Online
Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 525tds E39 automāts nepārslēdz 5.robā
Autors | Ziņojums |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| +1 JZ
p.s. Liftime kārbas eļļa BMW izpratnē ir ~300k km, attiecīgi 85% .lv esošajiem auto to ir vēlams nomainīt vismaz vienreiz, +vēl izveitk skalošanas procedūru.
p.s.s. marš uz specializētajiem servisiem piemēram RAAP(kaut gan pēdējā laikā par viņiem slitkas atsauksmes dzirdētas...)
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
amilo86 | | Kopš: 14. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: e34
| Paldies. maby vari ieteikt kurš labāks servis? un kādu naudas summu jāņem līdzi?! | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
12 Sep 2010, 17:18:18 amilo86 rakstīja:
Paldies. maby vari ieteikt kurš labāks servis? un kādu naudas summu jāņem līdzi?!
+ JZ un tomer iesaku to pashu raap, lai ko par vinjiem teiktu (parasti saka daargi), bet pec vinjiem karbas strada, nevis kaa pec daziem citiem kantoriem (ar pirkstu neradishu kuri), kur samaina/saremonte kasti, auto strada gljukaini, tapec pasaka problema elektronikaa un cilveks braukaa uz 10 diagnostikam, kur saka vienu un to pashu visi -mehaniska problema transmisijaa
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
amilo86 | | Kopš: 14. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: e34
| Thanx visiem! | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| vēl viena lieta, ja neslēdza 5tajā un nebija nekādu avārijas režīmu, tad pats kārbas bloks nebija devis komandu slēgt to 5to, un tas var būt gan dēļ pusbeigta sadalenes devēja (man pašam personīgi uz e38 tāds gļuks bija), var būt arī kāds pusdzīvs abs devējs vai pat pustukša kāda riepa, īsāk sakot, kārbas vadība domā ka auto ir zem slodzes - brauc kalnā (motoram papildus slodze) vai līkumā (atšķirīgi ABS devēju signāli) un tādēļ tur to 4to pārnesumu
nav bijis tā ka kārba ilgāk patur arī kādu citu robu, piemēram, pēc apļveida krustojuma augstāku pārnesumu (no 3 uz 4) ieslēdz nedaudz vēlāk kā parasti? | Offline | | |
amilo86 | | Kopš: 14. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: e34
|
13 Sep 2010, 16:58:12 JZ rakstīja:
vēl viena lieta, ja neslēdza 5tajā un nebija nekādu avārijas režīmu, tad pats kārbas bloks nebija devis komandu slēgt to 5to, un tas var būt gan dēļ pusbeigta sadalenes devēja (man pašam personīgi uz e38 tāds gļuks bija), var būt arī kāds pusdzīvs abs devējs vai pat pustukša kāda riepa, īsāk sakot, kārbas vadība domā ka auto ir zem slodzes - brauc kalnā (motoram papildus slodze) vai līkumā (atšķirīgi ABS devēju signāli) un tādēļ tur to 4to pārnesumu
nav bijis tā ka kārba ilgāk patur arī kādu citu robu, piemēram, pēc apļveida krustojuma augstāku pārnesumu (no 3 uz 4) ieslēdz nedaudz vēlāk kā parasti?
Iespejams ka tev taisnība- jo man viņš šad tad pārmet uz zemāku robu, tada sajūta ka viņš domātu ka iet pret kalnu augšā!
Iespējams ka es zinu kas pie vainas- tas varetu būt abs dačiks- jo kad braucu man no priekšejas riepas skan tads klikšķīts visu laiku- jo ātrāk brauc jo atrāk viņš klikšķ. sākumā domāju ka problema būs bremžu diska aizsargdzelzis vainīgs, kad noņema riepu lai piespraustu kārtīgi to dzelzi, pamanījām ka tā nav dzelža vaina, bet gan iekšā no gūltņa nāk skaņa- bet tur tak arī ir iekšā tas abs dačiks?, vai es kļūdos?!?! Bet gūltnis tas točna nevar būt. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| abs devējs klakšķēt nevar gan, konstrukcija šķērsgriezumā izskatās apmēram šādi:
un, ja priekšējam ritenim, tad izņemot gultni tur vairs arī nekā cita nav kam skanēt[ Šo ziņu laboja JZ, 13 Sep 2010, 18:17:34 ] | Offline | | |
pekso | | Kopš: 28. Nov 2005
Ziņojumi: 115
Braucu ar: 97’e39
| Ir ir ABS datčiks manam bija tieši tas pats, nomainija to un viss sāka slegties ka vajag.
13 Sep 2010, 17:33:01 amilo86 rakstīja:
13 Sep 2010, 16:58:12 JZ rakstīja:
vēl viena lieta, ja neslēdza 5tajā un nebija nekādu avārijas režīmu, tad pats kārbas bloks nebija devis komandu slēgt to 5to, un tas var būt gan dēļ pusbeigta sadalenes devēja (man pašam personīgi uz e38 tāds gļuks bija), var būt arī kāds pusdzīvs abs devējs vai pat pustukša kāda riepa, īsāk sakot, kārbas vadība domā ka auto ir zem slodzes - brauc kalnā (motoram papildus slodze) vai līkumā (atšķirīgi ABS devēju signāli) un tādēļ tur to 4to pārnesumu
nav bijis tā ka kārba ilgāk patur arī kādu citu robu, piemēram, pēc apļveida krustojuma augstāku pārnesumu (no 3 uz 4) ieslēdz nedaudz vēlāk kā parasti?
Iespejams ka tev taisnība- jo man viņš šad tad pārmet uz zemāku robu, tada sajūta ka viņš domātu ka iet pret kalnu augšā!
Iespējams ka es zinu kas pie vainas- tas varetu būt abs dačiks- jo kad braucu man no priekšejas riepas skan tads klikšķīts visu laiku- jo ātrāk brauc jo atrāk viņš klikšķ. sākumā domāju ka problema būs bremžu diska aizsargdzelzis vainīgs, kad noņema riepu lai piespraustu kārtīgi to dzelzi, pamanījām ka tā nav dzelža vaina, bet gan iekšā no gūltņa nāk skaņa- bet tur tak arī ir iekšā tas abs dačiks?, vai es kļūdos?!?! Bet gūltnis tas točna nevar būt.
[ Šo ziņu laboja pekso, 13 Sep 2010, 18:37:10 ] | Offline | | |
|
amilo86 | | Kopš: 14. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: e34
| Nu man tas džeks kurš gribeja to bremžu diska aizsargu saremontēt- viņam pašam bija vairāki šādi bmw un teica ka tur dačiks ir iekšā un tipa ka viņš nedaudz iegājis iekšā dziļāk un nedaudz ķer tur kko- piekodināja ka viņš būs tā pat drīz jamaina. Nu es tam daudz uzmanības nepievērsu- kāmer uz spidometra lampiņa nesaks degt, domāju arī nemainīšu neko. Tagat laikam būs vien jābrauc kkur mainīt.! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|