Online

Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: E30 un V10

AutorsZiņojums
defekc
14. Aug 2009, 02:04 #21

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

ko tu pīpē?
Offline
GirtzB
14. Aug 2009, 08:14 #22

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

ar braukšanu tur viss ir ok, DSC strādā
un vispār jau tas sākotnēji ir bijis e30 m3, arkas vienkārši ir kulturāli paplašinātas lai iekrāmetu zem e30 m3 virsbūves pilvērtīgu e90 OEM piekari pilnā komplektā.
Ievērtējiet drošībās karkasu - cik precīzi tas pielaists pie virsbūves, nav šķirbu starp karkasu un virbūvi...
bagažniekam grīda plakana lai būtu vieta izplūdei...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 14 Aug 2009, 09:41:51 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
14. Aug 2009, 09:19 #23

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

imho tas trubu izvoetojums tur ir vairak lai dotu virsbūvei speju neizjukt zem 500+zs, nevis lai kalpotu kā pilvērtīgs drošības karkass, līdz tādam tur ir tālu.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
harits
14. Aug 2009, 09:25 #24

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


14 Aug 2009, 01:03:56 HeyTolsty rakstīja:

14 Aug 2009, 00:14:32 dzosua rakstīja:
Bija paris bildes un links pie BMW un skaistums.

Kas tur skaists? Tiiri deelj vizuaala vinju var likt iekshaa pie lauku tuninga.
atkal tu neko nesaproti
Offline
JZ
14. Aug 2009, 09:33 #25

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

autoram laikam ļoti patīkās strādāt ar alumīniju
visu cieņu gan, un lai cilvēki nepārprot, tur pēc bildēm jau redzams ka strādājuši ir labu laiku iekš CAD, lai visu samērītu saliktu pa vietām, pēcāk paliek tik sagriezt dzelžus un salikt kopā, tā kā darbs ar flexi un metināmo ir tikai puse

un caurules, kā jau Ģirts teica, nav priekš drošības karkasa, bet gan kuzava stingrībai, nevieni noteikumi neļauj griezt ārā rāmī tik daudz materiāla, lai noslēptu caurules

p.s. es pieņemu ka kaut ko šādu bija gaidijis tas kex ar urku no asfaltplēsēju darbnīcas

[ Šo ziņu laboja JZ, 14 Aug 2009, 09:33:46 ]

Offline
Whazaaa
14. Aug 2009, 09:37 #26

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro


14 Aug 2009, 00:22:06 Delerium rakstīja:

14 Aug 2009, 00:21:12 edzulis rakstīja:
Nez, how much

gan jau pariits E39 M5

cik nez maksā jauns dzinējs + tas mega darbs pie virsbūves un detaļām bet nu

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Sadam
14. Aug 2009, 09:38 #27

Kopš: 03. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2275

Braucu ar:

Lietus laikā ar domāju, ka nav ne vainas ar šo verši "pārvietoties"

"Programmable and adjustable traction control, full variable camshaft control for all 4 cams, full electronic throttle control for both throttle banks, driver selectable Anti-lock Brake system, Digital Pi OMEGA dashboard with multiple pages to monitor all vital functions and a Ole Buhl Racing power management system with electronic load control and power distribution."

[ Šo ziņu laboja Sadam, 14 Aug 2009, 09:39:11 ]

Offline
walder
14. Aug 2009, 09:39 #28

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8561

Braucu ar: 7 seat MPV

Tur viss ir labi ar vizuālo un par izsvarojumu tur arī noteikti ir padomāts
Tas noteikti ir kaut kāds darbnīcas prezentprojekts, jo $$ tur ir ieskalots nenormāli.
Patika uzrkasts uz kastes "V10 in a box"
Offline
Whazaaa
14. Aug 2009, 09:39 #29

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro


14 Aug 2009, 01:35:43 Dullais rakstīja:
Tu domā tas, ka no E30 kupejas uztaisīta Motorsport virsbūves replika?
Es skatos, ka rezerves riteņa padziļinājumu nafig izfleksējuši un iemetinajuši taisnu grīdu. Atkal sāksies bazars par izsvarojumu starp asīm... Ienaca prātā viena doma, vai tik nevarētu rezerves riteņa padziļinājumu pieliet piemēram ar svinu, viņš sacietē un ir pamatīgi smags atsvars, pie tam tieši pa vidu un diezgan zemu. Arī izbakstīt to svinu nebūtu problemātiski, tas ir ļoti mīksts un trausls metāls, bet ļoti smags.
Gaidu video no šī projekta Gan jau piemuķīs beigās biturbuo ļurbuo un atamahs izmērīs jaudu pēc savas 600konej metodes

bāc nu tu taču esi ja nav ko teikt tad nesaki labāk neko

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Didzis
14. Aug 2009, 09:50 #30

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

Mnja,
autors viennozīmīgi ir redzējis bmw rasējumus.

Gan jau ka kāds BMW AG izbijis darbonis


"līdz 250 šļifujet ar piekto, pēc tam sestajā var kruīzēt līdz 350 "

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
se7en
14. Aug 2009, 09:55 #31

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Tiešām smagi ap sirdi paliek, šitādus skatoties.

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
dz3333
14. Aug 2009, 09:55 #32

Kopš: 22. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 990

Braucu ar: The Ultimate Driving Machine


14 Aug 2009, 00:22:50 riddler rakstīja:

14 Aug 2009, 00:21:00 Duke rakstīja:

14 Aug 2009, 00:14:16 6500 rakstīja:
kas pa darbnicu...


darbnica pofig, tā ir tikai telpa. Bet ievērtē pedantisko uzmanību, kas pievērsta katrai detaļai...


piedur ka neviens pashu galveno tolkom neredz
Pašu galveno Riddler drošvien domāja to ikdienas 911 turbo pārvietotāju kas fonā stāv

-----------------
IN BMW WE TRUST
Offline
Usins
14. Aug 2009, 10:03 #33

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Pirms aptuveni 10 gadiem bija vēlme līdzīgi sakrustot e23 ar moskvič 401. Bija pat sagādāti abi donori. Bija gan sajēga ka šādu joku nepacelšu un vienk braukāju priecīgs ar e23 . Bet šito vērojot kas sirdī iesāpas gan.
Offline
7S
14. Aug 2009, 10:16 #34

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4335

Braucu ar:

Super pedants! Viss pārdomāts un novests līdz rezultātam! Ievērības cienīgs projekts. Visu cieņu, ka ir kāds, kas spēj ko tādu uzņemties. Ne katrs to spēj.

Vairāk šādu apņēmīgu ļaužu!

Offline
Valcha
14. Aug 2009, 10:32 #35

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21278

Braucu ar: ar ar ar ..


14 Aug 2009, 09:55:22 se7en rakstīja:
Tiešām smagi ap sirdi paliek, šitādus skatoties.
PPPievienojos
Offline
vadims
14. Aug 2009, 10:35 #36

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu

Davinči vienkārši atslābst
Offline
GuntOn
14. Aug 2009, 10:37 #37

Kopš: 01. Jun 2009

Ziņojumi: 517

Braucu ar:


14 Aug 2009, 01:35:43 Dullais rakstīja:

14 Aug 2009, 00:22:50 riddler rakstīja:

14 Aug 2009, 00:21:00 Duke rakstīja:

14 Aug 2009, 00:14:16 6500 rakstīja:
kas pa darbnicu...


darbnica pofig, tā ir tikai telpa. Bet ievērtē pedantisko uzmanību, kas pievērsta katrai detaļai...


piedur ka neviens pashu galveno tolkom neredz


Tu domā tas, ka no E30 kupejas uztaisīta Motorsport virsbūves replika?

Es skatos, ka rezerves riteņa padziļinājumu nafig izfleksējuši un iemetinajuši taisnu grīdu. Atkal sāksies bazars par izsvarojumu starp asīm... Ienaca prātā viena doma, vai tik nevarētu rezerves riteņa padziļinājumu pieliet piemēram ar svinu, viņš sacietē un ir pamatīgi smags atsvars, pie tam tieši pa vidu un diezgan zemu. Arī izbakstīt to svinu nebūtu problemātiski, tas ir ļoti mīksts un trausls metāls, bet ļoti smags.

Gaidu video no šī projekta Gan jau piemuķīs beigās biturbuo ļurbuo un atamahs izmērīs jaudu pēc savas 600konej metodes


Pamēģini pakausēt svinu! Ja paliksi dzīvs, tad iepostē!
Offline
LA
14. Aug 2009, 11:41 #38

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

imho , tam e90 fonā uz spārna ir V10 zīmīte.
Offline
meidei
14. Aug 2009, 11:45 #39

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

kruta. ja mūsu :rm1iem: būti tikpat daudz piķa, es domāju ne to vien saskrūvētu naudas, trūkums ir vienīgais šķērslis
Offline
GirtzB
14. Aug 2009, 12:17 #40

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

aha fonā Hartge H50

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 14 Aug 2009, 12:20:44 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo