Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 79 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Benzīna un dīzeļa sprauslu atšķirība

AutorsZiņojums
unders
02. Feb 2010, 22:51 #21

Kopš: 12. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 30

Braucu ar: e34 2.5tds


02 Feb 2010, 22:48:55 yanks rakstīja:
nuu zini ka ir auto kam vnk uzliek 2 sprauslas uz vienu cilindru


Arī labs variants!
Offline
Modrs
02. Feb 2010, 22:52 #22

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

paga paga, kā izārdījās...?
Kur tu to visu veic - RTU, RTK, RVT, inženierdarbs, maģistra darbs...?
Offline
Driver
02. Feb 2010, 22:53 #23

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

riktigs DDM.
ja normali visu no sakuma izdoma un tad taisa, tad te izskatas, ka no sakuma sak taisit un tad kad jau ir uztaisits, tad sak domat kaa un ko vajadzeja taisit.
un ja jau esi tik gudrs, tad kaa vareja ienakt prata kautkada huinja likt dizelja vieta benzina sprauslu?
jeb tu taisi motoru, kas dizeli iesuc pa iepludi nevis tas tiek iesmidzinats pa tieshu cilindraa.

pagaidam viss topiks izklausas pec :montana:

pat iecietigais dizelju guru -INC- pateica, ka tie ir slima sunja murgi

02 Feb 2010, 22:46:34 unders rakstīja:

02 Feb 2010, 22:14:57 Modricimus rakstīja:
da jptv, benzīna sprauslām ir zemāks spiediens 3-7 bar, cita forma, atrodas ieplūdes koplektorā.
PD 2000-3000 bar, commonrailim arī pa versijām spiedieni aug kosmosā. sprauslu gali ir degkamerā.

biš kkas nelīmejas te kopā, man domāt, ka tu par skaļu sapņo publiskajā vidē.

vienīgais tu vari meklēt tiešās iesmidzes benzīna motoru, piemēram, TFSI, un to pielāgot dīzelim

bet tas arī ir nekam nevajadzīgs kosmoss

EDIT: no kkāda kuģa vienu lielu sprauslu uz visiem 4 katliem - mono iešprices traktors


Paldies par paskaidrojumu! Nekas netiek sapņots, šobrīd tiek frēzētas/veidotas galvas (orģinālās pārbūvei nepakļāvās), tika pasūtīti un ir uzstādīti izturīgāki klaņi, virzuļi. Motors atrodas uz statīva (diezvai kādreiz tiks ielikts iekš auto). Programmatūra tiks rakstīta un lietota ar Siemens kontroleri.
Panākt vēlejos to, lai cilindrā iesmidzina vairāk degvielas.
Pirmajā reizē motors izārdījās! Tagad laiks otram piegājienam.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
unders
02. Feb 2010, 22:59 #24

Kopš: 12. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 30

Braucu ar: e34 2.5tds


02 Feb 2010, 22:52:42 Modricimus rakstīja:
paga paga, kā izārdījās...?
Kur tu to visu veic - RTU, RTK, RVT, inženierdarbs, maģistra darbs...?


Zobsiksna aprāvās Kopā tiek likts garāžā! Frēzē draugs savā darba vietā!
Offline
unders
02. Feb 2010, 23:01 #25

Kopš: 12. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 30

Braucu ar: e34 2.5tds


02 Feb 2010, 22:53:49 Driver rakstīja:
riktigs DDM.
ja normali visu no sakuma izdoma un tad taisa, tad te izskatas, ka no sakuma sak taisit un tad kad jau ir uztaisits, tad sak domat kaa un ko vajadzeja taisit.
un ja jau esi tik gudrs, tad kaa vareja ienakt prata kautkada huinja likt dizelja vieta benzina sprauslu?
jeb tu taisi motoru, kas dizeli iesuc pa iepludi nevis tas tiek iesmidzinats pa tieshu cilindraa.

pagaidam viss topiks izklausas pec :montana:

pat iecietigais dizelju guru -INC- pateica, ka tie ir slima sunja murgi


Es netaisījos likt, bet pajautāju vai tas ir iespējams izdarīt! Vēlējos noskaidrot atšķirības, un viss!
Offline
-INC-
02. Feb 2010, 23:02 #26

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Bišķi ir murgi, galvas tiek frēzētas, un rēķinātas no 0, bet izpratnē par barošanas sistēmu ir pamatīgs robs


Mēs vēl joprojām nezinam vai tas ir Common Rail, PD vai kas parastāks. Būtu labi zināt vai tas ir tiešās iesmidzināšanas vai priekškameras dīzelis.
Offline
lords
02. Feb 2010, 23:08 #27

Kopš: 28. Dec 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 94

Braucu ar: 330d

100% MONTANA ,vai arī kāda laba manta parādijusies apritē.(nekā personīga).
Offline
Driver
02. Feb 2010, 23:16 #28

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 Feb 2010, 23:02:49 -INC- rakstīja:
Bišķi ir murgi, galvas tiek frēzētas, un rēķinātas no 0, bet izpratnē par barošanas sistēmu ir pamatīgs robs


Mēs vēl joprojām nezinam vai tas ir Common Rail, PD vai kas parastāks. Būtu labi zināt vai tas ir tiešās iesmidzināšanas vai priekškameras dīzelis.

kada starpiba ko taisa
ja taisa bez aprekiniem, tad nekas tur nesanaks, ne ar otro, ne ar simto piegajienu.
bet varbut dzeks ir kautko jaunu izdomajis

sen, sen atpakal, kad vel mazko sajedzu kautkada autoportala es ari biju uzcepis topiku ar jautajmu "kas bus, ja pa degvielas magistrali benzinniekam palaidis LPG?"
ari mani nolika, utt bet kaa redzam gazes iessprices iekartas strada lidzigi.

tik starpiba bija tur, ka zinaju taa pasha L-Jetronica teoriju un praktiski tam bija jastrda, tik jautaums bija par sprauslu razibu un gazes spiedienu, kaa ari kaa pacelt no zemspiediena lidz kadiem 3.0 un uzturet to vienmerigu

protams neko ari nesaku taisit.
nevis saku kautko meistarot bez sajegas un tad tikai uzdodt jautajums.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
garfs
02. Feb 2010, 23:22 #29

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 4284

Braucu ar: velosipēdu

man skiet, ka čalis mēģina izgudrot mūžīgo dzinēju.. kā gan izskaidrot to, ka nav mērķis to likt auto

topiks autors gavno mudaks
Offline
-INC-
02. Feb 2010, 23:24 #30

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Arvien vairāk otto un dīzeļmotori sāk līdzināties viens otram. Jaunajiem Audi/VW common rail motoriem kompresijas pakāpe ir ~ 16:1 pats barošanas sistēmas princips >> motronics. Jaunais TFSI >> sprauslas cilindrā degvielas spiediens rampā 70 bar. Šķiet ka drīz būs vienalga ko lej bākā
Offline
garfs
02. Feb 2010, 23:28 #31

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 4284

Braucu ar: velosipēdu

būtu labāk uz ūdeņradi spiedušu.. bet gan jau.. cik tad ilgi varēs pumpēt to naftu..
Offline
Usins
02. Feb 2010, 23:30 #32

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3532

Braucu ar: w163; w639; w203

būtu uz ūdeņradi mēs tagad degpunktā lasītu par sprādzienu garažās ne topiks te būtu
Offline
Driver
02. Feb 2010, 23:54 #33

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

labi, ka nav elektromotrs ar mazu atomreaktoru

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
other
02. Feb 2010, 23:58 #34

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 928

Braucu ar: vw


02 Feb 2010, 23:54:44 Driver rakstīja:
labi, ka nav elektromotrs ar mazu atomreaktoru


Piekabini zemūdenei riteņus un būs tev atomreaktors...
Offline
Delerium
03. Feb 2010, 00:09 #35

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8304

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

nh jums visi topiki japarverš par suudu? cilveks kas to izveidoja neizliekas pec jampampiņa.. nah kautkas jaiedirš ja viedokļa par teemu nav?
pilnigi normals jautajums
Offline
Driver
03. Feb 2010, 00:14 #36

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Feb 2010, 00:09:13 Delerium rakstīja:
nh jums visi topiki japarverš par suudu? cilveks kas to izveidoja neizliekas pec jampampiņa.. nah kautkas jaiedirš ja viedokļa par teemu nav?
pilnigi normals jautajums

cilveks, kas izveidoja ir pilnigs un galigs klauns.
un pat lidz jampampinjam ir pat loti taalu.
ja tu zinatu kaa darbojas motora vadibas sistemas, tad runatu savadak.
tas tapat kaa prasit vai parasta virzuljmotoraa var iebazt klokeni no mazdas rotormotra


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
montoya
03. Feb 2010, 00:25 #37

Kopš: 20. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1139

Braucu ar: Subaru Outback '06

Jūs labāk čalim varējāt normāli paskaidrot, ja šķiet, ka viņš kautkur smagi kļūdās, savādāk daži labi par jampampiņiem un klauniem pataisa paši sevi
Ir cilvēki, kas vairāk saprot un ir cilvēki, kas mazāk saprot. Šeit iespējams varēja izveidoties interesanta viedokļu apmaiņa, bet atkal izveidojās kārtējā mēslaine
Offline
Driver
03. Feb 2010, 00:35 #38

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Feb 2010, 00:25:45 montoya rakstīja:
Jūs labāk čalim varējāt normāli paskaidrot, ja šķiet, ka viņš kautkur smagi kļūdās, savādāk daži labi par jampampiņiem un klauniem pataisa paši sevi
Ir cilvēki, kas vairāk saprot un ir cilvēki, kas mazāk saprot. Šeit iespējams varēja izveidoties interesanta viedokļu apmaiņa, bet atkal izveidojās kārtējā mēslaine

viedoklju apmainja varetu izveidoties tikai tad, ja butu max mums zinami visi parametri un lielumi.
kas par motoru, kas par parbuvem ir izdaritas un kas vel ieplanots.

un nevar uzlikt benzina sprauslu uz dizelja un nav nozimes cik cm3 tur ir. tur pavisam viss ir savadak

tas tapat kaa palugt kaa pieslegt 22collu padomju laiku krasaina lampu TV pie notbuka bez s-video un pst VGS izejas, lai rada bildi un labak ka standrta.

vai paprasit vetarstam, kaa lai zakjim pieshuj asti no papagailja

ja calim nebutu galvaa putni, tad nekads tads topiks netiktu uzcepts.
kaa ari ja pats kautko murgoja par siemens kontrolieri un kautko no taa itkaa sajedz, tad kaa var nesajegt, ka dizelja un benzina iesprices nav viens un tas pats. tas nekas kaa abas ir detaljas, kas saucas sprauslas.


muljka macishana par velti nav interesanta viedoklju apmainja.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
unders
03. Feb 2010, 05:40 #39

Kopš: 12. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 30

Braucu ar: e34 2.5tds

Es saprotu, ka tās ir divas pavisam dažādas lietas. Un nav nekādas nozīmes, kā un ko es te čakarējos, gribas un viss. Tikai velējos uzzināt, vai attiecīgajai sprauslai ir svarīgi kāds šķidrums tiek lietots. Zināju, ka mani noliks kā mazo Vismaz uzzināju Jūsu viedokļus!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo