Online

Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 18 pogu BC uzstādīšana E36

AutorsZiņojums
zap
11. Oct 2009, 23:35 #21

Kopš: 30. Apr 2008

Ziņojumi: 1541

Braucu ar:

īsti neatceros, laikam 20Ls
Offline
Zinchux
11. Oct 2009, 23:37 #22

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.

Ja te kādam vēl interesē, tad šeit ir bimmerforuma diskusija par 18 pogu OBC instalāciju - http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=87693.

Turpat parādās pa vidu manis jau pieminētā itāļu shēma, kas ir atrodama ŠEIT

Pēc krāsām tur ir aptuvenais vadu novietojums:
oranžs - zem stūres;
gaiši zils - instrumentu paneļa zilais štekeris;
sarkans - instrumentu paneļa baltais štekeris;
zils - Check Control modulis;
zaļš - standarta trīs analogā pulksteņa vadi;
violets - cimdu nodalījums (ZKE signalizācijas/imobilaizera modulis priekš CODE funkcijas, kad iedarbināšanai nepieciešams ievadīt kodu)

nero - melns
bianco - balts

Šī itāļu valodas shēma ir Bentley manuāļa diagrammu nodaļas 175.lpp (ELE-175) 1998. gada shēma.

Un vēl ir ļoti laba shēma šeit - http://www.unofficialbmw.com/john/e36_obc.html

Es iesaku vienkārši visus vadus pārbaudīt, vai ir pieslēgti. It sevišķi tos, kas pieslēgti instrumentu panelim, jo tas pats patēriņš tiek ņemts tieši no turienes.
Offline
dogMa
12. Oct 2009, 11:42 #23

Kopš: 15. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 458

Braucu ar: vienu R15


11 Oct 2009, 23:37:39 Zinchux rakstīja:
Ja te kādam vēl interesē, tad šeit ir bimmerforuma diskusija par 18 pogu OBC instalāciju - http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=87693.

Turpat parādās pa vidu manis jau pieminētā itāļu shēma, kas ir atrodama ŠEIT

Pēc krāsām tur ir aptuvenais vadu novietojums:
oranžs - zem stūres;
gaiši zils - instrumentu paneļa zilais štekeris;
sarkans - instrumentu paneļa baltais štekeris;
zils - Check Control modulis;
zaļš - standarta trīs analogā pulksteņa vadi;
violets - cimdu nodalījums (ZKE signalizācijas/imobilaizera modulis priekš CODE funkcijas, kad iedarbināšanai nepieciešams ievadīt kodu)

nero - melns
bianco - balts

Šī itāļu valodas shēma ir Bentley manuāļa diagrammu nodaļas 175.lpp (ELE-175) 1998. gada shēma.

Un vēl ir ļoti laba shēma šeit - http://www.unofficialbmw.com/john/e36_obc.html

Es iesaku vienkārši visus vadus pārbaudīt, vai ir pieslēgti. It sevišķi tos, kas pieslēgti instrumentu panelim, jo tas pats patēriņš tiek ņemts tieši no turienes.
Tieši tā. Liekas, ka vienkārši viens vads ir nepareizi iesprausts, jo nerāda tikai to, kas saistīts ar ātrumu
Paldies par linkiem, jāiečeko!
Offline
dogMa
13. Oct 2009, 21:35 #24

Kopš: 15. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 458

Braucu ar: vienu R15

Šodien ar koriša palīdzību tikām galā ar problēmu, ka nerādīja ne vidējo ātrumu, ne vidējo patēriņu. Ja izmantojāt iekš bimmerforums.com vai pelicanparts.com pamācības, tad atliek tikai vienu vadu pievienot - no OBC melnā štekera 13. cauruma vajag aizlaist vadu uz instrumentu paneļa zilā štekera 2. vadu, t.i., pievienot klāt, jo pēc šīs shēmas var saprast, ka par ātrumu atbild instrumentu štekera BLK/WHT (MELNS/BALTS) vads, kas atrodas iekš 2. cauruma.
Manā gadījumā melnajā štekerī 13. caurumā bija tukša vieta.

Tādā veidā tika ietaupīti 25Ls

P.S. Man bija 8 pogu OBC. Bet domāju, ka nevajadzētu būt problēmām arī pārējiem.

P.S.S. Esošām pamācības ir priekš 97. gada BMW, līdz ar ko atšķiras shēmas.

[ Šo ziņu laboja dogMa, 13 Oct 2009, 21:37:12 ]

Offline
Warz
22. Oct 2009, 03:07 #25

Kopš: 02. Aug 2007

Ziņojumi: 848

Braucu ar: Dīzeli.

eu ve4i kur tur vareja atrast infu ka uzstadit kautvai vis vienkarshako kompi ja tada vispar nava bijis e36 91 320i?
Offline
boocis83
27. Oct 2009, 07:21 #26

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


13 Oct 2009, 21:35:03 dogMa rakstīja:
Šodien ar koriša palīdzību tikām galā ar problēmu, ka nerādīja ne vidējo ātrumu, ne vidējo patēriņu. Ja izmantojāt iekš bimmerforums.com vai pelicanparts.com pamācības, tad atliek tikai vienu vadu pievienot - no OBC melnā štekera 13. cauruma vajag aizlaist vadu uz instrumentu paneļa zilā štekera 2. vadu, t.i., pievienot klāt, jo pēc šīs shēmas var saprast, ka par ātrumu atbild instrumentu štekera BLK/WHT (MELNS/BALTS) vads, kas atrodas iekš 2. cauruma.
Manā gadījumā melnajā štekerī 13. caurumā bija tukša vieta.

Tādā veidā tika ietaupīti 25Ls

P.S. Man bija 8 pogu OBC. Bet domāju, ka nevajadzētu būt problēmām arī pārējiem.

P.S.S. Esošām pamācības ir priekš 97. gada BMW, līdz ar ko atšķiras shēmas.

Man ir taada pati vaina!!!Auto 93.gada beigas-iekshaa bija digitaalais pulkstenis ar aara temperatu...ieliku 18 pogu OBC...izmantoju www.pelicanparts.com/www.mpower.lv sheemu...meiginaat arii pievienot to truukstosho vadu vai kaa???CHECK funkciju neesmu veel pievienojis...
Un runaajot par to pashu check-kluudas neraadiis, jo man ir ksenons,gabariitos CCFL,aizmugureejie diozu lukturi(pagriezieni,bremzes,gabariit, bet ir kautkaadi pretestiibu bloki),num.apgaismojumam arii diodes?????????Ir veerts vispaar sleegt klaat un 4akareeties???????
Offline
djenkurs
27. Oct 2009, 08:44 #27

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q


27 Oct 2009, 07:21:41 boocis83 rakstīja:

13 Oct 2009, 21:35:03 dogMa rakstīja:
Šodien ar koriša palīdzību tikām galā ar problēmu, ka nerādīja ne vidējo ātrumu, ne vidējo patēriņu. Ja izmantojāt iekš bimmerforums.com vai pelicanparts.com pamācības, tad atliek tikai vienu vadu pievienot - no OBC melnā štekera 13. cauruma vajag aizlaist vadu uz instrumentu paneļa zilā štekera 2. vadu, t.i., pievienot klāt, jo pēc šīs shēmas var saprast, ka par ātrumu atbild instrumentu štekera BLK/WHT (MELNS/BALTS) vads, kas atrodas iekš 2. cauruma.
Manā gadījumā melnajā štekerī 13. caurumā bija tukša vieta.

Tādā veidā tika ietaupīti 25Ls

P.S. Man bija 8 pogu OBC. Bet domāju, ka nevajadzētu būt problēmām arī pārējiem.

P.S.S. Esošām pamācības ir priekš 97. gada BMW, līdz ar ko atšķiras shēmas.

Man ir taada pati vaina!!!Auto 93.gada beigas-iekshaa bija digitaalais pulkstenis ar aara temperatu...ieliku 18 pogu OBC...izmantoju www.pelicanparts.com/www.mpower.lv sheemu...meiginaat arii pievienot to truukstosho vadu vai kaa???CHECK funkciju neesmu veel pievienojis...
Un runaajot par to pashu check-kluudas neraadiis, jo man ir ksenons,gabariitos CCFL,aizmugureejie diozu lukturi(pagriezieni,bremzes,gabariit, bet ir kautkaadi pretestiibu bloki),num.apgaismojumam arii diodes?????????Ir veerts vispaar sleegt klaat un 4akareeties???????


tad nah vispār obc vajadzīgs, tipa krutāk pulksteni redzēsi, vai patēriņu kas tāpātās ir diezgan kļūdains
Offline
boocis83
27. Oct 2009, 22:25 #28

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ

Melnajaa pin13 man jau bija uz spido pin2 zilo, bet nebija melnais pin6, kursh iet uz zilo pin 26-pievienoju, bet nekaa
A kaa vispaar vinam buutu jaabuut-l/km un km/h ir jaaraada uzreiz kaa saak kusteeties, vai tik peec kaada laika???Ieveeroju ka baakas atlikums kilometros mainaas loti leeni un nav pakaapenisks
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo