Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: MB S klase 2005+ (W221) - +/-

AutorsZiņojums
NewMexicano
16. Apr 2010, 16:20 #21

Kopš: 18. Feb 2004

Ziņojumi: 322

Braucu ar: X5 E70 40d

Tā jau man likās, ka jāskatās uz S500; dīzeli negribu - trauma no seniem laikiem

Kā ir ar Night vision @ w221? Ir jēga no viņa? Sanāk ik pa laikam garāki gabali un pa tumsu- vai tas reāli palīdz braukt vai arī tas ir "nothing special"?
Offline
SZ
16. Apr 2010, 16:21 #22

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz

nez, man patika tas Nakts vizieris, neatteiktos.
Offline
Schutzstaffel
16. Apr 2010, 16:22 #23

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


16 Apr 2010, 16:20:10 NewMexicano rakstīja:
Tā jau man likās, ka jāskatās uz S500; dīzeli negribu - trauma no seniem laikiem

Kā ir ar Night vision @ w221? Ir jēga no viņa? Sanāk ik pa laikam garāki gabali un pa tumsu- vai tas reāli palīdz braukt vai arī tas ir "nothing special"?


Night Vision ir pilnīgi bezjēdzīga huiņa.

S320 CDI nav enkāda sakara ar dīzeli no senajiem laikiem. Lietojot tu atcerēsies, ka tas ir dīzelis tikai pie pistoles izvēles tankštellē.
Offline
SZ
16. Apr 2010, 16:23 #24

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz


16 Apr 2010, 16:22:36 JIHAD rakstīja:
S320 CDI nav enkāda sakara ar dīzeli no senajiem laikiem. Lietojot tu atcerēsies, ka tas ir dīzelis tikai pie pistoles izvēles tankštellē.


+100 - ir piestrādājuši, pat reizēm nelikās, ka tas ir tikai 3,2L
Offline
Schutzstaffel
16. Apr 2010, 16:25 #25

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


16 Apr 2010, 16:23:31 SZ rakstīja:

16 Apr 2010, 16:22:36 JIHAD rakstīja:
S320 CDI nav enkāda sakara ar dīzeli no senajiem laikiem. Lietojot tu atcerēsies, ka tas ir dīzelis tikai pie pistoles izvēles tankštellē.


+100 - ir piestrādājuši, pat reizēm nelikās, ka tas ir tikai 3,2L


Viņam ir tas motors jaudīgāks nekā uz CLS un E SLK un citās klasēs. Jauda netrūkst, pilsētā nejutīsi starpību, tikai uz autobahn, bet ņemot vērā ka mums tāds valstī nav atrodams, no S500 jēga ir tikai tad kad tev prasa - čo za dvižok?
Offline
SZ
16. Apr 2010, 16:27 #26

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz


16 Apr 2010, 16:25:16 JIHAD rakstīja:
no S500 jēga ir tikai tad kad tev prasa - čo za dvižok?


Pie mums to prasa diezgan bieži

IMHO - kāpēc tiek meklēts tieši 3,5 ? Dēļ patēriņa ? Pārsvarā cilvēki nobīstās no 5,0L, bet patēriņš tam 5,0 netrakojot ir tikai nedaudz lielāks par to pašu 3,5L.

bet tas katram pašam jāzin, ko viņš sagaida un vēlas.

[ Šo ziņu laboja SZ, 16 Apr 2010, 16:29:42 ]

Offline
jurrus
16. Apr 2010, 16:27 #27

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

esmu saskarsmē pāris gadus ar S350. autiņš lielisks, komforts līmenī, stūre tik viegla un forša, bet sportiskuma nekāda- kārba piebremzē, stūre par vieglu u.t.t. lai nu kā, mb arī negribās baigi spolēt pei persikiem un agresīvi traukties ar tanka izmēra autiņu. ir pāris niķi- pie 100tkst km kaut kas noiet greizi dzinējā, sprauslas vai sūknīši, karoče nezinu, bet remonts 1600Ls! pusi summas sedz MB rūpnīca, tā kā rēķinies ar 800Ls pie 100K km. ar elektroniku viss ir kārtībā, airmatic salīdzinoši ar veco, ir pasaka- nekas nelūzt, nekas nekur nelaiž garām gaisu un tml kaites nav novērotas. ir problēmas ar distronic, bet tas nav visiem autiņiem, lai vai kā, ja tas aiziet, grūti atrast lietotu (ilgi), bet jauns kosmosā (ap 3K Ls). nezinu, ko vēl pastāstīt, vidējo patēriņu autiņš ļoti, ļoti labs, it sevišķi, kad pie tā pierod.
Offline
325unknown
16. Apr 2010, 16:28 #28

Kopš: 12. May 2009

Ziņojumi: 173

Braucu ar:

par S320CDI - tas toč - labs
manuprāt S320CDI uzspiežot gazes pedali reaģē bik atsaucīgāk par S350 jo grieze zemākos rpm

vispār jau vnk japatestē

par Night Vision - gaumes lieta - viens lieto un patīk
cits pat nav iesledzis :-D
Offline
NewMexicano
16. Apr 2010, 16:31 #29

Kopš: 18. Feb 2004

Ziņojumi: 322

Braucu ar: X5 E70 40d


16 Apr 2010, 16:25:16 JIHAD rakstīja:

16 Apr 2010, 16:23:31 SZ rakstīja:

16 Apr 2010, 16:22:36 JIHAD rakstīja:
S320 CDI nav enkāda sakara ar dīzeli no senajiem laikiem. Lietojot tu atcerēsies, ka tas ir dīzelis tikai pie pistoles izvēles tankštellē.


+100 - ir piestrādājuši, pat reizēm nelikās, ka tas ir tikai 3,2L


Viņam ir tas motors jaudīgāks nekā uz CLS un E SLK un citās klasēs. Jauda netrūkst, pilsētā nejutīsi starpību, tikai uz autobahn, bet ņemot vērā ka mums tāds valstī nav atrodams, no S500 jēga ir tikai tad kad tev prasa - čo za dvižok?


To it kā saprotu, man alerģija pret dīzeļa smaku

Tad, Tavuprāt, Nightvision uz W221 nav lielas jēgas, jo..? nekādus briežus, neredzamos gājējus tumsā īpaši ātrāk neļauj pamanīt?
Offline
325unknown
16. Apr 2010, 16:32 #30

Kopš: 12. May 2009

Ziņojumi: 173

Braucu ar:

labāk notestē to Night Vision
Offline
NewMexicano
16. Apr 2010, 16:33 #31

Kopš: 18. Feb 2004

Ziņojumi: 322

Braucu ar: X5 E70 40d


16 Apr 2010, 16:27:59 jurrus rakstīja:
esmu saskarsmē pāris gadus ar S350. autiņš lielisks, komforts līmenī, stūre tik viegla un forša, bet sportiskuma nekāda- kārba piebremzē, stūre par vieglu u.t.t. lai nu kā, mb arī negribās baigi spolēt pei persikiem un agresīvi traukties ar tanka izmēra autiņu. ir pāris niķi- pie 100tkst km kaut kas noiet greizi dzinējā, sprauslas vai sūknīši, karoče nezinu, bet remonts 1600Ls! pusi summas sedz MB rūpnīca, tā kā rēķinies ar 800Ls pie 100K km. ar elektroniku viss ir kārtībā, airmatic salīdzinoši ar veco, ir pasaka- nekas nelūzt, nekas nekur nelaiž garām gaisu un tml kaites nav novērotas. ir problēmas ar distronic, bet tas nav visiem autiņiem, lai vai kā, ja tas aiziet, grūti atrast lietotu (ilgi), bet jauns kosmosā (ap 3K Ls). nezinu, ko vēl pastāstīt, vidējo patēriņu autiņš ļoti, ļoti labs, it sevišķi, kad pie tā pierod.


Tu to 100K sindromu par dīzeli, ja?
Offline
jurrus
16. Apr 2010, 16:34 #32

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

night vision netiek lietots, lai gan ir iespēja.
kurš tur, kaut ko minēja par 3,2l dvēseli, tad varu pateikt no pieredzes, ka 3,5 ir daudz ekonomiskāks (S350 patērē tikpat cik E320), atsaucīgāks un jaudīgāks. dzinējs ir pilnīgi cits.
Offline
Schutzstaffel
16. Apr 2010, 16:35 #33

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


16 Apr 2010, 16:31:24 NewMexicano rakstīja:

16 Apr 2010, 16:25:16 JIHAD rakstīja:

16 Apr 2010, 16:23:31 SZ rakstīja:

16 Apr 2010, 16:22:36 JIHAD rakstīja:
S320 CDI nav enkāda sakara ar dīzeli no senajiem laikiem. Lietojot tu atcerēsies, ka tas ir dīzelis tikai pie pistoles izvēles tankštellē.


+100 - ir piestrādājuši, pat reizēm nelikās, ka tas ir tikai 3,2L


Viņam ir tas motors jaudīgāks nekā uz CLS un E SLK un citās klasēs. Jauda netrūkst, pilsētā nejutīsi starpību, tikai uz autobahn, bet ņemot vērā ka mums tāds valstī nav atrodams, no S500 jēga ir tikai tad kad tev prasa - čo za dvižok?


To it kā saprotu, man alerģija pret dīzeļa smaku

Tad, Tavuprāt, Nightvision uz W221 nav lielas jēgas, jo..? nekādus briežus, neredzamos gājējus tumsā īpaši ātrāk neļauj pamanīt?


nez ja pirksi jaunu tad var'but tā sistēma ir uzlabota. uz 2008 W221 taa vienkarsi ir nekam nederiiga kamera, kas kautko rāda tumsā.
Offline
jurrus
16. Apr 2010, 16:35 #34

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


16 Apr 2010, 16:33:22 NewMexicano rakstīja:
Tu to 100K sindromu par dīzeli, ja?

gribētu, bet diemžēl nē, tas ir 3,5l benzīniekam. domenikā teica, ka tas esot gandrīz katram, tā kā nav tā, ka nepaveicās vienreiz.
Offline
Schutzstaffel
16. Apr 2010, 16:37 #35

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


16 Apr 2010, 16:34:15 jurrus rakstīja:
night vision netiek lietots, lai gan ir iespēja.
kurš tur, kaut ko minēja par 3,2l dvēseli, tad varu pateikt no pieredzes, ka 3,5 ir daudz ekonomiskāks (S350 patērē tikpat cik E320), atsaucīgāks un jaudīgāks. dzinējs ir pilnīgi cits.


Ja tu runā par S320 CDI tad tās ir muļķibas un S320 benzīns vispār nav.
Offline
NewMexicano
16. Apr 2010, 16:37 #36

Kopš: 18. Feb 2004

Ziņojumi: 322

Braucu ar: X5 E70 40d


16 Apr 2010, 16:35:26 jurrus rakstīja:

16 Apr 2010, 16:33:22 NewMexicano rakstīja:
Tu to 100K sindromu par dīzeli, ja?

gribētu, bet diemžēl nē, tas ir 3,5l benzīniekam. domenikā teica, ka tas esot gandrīz katram, tā kā nav tā, ka nepaveicās vienreiz.


O, skaidrs.. nezini, vai tas S350 slimība vai arī S500?
Offline
Schutzstaffel
16. Apr 2010, 16:39 #37

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

tos S350 ir sapirkušies jo tie ir vislētākie. S320 sāka ražot vēlāk. loģiski secinam ka ir novērsti arī daži kasjaki tajā modelī.
Offline
jurrus
16. Apr 2010, 16:39 #38

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

nu re kā night vision.. nu hvz, cik ērti ir skatīties!

Jihad, lasi rūpīgāk
Offline
NewMexicano
16. Apr 2010, 16:40 #39

Kopš: 18. Feb 2004

Ziņojumi: 322

Braucu ar: X5 E70 40d

Paldies par info, JIHAD!

Pastāstiet vēl, kā tagad ir ar TV? Ja ir aprīkojumā TV, tas digitālo apraidi (mūsējo MPEG-4) uztvers vai tur kaut kas speciāli jāuzlabo būs, lai tv redzētu?
Offline
NewMexicano
16. Apr 2010, 16:41 #40

Kopš: 18. Feb 2004

Ziņojumi: 322

Braucu ar: X5 E70 40d

Jurrus, paldies par fotomateriālu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex