah un ko tas cipars norada.

tev ir galvaa bruunaa masa, nevis peleekaa un tu pilnigi nejedz pats ko runaa.
tu jau biji sacerējies, ka vienīgais zini ,kas ir Ah
Offline
egonspleeve
21. Dec 2010, 00:31 #34

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


21 Dec 2010, 00:30:50 shmurger rakstīja:

21 Dec 2010, 00:27:58 egonspleeve rakstīja:
jaa kaa tad melvin.

tu vispar zini ko nozime Ah un ko tas cipars norada.

tev ir galvaa bruunaa masa, nevis peleekaa un tu pilnigi nejedz pats ko runaa.
tu jau biji sacerējies, ka vienīgais zini ,kas ir Ah


man biski nirgu rauj par to paarlaadeeshanu
Offline
3181
21. Dec 2010, 00:34 #35

Kopš: 07. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 986

Braucu ar: BMW


21 Dec 2010, 00:31:40 egonspleeve rakstīja:
man biski nirgu rauj par to paarlaadeeshanu


Tu vari griezt savas vēnas, cik gribi.
Un katru reizi

RRAT un RTU dara savu.
Neko nepareizu nepateicu

Lai ierobežotu Tavas žults iz-spļāvienus, saku = Arlabunakti

[ Šo ziņu laboja 3181, 21 Dec 2010, 00:35:32 ]

Offline
egonspleeve
21. Dec 2010, 00:36 #36

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


21 Dec 2010, 00:34:52 3181 rakstīja:

21 Dec 2010, 00:31:40 egonspleeve rakstīja:
man biski nirgu rauj par to paarlaadeeshanu


Tu vari griezt savas vēnas, cik gribi.
Un katru reizi

RRAT un RTU dara savu.
Neko nepareizu nepateicu

Lai ierobežotu Tavas žults iz-spļāvienus, saku = Arlabunakti


nee nee, tu davai man pastasti, kaa vins tiks paarlaadeets?
Offline
3181
21. Dec 2010, 00:39 #37

Kopš: 07. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 986

Braucu ar: BMW


21 Dec 2010, 00:36:22 egonspleeve rakstīja:
nee nee, tu davai man pastasti, kaa vins tiks paarlaadeets?


es par pārlādēšanu neko neteicu
es teicu, ka ja arī Lielāku Ah aķis tiks pielādēts, tad viņa resurss netiks izmantots atbilstoši.
respektīvi = viņš kalpos mazāku laika periodu, nekā aķis ar Lielāku izmantoto uzlādēšanas/izlādēšanās apmplitūdu.
Offline
3181
21. Dec 2010, 00:43 #38

Kopš: 07. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 986

Braucu ar: BMW

ps: un vēl jau arī patiešām pastāv iespēja, ka maz-auto uzliekot mega-aķi, viņš nespēj viņu pielādēt.. .
patiešām!, un tad šī aķa mūžs ir vēl īsāks, nekā pielādētam, bet ar nepietiekamu resursu izmantotam aķim
Offline
kro
21. Dec 2010, 00:43 #39

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

manuprāt ir tieši tā kā xjs_4 rakstīja

parastam auto parastu atbilstošu pēc ražotāja datiem pardzētajām Ah akb un ir OK. Ar lielākiem vai mazākiem nav jāaizraujas. Tā vai šā kalpos 3-4 gadus.

man sencim arī bija kaut kāds hibrīds bez elektrolīta , nokapoja 5 gadus, vins katru gadu mtz 80 darbinaja ziemā bez problēmām
Offline
egonspleeve
21. Dec 2010, 00:45 #40

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


21 Dec 2010, 00:39:39 3181 rakstīja:

21 Dec 2010, 00:36:22 egonspleeve rakstīja:
nee nee, tu davai man pastasti, kaa vins tiks paarlaadeets?


es par pārlādēšanu neko neteicu
es teicu, ka ja arī Lielāku Ah aķis tiks pielādēts, tad viņa resurss netiks izmantots atbilstoši.
respektīvi = viņš kalpos mazāku laika periodu, nekā aķis ar Lielāku izmantoto uzlādēšanas/izlādēšanās apmplitūdu.


ko tu tur muldi. nekas akjim nav sliktaks par pilnigu izlaadi. mashinai vajadzetu likt iespejami ietilpigaku akji ko noradijis razhoajs. vel ir tads parametrs kaa starta straava, kas patiesiibaa ir vel svarigaks par Ah.
un vel tu rakstiji: "savukārt! = ja uzliksi aķi ar pārāk mazām Ah, resurss attiecīgi tiks pārslogots, un aķis tiks vnk pār-pumpēts"

kaa tas jaasaprot? pastasti RTU umnik kaa moderns kartiba esosh auto uz to ir speejiigs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo