Online

Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: 320i M20 M30 grab vārsti

AutorsZiņojums
ALCAPONE
01. Oct 2009, 12:39 #21

Kopš: 01. Oct 2009

Ziņojumi: 53

Braucu ar: e34

LABI LABI , PAMEĢINAŠU ....
BET JA NOPIETNI NEBIJU IEDOMAJIES .....
PALDIES ...
Offline
e28addicted
01. Oct 2009, 12:58 #22

Kopš: 19. Nov 2008

Ziņojumi: 1571

Braucu ar:


01 Oct 2009, 12:32:13 gacha rakstīja:
beidzat liet kautkādu paļono 95e ielej 98 un nekas tev negrabēs
tas nopietni
jo man arī, bet nevis grab, bet vairāk tākā tikšķ
ielieta jauna eļļa un atstarpes noregulētas, bet nekādu izmaiņu
iepriekšējam m20 motoram arī tāpat bija
tad tas tiešām ir defaultā, ka grab?
Offline
walder
01. Oct 2009, 13:13 #23

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV

Kad graboņa pāries skaņā, kas atgādina "kāds tur močī ar kuvaldu), tad varēsi sākt uztraukties, bet parasta vārstu graboņa ir visiem šitiem vecajiem šrotiem
Offline
Automaniaks
02. Oct 2009, 18:10 #24

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168

noreguleeta aizdedze, tagad daudz labaak palicis...


Ja kaadam vajadziiba, pie manis pa nelielu atliidziibu, varu to izdariit (shodien tika iepirkts vajadziigais aparaats)
Offline
hymer
06. Dec 2013, 23:23 #25

Kopš: 13. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: E32 730i


02 Oct 2009, 18:10:22 Automaniaks rakstīja:
noreguleeta aizdedze, tagad daudz labaak palicis...


Ja kaadam vajadziiba, pie manis pa nelielu atliidziibu, varu to izdariit (shodien tika iepirkts vajadziigais aparaats)




dzinējs M30, noregulēju vārstus, pēc dažām dienām atkal tāda pati skaņa. Itkā viens vārsts skan..
var būt, ka tā ir aizdedzes regulēšanas vaina? jo mainīju arī sadalītāja vāciņu

[ Šo ziņu laboja hymer, 06 Dec 2013, 23:32:32 ]

Offline
Driver
07. Dec 2013, 00:37 #26

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Dec 2013, 23:23:49 hymer rakstīja:

02 Oct 2009, 18:10:22 Automaniaks rakstīja:
noreguleeta aizdedze, tagad daudz labaak palicis...


Ja kaadam vajadziiba, pie manis pa nelielu atliidziibu, varu to izdariit (shodien tika iepirkts vajadziigais aparaats)




dzinējs M30, noregulēju vārstus, pēc dažām dienām atkal tāda pati skaņa. Itkā viens vārsts skan..
var būt, ka tā ir aizdedzes regulēšanas vaina? jo mainīju arī sadalītāja vāciņu

M30b34 aizdedze neregulejas, bet m30b28 gan jaregule

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
hymer
07. Dec 2013, 12:41 #27

Kopš: 13. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: E32 730i


07 Dec 2013, 00:37:04 Driver rakstīja:

06 Dec 2013, 23:23:49 hymer rakstīja:

02 Oct 2009, 18:10:22 Automaniaks rakstīja:
noreguleeta aizdedze, tagad daudz labaak palicis...

Ja kaadam vajadziiba, pie manis pa nelielu atliidziibu, varu to izdariit (shodien tika iepirkts vajadziigais aparaats)



dzinējs M30, noregulēju vārstus, pēc dažām dienām atkal tāda pati skaņa. Itkā viens vārsts skan..
var būt, ka tā ir aizdedzes regulēšanas vaina? jo mainīju arī sadalītāja vāciņu

M30b34 aizdedze neregulejas, bet m30b28 gan jaregule




manā gadījumā dzinējs ir M30B30

[ Šo ziņu laboja hymer, 07 Dec 2013, 12:42:13 ]

Offline
Puce
07. Dec 2013, 13:51 #28

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Drivers nepietiekami skaidri izteicās.
Regulēt aizdedzi var tiem m30, kuriem aizdedzes sadalītājs atrodas motora blokā ieplūdes pusē. Tiem kuriem sadalītājs atrodas motora galvas priekšpusē, nepastāv nekādas regulēšanas iespējas.

Bet tikšķoši vārsti šķiet, nozīmēja to, ka ir sadiluši rokeri un pati sadalene.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
inferno-ex
07. Dec 2013, 14:29 #29

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Tak tie motori jau pie ljama nobraukshi, un pusljamu no ta uz otrabotkas, a jus te par kkadu grabeshanu uztraucaties
Offline
se7en
07. Dec 2013, 15:53 #30

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

sen atpakaļ man bija E21 318i un tam bija ļoti izteikti, ka varēja dzirdēt kādu degvielu ielej - tas ir ar 95to bija skaļāks nekā ar 98to.
Bet protams, tik veciem motoriem tur visadas nianses, aizdedze, sadalene, rokeri...

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
hymer
08. Dec 2013, 22:11 #31

Kopš: 13. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: E32 730i

ar savu e32 braucu jau piekto gadu, pats atvedu no vāczemes, ilgi meklēju un atradu labā stāvoklī. Gadā ar viņu nobraucu kādus 10-12k km, tā kā motoram līdz milionam vēl tālu Līdz šim rudenim motoru vispār nebiju aizticis, tikai pēc pirmās vasaras noregulēju vārstus, protams regulāri visi šķidrumi un filtri mainīti.

tagad atkal bija pienācis laiks vārstu regulēšanai, meistars noregulēja, skaņa pazuda.

uzreiz pēc tam, pats nomainīju sadalītāja vāciņu un nobraucu kādus 400km, atkal sāka tikšķēt ar tādu pašu skaņu, kā pirms regulēšanas.

Tas vairāk izklausā pēc tā, kaut kas izregulējies, dēļ pieļautas kļūdas regulēšanas procesā, vai pēc tā ka iznēsājusies kāda detaļa?



[ Šo ziņu laboja hymer, 08 Dec 2013, 22:14:29 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo