Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E46 mistiski pārkarsis motors

AutorsZiņojums
Varemix
05. Aug 2010, 01:47 #21

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: serkociniem acis

Tev vinjsh ir 320d?

Parkarshanas iemesli:

*Nedarbojas termomufte(braucot nekarst, bet stavot un korkjos karst);

*paraak zems dzeseshanas shkjidruma limenis(pats par sevi vinjsh nevar palikt zems);

*plaisa blokaa, galvaa vai ari izpusta galvas bliive(veidojas spiediens dzeseshanas sistemaa vai ella/dz.shkjidrums paliek biezpienaa - sajaucaas kopa un veidojas gaishas kraasas pljura);

*nedarbojas udenspumpis(parasti bachoka var redzeet, pumpee vai nepumpee, uzgazejot struklakas spiedienam japaliek lielaakam, pie tukshgaitas arii butu nedaudz japumpejas tam pasakumam uz priekshu);

*termostats iespruudis(iisaak sakot, ja paliek valjaa un cirkule pa lielo apli, tad uz shosejas temperatura kritiisies un auksts ilgi uzsils, savukaart, ja paliek ciet uz mazo apli iespruudis - praktiski ljoti reti - tad ljoti atri uzkarsiis un parkarsiis lai vai kas).

Tavaa gadijuma neredzeju, par kuru modeli tieshi iet runa. Piemeeram, 320d ir divi termostati... ta kaa, guud lak in fjuutcher

[ Šo ziņu laboja Varemix, 05 Aug 2010, 01:49:08 ]

Offline
Diplomats
05. Aug 2010, 01:54 #22

Kopš: 29. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 368

Braucu ar: glamūrīgu senu limuzīnu


05 Aug 2010, 01:47:20 Varemix rakstīja:
Tev vinjsh ir 320d?

Parkarshanas iemesli:

*Nedarbojas termomufte(braucot nekarst, bet stavot un korkjos karst);

*paraak zems dzeseshanas shkjidruma limenis(pats par sevi vinjsh nevar palikt zems);

*plaisa blokaa, galvaa vai ari izpusta galvas bliive(veidojas spiediens dzeseshanas sistemaa vai ella/dz.shkjidrums paliek biezpienaa - sajaucaas kopa un veidojas gaishas kraasas pljura);

*nedarbojas udenspumpis(parasti bachoka var redzeet, pumpee vai nepumpee, uzgazejot struklakas spiedienam japaliek lielaakam, pie tukshgaitas arii butu nedaudz japumpejas tam pasakumam uz priekshu);

*termostats iespruudis(iisaak sakot, ja paliek valjaa un cirkule pa lielo apli, tad uz shosejas temperatura kritiisies un auksts ilgi uzsils, savukaart, ja paliek ciet uz mazo apli iespruudis - praktiski ljoti reti - tad ljoti atri uzkarsiis un parkarsiis lai vai kas).

Tavaa gadijuma neredzeju, par kuru modeli tieshi iet runa. Piemeeram, 320d ir divi termostati... ta kaa, guud lak in fjuutcher




Paldies par atbildi! jaa ir 320d, nu sakarst vinsh normali, temperatura neleekaa, ka jau teicu nezinu kads tur tas liimenis ieprieksh bijis, un kadu variantu pielaava mans meistars - mufte chupaa. Taapeec jautaju - kadaas cenaas naak mufte..?
Offline
Varemix
05. Aug 2010, 02:02 #23

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: serkociniem acis

~60ls jauna.

P.S.
tavam motoram ir viena drankjiiga slimiiba, ja tas vel vecaa tipa ar mazaak z/s, tad nereti vinjiem noluuzt klokjvarpstas gals.

[ Šo ziņu laboja Varemix, 05 Aug 2010, 02:03:50 ]

Offline
Diplomats
05. Aug 2010, 02:05 #24

Kopš: 29. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 368

Braucu ar: glamūrīgu senu limuzīnu


05 Aug 2010, 02:02:12 Varemix rakstīja:
~60ls jauna.

P.S.
tavam motoram ir viena drankjiiga slimiiba, ja tas vel vecaa tipa ar mazaak z/s, tad nereti vinjiem noluuzt klokjvarpstas gals.


hm, un tas gan naudas zinjaa ir kosmoss ne..?
Offline
Varemix
05. Aug 2010, 02:06 #25

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: serkociniem acis

letaak ir ielikt citu motoru, orientejoshi tads motors naak ap 500ls.
Offline
Diplomats
05. Aug 2010, 02:12 #26

Kopš: 29. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 368

Braucu ar: glamūrīgu senu limuzīnu


05 Aug 2010, 02:06:01 Varemix rakstīja:
letaak ir ielikt citu motoru, orientejoshi tads motors naak ap 500ls.


skaidrs. bet labak vinam nepiekabinaat 100 problemas, pagaidam - viss buus ok ar minimalu remontu! (domat pozitivi)
Offline
badmoon
05. Aug 2010, 02:15 #27

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8483

Braucu ar: Braucu ar

Esmu pārdzīvojis divus gadījumus, kad karsa (pārkarsa) motors:

1. Izbeidzās ūdenssūknis - nomainīts;
2. Izbeidzās termomufta - nācās nomainīt.

Stress bija abos gadījumos Sēdēt sastrēgumā un skatīties, kā maģiskā temperatūras devēja bultiņa panelī lido pretī sarkanajai atzīmei
Offline
e34
05. Aug 2010, 07:59 #28

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4028

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Termomuftas saslēgšanos,vismaz e39 v8 dzinējam var ļooooti labi un izteikti dzirdēt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo