Online

Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Pieprasītākās profesijas Latvijā

AutorsZiņojums
Epix
19. Jan 2010, 19:06 #21

Kopš: 31. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2139

Braucu ar: gumiju


19 Jan 2010, 19:02:47 janchikz rakstīja:

19 Jan 2010, 18:55:55 Epix rakstīja:

19 Jan 2010, 17:34:14 janchikz rakstīja:
Svaršihs

nē, vai nu darba nav vai maksā kā sētniekam

biežāk jau pirmais variants.
Draugs strādāja uz kuģā, kkādas saldētavas taisija vai tml., pelnija Aizbrauca, atbrauca, nopirka naļikā volvo s80, toreiz laikam pa kkādiem 10k eur Pelnija labi


nu man čoms arī metinātājs ar dokumentiem utt. profiņš savā jomā, bija jau labi līdz...un tagad LV te nekā nav viņam ko meklēt ar to savu izglītību, aiztinās uz UK darīt pavisam ko citu psc

bet ja tev kas zināms par iespējām strādāt uz kuģa uz pm varētu atsūtīt kaut kādus kontaktus, būtu ļoti pateicīgs.
Offline
janchikz
19. Jan 2010, 19:09 #22

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


19 Jan 2010, 19:06:04 Epix rakstīja:

19 Jan 2010, 19:02:47 janchikz rakstīja:

19 Jan 2010, 18:55:55 Epix rakstīja:

19 Jan 2010, 17:34:14 janchikz rakstīja:
Svaršihs

nē, vai nu darba nav vai maksā kā sētniekam

biežāk jau pirmais variants.
Draugs strādāja uz kuģā, kkādas saldētavas taisija vai tml., pelnija Aizbrauca, atbrauca, nopirka naļikā volvo s80, toreiz laikam pa kkādiem 10k eur Pelnija labi


nu man čoms arī metinātājs ar dokumentiem utt. profiņš savā jomā, bija jau labi līdz...un tagad LV te nekā nav viņam ko meklēt ar to savu izglītību, aiztinās uz UK darīt pavisam ko citu psc

bet ja tev kas zināms par iespējām strādāt uz kuģa uz pm varētu atsūtīt kaut kādus kontaktus, būtu ļoti pateicīgs.
nezinu,varu,protams, pajautaat
Offline
Locis
19. Jan 2010, 19:24 #23

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


19 Jan 2010, 19:20:21 BMW530 rakstīja:


ko noziimee ekspresaptauja?

Tas pats,kas čiki briki un gatavs
Offline
Locis
19. Jan 2010, 21:26 #24

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


19 Jan 2010, 19:29:12 BMW530 rakstīja:

ko noziimee ekspresaptauja?


19 Jan 2010, 19:24:43 Locis rakstīja:
Tas pats,kas čiki briki un gatavs

un vai tad soreiz bija aatraak, kaa citas reizes?

Express atbildes-nedomajot
Offline
GR8
19. Jan 2010, 21:41 #25

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli


19 Jan 2010, 17:48:36 stuntman rakstīja:
Vispār domāju, ka žigolo (tādiem budžeta klases) tagad būtu, ko norauties, ja vien sistēma būtu sakārtota. Jo, kaut kur lasīju, cilvēki cenšas no krīzes aizmirsties dažādi - cits kvasī nemitīgi , cits vālējās uz nebēdu.


Offline
chanely
21. Jan 2010, 10:57 #26

Kopš: 09. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar:


19 Jan 2010, 18:29:36 Janchux_g rakstīja:
Runājot pa tēmu, tad no pieredzes saku ka programmētāji kādu laiku varēs neuztraukties par darba sludinājumiem. Kautvai šobrīd atverot cv.lv IT darba piedāvājumu sadaļu redzam ka 80% sludinājumi ir programmētājiem un lielākā daļa sludinājumu tur jau stāv ilgstoši, kas apliecina ka labi programmētāji apkārt bez darba nestaigā. Un runājot pa rietumu valstīm tad šķiet ka tur tā situācija ir vēl dramatiskāka.


Nu nezinu gan. Man viens pazīstams puisis ir ļoti labs programmētājs, ar 7 gadu pieredzi, bet darbu nevar atrast
Piedāvājumi, bet visi uzdod tā saucamos "mājas darbus", viņš tos perfekti uztaisa, uzprogrammē, bet tad "pēkšņi" potenciālie darba devēji vienkārši pazūd
Offline
chanely
21. Jan 2010, 10:59 #27

Kopš: 09. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar:


19 Jan 2010, 18:22:59 Janchux_g rakstīja:
To M3RJ
Diezgan, lai neteiktu pat ļoti, aprobežots viedoklis Tev ir.

Ir jāsaprot, ka ir cilvēki kas nemaz negrib būt inženieri, uzņēmēji, vadītāji. Ir cilvēki, kas vienkārši nespēj un negrib uzņemties nekādu atbildību ne par sevi ne par kādu citu.
Un šādi cilvēki izvēlas šos vienkāršos darbus, kur viņam ir 9os jāierodas darbā, jāpārkrāmē n-tās kastes (krāvējs) un 17os viņš ar tukšu galvu iet mājās. Viņš neuztraucas par termiņiem, klientu vēlmēm, projekta izmaksām - viņš neustraucas par neko.
Latvijā šādiem cilvēkiem ir viena problēma ka viņi ar savu darbu nevar nopelnīt sev normālu iztiku, bet attīstītajās valstīs šādi cilvēki to spēj. Viņi zina ka varēs samaksāt visus rēķinus, ik pa 5-10 gadiem varēs nopirkt salonā jaunu Renault mašīnu, 1x gadā aizbraukt ceļojumā, u.t.t. Un visa šī dēļ viņš neispringst uz jaunu M5 vai māju piepilsētā, jo apzinās ka tas nav viņa līmenis un priekš tā viņam ir jāuzņemas papildus saistības, riski uz ko viņš nav gatavs parakstīties.
vnk viņš izvēlas vienkāršu bet bezrūpīgu dzīvi, nevis vāveres riteni ar iespēju atļauties dažādas ekstra lietas.

vnk Latvijā ar vienkāršu darbu šādu bezrūpīgu dzīvi nodrošināt nav iespējams, tādēļ cilvēki dzīvo tiešām neciešamos apstākļos un ļoti bieži pat degradējas, vai izvēlas iet uz pilnu banku - mācās augstskolās, taisa biznesus, mēģina izsisties pēc iespējas augstāk, riskē, ielaižas avantūrās. Daudziem sanāk, bet dažiem nē.
vnk Latvijā irr tāds stereotips ka vai nu Tu esi bomzis un piestrādā pa krāvēju vai esi boss un dzīvo zaļi! Tādas galejības nedaudz!


Dažkārt tiešām tracina, ka esi mācījies n-tos gadus, strādājis utt., beidzot esi sasniedzis kāda vadītāja amatu, bet maksā ta tikai 300 latus
Offline
Speciall
21. Jan 2010, 11:19 #28

Kopš: 03. Feb 2005

Ziņojumi: 1624

Braucu ar: MB ML 63 AMG


21 Jan 2010, 10:59:00 chanely rakstīja:

19 Jan 2010, 18:22:59 Janchux_g rakstīja:
To M3RJ
Diezgan, lai neteiktu pat ļoti, aprobežots viedoklis Tev ir.

Ir jāsaprot, ka ir cilvēki kas nemaz negrib būt inženieri, uzņēmēji, vadītāji. Ir cilvēki, kas vienkārši nespēj un negrib uzņemties nekādu atbildību ne par sevi ne par kādu citu.
Un šādi cilvēki izvēlas šos vienkāršos darbus, kur viņam ir 9os jāierodas darbā, jāpārkrāmē n-tās kastes (krāvējs) un 17os viņš ar tukšu galvu iet mājās. Viņš neuztraucas par termiņiem, klientu vēlmēm, projekta izmaksām - viņš neustraucas par neko.
Latvijā šādiem cilvēkiem ir viena problēma ka viņi ar savu darbu nevar nopelnīt sev normālu iztiku, bet attīstītajās valstīs šādi cilvēki to spēj. Viņi zina ka varēs samaksāt visus rēķinus, ik pa 5-10 gadiem varēs nopirkt salonā jaunu Renault mašīnu, 1x gadā aizbraukt ceļojumā, u.t.t. Un visa šī dēļ viņš neispringst uz jaunu M5 vai māju piepilsētā, jo apzinās ka tas nav viņa līmenis un priekš tā viņam ir jāuzņemas papildus saistības, riski uz ko viņš nav gatavs parakstīties.
vnk viņš izvēlas vienkāršu bet bezrūpīgu dzīvi, nevis vāveres riteni ar iespēju atļauties dažādas ekstra lietas.

vnk Latvijā ar vienkāršu darbu šādu bezrūpīgu dzīvi nodrošināt nav iespējams, tādēļ cilvēki dzīvo tiešām neciešamos apstākļos un ļoti bieži pat degradējas, vai izvēlas iet uz pilnu banku - mācās augstskolās, taisa biznesus, mēģina izsisties pēc iespējas augstāk, riskē, ielaižas avantūrās. Daudziem sanāk, bet dažiem nē.
vnk Latvijā irr tāds stereotips ka vai nu Tu esi bomzis un piestrādā pa krāvēju vai esi boss un dzīvo zaļi! Tādas galejības nedaudz!


Dažkārt tiešām tracina, ka esi mācījies n-tos gadus, strādājis utt., beidzot esi sasniedzis kāda vadītāja amatu, bet maksā ta tikai 300 latus


imho, beidzot buutu jaasaprot, ka darba alga ir tieshi atkariiga nevis no amata nosaukuma, bet no veertiibas, kaadu shaads darbinieks pienes uznjeemumaa. Jebkursh, kuram kautcik necik ir skaidra uznjeemeejdarbiibas finansu analiize vnk pagroziis pirkstu pie deninjiem par ciparu, kaadu biezi vien sanjem visaadi vadiitaaji utml.
Offline
Markss
21. Jan 2010, 11:24 #29

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.

Mana profesija, kaa profesija, vispaar iznjemta araa no ss.lv un citiem darba portaliem
Offline
Dzhanis
21. Jan 2010, 11:29 #30

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo

Vispieprasiitaakaa profesija drizumaa bus kapracis,macitajs u.c. ar apbedishanu saistiitie.
Kapec?
Nez cik ilgi LV iedzivotaji izvilks bez iespejas stradat
Offline
bum_bumz
21. Jan 2010, 11:41 #31

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6746

Braucu ar: E34

Varbūt veic aptauju ar kādām profesijām ir pārpilnība?

Es zinu ka 90-jos sākām ar ekonomistiem (pāreja no plānveida ekonomikas uz tirgus).
Pēc tam sākām intensīvi tirgot importu. Vajadzēja kaudzēm tirgzinību spec.
Tālāk jau pēc 1. buma un konkurences imports bija jāreklamē. Saradās mārketinga specu kalni.
Viss tas bija jāparāda jāiepako. Radās dizaina skolas un 1000 mākslinieku-dizaineru.
Tā kā viss pārdotais mēdza lūzt un saplīt, vajadzēja remontētājus, kuri gan laikam ir +/- piedāvājuma robežās.
Jau šajā gadsimtā iebrienot, uzradās kredītlīdzekļi un sākās būvniecības bums. Milzums daudz mākleru un celtnieku, vēl vairāk tirgotāju.

Skaidrs, ka ar visām šīm profesijām ir pārprodukcija. Liekas, ka meklē tirgzinības speciālistus un viņu trūkst, īstenībā ir otrādi.
Kurš ir labs speciālists, vēlas attiecīgu atalgojumu vai ir aizbraucis. Ir liela pelēkā masa, kura īsti nevienam neder.

Joprojām ir vajadzīgi servisa speciālisti no krāna mainītāja līdz medicīnai. Juristi, ķīmiķi un biologi. Jančuka pieminētie melnā darba darītāji, tikai sabiedrības attieksme pret viņiem joprojām so so.
Offline
bum_bumz
21. Jan 2010, 12:03 #32

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6746

Braucu ar: E34

Tas ir cits staasts.

Cilvēks jau pēc būtības ir darbīgs organisms.
Izčakarē viņu, pēc laika sāk atkal.
Pēc trešās reizes gan pamet šo vietu.

Nebūtu jau slikti tas eksports. Drīzāk ir totāla stagnācija un gaidam defoltu
Offline
chanely
21. Jan 2010, 12:40 #33

Kopš: 09. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar:

Pēc CV-Online datiem pieprasītākās profesijas ir pārdošanas speciālisti, tirdzniecības pārstāvji, klientu konsultanti, informācijas tehnoloģiju speciālisti, uzņēmumu, nodaļu un filiāļu vadītāji, transporta un loģistikas speciālisti, finanšu analītiķi, parādu piedziņas speciālisti, grāmatveži, apdrošināšanas speciālisti, mārketinga speciālisti, administratori, asistenti.
Offline
chanely
21. Jan 2010, 12:40 #34

Kopš: 09. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar:

Pēc NVA datiem pieprasītākās - līdzās pārdošanas speciālistiem, tirdzniecības pārstāvjiem un projektu vadītājiem no darba devēju puses pieprasīti ir kvalitatīvi dažādu arodu speciālisti – kā pavārs, montāžas darbu atslēdznieks, lokmetinātājs un šuvējs.
Offline
chanely
21. Jan 2010, 12:41 #35

Kopš: 09. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar:


21 Jan 2010, 11:19:53 Speciall rakstīja:

21 Jan 2010, 10:59:00 chanely rakstīja:

19 Jan 2010, 18:22:59 Janchux_g rakstīja:
To M3RJ
Diezgan, lai neteiktu pat ļoti, aprobežots viedoklis Tev ir.

Ir jāsaprot, ka ir cilvēki kas nemaz negrib būt inženieri, uzņēmēji, vadītāji. Ir cilvēki, kas vienkārši nespēj un negrib uzņemties nekādu atbildību ne par sevi ne par kādu citu.
Un šādi cilvēki izvēlas šos vienkāršos darbus, kur viņam ir 9os jāierodas darbā, jāpārkrāmē n-tās kastes (krāvējs) un 17os viņš ar tukšu galvu iet mājās. Viņš neuztraucas par termiņiem, klientu vēlmēm, projekta izmaksām - viņš neustraucas par neko.
Latvijā šādiem cilvēkiem ir viena problēma ka viņi ar savu darbu nevar nopelnīt sev normālu iztiku, bet attīstītajās valstīs šādi cilvēki to spēj. Viņi zina ka varēs samaksāt visus rēķinus, ik pa 5-10 gadiem varēs nopirkt salonā jaunu Renault mašīnu, 1x gadā aizbraukt ceļojumā, u.t.t. Un visa šī dēļ viņš neispringst uz jaunu M5 vai māju piepilsētā, jo apzinās ka tas nav viņa līmenis un priekš tā viņam ir jāuzņemas papildus saistības, riski uz ko viņš nav gatavs parakstīties.
vnk viņš izvēlas vienkāršu bet bezrūpīgu dzīvi, nevis vāveres riteni ar iespēju atļauties dažādas ekstra lietas.

vnk Latvijā ar vienkāršu darbu šādu bezrūpīgu dzīvi nodrošināt nav iespējams, tādēļ cilvēki dzīvo tiešām neciešamos apstākļos un ļoti bieži pat degradējas, vai izvēlas iet uz pilnu banku - mācās augstskolās, taisa biznesus, mēģina izsisties pēc iespējas augstāk, riskē, ielaižas avantūrās. Daudziem sanāk, bet dažiem nē.
vnk Latvijā irr tāds stereotips ka vai nu Tu esi bomzis un piestrādā pa krāvēju vai esi boss un dzīvo zaļi! Tādas galejības nedaudz!


Dažkārt tiešām tracina, ka esi mācījies n-tos gadus, strādājis utt., beidzot esi sasniedzis kāda vadītāja amatu, bet maksā ta tikai 300 latus


imho, beidzot buutu jaasaprot, ka darba alga ir tieshi atkariiga nevis no amata nosaukuma, bet no veertiibas, kaadu shaads darbinieks pienes uznjeemumaa. Jebkursh, kuram kautcik necik ir skaidra uznjeemeejdarbiibas finansu analiize vnk pagroziis pirkstu pie deninjiem par ciparu, kaadu biezi vien sanjem visaadi vadiitaaji utml.



Runa ir arī par vērtību. Piemēram, noslēgts projekts par 3 tūkstošiem, bet tu kā projekta vadītājs saņemt tikai 300 ls, pārējais šefam...
Offline
Kristaps5s
21. Jan 2010, 13:22 #36

Kopš: 06. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar:

Par cik nodarbojos ar medībām esmu secinājis,ka diezgan liels deficīts ir taksidermists(cilveks kurš izgatavo zvēra izbazeni).

Darbnicas var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt,bet darba šiem pietiek.Un summas par izbazeņa izgatavošanu arī nav mazas.
Offline
ROLEXX
21. Jan 2010, 13:31 #37

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


19 Jan 2010, 19:20:21 BMW530 rakstīja:
Ta ka LV ar ekonomistiem, juristiem, konsultantiem un citiem ''specialistiem''
ir juutams paarprodukts, pie tam lielakoties nekvalitaivs,
atliek beidzot saprast,
ka visu saisinot, optimizejot un citadi mastrubejot ar savam augstakajam izglitibam, talu netiksi.

Secinajums vienkarshs - jebkura profesija,
kas rada realus, ja velaties - ''taustaamus'' darba augljus.

Ps. autorei - ko noziimee ekspresaptauja?

Par ekonomistiem un konsultantiem piekrītu, bet ne par juristiem. Protams, augstskolas beidz arī tādi, kas nezināmu iemeslu dēļ ar visādiem truļiem tomēr ir izbraukuši cauri, bet, ja pieņemam, ka cilvēks tomēr ir mācījies (protams, ne jau tur Baltijas starptautiskajā akadēmijā vai kur tur), jau studējot iesācis strādāt arī praksē, domāju, ka viņam vienmēr būs maize, ko paēst. Tā īpaši neiespringstot un nestrādājot praksē, nevar dabūt maģistra grādu jurisprudencē (ko nevar teikt par to pašu LU ekon.fak.). It sevišķi krīzes laikos juridiskajiem kantoriem ir pārslodze un, ja vien spēj pierādīt, ka tev ir labas zināšanas, nedomāju, ka labam juristam ir īpaši grūti atrast darbu.

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
Puuchuks
21. Jan 2010, 13:34 #38

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


21 Jan 2010, 12:41:44 chanely rakstīja:
Runa ir arī par vērtību. Piemēram, noslēgts projekts par 3 tūkstošiem, bet tu kā projekta vadītājs saņemt tikai 300 ls, pārējais šefam...

pārējo nelasīju, bet šitā loģika par tikai 300 notriec nesagatavotu
10% no bruto ieņēmumiem tev ir tikai
tie pārējie 2700 jau neaiziet skaidrā šefam kabatā
es pieņemu, ka no kaut kā arī nodokļi tiek maksāti, nerunājot par to, ka tu sēdēji "šefa" nomātā birojā, pie šefa pirkta galda, kompja, rakstīji ar šefa pirktu pilteni un vēl elektrību dedzināji un darba laikā arī kafiju padzēri un uz poda aizgāji pasēdēt


p.s. un, ja arī visi 2700 aiziet tīrajā šefam kabatā - tāpēc arī viņš ir šefs, kamēr tu ar savām ntajām izglītībām esi tikai menedžere un savas skumjas izliec inetā
Offline
markelis
21. Jan 2010, 13:37 #39

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku


21 Jan 2010, 13:34:19 Puuchuks rakstīja:

21 Jan 2010, 12:41:44 chanely rakstīja:
Runa ir arī par vērtību. Piemēram, noslēgts projekts par 3 tūkstošiem, bet tu kā projekta vadītājs saņemt tikai 300 ls, pārējais šefam...

pārējo nelasīju, bet šitā loģika par tikai 300 notriec nesagatavotu
10% no bruto ieņēmumiem tev ir tikai
tie pārējie 2700 jau neaiziet skaidrā šefam kabatā
es pieņemu, ka no kaut kā arī nodokļi tiek maksāti, nerunājot par to, ka tu sēdēji "šefa" nomātā birojā, pie šefa pirkta galda, kompja, rakstīji ar šefa pirktu pilteni un vēl elektrību dedzināji un darba laikā arī kafiju padzēri un uz poda aizgāji pasēdēt


p.s. un, ja arī visi 2700 aiziet tīrajā šefam kabatā - tāpēc arī viņš ir šefs, kamēr tu ar savām ntajām izglītībām esi tikai menedžere un savas skumjas izliec inetā


logjika laba. es sobriid vadu projektus par kopeejo summu 16,5 mlj LVL. cik tad man buutu jaabut algai
Offline
Puuchuks
21. Jan 2010, 13:41 #40

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


21 Jan 2010, 13:31:07 ROLEXX rakstīja:
Tā īpaši neiespringstot un nestrādājot praksē, nevar dabūt maģistra grādu jurisprudencē.

diemžēl nav taisnība.

par pārējo gan piekrītu - spējīgam juristam darbs vienmēr atradīsies
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo