Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Aukstam motoram lieli apgriezieni

AutorsZiņojums
Driver
14. May 2010, 11:28 #21

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 May 2010, 11:22:16 AndrisK rakstīja:
Labi...izstāsti muļķim kā tad to sauc...

musdienigiem un pedejos 20gados razotiem bmw motoriem TAA nav. Vinjiem nav paredzeta detalja, kas tieshi pie auksta dzineja paver valja papildus kanalu un mehaniski izmainot dalju iepludes, izmaina ari degmaisijuma sastavu.
Tuksgaitas regulatoru man nebazt acis, vinjam ir cits uzdevums.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
14. May 2010, 11:31 #22

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 May 2010, 11:24:04 Tune-L rakstīja:

14 May 2010, 10:20:55 Wiktorija rakstīja:
Nu es tak stāstu, ka šie nomainīja kaut kādu dzēsētāju, taču problēma ir un paliek. Idioti viņi tur... Varbūt kāds zin kas varētu būt par vainu, tad brauktu un teiktu lai apskata un pārbauda to un to...

Vajadzeeja piesoliit seksu, ja esi ok ... sataisiitu

lai iemet te savu bildi, tad iespejams modricimus sataisis un egons pleeve meginas vismaz kautka palidzet...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
mareksb
14. May 2010, 11:43 #23

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari

draiver nepiesauc bmw :shuriks: ir dusmigs uz bmw
pa temu ja ir jauna tojota tad brauc uz to autorizeto servisu un izmile galvano mainas vecako varda gunca lai sataisa to tavu mashinu
Offline
Driver
14. May 2010, 11:48 #24

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Mainu tavu bmw ar visu beigto motoru, pret citu ejoshu bmw man atkal uznacis nikjis, ka gribu zurku. Domaa atri, iespejams rit tas nikjis paries

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Wiktorija
14. May 2010, 14:01 #25

Kopš: 14. May 2010

Ziņojumi: 7

Braucu ar: mašīīnu.. :))

Sorī, varat kliegt, bet neesmu bmw fane...
Cerēju, ka kāds tiešām zin kas varētu būt par vainu, bet nu...
Offline
Zeds
14. May 2010, 14:05 #26

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1923

Braucu ar: Q7

Ir bijusi darīšana ar divām korolām 1.6l - abām pie auksta dzinēja apgriezieni bija ap 1600 ,

varbū tas tā pieņemami
Online
Wiktorija
14. May 2010, 14:13 #27

Kopš: 14. May 2010

Ziņojumi: 7

Braucu ar: mašīīnu.. :))


14 May 2010, 14:05:21 Zeds rakstīja:
Ir bijusi darīšana ar divām korolām 1.6l - abām pie auksta dzinēja apgriezieni bija ap 1600 ,

varbū tas tā pieņemami


Sāku jau domāt, ka laikam tāir norma....
Offline
nagla
02. Jun 2010, 22:16 #28

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

ne nu tas ir psc ka dileri neko nerubi! un ja tie apgriezieni ir normali,nauko stresot,ta ir japanu ipatniba! man bija mazdai 626 DOHC kaukas zem 2000rpm

p.s. sporta dzinejam sporta apgriezieni

[ Šo ziņu laboja nagla, 02 Jun 2010, 22:21:32 ]

Offline
hercz
09. Jun 2010, 09:14 #29

Kopš: 09. Jun 2010

Ziņojumi: 2

Braucu ar: BMW 325i

aukstam motoram lieli apgriezieni ir pavisam normāla lieta, kamēr motors uzsilst tikmēr apgriezieni būs lieli, bet kad uzsilis tad apgriezieni nokrīt
Offline
Driver
09. Jun 2010, 10:22 #30

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Jun 2010, 09:14:16 hercz rakstīja:
aukstam motoram lieli apgriezieni ir pavisam normāla lieta, kamēr motors uzsilst tikmēr apgriezieni būs lieli, bet kad uzsilis tad apgriezieni nokrīt

ko tu te dirs! Visam normalajam bmw motoru vadibas sistemam apgriezieni ir praktiski vienadi, aukstam varbut plus 100. Neskaitot to, ka zem -25 uz minuti ir tiesham augstaki.
Pat talaja 78 gada uz 633 un 732 tika prezenteta motora vadibas sistema motronic, kur viena no vinjas prieksrocibam bija speja uzturet praktiski nemainigus tuksgaitas apgriezienus atkariba no dazadiem faktoriem.
Bet jau ar nakamo motronic versiju (pec daziem gadiem) paradijas jau elektroniski regulejams tuksgaitas varsts un dme jau bija paredzetas tuksgaitas adaptacijas.

Cik atceros pat uz e30 m10 dzineja ar elektroniski vadamu pierburg karburatoru, ja viss ir ok, tuksgaita ari bija normala, jebkura gadijuma aukstam nekad virs 1krpm

Tikai kautkadam suda toyotam un citiem sudiem pat musdienas ir liela tuksgaita.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo