Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Passat Sincro G60 (1988-1994)

AutorsZiņojums
SteelRat
22. Aug 2010, 20:49 #21

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163860

Braucu ar: E95

bet g60 ir kompresors, pietam loti sudigs, bija stasts ka calis restoreja vinju, nokavas, tad pasutija jaunu, izshava elju peec 10k km

-----------------
Offline
egonspleeve
22. Aug 2010, 20:56 #22

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

kada atshkjiriba kaa vinu sauc. ta ir mehaniski darbinama turbina, ljoti daudziem legjendariem auto bija shaads risinaajums. tadam risinajumam ir viens liels pluss - turbobedres nav.
Offline
AZ
22. Aug 2010, 20:59 #23

Kopš: 01. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: zviedru

prieks kam tev to sincro labaak peerc GOLF III 1,9tdi un brauc laimiigs

-----------------
nedaudz kaveesos ,buusu riit
Offline
SteelRat
22. Aug 2010, 20:59 #24

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163860

Braucu ar: E95

tapec ka to sudu sauc par kompresoru, turbina ir cits suc, vinjiem ir atshkjirigi darbibas principi

-----------------
Offline
patric
22. Aug 2010, 21:01 #25

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:


22 Aug 2010, 20:56:10 egonspleeve rakstīja:
kada atshkjiriba kaa vinu sauc. ta ir mehaniski darbinama turbina, ljoti daudziem legjendariem auto bija shaads risinaajums. tadam risinajumam ir viens liels pluss - turbobedres nav.

egon! nejauc turbiinu ar komresoru - turbiinu "dzen" izpluudes gaazas savukaart kompresoru "griezh" vai nu trubiina vai klokjene
Offline
egonspleeve
22. Aug 2010, 21:09 #26

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


22 Aug 2010, 21:01:33 patric rakstīja:

22 Aug 2010, 20:56:10 egonspleeve rakstīja:
kada atshkjiriba kaa vinu sauc. ta ir mehaniski darbinama turbina, ljoti daudziem legjendariem auto bija shaads risinaajums. tadam risinajumam ir viens liels pluss - turbobedres nav.

egon! nejauc turbiinu ar komresoru - turbiinu "dzen" izpluudes gaazas savukaart kompresoru "griezh" vai nu trubiina vai klokjene


ak dievs. veelviens lingvists ibio

patiesiba jebkura taa tava nosauktaa turbiina ir gan turbiina, gan kompresors vienaa. jebkurai normaalai turbiinai ir 2 gali. viens ir turbiina, un otrs ir kompresors.

kompresors ir tas gals, kas puush iekshaa iepluudes traktaa gaisu. turbiina ir tas gals, kuru griezh izpluudes gaazes.

tam kompresoram ir tieshi taapat. tikai turbiinas galu griezh siksna.

nav vispar latvieshu valodaa taada varda autoterminologjijaa kaa kompresors. ja nu vieniigi runa ir par riepu piepumpeeshanu
Offline
Edzja
22. Aug 2010, 21:41 #27

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


22 Aug 2010, 21:21:07 DeCe rakstīja:
Garets ir spiralveida kompresors ko spec razoja VW jo tajos laikos visi kompresosri bija paredzeti relativi lieliel motoriem nevis 1.8 4cil, vinja resurs dodot rucka ir ap 50-60tkm, braucot mierigi ap 100tkm, IET vins loti labi, bet ka jau te mineja lv visi ir nopisti, jauns maksa 3-4k ls, rem koplekts ir tas pats kas limet laivu ar plaksteri

Synichro-vecajam pasatam vina tik tiesm strada loti savdabigi, un tur ar pieladetu pasatu ziema ejot likuma tik tiesam vareja tevreizi noskaitit, jaujama vina stradaja normalak ( pec 90g ) bet vina sevi satureja ''neizturigus'' plastmas elementus, kas noveda pie ta ka vina ir domata ''IZbraukt'' nevis '' Krāmēt ''


Veco pasatu var nemt ar 2.2 parsto motoru un Sny, bet tad pie sinhras tur bus japiestrada!

nu nu nu, taa pasuuda miskaste b3 ar 1.8g60 bija vienkaarshi drausmiiga, esmu personiigi nobraucis ar taadu kaut kaadus 1kkm. vienkaarshi drausmas, negaaja vispaar. ja pareizi atminos tad 0-100 bij kaut kaadi 10-11 sekundes, tas bija pie nosaciijuma ja viss bija kaartiibaa. luuza saliidzinoshi biezhi. apmeeram pie katriem 20k vajadzeeja ieguldiit nemazums naudinjas. Chalis beigaas atgriezaas pie paarbaudiitaam versijaam kuru leitoja pirms tam - b2 2.2 syncro. Veel joprojaam izmanto kad brauc mediibaas un viss ir labi.
Offline
e34
22. Aug 2010, 21:55 #28

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4028

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


22 Aug 2010, 21:41:59 Edzja rakstīja:

22 Aug 2010, 21:21:07 DeCe rakstīja:
Garets ir spiralveida kompresors ko spec razoja VW jo tajos laikos visi kompresosri bija paredzeti relativi lieliel motoriem nevis 1.8 4cil, vinja resurs dodot rucka ir ap 50-60tkm, braucot mierigi ap 100tkm, IET vins loti labi, bet ka jau te mineja lv visi ir nopisti, jauns maksa 3-4k ls, rem koplekts ir tas pats kas limet laivu ar plaksteri

Synichro-vecajam pasatam vina tik tiesm strada loti savdabigi, un tur ar pieladetu pasatu ziema ejot likuma tik tiesam vareja tevreizi noskaitit, jaujama vina stradaja normalak ( pec 90g ) bet vina sevi satureja ''neizturigus'' plastmas elementus, kas noveda pie ta ka vina ir domata ''IZbraukt'' nevis '' Krāmēt ''


Veco pasatu var nemt ar 2.2 parsto motoru un Sny, bet tad pie sinhras tur bus japiestrada!

nu nu nu, taa pasuuda miskaste b3 ar 1.8g60 bija vienkaarshi drausmiiga, esmu personiigi nobraucis ar taadu kaut kaadus 1kkm. vienkaarshi drausmas, negaaja vispaar. ja pareizi atminos tad 0-100 bij kaut kaadi 10-11 sekundes, tas bija pie nosaciijuma ja viss bija kaartiibaa. luuza saliidzinoshi biezhi. apmeeram pie katriem 20k vajadzeeja ieguldiit nemazums naudinjas. Chalis beigaas atgriezaas pie paarbaudiitaam versijaam kuru leitoja pirms tam - b2 2.2 syncro. Veel joprojaam izmanto kad brauc mediibaas un viss ir labi.


tās 10-11 sekundes nu ir drusku pārspīlēti,tev tur ir patrāpījies konkrēts lūznis.

[ Šo ziņu laboja e34, 22 Aug 2010, 21:55:36 ]

Offline
Edzja
22. Aug 2010, 22:10 #29

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


22 Aug 2010, 21:55:07 e34 rakstīja:
tās 10-11 sekundes nu ir drusku pārspīlēti,tev tur ir patrāpījies konkrēts lūznis.

labi kljuudiijos nenormaali, jaunam peec teh datiem ir 9,8sekundes Un par cik vinjiem lielaakajai daljai bija/ir probleemas ar to kompresoru, tad lielaakoties tur vija visas 15sekundes
Offline
Kindzulis
22. Aug 2010, 22:41 #30

Kopš: 22. Oct 2002

Ziņojumi: 15390

Braucu ar: 530d


22 Aug 2010, 21:21:07 DeCe rakstīja:
Garets ir spiralveida kompresors




vispaar jau G-lader nevis Garrett kuram ar to dumo piedzinjas kompresoru manupraat nekaada sakara nebij...
Offline
Arturo
22. Aug 2010, 22:54 #31

Kopš: 28. Sep 2009

Ziņojumi: 275

Braucu ar: dīzeli

Arī man savulaik bija tieši šāds g60 passats. Sanāca iegrābties un nopirkt jau ar neejošu kompresoru. Līdz pārdošanai tas tā arī palika nesataisīts, jo saremontēt maksāja kosmosu.
Kā jau citi šeit minēja, arī ritošais ir pilnīgs sūds. N-tās reizes bira nost. Līdz pēdējoreiz izdevīgāk bija atvienot aizmugures piedziņu. Detaļas gandrīz neviena neder no standarta passatiem un šrotos nav dabūnamas. Biju laimīgs, kad pārdevu.
Offline
DrumB
22. Aug 2010, 23:33 #32

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Vajadzētu pirms jauna topika taisīšanas tādu uzrakstu uzmuķīt - Viss kas nav bmw ir sūds - uzreiz jauno topiku skaits par citām grabažām samazinātos
Offline
egonspleeve
22. Aug 2010, 23:35 #33

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

nu ko, jaapeerk shitas burkaankraasas skaistulis

megarulzzz
Offline
rosigais
23. Aug 2010, 00:09 #34

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību


23 Aug 2010, 00:07:44 DeCe rakstīja:
Edzja - esmu personigi braucis ieks Corado rumbulas ziedu laikos ( tas gan ir kritni viegalaks ) kam bija 40km tafele, tika par kosmosu attdzits no DE ar uzsitu prieks, un 240 tas luznis gaja loti briivi - toreiz tika pardots kaukdam slavenam auto sportistam kas ari attzina ka ejot nemana! Bet nu tur tas viss bija jauns un ka ari FWD

fwd ari iet tiri ok.
Offline
edgars80
23. Aug 2010, 00:18 #35

Kopš: 05. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4525

Braucu ar: 42


22 Aug 2010, 20:42:09 Lauriko rakstīja:

Pakaļējā tilta piekare ir savs izgudrojums un tur nekas no parasta pasāta neder un maksā arī kosmosu un nopērkams tikai original!
Ko vel tev labu pateikt?

īstenībā, par tiltu, nav tik traki, pats savulaik KYb gāzeniekus ieķēru pa 33ls/gab, aizm. bremžu diski tieši tādi kā golp III mazmotora priekšējie, bukses dabonamas..., vienīgais, ja parastam pasrātam aizm bremžu suports (tur audi/vw slimība) der arī no rAudī pretējās puses, tad sinhrai pusass traucē uzlikt tādu(no audi), jo atšķirās bremžu šļauciņas stiprinājums
Offline
bmwaddict
23. Aug 2010, 00:31 #36

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Nu jūs dodat puikas

vecajam syncro pasātam ar 2.2 nav pilnīgi nekā kopīga ar to syncro kas ieksh golfa vai jebkura vw kuram motors ir sāniski.
4motion ir praktiksi tas pats syncro, kas vecajā golphā, tikai drusku gudrāks, ar haldex sajūgu un citu herņu.
gladerus retaurē vācijā cik man zināms nenopistu kompresoru restaurē pat zem 1000 eur, ietilpst visu gultņu nomaiņa (lasīju kādā vācu forumā)

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 23 Aug 2010, 00:32:26 ]

Offline
edgars80
23. Aug 2010, 00:38 #37

Kopš: 05. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4525

Braucu ar: 42

virsrakstā ir pieminēts 88-94 gads, tātad b3, kam nav nekā kopīga ar veco b2 pasātu, kan sinhro naca tieši tādā pat izpildijumā ( ar bloķejamu starpasnieku un aizmugures reduktoru) ka rAudi typ85




0
Offline
Edzja
23. Aug 2010, 01:18 #38

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

nu bet tak nekur neviens arii nesliidiznia un neapgalvo ka b2 sync ir vienaads ar b3
Offline
Driver
23. Aug 2010, 03:33 #39

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Kas nu bus? Ieliks iekeha ledusskapi pasudaa un krames plakaniski katra likuma?
Tad jau labak vr6 pasudu ar 2.8 tiesa, arii visi nopisti, bet tadu sataisit noteikti bus letak kaa nopistu g60 un awd padarishanu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
GirtzB
23. Aug 2010, 09:08 #40

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


22 Aug 2010, 21:09:58 egonspleeve rakstīja:

22 Aug 2010, 21:01:33 patric rakstīja:

22 Aug 2010, 20:56:10 egonspleeve rakstīja:
kada atshkjiriba kaa vinu sauc. ta ir mehaniski darbinama turbina, ljoti daudziem legjendariem auto bija shaads risinaajums. tadam risinajumam ir viens liels pluss - turbobedres nav.

egon! nejauc turbiinu ar komresoru - turbiinu "dzen" izpluudes gaazas savukaart kompresoru "griezh" vai nu trubiina vai klokjene


ak dievs. veelviens lingvists ibio

patiesiba jebkura taa tava nosauktaa turbiina ir gan turbiina, gan kompresors vienaa. jebkurai normaalai turbiinai ir 2 gali. viens ir turbiina, un otrs ir kompresors.

kompresors ir tas gals, kas puush iekshaa iepluudes traktaa gaisu. turbiina ir tas gals, kuru griezh izpluudes gaazes.

tam kompresoram ir tieshi taapat. tikai turbiinas galu griezh siksna.

nav vispar latvieshu valodaa taada varda autoterminologjijaa kaa kompresors. ja nu vieniigi runa ir par riepu piepumpeeshanu

egon a nu ka lasīt gudras grāmatas ir seni un klasiski termini mehāniskais pievadkompresors(tas ko citvalodā sauc par Superccharger, kuram eksisē tikai kompresora gals, jo trubīnas gala vietā siksna) un atgāzu turbokompresors(tas ko sauc par turbocharger, kuram esksitē abi propelleri)
nejaukt šos lūdzu.
Ar G60 ir problēmas tieši ar g-lader, parasti lētākais risinājums ir jamo aizvietot ar atbilstoša izmēra turbokompresoru...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo