Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 148 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E39 zūd dzesēšanas šķidrums

AutorsZiņojums
uteo
18. Sep 2010, 20:33 #21

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 974

Braucu ar:

Grīda bija slapji tikai pēc mazgāšanas, bet tg ir sausa, kad sāka zust lielais tosola daudzums
Offline
DM101
18. Sep 2010, 20:37 #22

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:

plastmasas termostata korpuss ir? tad mainam to un obligaati bliiviiti.
ja pazuud tik maz, nekas redzmas nebuus - propellers izmeetaa pa vsu motortelpu, uz motora bloka.
un beidziet taas pionieru baikas par gallvu/bliivi. tad jau sen buutu nopietnaaki simptomi.
Offline
DM101
18. Sep 2010, 20:47 #23

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:

zini, chawij, es savaa dziivee esmu redzeejis vairak bmw kaa Tu mazgadiigu meitenju pupus tiinu pornolapaas un zhurnaalaa 'ziiliite'. taapeec - vari, protams, oponeet, vai onaneet, vai kaa citaadi izpausties, mani tas neviljno
Offline
JZ
18. Sep 2010, 21:07 #24

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


18 Sep 2010, 20:37:46 DM101 rakstīja:
plastmasas termostata korpuss ir? tad mainam to un obligaati bliiviiti.
ja pazuud tik maz, nekas redzmas nebuus - propellers izmeetaa pa vsu motortelpu, uz motora bloka.
un beidziet taas pionieru baikas par gallvu/bliivi. tad jau sen buutu nopietnaaki simptomi.


nevajag arī aizmirst pašu radiātoru, no augšas var arī neko neieraudzīt, tādēļ labāk paraut nost pannu un palūrēt vai nav balti nosēdumi uz apakšējās malas
Offline
JZ
18. Sep 2010, 21:24 #25

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

b*&( gribas jau sākt lamāties, katram domājošam cilvēkam ir skaidrs ka motoru galvas ļoti ĻOTI reti plaisā pašas no sevis, tātad diagnosticējot šādu defektu plaisa galvā vienmēr būs pats pēdējais, un jāsāk ir ar to kur tas tosols pazudis pirms galva pārkarsa, sametās, saplaisāja vai izbeidzās galvas blīve, ar to, pieredzējušias chawij, nekad nevajadzētu sākt, tikai otro golfu profesionālie kalotku mainītāji tā dara

jo līdz ko tu būsi sataisijis to motoru, paņēmis pa to nemazums naudas, tā "laimīgais" īpašnieks pēc pāris dienām būs atpakaļ, un atkal sūdzēsies ka nācies pa centru braukt ar temp sarkanajā

vienā topikā jau tevi mācija par to kā kas un kādā secībā, bet te atkal huiņu porī
Offline
DM101
18. Sep 2010, 21:33 #26

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:

teemas autoram iesaku shajaa gadiijumaa braukt uz SPECIALIZEETO centru. jo tur konkreeto motoru buus redzeejushi n tuukstoshus reizhu. un zinaas niansees - kuraa vietaa veidojas nogulsnes, kad un kaapeec.
savulaik, jaa, arii manam drotam bija probleemas ar termostata vaaacinju. teceeja taa, ka visa panna bija slapja. un vieteejaa Ogres servisaa vainu neatrada pat 3X skatoties pa pusstundai. neskatoties uz to, ka teicu - vechi, skatam termostatu.
un tad braucu uz Bassi, vechi 5min noraava nost prichindaaljus, un vaina bija redzama.
Offline
uteo
18. Sep 2010, 21:36 #27

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 974

Braucu ar:


18 Sep 2010, 21:33:07 DM101 rakstīja:
teemas autoram iesaku shajaa gadiijumaa braukt uz SPECIALIZEETO centru. jo tur konkreeto motoru buus redzeejushi n tuukstoshus reizhu. un zinaas niansees - kuraa vietaa veidojas nogulsnes, kad un kaapeec.
savulaik, jaa, arii manam drotam bija probleemas ar termostata vaaacinju. teceeja taa, ka visa panna bija slapja. un vieteejaa Ogres servisaa vainu neatrada pat 3X skatoties pa pusstundai.
neskatoties uz to, ka teicu - vechi, skatam termostatu.
un tad braucu uz Bassi, vechi 5min noraava nost prichindaaljus, un vaina bija redzama.

būtu jau labi, ja dzīvotu Rīgā
Offline
DM101
18. Sep 2010, 21:42 #28

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:

ok, tad:
1.njem veeraa, ka bliives sacietee aukstumaa, arii plastmasas detaljas. aukstam motoram atsien propelleri vai novaar muftu, un tad cheko
2.iztiiri kaartiigi pannu u.c. detaljas apakshaa. noslauki. taa viegli atradiisi sulojosho vietu
3. vari paproveet staavosham auto ar kompresoru iepuust spiedienu dzeses sisteemaa [logjiski, kontroleejot]
Offline
esnezinu
30. Sep 2010, 08:57 #29

Kopš: 30. Sep 2010

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Nezinu, kā būs piecītim ar 3.0 , bet manējam benzīnam 2.8 arī bija lidzīga problēma ar dzes. šķidrumu ! Tāpat pilināju ik pa brīdim virsū , domas dauzijās ap galvas blīvi , jo kartera eļļā varēja manīt tādus kā baltus puņķus(minimāli) un gumijas trubas bija cietas no spiediena ! Tad izspieda gumijas blīvi vienā posmā , kas savienoja cauruli ar motora bloku ! Tā viss turpinājās līdz brīdim , kad paliku uz ceļa ... servissā nomainīja radiātoru(jo bija plīsis), sapildija antifrī , nomainīju eļļu ... tpfu tpfu , tagad braucu bez probl., tikai trubās veljoprojām ir saglabājies baig. spiediens ! Dīvaini

Offline
DM101
30. Sep 2010, 09:33 #30

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:

1. gaishi noseedumi uz 'shupa' vai elljas uzpildes vaacinja mitraa laikaa, vai braucot iisus attaalumus, ir absoluuti normaala paraadiiba;
2. spiediens liidz 1.5bar dzeses sisteemaa ir absoluuti normala paraadiiba. pie lielaaka spiediena buutu jaatceras paaspiediena vaarstam, kas atrodas dzeseeshananas 'bachoka' korkjii.

p.s. fizikas stundas ir domaatas lohiem!
nez, kad notiks briinums, un moderi uztaisiis FAQ sadalju.. zb n reizes rakstiit..
Offline
NfSmww
30. Sep 2010, 10:22 #31

Kopš: 07. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1087

Braucu ar: pirkstu pa galdu

ārā bija silts - tagad auksti - pie aukstākas temperatūras vielas saraujas - šķidrums paliek mazāk - tadaaaaaaa.... ar benzīnu vērojams tas pats noliku mašīnu ar pus bāku precīzi un tagad no rīta kā darbināju i radiatorā vajadzēja pieliet i benzīns bik mazāk rādijās
Offline
DM101
30. Sep 2010, 10:28 #32

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:


30 Sep 2010, 10:22:42 NfSmww rakstīja:
ārā bija silts - tagad auksti - pie aukstākas temperatūras vielas saraujas - šķidrums paliek mazāk - tadaaaaaaa.... ar benzīnu vērojams tas pats noliku mašīnu ar pus bāku precīzi un tagad no rīta kā darbināju i radiatorā vajadzēja pieliet i benzīns bik mazāk rādijās


yessssssssssssssssss
nu, pagaidi veel, varbuut benziins uz iekshu sarausies - kaa melnajaa caurumaa. buus dofigaa jaalej, lai vispaar baakaa buutu tukshums
Offline
Didzis
30. Sep 2010, 10:29 #33

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

Es braucu tikai karstajās dienās, tad degviela ir vairāk un līdz darbam varu tikt

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Martins7777
30. Sep 2010, 10:39 #34

Kopš: 13. Aug 2010

Ziņojumi: 278

Braucu ar:


18 Sep 2010, 19:59:11 chawijs rakstīja:
galvaa plaisa visdrizakais jau!! tiek iekshaa un izgaro tur vinhs vai arii plaisa taada ka pa izputeeju arraa !


Pārāk maz info, lai tādu secinājumu uzreiz izdarītu! Ja motors nav bijis baisi pārkarsēts, tad kāpēc gan lai galva tā deformētos? Ja tiešām vaina ir galvas-bloka blīvējuma vietā, tad visbiežāk tikai blīve ir kaut kur padevusies (izdegusi).

Un vispār, ja šķidrums tikai zūd, bet citi brīnumi nenotiek (neceļas eļļas līmenis, pārlieks spiediens nesaplēš dzesēšanas sistēmas daļas), tad galvas/blīves defektu atliekam un izskatam citus variantus (dažus te jau minēja).
Offline
Martins7777
30. Sep 2010, 10:41 #35

Kopš: 13. Aug 2010

Ziņojumi: 278

Braucu ar:


30 Sep 2010, 10:28:11 DM101 rakstīja:

30 Sep 2010, 10:22:42 NfSmww rakstīja:
ārā bija silts - tagad auksti - pie aukstākas temperatūras vielas saraujas - šķidrums paliek mazāk - tadaaaaaaa.... ar benzīnu vērojams tas pats noliku mašīnu ar pus bāku precīzi un tagad no rīta kā darbināju i radiatorā vajadzēja pieliet i benzīns bik mazāk rādijās


yessssssssssssssssss
nu, pagaidi veel, varbuut benziins uz iekshu sarausies - kaa melnajaa caurumaa. buus dofigaa jaalej, lai vispaar baakaa buutu tukshums



Ja riktīgi ilgi gaida, tad bākā līmenis varētu pat arī celties.. uz kondensāta rēķina.
Offline
Martins7777
30. Sep 2010, 10:49 #36

Kopš: 13. Aug 2010

Ziņojumi: 278

Braucu ar:


30 Sep 2010, 09:33:05 DM101 rakstīja:
spiediens liidz 1.5bar dzeses sisteemaa ir absoluuti normala paraadiiba. pie lielaaka spiediena buutu jaatceras paaspiediena vaarstam, kas atrodas dzeseeshananas 'bachoka' korkjii.


Jāatveras būtu, bet ne vienmēr tas notiek - piemēram, ja tas korķis ir aizdri$ts ar nosēdumiem no dzes. sistēmas. Vienam paziņam nesen tieši tā bija - spiediens plēsa visu ko - pirmoreiz truba nomaucās, tad uzlika stingrāku žņaugu, pēc kā pārplēsa trubu, to nomainīja ar citu, pēc kā kārta pienāca radiatoram - tas pavērās pa šuvi, beigās vaina izrādījās izdegušā galvas blīvē. Pie kam nekas cits par problēmu neliecināja - šķidrums nezuda, eļļā arī nespieda, vnk ar laiku dzes. sistēmā pieauga spiediens.
Offline
DM101
30. Sep 2010, 10:53 #37

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:


30 Sep 2010, 10:49:52 Martins7777 rakstīja:

30 Sep 2010, 09:33:05 DM101 rakstīja:
spiediens liidz 1.5bar dzeses sisteemaa ir absoluuti normala paraadiiba. pie lielaaka spiediena buutu jaatceras paaspiediena vaarstam, kas atrodas dzeseeshananas 'bachoka' korkjii.


Jāatveras būtu, bet ne vienmēr tas notiek - piemēram, ja tas korķis ir aizdri$ts ar nosēdumiem no dzes. sistēmas. Vienam paziņam nesen tieši tā bija - spiediens plēsa visu ko - pirmoreiz truba nomaucās, tad uzlika stingrāku žņaugu, pēc kā pārplēsa trubu, to nomainīja ar citu, pēc kā kārta pienāca radiatoram - tas pavērās pa šuvi, beigās vaina izrādījās izdegušā galvas blīvē. Pie kam nekas cits par problēmu neliecināja - šķidrums nezuda, eļļā arī nespieda, vnk ar laiku dzes. sistēmā pieauga spiediens.


nu, ja cilveekam servisaa jau kas tur mainits, tad shii vaarsta paarbaude - uz vinju sajeegas/sirdsapzinjas.
jaa, gadaas arii Tevis piemineetie varianti, bet taadiem noluukiem ir CO tests dzeseeshanas sisteemaa
10 LVL un uzreiz ir skaidrs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo