Online

Pašreiz BMWPower skatās 141 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
Didzis
06. Nov 2009, 09:45 #21

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

Ir kāda aizdoma, kur remontē auto pacēlājus ?

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
xtreme21
06. Nov 2009, 10:04 #22

Kopš: 24. Jan 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 2551

Braucu ar: Bobiku

Z3 mērinstrumentu panelis atšķiras no parastā e36 mērinstrumentu paneļā???
Offline
Driver
06. Nov 2009, 10:17 #23

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

appisa tevi kaa mazo ezi
vainu ari tu runat nemak, jeb taja rusbema tevii neklausijas, kaa ari labs meistars gadijas.
Pec defekta apraksta sanak, ka tev bija beigts bakas suknis, bet sie panjema un samainija vispirms magostralo suukni

05 Nov 2009, 23:45:08 nagievs rakstīja:
Problema sekojosha : e39 2002g 3.0 dizelis automats. Nobraucu pec kompja raditajiem RANGE ta,ka baka ir beidzies dizelis- RANGE raidija 84 km. apstajos noslapeju motoru,aizgaju uz veikalu un pec tam nevaru palaist.Ieleju degvielu,no puspagrieziena iedarbinajas viss ok. Pec 200 km sakas problemas-kad spiezhu gazi-ta riktigi pie 2500-3000 apgriezieniem mashina sak raustities un nevelk ka vajag-tipa ta ka benzina dzinejam nestrada 1 svece... Biju LATBEMA-uztaisija diagnostiku-vajag mainit magistralo sukni zem vaditaja sedeklja.Runats-darits,par kadiem 130ls+30 ls degvielas filtrs un mainja,viss uztaisits.Pec sha vel reiz diagnostika UN ATKAL : suknis degvielas baka ari beigts-tapec ka magistralais suknis rada uz 750 apgr/min 3.9 atmosferus a uz 3500 apgr/min 2.9-krita spiediens tapec ka beigts degvielas baka suknis. JAUTAJUMS vai ta var but ? Vai shitiem sukniem ir kopejais sakars vai tas ir tikai "razvodka" uz naudu ?


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
06. Nov 2009, 10:24 #24

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Labojums, tevi neappisa, bet gan slikti uztaisija diagnostiku.
Tev sakotneji beigts bija bakas suknis, un tad kad auto apstajas, jo benza lidz magistralajam vairs nespeja patstecee aiztecet, tad ari tu dakavi lidz beigam magistralo sukni.

Vinjiem bija japamana, tas ka beigti abi suknji uzreiz -haltura
un par 130ls pie manim butu tev kartibaa abi suknji

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
7788
06. Nov 2009, 10:25 #25

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


05 Nov 2009, 23:45:08 nagievs rakstīja:
Problema sekojosha : e39 2002g 3.0 dizelis automats. Nobraucu pec kompja raditajiem RANGE ta,ka baka ir beidzies dizelis- RANGE raidija 84 km. apstajos noslapeju motoru,aizgaju uz veikalu un pec tam nevaru palaist.Ieleju degvielu,no puspagrieziena iedarbinajas viss ok. Pec 200 km sakas problemas-kad spiezhu gazi-ta riktigi pie 2500-3000 apgriezieniem mashina sak raustities un nevelk ka vajag-tipa ta ka benzina dzinejam nestrada 1 svece... Biju LATBEMA-uztaisija diagnostiku-vajag mainit magistralo sukni zem vaditaja sedeklja.Runats-darits,par kadiem 130ls+30 ls degvielas filtrs un mainja,viss uztaisits.Pec sha vel reiz diagnostika UN ATKAL : suknis degvielas baka ari beigts-tapec ka magistralais suknis rada uz 750 apgr/min 3.9 atmosferus a uz 3500 apgr/min 2.9-krita spiediens tapec ka beigts degvielas baka suknis. JAUTAJUMS vai ta var but ? Vai shitiem sukniem ir kopejais sakars vai tas ir tikai "razvodka" uz naudu ?

kad piedāvāju problēmas risinājumu, tad nobremzēji, brauc atpakaļ un Latbemu, lai remontē un liek Tavu veco sūkni atpakaļ!
Offline
SEMIGALL
06. Nov 2009, 11:26 #26

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

henrijz, kapara šaiba(gasket) ar laiku zaude elastibu
pareizak butu to uzkarset un tad iemest udeni pirms to atkal likt uz skruves un tad attiecigi pievilkt
jeb nu jauna jaliek
Offline
Henrijz
06. Nov 2009, 11:55 #27

Kopš: 01. Oct 2003

Ziņojumi: 256

Braucu ar: F07

te ir kāds, kas šodien varētu atbraukt līdz centram un pieslēgt kompi E53, lai nodiagnsticētu, ko rāda panelī tie pikseļi un kas varētu būt par kaiti mašīnai? moš kāds zin kādu un var iedot kontaktus?

P.S. Un kur/kurš tos pikseļu panelim man varētu salabot?

[ Šo ziņu laboja Henrijz, 06 Nov 2009, 11:56:27 ]

Offline
Rakstnieks
06. Nov 2009, 12:08 #28

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:

Offline
dzosua
06. Nov 2009, 21:58 #29

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

e36 nedeg kreisās puses eņģeļi un sit laukā kreisās puses gabarītu drošinātāju - nedeg ne eņģeļi, ne aizmugurē kreisās puses gabarīti.
Šon papētīju eņģeļu invertoru bloku un izskatījās, a ir tāds kā uzpūties.
Var tā būt, ka mitrums tam ir ticis klāt un tas ir sagājis uz īso un tā dēļ sit laukā drošinātāju??

[ Šo ziņu laboja dzosua, 06 Nov 2009, 21:58:42 ]

Offline
Srakans
06. Nov 2009, 22:01 #30

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Var gan būt, bet nekur jau nav teikts, ka tas ir no mitruma. Moš savu jau atstrādājis
Offline
dzosua
06. Nov 2009, 22:09 #31

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

Par mitrumu neesmu pārliecināts..
Man galvenais zināt, vai dēļ nestrādājošie eņģeļiem, var sist laukā tās puses gabarītu/eņģeļu drošinātāju
Offline
6500
06. Nov 2009, 22:10 #32

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


06 Nov 2009, 10:04:20 xtreme21 rakstīja:
Z3 mērinstrumentu panelis atšķiras no parastā e36 mērinstrumentu paneļā???

atskiraas....

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Srakans
06. Nov 2009, 22:12 #33

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Dēļ nestrādājošiem neko ārā nesit. Īsais ir Vai nu invertorā, jeb gabarītu vados.
Offline
dzosua
06. Nov 2009, 22:15 #34

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

Ja jau tā kastīte ir mazliet uzpūtusies, tad noteikti ir īsais
Thanks.
Offline
Ficuxz
07. Nov 2009, 17:10 #35

Kopš: 22. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 68

Braucu ar: tuvajaam gaismaam.

Kaa var noveerst motora m51(525tds) klokjenes horizantaalo kustiibu? ( kustaas no priekshas uz aizmuguri) Iznjemot verisju nomainiit motoru, mashiinu nolikt plauktinjaa utt.....
Offline
Driver
07. Nov 2009, 17:16 #36

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

jaunas shaales un jaunus tos struntus, kas notur klokeni sava vieta - zinu, bet izskaidrot nemaku. Bet ganjau klokene tev bus ari samuljata, taa kaa rekinies ar jaunu klokeni, jaunan shalem un visdrizak, kad izjauksi ara motoru, atklasies ka tur ir vajadziga pilna kapitalka
taa kaa tomer vainu met ara auto vai liec citu motoru

07 Nov 2009, 17:10:06 Ficuxz rakstīja:
Kaa var noveerst motora m51(525tds) klokjenes horizantaalo kustiibu? ( kustaas no priekshas uz aizmuguri) Iznjemot verisju nomainiit motoru, mashiinu nolikt plauktinjaa utt.....


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
07. Nov 2009, 17:34 #37

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Nov 2009, 17:26:23 riddler rakstīja:
nnja liekas samainiit motoru sanaaks leetaak, pie nosaciijuma ja jaunais motors ir normaals

vieglak bus atrast 24 gadigu un vel nevainigu meichu, nekaa patiesham labu tds motoru


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Puika
07. Nov 2009, 17:36 #38

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni



vieglak bus atrast 24 gadigu un vel nevainigu meichu, nekaa patiesham labu tds motoru



Karjeristes musdienaas ir vairaak kaa saprašana |
Offline
vadims
07. Nov 2009, 19:36 #39

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu

kāds nav e39 ņēmis nost priekšējā vējstikla līsti, un vai vispār viņu var tā noņemt un nomainīt. Savādāk man viņa ir salūzusi un gribās nomainīt, jo svilpoņa no viņas ir apnikusi
Offline
Rikardo333
07. Nov 2009, 21:17 #40

Kopš: 22. May 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 695

Braucu ar: 524d e28 alpinweiss

Pa galam nomācoša problēma-braucot ir neliela vibrācija uz virsbūvi,kas šķietami nāk no aizmugures.Izspiežot sajūgu vibrācija palielinās.Atlaižot vaļā un dodot gāzi,vibrācija paliek mazāka.Jautājums-vai pastāv iespēja ka pie vainas varētu būd diferenciālis?Nesen mainīju kardana krustiņuvarbūt tas?Nu hvz.Gaidu padomus un ieteikumus.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo