Online

Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: E36 un B4 servisa izmaksas

AutorsZiņojums
kruumsss
11. May 2010, 19:20 #21

Kopš: 14. Mar 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 753

Braucu ar:

es saku e36,atrodi normalu,sakarigu variantu un perc,ja nem mazo motoru,tad noteikti 1.8is,ja gribi lielaku,tad 2.5 vai 2.8,kaa jaunietim e36 vairak piestaves un pats ari jutisies labak un brauksanas prieks ari buus 2x lielaks,nekaa b4 ....
Offline
Papakarlo
11. May 2010, 19:22 #22

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

ja mazs budžets tad 318is, ja vidēji mazs tad 325/323, ja vidējs 328, ja normāls tad ņem m3


b4 neiesaku

p.s

paprasi šito pašu raudi stylā (redzēs ko šie teiks)

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 11 May 2010, 19:26:15 ]

Offline
R0biits
11. May 2010, 19:28 #23

Kopš: 11. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: e36

Vieniigais kas mani uztrauc no taa e36 puses peerkot ka vini lielaakaa dala ir jaata pa trasiiti un nevar iisti zinaat kas peec kaada meenesa ar to masiinu var notikt
Offline
ViesisX
11. May 2010, 19:32 #24

Kopš: 10. May 2010

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

opel vectra b kā variantu neizskati? reāli vienīgā problēma ir rūsa. attiecība cena/gads ir ļoti salda!
Offline
Papakarlo
11. May 2010, 19:32 #25

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


11 May 2010, 19:28:09 R0biits rakstīja:
Vieniigais kas mani uztrauc no taa e36 puses peerkot ka vini lielaakaa dala ir jaata pa trasiiti un nevar iisti zinaat kas peec kaada meenesa ar to masiinu var notikt


tāpēc pirms pirkšanas vajag pārbaudīt to mašīnu

un braukt pa trasīti jau nav nekas slikts ja vien auto tiek pienācīgi kopts pēc tam
Offline
dmdl
11. May 2010, 19:38 #26

Kopš: 03. Mar 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 186

Braucu ar: RWD

nopērkot bmw ar laiku tikai gribēsi braukt ar bmw un ari remonta izmaksas sķitīs pieņemamas.
remonta izmaksas jebkurai mašinai ir dažadas , sākot no tā kādā servisā labosi un no tā cik dārgas/ lētas rezerves daļas izmantosi.
Offline
Ch
11. May 2010, 19:46 #27

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


11 May 2010, 19:32:09 Papakarlo rakstīja:

11 May 2010, 19:28:09 R0biits rakstīja:
Vieniigais kas mani uztrauc no taa e36 puses peerkot ka vini lielaakaa dala ir jaata pa trasiiti un nevar iisti zinaat kas peec kaada meenesa ar to masiinu var notikt


tāpēc pirms pirkšanas vajag pārbaudīt to mašīnu

un braukt pa trasīti jau nav nekas slikts ja vien auto tiek pienācīgi kopts pēc tam


+1
bieži vien tie auto, kuri ik pa laikam tiek pastaipīti, tiek kopti daudz vairāk un labāk, kā tie ar, kuriem visu mūžu brauksi sieviete un eļļu mainījusi reizi septiņos gados. saku no pieredzes.

katrā ziņā:
-nepērc auto no cilvēka, kas acīmredzami izskatās pēc pāāķa;
-frāzes "iet zvērā", "iet labāk kā [auto ar lielāku tilpumu]" utt neliecina ne par ko labu, it sevišķi, ja tās teiktas par 318i;
-meklē auto, kas izskatās pēc iespējas tuvāks tam, kāds tas izripoja no konveijera. un ne tikai pēc tehniskā stāvokļa. tobish "tjūūninga" lampas, bamperi, hromētas sporta stūres un citas figņas kā likums nozīmē, ka auto būs metams. oriģināla mpaka, smuki diski utt gan uzskatāmi par plusu.
-obligāti kārtīgi pārbaudi tačku pirms pirkšanas. vai neslāpst, vai iet kā vajag, vai nekas negrab, neklab, vai kārba slēdzās smuki, vai eļļa nekur negāžās utt. ja tiec līdz gandrīz ņemšanai, iesaku nepažēlot tos 10-15ls un aizdzīt kaut vai pie usera Driver uz diagnostiku. nepamanīts sīkums var nozīmēt pamatīgus ieguldījumus nākotnē.

šos pāris elementāros un pašsaprotamos punktus ievērojot arī atradīsi labu e36 pat par samērā lētu naudu.

[ Šo ziņu laboja Ch, 11 May 2010, 19:48:58 ]

Offline
R0biits
11. May 2010, 19:53 #28

Kopš: 11. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: e36

O paldies patiesam noderiigs info !
Offline
R0biits
11. May 2010, 19:56 #29

Kopš: 11. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: e36

Nee opeli mani kkaa paaraak nepiesaista
Offline
R0biits
11. May 2010, 19:58 #30

Kopš: 11. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: e36

Varbuut tad juus arii vareetu pateikt cik vareetu izmaksaat "motoram vajag nomainit vienu blivslegu" ?!
Un ja ir sii probleema buutu jaamaina kkas vell ?!
Paldies !
Offline
Ch
11. May 2010, 20:00 #31

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


11 May 2010, 19:58:12 R0biits rakstīja:
Varbuut tad juus arii vareetu pateikt cik vareetu izmaksaat "motoram vajag nomainit vienu blivslegu" ?!
Un ja ir sii probleema buutu jaamaina kkas vell ?!
Paldies !


var gadīties ka viss nav tik vienkārši..
kāds Tev budžets un kāds motors interesē?
Offline
R0biits
11. May 2010, 20:03 #32

Kopš: 11. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: e36

Budzets nav dikti liels
2.5
Offline
Vienpatis
11. May 2010, 20:03 #33

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW 535xd (f10)

Ja jāmaina blīvslēgs, tad labāk nepērc! Man beigās tā "blīvslēga maiņa" izmaksāja 500Ls!
Offline
R0biits
11. May 2010, 20:05 #34

Kopš: 11. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: e36

:O 500ls njaa..
Par saadu naudas summu var nopirkt otro auto
Offline
Ch
11. May 2010, 20:10 #35

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


11 May 2010, 20:03:27 R0biits rakstīja:
Budzets nav dikti liels
2.5


labs 2.5 vismaz sākot no 1000ls. ja nav tik daudz, labāk skaties kkādu 318is. Iesākumam arī pietiks, lai saprastu čjo pa čom. var gadīties, ka 2.5 izrādās biku pa šerpu pirmajam auto. bet ja smadzenes ir vietā, tad viss ir ok arī ar 2.5.

jebkurā gadījumā šobrīd ieksh ss.lv šis ir sakarīgakais no lētā gala 325i.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/325/bmjio.html tepat no powera.
Offline
ViesisX
11. May 2010, 20:11 #36

Kopš: 10. May 2010

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


11 May 2010, 20:03:27 R0biits rakstīja:
Budzets nav dikti liels
2.5


Optimāla izvēle, lai kā arī brauksi, vairāk par 8 litriem neēdīs un mašīnas svaru griezes moments bez problēmām ievilks. Tikai paskaties vai sūknis netek, protams, aizdzen pārbaudi, kaut vai pie pieminētā Driver, lai visu paskatās!
Offline
Vienpatis
11. May 2010, 20:12 #37

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW 535xd (f10)


11 May 2010, 20:05:52 R0biits rakstīja:
:O 500ls njaa..
Par saadu naudas summu var nopirkt otro auto

Nu tas gan bija e46 - varbūt sabaidīju tevi pa daudz
Offline
R0biits
11. May 2010, 20:23 #38

Kopš: 11. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: e36


11 May 2010, 20:10:35 Ch rakstīja:

11 May 2010, 20:03:27 R0biits rakstīja:
Budzets nav dikti liels
2.5


labs 2.5 vismaz sākot no 1000ls. ja nav tik daudz, labāk skaties kkādu 318is. Iesākumam arī pietiks, lai saprastu čjo pa čom. var gadīties, ka 2.5 izrādās biku pa šerpu pirmajam auto. bet ja smadzenes ir vietā, tad viss ir ok arī ar 2.5.

jebkurā gadījumā šobrīd ieksh ss.lv šis ir sakarīgakais no lētā gala 325i.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/325/bmjio.html tepat no powera.

tiesi par so arii runaaju
Offline
btr
11. May 2010, 20:24 #39

Kopš: 04. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 335

Braucu ar: 318isport :aleluja: :aleluja:

WTF par teemu
PEERC OPELI UN RULEE
Offline
Ch
11. May 2010, 20:26 #40

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


11 May 2010, 20:16:48 R0biits rakstīja:
Ch es tiesi par so bembi arii runaaju..
Nu luuk mos juus zinat kas un kaa ar vinu ir ?!


ja gar filtru laiž eļļu, nav tas trakākais kas dzīvē var notikt. labāk kā izpūsta galvas blīve. par rūsu arī nekas, šajā cenu kategorijā nevar gribēt perfektu auto. gan jau citi zinās labāk kas un kā. zinu to, ka bijis dauzīts pasažiera puses aizmugurējais spārns. bet nu kopumā nekas traks.apskaties to tačku dzīvē, un ja ir ok, mochii pie Driver
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo