Online

Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 525tds E39 automāts nepārslēdz 5.robā

AutorsZiņojums
GirtzB
12. Sep 2010, 17:05 #21

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

+1 JZ
p.s. Liftime kārbas eļļa BMW izpratnē ir ~300k km, attiecīgi 85% .lv esošajiem auto to ir vēlams nomainīt vismaz vienreiz, +vēl izveitk skalošanas procedūru.
p.s.s. marš uz specializētajiem servisiem piemēram RAAP(kaut gan pēdējā laikā par viņiem slitkas atsauksmes dzirdētas...)

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
amilo86
12. Sep 2010, 17:18 #22

Kopš: 14. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: e34

Paldies. maby vari ieteikt kurš labāks servis? un kādu naudas summu jāņem līdzi?!
Offline
Driver
12. Sep 2010, 17:37 #23

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


12 Sep 2010, 17:18:18 amilo86 rakstīja:
Paldies. maby vari ieteikt kurš labāks servis? un kādu naudas summu jāņem līdzi?!

+ JZ un tomer iesaku to pashu raap, lai ko par vinjiem teiktu (parasti saka daargi), bet pec vinjiem karbas strada, nevis kaa pec daziem citiem kantoriem (ar pirkstu neradishu kuri), kur samaina/saremonte kasti, auto strada gljukaini, tapec pasaka problema elektronikaa un cilveks braukaa uz 10 diagnostikam, kur saka vienu un to pashu visi -mehaniska problema transmisijaa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
amilo86
12. Sep 2010, 17:43 #24

Kopš: 14. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: e34

Thanx visiem!
Offline
JZ
13. Sep 2010, 16:58 #25

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

vēl viena lieta, ja neslēdza 5tajā un nebija nekādu avārijas režīmu, tad pats kārbas bloks nebija devis komandu slēgt to 5to, un tas var būt gan dēļ pusbeigta sadalenes devēja (man pašam personīgi uz e38 tāds gļuks bija), var būt arī kāds pusdzīvs abs devējs vai pat pustukša kāda riepa, īsāk sakot, kārbas vadība domā ka auto ir zem slodzes - brauc kalnā (motoram papildus slodze) vai līkumā (atšķirīgi ABS devēju signāli) un tādēļ tur to 4to pārnesumu

nav bijis tā ka kārba ilgāk patur arī kādu citu robu, piemēram, pēc apļveida krustojuma augstāku pārnesumu (no 3 uz 4) ieslēdz nedaudz vēlāk kā parasti?
Offline
amilo86
13. Sep 2010, 17:33 #26

Kopš: 14. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: e34


13 Sep 2010, 16:58:12 JZ rakstīja:
vēl viena lieta, ja neslēdza 5tajā un nebija nekādu avārijas režīmu, tad pats kārbas bloks nebija devis komandu slēgt to 5to, un tas var būt gan dēļ pusbeigta sadalenes devēja (man pašam personīgi uz e38 tāds gļuks bija), var būt arī kāds pusdzīvs abs devējs vai pat pustukša kāda riepa, īsāk sakot, kārbas vadība domā ka auto ir zem slodzes - brauc kalnā (motoram papildus slodze) vai līkumā (atšķirīgi ABS devēju signāli) un tādēļ tur to 4to pārnesumu

nav bijis tā ka kārba ilgāk patur arī kādu citu robu, piemēram, pēc apļveida krustojuma augstāku pārnesumu (no 3 uz 4) ieslēdz nedaudz vēlāk kā parasti?


Iespejams ka tev taisnība- jo man viņš šad tad pārmet uz zemāku robu, tada sajūta ka viņš domātu ka iet pret kalnu augšā!
Iespējams ka es zinu kas pie vainas- tas varetu būt abs dačiks- jo kad braucu man no priekšejas riepas skan tads klikšķīts visu laiku- jo ātrāk brauc jo atrāk viņš klikšķ. sākumā domāju ka problema būs bremžu diska aizsargdzelzis vainīgs, kad noņema riepu lai piespraustu kārtīgi to dzelzi, pamanījām ka tā nav dzelža vaina, bet gan iekšā no gūltņa nāk skaņa- bet tur tak arī ir iekšā tas abs dačiks?, vai es kļūdos?!?! Bet gūltnis tas točna nevar būt.
Offline
JZ
13. Sep 2010, 18:15 #27

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

abs devējs klakšķēt nevar gan, konstrukcija šķērsgriezumā izskatās apmēram šādi:



un, ja priekšējam ritenim, tad izņemot gultni tur vairs arī nekā cita nav kam skanēt

[ Šo ziņu laboja JZ, 13 Sep 2010, 18:17:34 ]

Offline
pekso
13. Sep 2010, 18:36 #28

Kopš: 28. Nov 2005

Ziņojumi: 115

Braucu ar: 97’e39

Ir ir ABS datčiks manam bija tieši tas pats, nomainija to un viss sāka slegties ka vajag.


13 Sep 2010, 17:33:01 amilo86 rakstīja:

13 Sep 2010, 16:58:12 JZ rakstīja:
vēl viena lieta, ja neslēdza 5tajā un nebija nekādu avārijas režīmu, tad pats kārbas bloks nebija devis komandu slēgt to 5to, un tas var būt gan dēļ pusbeigta sadalenes devēja (man pašam personīgi uz e38 tāds gļuks bija), var būt arī kāds pusdzīvs abs devējs vai pat pustukša kāda riepa, īsāk sakot, kārbas vadība domā ka auto ir zem slodzes - brauc kalnā (motoram papildus slodze) vai līkumā (atšķirīgi ABS devēju signāli) un tādēļ tur to 4to pārnesumu

nav bijis tā ka kārba ilgāk patur arī kādu citu robu, piemēram, pēc apļveida krustojuma augstāku pārnesumu (no 3 uz 4) ieslēdz nedaudz vēlāk kā parasti?


Iespejams ka tev taisnība- jo man viņš šad tad pārmet uz zemāku robu, tada sajūta ka viņš domātu ka iet pret kalnu augšā!
Iespējams ka es zinu kas pie vainas- tas varetu būt abs dačiks- jo kad braucu man no priekšejas riepas skan tads klikšķīts visu laiku- jo ātrāk brauc jo atrāk viņš klikšķ. sākumā domāju ka problema būs bremžu diska aizsargdzelzis vainīgs, kad noņema riepu lai piespraustu kārtīgi to dzelzi, pamanījām ka tā nav dzelža vaina, bet gan iekšā no gūltņa nāk skaņa- bet tur tak arī ir iekšā tas abs dačiks?, vai es kļūdos?!?! Bet gūltnis tas točna nevar būt.

[ Šo ziņu laboja pekso, 13 Sep 2010, 18:37:10 ]

Offline
amilo86
13. Sep 2010, 19:32 #29

Kopš: 14. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: e34

Nu man tas džeks kurš gribeja to bremžu diska aizsargu saremontēt- viņam pašam bija vairāki šādi bmw un teica ka tur dačiks ir iekšā un tipa ka viņš nedaudz iegājis iekšā dziļāk un nedaudz ķer tur kko- piekodināja ka viņš būs tā pat drīz jamaina. Nu es tam daudz uzmanības nepievērsu- kāmer uz spidometra lampiņa nesaks degt, domāju arī nemainīšu neko. Tagat laikam būs vien jābrauc kkur mainīt.!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo