Online

Pašreiz BMWPower skatās 148 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Sēdina aķi ik pēc 2 dienām

AutorsZiņojums
turbodiesel_lv
23. Jan 2010, 00:06 #21

Kopš: 05. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

Vairums neapkalpojamo aķu tik un tā labi izvārās pa vasaru. Man viens 1,5g.vecs aķis mazajos mīnusos ar ilgāk par vienu dienu neturēja strāvu, pirms ņemt jaunu, veco dabūju vaļā un kopumā iegāzu ap litru destilētā, tagad iet kā zvērs.
Offline
Driver
23. Jan 2010, 00:14 #22

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Jan 2010, 00:06:59 turbodiesel_lv rakstīja:
Vairums neapkalpojamo aķu tik un tā labi izvārās pa vasaru. Man viens 1,5g.vecs aķis mazajos mīnusos ar ilgāk par vienu dienu neturēja strāvu, pirms ņemt jaunu, veco dabūju vaļā un kopumā iegāzu ap litru destilētā, tagad iet kā zvērs.

tur ir kautkada huinja!
normali ekspluatejot akji uz nesajata auto nekas nav japielej, pat apkalpojamajiem akjiem.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
turbodiesel_lv
23. Jan 2010, 00:20 #23

Kopš: 05. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

huiņa ir tur, ka jaunos ģeņģerus regulē kompis līdz par 16,.. V un jo tas aķis vairāk iet uz beigām, jo ar lielākiem voltiem to spīdzina.
Offline
-JUREVICH-
23. Jan 2010, 00:28 #24

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


23 Jan 2010, 00:14:10 Driver rakstīja:

23 Jan 2010, 00:06:59 turbodiesel_lv rakstīja:
Vairums neapkalpojamo aķu tik un tā labi izvārās pa vasaru. Man viens 1,5g.vecs aķis mazajos mīnusos ar ilgāk par vienu dienu neturēja strāvu, pirms ņemt jaunu, veco dabūju vaļā un kopumā iegāzu ap litru destilētā, tagad iet kā zvērs.

tur ir kautkada huinja!
normali ekspluatejot akji uz nesajata auto nekas nav japielej, pat apkalpojamajiem akjiem.
Ja auto lieto kāds kurjer kurjers vai kas tamlīdzīgs,kas dienā šķiļ pa 20reizēm var gadīties ka destilēto jālaista!Māte kad strādāja par pastnieci,moskābelim lēju reizi pus gadā,za to no tādas aktīvas expluatācijas aķis novilka 10 gadus bez pļūtīšanas!Aķim pašizlāde notiek gadijumos kad aktīvā massa sabirst no plates akb dibenā veidojot itkā īso starp plātēm!pie uzlādes pārbaudot blīvumu ja elektrolīts ir duļķains tad droši jākrāso zaļš,ot sili 3mēn!

[ Šo ziņu laboja -JUREVICH-, 23 Jan 2010, 00:30:10 ]

Offline
Ivo__
23. Jan 2010, 00:53 #25

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto


23 Jan 2010, 00:20:35 turbodiesel_lv rakstīja:
huiņa ir tur, ka jaunos ģeņģerus regulē kompis līdz par 16,.. V un jo tas aķis vairāk iet uz beigām, jo ar lielākiem voltiem to spīdzina.

hujasebe!A es muļķis domāju,ka spriegumam jāturās 13,9-14,4 robežās Interesanti,pie 16V spuldzes un elektronika iekš auto cik reizes biežāk jāmina,kā pie 14V?
Offline
Bamperis
23. Jan 2010, 01:02 #26

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4791

Braucu ar: 07`e61 530d///M


23 Jan 2010, 00:53:55 Ivo__ rakstīja:

23 Jan 2010, 00:20:35 turbodiesel_lv rakstīja:
huiņa ir tur, ka jaunos ģeņģerus regulē kompis līdz par 16,.. V un jo tas aķis vairāk iet uz beigām, jo ar lielākiem voltiem to spīdzina.

hujasebe!A es muļķis domāju,ka spriegumam jāturās 13,9-14,4 robežās Interesanti,pie 16V spuldzes un elektronika iekš auto cik reizes biežāk jāmina,kā pie 14V?

man e34 kompis ar raada 13.7-14.2 apm. takaa hvz pa tiem 16v
Offline
Driver
23. Jan 2010, 01:04 #27

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

neklausies visam ko raksta.
taa praktiski nav. reti, kam ir virs 14.2.
tik kautkadiem opeljiem regulators bija speciali uz 15,xV ar domu, ka vadaa lidz akjim bus (un ir) sprieguma kritums. taa vismaz ir vacu auto.
kaa ir kautkadiem franchiem vai kadiem citiem brinumiem nezinu un negribu zinat


23 Jan 2010, 00:53:55 Ivo__ rakstīja:

23 Jan 2010, 00:20:35 turbodiesel_lv rakstīja:
huiņa ir tur, ka jaunos ģeņģerus regulē kompis līdz par 16,.. V un jo tas aķis vairāk iet uz beigām, jo ar lielākiem voltiem to spīdzina.

hujasebe!A es muļķis domāju,ka spriegumam jāturās 13,9-14,4 robežās Interesanti,pie 16V spuldzes un elektronika iekš auto cik reizes biežāk jāmina,kā pie 14V?


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Ivo__
23. Jan 2010, 01:05 #28

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto

Driver,tas bija 16 voltīgajam sarkastiski domāts

Bamperi
Tur jau tā lieta,kādi nah 16V Tādā gadījumā par elektrolīta izvārīšanos vismazāk jāuztraucas

[ Šo ziņu laboja Ivo__, 23 Jan 2010, 01:08:56 ]

Offline
turbodiesel_lv
23. Jan 2010, 01:06 #29

Kopš: 05. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

Kur tu tā sevi ātri noraksti, var mēģināt paizglītoties
Pirmais, kas netā pagadījās (no Bosch):




hujasebe!A es muļķis domāju,ka spriegumam jāturās 13,9-14,4 robežās Interesanti,pie 16V spuldzes un elektronika iekš auto cik reizes biežāk jāmina,kā pie 14V?

[ Šo ziņu laboja turbodiesel_lv, 23 Jan 2010, 01:06:52 ]

Offline
Ivo__
23. Jan 2010, 01:08 #30

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto

Interesantas līknes Un ko tās izsaka borta sprieguma sakarā?Tieši sprieguma atkarība no t ?

[ Šo ziņu laboja Ivo__, 23 Jan 2010, 01:12:19 ]

Offline
Usins
23. Jan 2010, 01:10 #31

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

gan jau ka tas pats aķis "nodzēš" kādu daļu, vai arī viņš droši vien vadās no borta sprieguma un temperatūras un vēl kā

ķipa ja aķī 12 un ārā -40 tad bliezīs ārā no sirds

[ Šo ziņu laboja Usins, 23 Jan 2010, 01:11:50 ]

Offline
Driver
23. Jan 2010, 01:13 #32

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Jan 2010, 01:08:35 Ivo__ rakstīja:
Interesantas līknes Un ko tās izsaka borta sprieguma sakarā?

neko.
bet pie -40 ari lai dod tos voltus kaa liknee.
jo pie lieliem minusiem starta tiek paterets daudz vairak un akjis sudigak njem ieksha. pat krievu laikus vechi ziguljiem uz ziemu sprieguma regulatoriem atsperes pielocija, lai ladee vairak.

elektronikai daleji pofig, jo pie 16 neviens bloks nenosprags vel un visiem vinjiem ir kautkada barosanas sprieguma stabilizacija/kompensacija.

un runajot par spriegumiem - kautkadam vecajam volvo bija temp devejs uz akisha, kas bija pievienots regulatoram un atkariba no akja temp mainijas izejas spriegums. ja devejs noklajas vai vinjam kads norava vadus, tad regulators palika par "parasto" un uztureja standarta 14V

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
turbodiesel_lv
23. Jan 2010, 01:16 #33

Kopš: 05. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

Nē nē, ko jūs, 16V nav reāli, tas nevar būt, kā tā var, pizdjoš
Offline
Driver
23. Jan 2010, 01:20 #34

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Jan 2010, 01:16:35 turbodiesel_lv rakstīja:
Nē nē, ko jūs, 16V nav reāli, tas nevar būt, kā tā var, pizdjoš

deram ka ari 24V (28V) ir reali, ja iepish regulatoru no kada smagaa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
charbis
23. Jan 2010, 01:25 #35

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

esmu redzeejis savaas aciis kaa Opel Astra 99.gada uz akji raada 20V, izdega visas lampinjas, drokjus dazjus izshaava. Bija beikts gjeneraatora ogliites un veel kaut kaada huinja.
Offline
Ivo__
23. Jan 2010, 01:28 #36

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto

Jobens bošs Izražo ģeneratoru,kas var 20 voltus uzražot,bet uzliek kautkādu sūdu,uz kura rakstīts 14v un ne vairāk
Offline
Driver
23. Jan 2010, 01:32 #37

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tiem, kas grib action ar akji, iesaku iznjemt centralo svecuvadu (ai kaa neveicas ar m50 un jaunaku auto ipasniekiem) un nolikt kaukur uz akja un tad iet pastartet.
parsteigums garantets

es taa sen atpakal izpildijos pirmas prakses laika dilercentraa ar ...savu auto (vismaz)

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Bamperis
23. Jan 2010, 01:34 #38

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4791

Braucu ar: 07`e61 530d///M

A,kas tad notiek?
Offline
charbis
23. Jan 2010, 01:36 #39

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

akjis izvaaraas
Offline
Ivo__
23. Jan 2010, 01:37 #40

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto

Tak ne jau ūdeņradis "aizdegās" ?

[ Šo ziņu laboja Ivo__, 23 Jan 2010, 01:37:44 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo