Online
Pašreiz BMWPower skatās 267 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 325e 122Hp un 325e 129Hp
Autors | Ziņojums |
barracuda | | Kopš: 07. Jun 2007
Ziņojumi: 11777
Braucu ar:
| pofig zirgi . ETA ir vairāk NM . kā vecajā labajā teicienā - horsepower sells cars, torque wins races | Offline | | |
krishus_1 | | Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
| Atkarīgs no tā- kam to auto izmantosi... Ja plāno pieāķēt aizmugurē kemperi un maukt uz Alpiem, tad tad tas šis motors būs
Bet ja gribi ko dinamiskāku- jāliek 2,5i galva un šprice.... | Offline | | |
charbis | | Kopš: 18. Jan 2005
Ziņojumi: 2000
Braucu ar: e30 cabrio un f06
| palasot atbildes uz jautaajumu, sanaak ka lohi ir kas atbild apm 79%.
ja ir pietiekami liidzeklji un gribasspeeks tad superETA ar 129zs ir ok aparaats, kam ir laba grieze, izdarot "mazu" upgreidu var ieguut sameeraa labu spirdzekli atbilstoshi motora vecumam, uzliekot 2.5i galvu un vadiibu ar iepluudi, gaisa massas meeriitaaju, 2.4TD klokjeni. juutama atshkjiriiba. ir to veerts.
P.S superdir..ji noraujaties podaa. | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
29 Aug 2009, 00:21:51 chabijs rakstīja:
palasot atbildes uz jautaajumu, sanaak ka lohi ir kas atbild apm 79%.
ja ir pietiekami liidzeklji un gribasspeeks tad superETA ar 129zs ir ok aparaats, kam ir laba grieze, izdarot "mazu" upgreidu var ieguut sameeraa labu spirdzekli atbilstoshi motora vecumam, uzliekot 2.5i galvu un vadiibu ar iepluudi, gaisa massas meeriitaaju, 2.4TD klokjeni. juutama atshkjiriiba. ir to veerts.
P.S superdir..ji noraujaties podaa.
un vērsies labāk kā stock 325i jeb pārformulēšu jautājumu, vai tas gemars ar 325e 'mazo' upgreidu ir tā vērts, lai šitā tā vietā neņemtu sterilu 325i (zinu ka nereāli dabūt nesagurušu, bet tomēr) [ Šo ziņu laboja CP17, 29 Aug 2009, 00:28:46 ]
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
charbis | | Kopš: 18. Jan 2005
Ziņojumi: 2000
Braucu ar: e30 cabrio un f06
| vai pats esi kautko taadu dariijis, ka gudri runaa? varbuut kaadu zini, kas to ir dariijis un ir nozjeelojis? | Offline | | |
humans | | Kopš: 26. Jul 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 13
Braucu ar:
| tas vis butu sikums bet kada jega no tas klokenes no 2.4td izturigaka vai cits gajiens | Offline | | |
charbis | | Kopš: 18. Jan 2005
Ziņojumi: 2000
Braucu ar: e30 cabrio un f06
| www.e30.lv www.e34.de utt. un uzzinzzsi atbildi uz sho jautaajumu. | Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| 1989-1991 325iS - 2.7 L, 197 hp (145 kW) - South Africa
1991-1992 325iS - 2.7 L, 210 hp (155 kW) - South Africa
Es brauc uz Āfriku šitos meklēt....
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
|
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
29 Aug 2009, 00:31:05 chabijs rakstīja:
vai pats esi kautko taadu dariijis, ka gudri runaa? varbuut kaadu zini, kas to ir dariijis un ir nozjeelojis?
nē pats neesmu kautko tādu darījis un ja būtu, tad drošvien tev jautājumu neuzdotu...
Just assking, vai tad vērsies labāk kā stock 325i? un vai tas ir tā vērts?
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
charbis | | Kopš: 18. Jan 2005
Ziņojumi: 2000
Braucu ar: e30 cabrio un f06
| ja tas nebuutu to veerts, tad taadu projektu nebuutu.
p.s vajag gribas speeku un naudu. | Offline | | |
charbis | | Kopš: 18. Jan 2005
Ziņojumi: 2000
Braucu ar: e30 cabrio un f06
|
29 Aug 2009, 00:38:43 Siipols rakstīja:
1989-1991 325iS - 2.7 L, 197 hp (145 kW) - South Africa
1991-1992 325iS - 2.7 L, 210 hp (155 kW) - South Africa
Es brauc uz Āfriku šitos meklēt....
uzmini kaadaa modifikaacijaa shaadi zs ir ieguuti. | Offline | | |
image | | Kopš: 05. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 938
Braucu ar: pulejamo ripu pa diskiem > PM
|
28 Aug 2009, 23:49:30 CP17 rakstīja:
28 Aug 2009, 23:46:59 humans rakstīja:
Cik sapratu no jusu teikta 325i stocka ir labaks par 325e kuru nemt
100% 325i jāņem.
Vienkāršiem vārdiem runājot 325e ir 2,7l deforsēts motors ar pazeminātu jaudu.
Bet vinjam ir ari savs +
1. Nenormali maz ed degvielas (Pilseta 8-9, zinu jo draugam tads ir bijis)
2. Nav jau pedejais suuds, motors grizas tikai lidz 5500Rpm ja nemaldos un iet jau no zemaiem apgrizierniem un neteiktu ka iet slikti, diezgan pieklaigi.
3. Griezes moment 220Nm jau pie kautkadiem dizelju apgriezeniem | Offline | | |
vicha3 | | Kopš: 14. May 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 611
Braucu ar: kūti
|
29 Aug 2009, 00:44:58 image rakstīja:
28 Aug 2009, 23:49:30 CP17 rakstīja:
28 Aug 2009, 23:46:59 humans rakstīja:
Cik sapratu no jusu teikta 325i stocka ir labaks par 325e kuru nemt
100% 325i jāņem.
Vienkāršiem vārdiem runājot 325e ir 2,7l deforsēts motors ar pazeminātu jaudu.
Bet vinjam ir ari savs +
1. Nenormali maz ed degvielas (Pilseta 8-9, zinu jo draugam tads ir bijis)
2. Nav jau pedejais suuds, motors grizas tikai lidz 5500Rpm ja nemaldos un iet jau no zemaiem apgrizierniem un neteiktu ka iet slikti, diezgan pieklaigi.
3. Griezes moment 220Nm jau pie kautkadiem dizelju apgriezeniem
man bija pirms tam e28 525e un nu ir e34 525i, abi ir standarta, bez jebkādiem uzlabojumiem, bet man liekas, ka 2.5i tomēr ir ņiprāks..es jau nesaku, ka toč tā ir, vnk saku no pieredzes...var jau būt arī tā, ka tas 2.5e vnk bija saguris jau.. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|