Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Nevar pielaist

AutorsZiņojums
DOPING
14. Feb 2011, 21:16 #21

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW


14 Feb 2011, 20:15:40 psychosocial rakstīja:
http://translate.google.com/#lv|en|vvvvvvvvvvvv...vvvvvvvvvv%20%0A


blē, tas tak man vecais e30, kuru nomocīju....

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
anno
14. Feb 2011, 21:21 #22

Kopš: 13. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 407

Braucu ar: platajām slēpēm


14 Feb 2011, 20:09:18 Heller rakstīja:
Tas nav bendzīns - Hdi - dīzels ...

Kas ir bendzīns ?
Offline
Krishus
14. Feb 2011, 21:24 #23

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

tev tas buus 95,98 markas benzīns
Offline
Heller
14. Feb 2011, 21:34 #24

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:


14 Feb 2011, 21:21:49 anno rakstīja:

14 Feb 2011, 20:09:18 Heller rakstīja:
Tas nav bendzīns - Hdi - dīzels ...

Kas ir bendzīns ?

|
ilgi lasīji,līdz atradi kur nokļūdījos???
Offline
Usins
14. Feb 2011, 22:53 #25

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Tapāt zinu, ka puse lasa labi ja katru otro rindkopu, bet nu...

ja degvielas filtrs būtu pie vainas vaitad nebūtu uzreiz kā zem -10 tā ciet?

smidzinātāji - tas gudrs minējums, vai kā? Problēma DAŽREIZ, pēc aukstuma. Var arī nebūt. Ja nedēļu no vietas ir -20 tad 3 dienas no rīta var gandrīz aķi nosēdināt ar vvbrvvbrvvbrvvbrvvbr a citu dienu iekāp vvvvvvvbrrrrrrrrrrrrrrr.

Tās jau tās labākās problēmas - kas parādās un pazūd. Kļūdas ir lasītas, ir gļuks - EGR kļūda, bet viņš strādā, tikai met kļūdu. Betnu aukstu startu tur nebūtu nozīmes, manuprāt.

Lādētājs vēl pārgudrs, itkā ar procesoru, kurš nezko domā, vot palādēja brīdi uz 3.7A un tagad 0.74A visu laiku dod iekšā.
Offline
jurxx
14. Feb 2011, 23:08 #26

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

nē nebūtu - būtu tā kad mēdz zemos raustīties un vēl visāda hujņa + aukstumā nelec...

pirms jauna g nomainijam choma busam - mļē minusos kā bitīte - iepriekš bija jau pie -5 kvelsveces labas... kompresija ka jau pabrauktam dizelim....
Offline
Usins
14. Feb 2011, 23:16 #27

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

filtru nomainījāt?
Offline
Lacis
14. Feb 2011, 23:39 #28

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1148

Braucu ar: vienriteni & blokaitis reduktora

bendziins beidzies!!!
Offline
jurxx
14. Feb 2011, 23:39 #29

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


14 Feb 2011, 23:16:04 Usins rakstīja:
filtru nomainījāt?


tieši tā...
Offline
Stanislavs
15. Feb 2011, 00:09 #30

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:


14 Feb 2011, 21:16:28 DOPING rakstīja:

14 Feb 2011, 20:15:40 psychosocial rakstīja:
http://translate.google.com/#lv|en|vvvvvvvvvvvv...vvvvvvvvvv%20%0A


blē, tas tak man vecais e30, kuru nomocīju....

TAs ir labais !
Offline
Usins
15. Feb 2011, 00:26 #31

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203


14 Feb 2011, 23:39:19 Lacis rakstīja:
bendziins beidzies!!!

benzīna nav, dīzelis ir
Offline
Usins
15. Feb 2011, 12:32 #32

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

nakti istabā siltumā lādēts akkumulators, un ilga griešana palīdzēja...

pēc 1h pavizināšanās jūrmalu aķi noņēmu uzlika uz "gudrā" ladētāja katram gadījumam

tas to atzina par pilnu esam, tad vismaz 1.4 auto 150A ģenerators savas funkcijas pilda

filtrs jau itkā jāmaina katru rudeni ne? brendīgs filtrs 30-40 LVL epartā, + jāgaida biku. + nomaiņa

zinātu kur ir un varētu tikt klāt varētu notestēt ir vai nav pie vainas pasildot

Offline
Usins
16. Feb 2011, 21:57 #33

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203



rekur mana versija, kāds interneta dīzēļu ārsts varētu iekomentēt pēc kas izskatās. Auto novietos uz ielas vakar ap 23:00 šodien ap 19:00 vakarā kad bija samērā silts šitā ir. Aķi turu siltumā pie lādētāja, lai tam lielāks spēks.

vvvvvvvvbrvvvvvbrvvvvvvbr

aizeju ielieku siltu pielādētu aķi, un 2 minūtes kauna un rūc

[ Šo ziņu laboja Usins, 16 Feb 2011, 22:00:32 ]

Offline
Usins
17. Feb 2011, 17:20 #34

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203


Pirms gada vai kad, kad konstatēta problēma, Varāns servisā, čekotas kvēlsveces un degvielas smidzinātāji - viss ok. 2010 gada pavasarī mainīts degvielas filtrs. 2010 gada rudenī/ziemā, kad bija -17 pirmo reizo, tā arī bija šis joks.
Degviela tiek lieta tikai Nestē, diezvai filtrs būs ciet pa 2010 gada vasaru...

Saņemās spečuki padomā vēl.
Offline
skudza
17. Feb 2011, 17:31 #35

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 825

Braucu ar: pelēci


17 Feb 2011, 17:20:31 Usins rakstīja:

Pirms gada vai kad, kad konstatēta problēma, Varāns servisā, čekotas kvēlsveces un degvielas smidzinātāji - viss ok. 2010 gada pavasarī mainīts degvielas filtrs. 2010 gada rudenī/ziemā, kad bija -17 pirmo reizo, tā arī bija šis joks.
Degviela tiek lieta tikai Nestē, diezvai filtrs būs ciet pa 2010 gada vasaru...

Saņemās spečuki padomā vēl.


kāpēc, lai filtrs nebūtu ciet? ja tu ar to auto brauc, nevis uzglabā garāžā, tad gan jau arī aizaug filtrs.
Jebkurā servisā sāks ar filtra maiņu, it seviški ja pateiksi, ka mainiji gadu atpakaļ. Dīzelim jāmaina katru rudeni noteikti. Pats, ja braucu daudz, tad mainu arī vasarā vienu reizi. T.i, ja gadā sanāk ~40k km ,tad ik pēc 20k km mainu arī degvielas filtru.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo