Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Volgo S60

AutorsZiņojums
markelis
10. Nov 2009, 14:47 #21

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12963

Braucu ar: eFku


10 Nov 2009, 14:46:52 Taspac rakstīja:
Ir pabraukts ar 2.4 benzīnu, manuāli. Pilsētā 12 litri degvielas. Iet viņš normāli, ikdienas braukšanai pietiek un arī uz šoejas var apdzīt. Vnk ir laikam tur divas versijas ar 140 Zs un 170 Zs, šī bija ar 170


170 bij turbinizeets
Offline
Liellops
10. Nov 2009, 14:49 #22

Kopš: 04. Feb 2008

Ziņojumi: 898

Braucu ar: Kleperi

2,4 bendžu tomātu toc nekad, čoms iecēla tādu, pēc mēneša bija sagruzījies līdz besamaņai, gan to ka nekuja neiet un rij kā lops. Nezinu kā iet 2,4T bet T5 toč ir spridzeklis, pats pirms e39 iegādes gandrīz paņēmu T5
Offline
Ekimons
10. Nov 2009, 14:50 #23

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


10 Nov 2009, 14:44:03 Vienpatis rakstīja:
Pagaidām esmu tikpat gudrs cik jūs!!! 2.4 un manuālis


ja grib volvo, tad jādomā tikai par D5.
Bet benz. nu i nah. Renault par volvo cenu.
Tad jau labāk e39 523 manuāli, vismaz apdarē ir krietni patīkamāks, kā volvo + braukšana komfortablāka un pieļauju, ka +/- litru, divus ekonom., kā volvo.
Offline
Vienpatis
10. Nov 2009, 14:51 #24

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 446

Braucu ar: BMW 535xd (f10)

Un iešanas ziņā, ja salīdzina ar pirkt/pārdot auto topikā ielikto Toyota Carina e 1.6 benzīns, tad noteikti jebkurš volvo ies labāk!!! Un pat tas 1.6 apmierināja viņa vēlmes pēc dinamikas!
Offline
markelis
10. Nov 2009, 14:52 #25

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12963

Braucu ar: eFku


10 Nov 2009, 14:47:58 markelis rakstīja:

10 Nov 2009, 14:46:52 Taspac rakstīja:
Ir pabraukts ar 2.4 benzīnu, manuāli. Pilsētā 12 litri degvielas. Iet viņš normāli, ikdienas braukšanai pietiek un arī uz šoejas var apdzīt. Vnk ir laikam tur divas versijas ar 140 Zs un 170 Zs, šī bija ar 170


170 bij turbinizeets


nee muldu. 170 Zs bij 20 vaarstu versijai uz ko arii jaaskataas.
turbinizeetajam bij 210 Zs.
Offline
Taspac
10. Nov 2009, 14:53 #26

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


10 Nov 2009, 14:50:13 Ekimons rakstīja:

10 Nov 2009, 14:44:03 Vienpatis rakstīja:
Pagaidām esmu tikpat gudrs cik jūs!!! 2.4 un manuālis


ja grib volvo, tad jādomā tikai par D5.
Bet benz. nu i nah. Renault par volvo cenu.
Tad jau labāk e39 523 manuāli, vismaz apdarē ir krietni patīkamāks, kā volvo + braukšana komfortablāka un pieļauju, ka +/- litru, divus ekonom., kā volvo.


Domā tik traki ? Renault jau ir vistīrākās briesmas
Offline
markelis
10. Nov 2009, 14:55 #27

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12963

Braucu ar: eFku

reku kapeikmiileetaajiem http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/s60/bnoge.html

cik noprotu taa ir originaalaa ruupniicas gaazes iekaarta.
Offline
Vienpatis
10. Nov 2009, 14:56 #28

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 446

Braucu ar: BMW 535xd (f10)


10 Nov 2009, 14:55:34 markelis rakstīja:
reku kapeikmiileetaajiem http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/s60/bnoge.html

cik noprotu taa ir originaalaa ruupniicas gaazes iekaarta.


Offline
M3
10. Nov 2009, 14:56 #29

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3377

Braucu ar: VOLVO

2.5T vai D5, ja dīzeli nē, tad viennozīmīgi 2.5T. Pārejiem degviela vs dinamika ir diezgan neadekvāta. kārba pēc ieskatiem, kas vairāk patīk. Es katrā ziņā ņemtu automātu.

nerunāju par T5, jo to viņam diezvai vajag

[ Šo ziņu laboja M3, 10 Nov 2009, 15:01:09 ]

Offline
Liellops
10. Nov 2009, 14:59 #30

Kopš: 04. Feb 2008

Ziņojumi: 898

Braucu ar: Kleperi

aptuveni kura gada tačku viņš grib iepirkt un cik plāno iztērēt? ja nu kas man sievas krustēvs apsver domu pārdot S60 sedanu, D5, jo nesen iecēla XC70, ja nu kas var sarunāt test drive ar D5.
Offline
Ekimons
10. Nov 2009, 15:01 #31

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


10 Nov 2009, 14:58:25 Steve rakstīja:

10 Nov 2009, 14:50:13 Ekimons rakstīja:

10 Nov 2009, 14:44:03 Vienpatis rakstīja:
Pagaidām esmu tikpat gudrs cik jūs!!! 2.4 un manuālis


Bet benz. nu i nah. Renault par volvo cenu.
Tad jau labāk e39 523 manuāli, vismaz apdarē ir krietni patīkamāks, kā volvo + braukšana komfortablāka un pieļauju, ka +/- litru, divus ekonom., kā volvo.

s60 nav nekādas saistības ar renault.
5cilindru benzīns un dīzelis ir volvo ražojums.
Protams ir jāņem D5 un jāpārvar stereotipi pret dīzeļiem. No benzīniem labi motori ir 2.4 ar 170zs un visas turbo versijas.



paklopē pa paneli vienam un otram. Pačamdi pogas, detaļu savienojuma vietas, patausti ādu, ko Tev tas atgādina? Man pēc sajūtām vairāk velk uz Renault nevis uz mersi...

P.S. pārlasi, ko citi raksta

[ Šo ziņu laboja Ekimons, 10 Nov 2009, 15:02:48 ]

Offline
mxblack
10. Nov 2009, 15:08 #32

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu

Nav tur ne smakas no Renault.
Offline
Ekimons
10. Nov 2009, 15:10 #33

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


10 Nov 2009, 15:08:58 mxblack rakstīja:
Nav tur ne smakas no Renault.


mierini sevi

Offline
Liellops
10. Nov 2009, 15:12 #34

Kopš: 04. Feb 2008

Ziņojumi: 898

Braucu ar: Kleperi

iekš volgo s40 bija 1.9 hreno dīzeļ dvižoks paneļiem u.t.t.
Offline
Apins
10. Nov 2009, 15:13 #35

Kopš: 14. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3463

Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS

Pats esmu nobraucis kādu laiku ar d5 tomātu un 2.4 benzīnnieku tomātu. Un viens secinājums - d5 ir stipri labāks, ekonomiskāks. pie tam d5 bija xc70 awd, ēd vidēji kādu 7l/100km, 4-5l pa šoseju, 8-9 pa pilsētu, pretēji s60 2.4 automātam nekad vēl neesmu vidējo patēriņu dabūjis zem 10,5l. Pa šoseju zem 8l arī nav bijis. Tam d5 vienīgā skāde bija, kad sprauslas jāmaina bija, viena - 160Ls Mūsa Motorā un tas ap 160000km un pie tam degviela it kā visu laiku nestē lieta, mašīna bija jauna pirkta. Jā un Volvo ar skaņas izolāciju it kā viss kārtībā - dīzeli var ņemt

-----------------
Eu, kāpēc nerāda parakstu?
Offline
Ekimons
10. Nov 2009, 15:15 #36

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


10 Nov 2009, 15:13:51 Steve rakstīja:

10 Nov 2009, 15:01:36 Ekimons rakstīja:
paklopē pa paneli vienam un otram. Pačamdi pogas, detaļu savienojuma vietas, patausti ādu, ko Tev tas atgādina? Man pēc sajūtām vairāk velk uz Renault nevis uz mersi...
P.S. pārlasi, ko citi raksta

pašam ir S60 d5. piekrītu salons nav pats kvalitatīvākais, ir dažas savienojuma vietas, kuras paspaidot nedaudz nočīkst. mašīna ar jau vairs nav jauna. Nav jau tik traki kā renaultā :P
Bet tas viss ir otrā plānā, jo D5 iet ļoti labi un ir uzticams.
Autoram ir jāpiespiež, lai sencis izbrauc ar benzīnu un d5, lai apskatās kas un kā.


Nu re. par to arī es runāju
Offline
mxblack
10. Nov 2009, 15:19 #37

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu


10 Nov 2009, 15:10:46 Ekimons rakstīja:

10 Nov 2009, 15:08:58 mxblack rakstīja:
Nav tur ne smakas no Renault.


mierini sevi




Pastāsti man ar, kuras daļas iekš S60 ir no Renault?
Offline
aarchijs
10. Nov 2009, 15:20 #38

Kopš: 24. Jan 2007

Ziņojumi: 71

Braucu ar: xc

Tātad:
par mazajiem motoriem neko nezinu
2.4 ar 140zs nav jēgas ņemt jo rij un neiet
2.4 20v 170zs ir ok. Motors tiek ražots no 90 gadu sākuma (izmantots 850, S/V70, S60, S80), vajadzētu būt novērstām lielākajām problēmām.
2.4T 200zs (jaunākajos modeļos 2.5T). Tāds pats kā iepriekšējais tikai ar zemspiediena turbīnu. Ļoti patīkami ir lielā grieze pie zemiem apgriezieniem. Patēriņš: pilsēta 70%/ šoseja 30% 10.6L/100km, manuālis.
T5 un R laikam ka neinteresē.
Tipiskās vainas:
1.Droseļvārsts. Modeļiem līdz 2003. gāja vecā tipa, kurš birst pie 120-180k. Jauns ar ielikšanu ~ 500Ls, lietots 250Ls. Vēlāk nāca laikam Bosch ražojuma droseļvārsts - labāks, bet ir arī dzirdēti daži gadījumi par nojukšanu.
2.Stūres reika.
3.Gļuko centrālā atslēga.
Dārgi remonti: Haldex sistēma (AWD modeļiem), FourC piekare.
Atceros ka vieni 5pakāpju automāti arī bira nost, tikai neatceros kuri un vai bija arī S60, zinu ka pims feislifta XC90 D5 viņi noteikti nāca.
Offline
Driver
10. Nov 2009, 15:20 #39

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ja volvo, tad d5, benzinniekus nafig.
Un taa ari ir, ka volvo plastmasi un citi salona apdares materiali ir krietni sliktaki ka bmw un ari atlausos pielidzinat renault.
visiem Benzina volvo pie/pec 200kkm juuk elektronisksis droselvarsts, kas maksaa 400ls jauns un ir programmejams mezgls - nevar panjemt srota citu un vienkarshi piespraust
visiem common rail ir lidzigas problemas, tikai volvo atskiriba no bmw odometrs varbut nav nogriezts vai nogriezts par mazaku vertibu.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
M3
10. Nov 2009, 15:21 #40

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3377

Braucu ar: VOLVO

par ne pārāk labo apdares kvalitāti jāpiekrīt, arī tas, ka D5 vibrē vairāk kā vecs tds ir fakts. Un vispār viņa cena ir pārāk augsta pret iegūto kvalitāti, vismaz manā skatījumā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo