Online
Pašreiz BMWPower skatās 79 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Benzīna un dīzeļa sprauslu atšķirība
Autors | Ziņojums |
unders | | Kopš: 12. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 30
Braucu ar: e34 2.5tds
|
02 Feb 2010, 22:48:55 yanks rakstīja:
nuu zini ka ir auto kam vnk uzliek 2 sprauslas uz vienu cilindru
Arī labs variants! | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| paga paga, kā izārdījās...?
Kur tu to visu veic - RTU, RTK, RVT, inženierdarbs, maģistra darbs...? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| riktigs DDM.
ja normali visu no sakuma izdoma un tad taisa, tad te izskatas, ka no sakuma sak taisit un tad kad jau ir uztaisits, tad sak domat kaa un ko vajadzeja taisit.
un ja jau esi tik gudrs, tad kaa vareja ienakt prata kautkada huinja likt dizelja vieta benzina sprauslu?
jeb tu taisi motoru, kas dizeli iesuc pa iepludi nevis tas tiek iesmidzinats pa tieshu cilindraa.
pagaidam viss topiks izklausas pec :montana:
pat iecietigais dizelju guru -INC- pateica, ka tie ir slima sunja murgi
02 Feb 2010, 22:46:34 unders rakstīja:
02 Feb 2010, 22:14:57 Modricimus rakstīja:
da jptv, benzīna sprauslām ir zemāks spiediens 3-7 bar, cita forma, atrodas ieplūdes koplektorā.
PD 2000-3000 bar, commonrailim arī pa versijām spiedieni aug kosmosā. sprauslu gali ir degkamerā.
biš kkas nelīmejas te kopā, man domāt, ka tu par skaļu sapņo publiskajā vidē.
vienīgais tu vari meklēt tiešās iesmidzes benzīna motoru, piemēram, TFSI, un to pielāgot dīzelim
bet tas arī ir nekam nevajadzīgs kosmoss
EDIT: no kkāda kuģa vienu lielu sprauslu uz visiem 4 katliem - mono iešprices traktors
Paldies par paskaidrojumu! Nekas netiek sapņots, šobrīd tiek frēzētas/veidotas galvas (orģinālās pārbūvei nepakļāvās), tika pasūtīti un ir uzstādīti izturīgāki klaņi, virzuļi. Motors atrodas uz statīva (diezvai kādreiz tiks ielikts iekš auto). Programmatūra tiks rakstīta un lietota ar Siemens kontroleri.
Panākt vēlejos to, lai cilindrā iesmidzina vairāk degvielas.
Pirmajā reizē motors izārdījās! Tagad laiks otram piegājienam.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
unders | | Kopš: 12. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 30
Braucu ar: e34 2.5tds
|
02 Feb 2010, 22:52:42 Modricimus rakstīja:
paga paga, kā izārdījās...?
Kur tu to visu veic - RTU, RTK, RVT, inženierdarbs, maģistra darbs...?
Zobsiksna aprāvās Kopā tiek likts garāžā! Frēzē draugs savā darba vietā! | Offline | | |
unders | | Kopš: 12. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 30
Braucu ar: e34 2.5tds
|
02 Feb 2010, 22:53:49 Driver rakstīja:
riktigs DDM.
ja normali visu no sakuma izdoma un tad taisa, tad te izskatas, ka no sakuma sak taisit un tad kad jau ir uztaisits, tad sak domat kaa un ko vajadzeja taisit.
un ja jau esi tik gudrs, tad kaa vareja ienakt prata kautkada huinja likt dizelja vieta benzina sprauslu?
jeb tu taisi motoru, kas dizeli iesuc pa iepludi nevis tas tiek iesmidzinats pa tieshu cilindraa.
pagaidam viss topiks izklausas pec :montana:
pat iecietigais dizelju guru -INC- pateica, ka tie ir slima sunja murgi
Es netaisījos likt, bet pajautāju vai tas ir iespējams izdarīt! Vēlējos noskaidrot atšķirības, un viss! | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| Bišķi ir murgi, galvas tiek frēzētas, un rēķinātas no 0, bet izpratnē par barošanas sistēmu ir pamatīgs robs
Mēs vēl joprojām nezinam vai tas ir Common Rail, PD vai kas parastāks. Būtu labi zināt vai tas ir tiešās iesmidzināšanas vai priekškameras dīzelis. | Offline | | |
lords | | Kopš: 28. Dec 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 94
Braucu ar: 330d
| 100% MONTANA ,vai arī kāda laba manta parādijusies apritē.(nekā personīga). | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
02 Feb 2010, 23:02:49 -INC- rakstīja:
Bišķi ir murgi, galvas tiek frēzētas, un rēķinātas no 0, bet izpratnē par barošanas sistēmu ir pamatīgs robs
Mēs vēl joprojām nezinam vai tas ir Common Rail, PD vai kas parastāks. Būtu labi zināt vai tas ir tiešās iesmidzināšanas vai priekškameras dīzelis.
kada starpiba ko taisa
ja taisa bez aprekiniem, tad nekas tur nesanaks, ne ar otro, ne ar simto piegajienu.
bet varbut dzeks ir kautko jaunu izdomajis
sen, sen atpakal, kad vel mazko sajedzu kautkada autoportala es ari biju uzcepis topiku ar jautajmu "kas bus, ja pa degvielas magistrali benzinniekam palaidis LPG?"
ari mani nolika, utt bet kaa redzam gazes iessprices iekartas strada lidzigi.
tik starpiba bija tur, ka zinaju taa pasha L-Jetronica teoriju un praktiski tam bija jastrda, tik jautaums bija par sprauslu razibu un gazes spiedienu, kaa ari kaa pacelt no zemspiediena lidz kadiem 3.0 un uzturet to vienmerigu
protams neko ari nesaku taisit.
nevis saku kautko meistarot bez sajegas un tad tikai uzdodt jautajums.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
garfs | | Kopš: 30. Aug 2006
Ziņojumi: 4284
Braucu ar: velosipēdu
| man skiet, ka čalis mēģina izgudrot mūžīgo dzinēju.. kā gan izskaidrot to, ka nav mērķis to likt auto
topiks autors gavno mudaks | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| Arvien vairāk otto un dīzeļmotori sāk līdzināties viens otram. Jaunajiem Audi/VW common rail motoriem kompresijas pakāpe ir ~ 16:1 pats barošanas sistēmas princips >> motronics. Jaunais TFSI >> sprauslas cilindrā degvielas spiediens rampā 70 bar. Šķiet ka drīz būs vienalga ko lej bākā | Offline | | |
garfs | | Kopš: 30. Aug 2006
Ziņojumi: 4284
Braucu ar: velosipēdu
| būtu labāk uz ūdeņradi spiedušu.. bet gan jau.. cik tad ilgi varēs pumpēt to naftu.. | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3532
Braucu ar: w163; w639; w203
| būtu uz ūdeņradi mēs tagad degpunktā lasītu par sprādzienu garažās ne topiks te būtu | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| labi, ka nav elektromotrs ar mazu atomreaktoru
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
other | | Kopš: 29. Oct 2007
Ziņojumi: 928
Braucu ar: vw
|
02 Feb 2010, 23:54:44 Driver rakstīja:
labi, ka nav elektromotrs ar mazu atomreaktoru
Piekabini zemūdenei riteņus un būs tev atomreaktors... | Offline | | |
Delerium | | Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8304
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
| nh jums visi topiki japarverš par suudu? cilveks kas to izveidoja neizliekas pec jampampiņa.. nah kautkas jaiedirš ja viedokļa par teemu nav?
pilnigi normals jautajums | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
03 Feb 2010, 00:09:13 Delerium rakstīja:
nh jums visi topiki japarverš par suudu? cilveks kas to izveidoja neizliekas pec jampampiņa.. nah kautkas jaiedirš ja viedokļa par teemu nav?
pilnigi normals jautajums
cilveks, kas izveidoja ir pilnigs un galigs klauns.
un pat lidz jampampinjam ir pat loti taalu.
ja tu zinatu kaa darbojas motora vadibas sistemas, tad runatu savadak.
tas tapat kaa prasit vai parasta virzuljmotoraa var iebazt klokeni no mazdas rotormotra
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
montoya | | Kopš: 20. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1139
Braucu ar: Subaru Outback '06
| Jūs labāk čalim varējāt normāli paskaidrot, ja šķiet, ka viņš kautkur smagi kļūdās, savādāk daži labi par jampampiņiem un klauniem pataisa paši sevi
Ir cilvēki, kas vairāk saprot un ir cilvēki, kas mazāk saprot. Šeit iespējams varēja izveidoties interesanta viedokļu apmaiņa, bet atkal izveidojās kārtējā mēslaine | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
03 Feb 2010, 00:25:45 montoya rakstīja:
Jūs labāk čalim varējāt normāli paskaidrot, ja šķiet, ka viņš kautkur smagi kļūdās, savādāk daži labi par jampampiņiem un klauniem pataisa paši sevi
Ir cilvēki, kas vairāk saprot un ir cilvēki, kas mazāk saprot. Šeit iespējams varēja izveidoties interesanta viedokļu apmaiņa, bet atkal izveidojās kārtējā mēslaine
viedoklju apmainja varetu izveidoties tikai tad, ja butu max mums zinami visi parametri un lielumi.
kas par motoru, kas par parbuvem ir izdaritas un kas vel ieplanots.
un nevar uzlikt benzina sprauslu uz dizelja un nav nozimes cik cm3 tur ir. tur pavisam viss ir savadak
tas tapat kaa palugt kaa pieslegt 22collu padomju laiku krasaina lampu TV pie notbuka bez s-video un pst VGS izejas, lai rada bildi un labak ka standrta.
vai paprasit vetarstam, kaa lai zakjim pieshuj asti no papagailja
ja calim nebutu galvaa putni, tad nekads tads topiks netiktu uzcepts.
kaa ari ja pats kautko murgoja par siemens kontrolieri un kautko no taa itkaa sajedz, tad kaa var nesajegt, ka dizelja un benzina iesprices nav viens un tas pats. tas nekas kaa abas ir detaljas, kas saucas sprauslas.
muljka macishana par velti nav interesanta viedoklju apmainja.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
unders | | Kopš: 12. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 30
Braucu ar: e34 2.5tds
| Es saprotu, ka tās ir divas pavisam dažādas lietas. Un nav nekādas nozīmes, kā un ko es te čakarējos, gribas un viss. Tikai velējos uzzināt, vai attiecīgajai sprauslai ir svarīgi kāds šķidrums tiek lietots. Zināju, ka mani noliks kā mazo Vismaz uzzināju Jūsu viedokļus! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|