Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 264 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Oktānskaitļa palielināšana ar spirtu

AutorsZiņojums
kengurs
26. Jun 2010, 15:40 #21

Kopš: 26. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1831

Braucu ar: V70....Ķīsels...

Bobikam nācas karbuļa līmeni pieregulēt dēļ 95tā - un galvu slīpet "pacelt kompresiju" lai jauda būtu lielāka .... šaise .. serviss bija jaapmeklē ..


Next stage būs turbīna un 100mtais beņa ...
Offline
jurxx
26. Jun 2010, 15:45 #22

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

ew a vai tik lietotājs Modriciums nav jau izmēģinājies praksē visādas degvilas un tā kombinācijas ? vai k.ko jaucu... bija tak viens,kas te mēģināja diplomdarbam viskautko bākā gāzt
Offline
Driver
26. Jun 2010, 15:51 #23

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Jun 2010, 15:45:44 jurxx rakstīja:
ew a vai tik lietotājs Modriciums nav jau izmēģinājies praksē visādas degvilas un tā kombinācijas ? vai k.ko jaucu... bija tak viens,kas te mēģināja diplomdarbam viskautko bākā gāzt

meginaja gan, neklausija mani. Pats nonaca pie sledziena, ka nemodificetam ielas auto bioetanols ir suuds, pat ar programmeju kompi darbinamam auto.
Es to sapratu iegazot to zlurgu vienam e30 ar m10.
Modris ar gaazi vel nav braucis, es gan

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Srakans
26. Jun 2010, 18:11 #24

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


26 Jun 2010, 15:40:23 kengurs rakstīja:
Bobikam nācas karbuļa līmeni pieregulēt dēļ 95tā - un galvu slīpet "pacelt kompresiju" lai jauda būtu lielāka .... šaise .. serviss bija jaapmeklē ..


Next stage būs turbīna un 100mtais beņa ...


Krievu laikos visām tarataikām atkarībā no tā, kāda degviela bija deficīts, vai nu atstāja parasto galvas blīvi vai nu lika biezāku. Par aizdedzi gan nezinu, doši vien, ka regulēja
Offline
Driver
26. Jun 2010, 18:48 #25

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Krievu laikos istie onkas lika divas un pat tris galvas blives, lai samazinatu kompresiju un varetu savus drotus darbinat uz 76, jo lai cik tas musu laikiem divaini liktos bija pat laiki, kad benzu gaza ieksha gravjos, lai tik normu izteretu.
Un deficita laika lohi ari nemodificetos auto gaza 76 un vinjus pisa nost, jo redz kaiminjs savam taa dara.
pat man, kad biju siks un braukaju ar mositi, benzintanka "vecie stulbie" djedi lureja virsu ka muljkim un macija, ka nedrikst liet vinjam shell Vpower95. Gadu nomaucu un viss bija labi. Ja kads vel nezinaja, tad no rupnicas 412/2140 mositis ir paredzets 92 benzinam, nevis 76.
Pat vel pirms daziem gadiem, kad ka ziemas auto pirku VAZ, nevis BMW, gazu vinjam ieksha tikai 98 un ari nekadu problemu.

p.s. gan vaziem, gan mosim groziju aizdedzi un partaisiju karbuzus. Karbuzus, lai labak ietu - nekam vairak, degvielas tipam tur nozime bija nieciga.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Priekulis222
26. Jun 2010, 22:15 #26

Kopš: 28. Jan 2010

Ziņojumi: 81

Braucu ar:


kad ka ziemas auto pirku VAZ, nevis BMW, gazu vinjam ieksha tikai 98 un ari nekadu problemu.


apskaidro man kāda jēga zemas kompresijas pakāpes dzinējam gāzt 98-to?
Offline
fubuz
26. Jun 2010, 22:20 #27

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

ventilators
Offline
Driver
26. Jun 2010, 22:25 #28

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

patiesiba pec teorijas lielas jegas nav, ja dzinejs nav ar palielinatu kompresiju, bet galvena doma ir tada, ka no taa nav nekada launuma, ka daziem te liekas. Prakse jebkursh tehniska kartiba esosh auto ar 98 iet labak un rij mazak ka ar 95/92, pat VAZ. Tur laikam pie vainas bus citi degvielas parametri, par kuriem neesmu kompetents gudri dirst. Tik zinu to, ka 98 sadeg ari biki lenak, bet vai gazu spiediens beigas atskirigs kaa 95 nezinu, bet pielauju, ka lielaks.

26 Jun 2010, 22:15:48 Priekulis222 rakstīja:

kad ka ziemas auto pirku VAZ, nevis BMW, gazu vinjam ieksha tikai 98 un ari nekadu problemu.


apskaidro man kāda jēga zemas kompresijas pakāpes dzinējam gāzt 98-to?



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Dzvile
26. Jun 2010, 22:50 #29

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Gudri pļūtīt vien mākam. Driver,Tev jau nu vajadzētu zināt,ka autiņam ir jābrauc ar to degvielu kas viņam ir paredzēta.
Un tas mīts par mazāku patēriņu un labāku braukšanu ir tikai mīts.
Izskaidro,kapēc Volvo var liet no 80 līdz 98.Tur nahadu neviens blīves nemaina.Tu tak esi specs elektronikā,nu tad apgaismo tautu.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
fubuz
26. Jun 2010, 22:53 #30

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

spec elektronikā nevis molekulārfizikā.
Offline
Driver
26. Jun 2010, 23:02 #31

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Jun 2010, 22:50:45 Dzvile rakstīja:
Gudri pļūtīt vien mākam. Driver,Tev jau nu vajadzētu zināt,ka autiņam ir jābrauc ar to degvielu kas viņam ir paredzēta.
Un tas mīts par mazāku patēriņu un labāku braukšanu ir tikai mīts.
Izskaidro,kapēc Volvo var liet no 80 līdz 98.Tur nahadu neviens blīves nemaina.Tu tak esi specs elektronikā,nu tad apgaismo tautu.

tapec ka tam volvo (arii ka citiem auto) ir knock sensori, ar kuru paldzibu vienmer tiek noturets optimals aizdedzes moments pie pashas detonacijas robezas. Jo sudainaks benzins, jo velaku vajag.
Un par benzinu nevelos neko strideties un kadam akstam kautko pieradit, bet fakts ir fakts un jebkursh tehniska kartiba esosh auto ar 98 iet biki labak un rij mazak ka 95. Varbut pie vainas ir citi degvielas raditaji, neesmu taja iedzilinajies...
Bet ta liekas ne tikai man vienam starpcitu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
26. Jun 2010, 23:06 #32

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Par paredzeto degvielu - razotajs norada MINIMALO oktanskaitli, kas norada galvenokart uz noturibu pret detonaciju.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Erx
26. Jun 2010, 23:10 #33

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B

Daļēji atbildot uz topika jautājumu: Rīgā ir statoils, kur tak tirgo e85 degvielu, kas nozīmē, ka 85% sastāvā ir spirts. Šim maisījumam oktāna skaitlis ir 110. Bet lai dabūtu pareizu degmaisījuma attiecību, tas ir jāgāž motorā par kādu trešdaļu vairāk. Attiecīgi ekonomija nekāda. Papildus, visām degvielas sistēmas sastāvdaļām vajag būt piemērotām, jo šis šķidrums ir samērā agresīvs pret gumijām.

Praksē šobrīd zinu divus pielietojumus. Pirmais ir speciāla SAAB versija, kura brauc uz šīs degvielas, propogandē zaļu dzīvesveidu utt. Otrs ir sporta automašīnas - speciāli regulejot ir iespējams dabūt nedaudz lielāku jaudu kā ar naftas sporta degvielu, un ir būtiski lētāka par to. Salīdzinot ar parastu degvielu gan augstāk minēta iemesla dēļ nekāda ekonomija nesanāk.
Offline
WD-40
26. Jun 2010, 23:12 #34

Kopš: 02. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 121

Braucu ar: restauretām riepām

takš pohujs spirtam ir pavisam cits pielietojums-Jūs ginšķiki
Offline
daplis
26. Jun 2010, 23:15 #35

Kopš: 19. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 46276

Braucu ar:

kkur bij teikts, ka etilspirts veicinot koroziju iekshdedzes dzineejos!

[ Šo ziņu laboja daplis, 26 Jun 2010, 23:15:58 ]

Offline
WD-40
26. Jun 2010, 23:16 #36

Kopš: 02. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 121

Braucu ar: restauretām riepām


26 Jun 2010, 23:15:47 daplis rakstīja:
kkur bij teikts, ka etilspirts veicinot koroziju iekshdedzes dzineejos!

takš aizveries
Offline
daplis
26. Jun 2010, 23:20 #37

Kopš: 19. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 46276

Braucu ar:


26 Jun 2010, 23:16:42 WD-40 rakstīja:

26 Jun 2010, 23:15:47 daplis rakstīja:
kkur bij teikts, ka etilspirts veicinot koroziju iekshdedzes dzineejos!

takš aizveries

padebilais, izlasi!
Links
Offline
WD-40
26. Jun 2010, 23:24 #38

Kopš: 02. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 121

Braucu ar: restauretām riepām


26 Jun 2010, 23:20:45 daplis rakstīja:

26 Jun 2010, 23:16:42 WD-40 rakstīja:

26 Jun 2010, 23:15:47 daplis rakstīja:
kkur bij teikts, ka etilspirts veicinot koroziju iekshdedzes dzineejos!

takš aizveries

padebilais, izlasi!
Links

nemāku skolu jau biju pabeidzis kad šo valodu saka macit
Offline
Driver
26. Jun 2010, 23:26 #39

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Jun 2010, 23:15:47 daplis rakstīja:
kkur bij teikts, ka etilspirts veicinot koroziju iekshdedzes dzineejos!

sapust bakas, degvielas caurules, karburators (ja ir), saed gumijas.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
fubuz
26. Jun 2010, 23:36 #40

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

vēl sprauslas itkā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo