Online
Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 un V10
Autors | Ziņojums |
defekc | | Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| ko tu pīpē? | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| ar braukšanu tur viss ir ok, DSC strādā
un vispār jau tas sākotnēji ir bijis e30 m3, arkas vienkārši ir kulturāli paplašinātas lai iekrāmetu zem e30 m3 virsbūves pilvērtīgu e90 OEM piekari pilnā komplektā.
Ievērtējiet drošībās karkasu - cik precīzi tas pielaists pie virsbūves, nav šķirbu starp karkasu un virbūvi...
bagažniekam grīda plakana lai būtu vieta izplūdei...[ Šo ziņu laboja GirtzB, 14 Aug 2009, 09:41:51 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| imho tas trubu izvoetojums tur ir vairak lai dotu virsbūvei speju neizjukt zem 500+zs, nevis lai kalpotu kā pilvērtīgs drošības karkass, līdz tādam tur ir tālu.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
harits | | Kopš: 05. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5270
Braucu ar:
|
14 Aug 2009, 01:03:56 HeyTolsty rakstīja:
14 Aug 2009, 00:14:32 dzosua rakstīja:
Bija paris bildes un links pie BMW un skaistums.
Kas tur skaists? Tiiri deelj vizuaala vinju var likt iekshaa pie lauku tuninga.
atkal tu neko nesaproti | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| autoram laikam ļoti patīkās strādāt ar alumīniju
visu cieņu gan, un lai cilvēki nepārprot, tur pēc bildēm jau redzams ka strādājuši ir labu laiku iekš CAD, lai visu samērītu saliktu pa vietām, pēcāk paliek tik sagriezt dzelžus un salikt kopā, tā kā darbs ar flexi un metināmo ir tikai puse
un caurules, kā jau Ģirts teica, nav priekš drošības karkasa, bet gan kuzava stingrībai, nevieni noteikumi neļauj griezt ārā rāmī tik daudz materiāla, lai noslēptu caurules
p.s. es pieņemu ka kaut ko šādu bija gaidijis tas kex ar urku no asfaltplēsēju darbnīcas
[ Šo ziņu laboja JZ, 14 Aug 2009, 09:33:46 ] | Offline | | |
Whazaaa | | Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
|
14 Aug 2009, 00:22:06 Delerium rakstīja:
14 Aug 2009, 00:21:12 edzulis rakstīja:
Nez, how much
gan jau pariits E39 M5
cik nez maksā jauns dzinējs + tas mega darbs pie virsbūves un detaļām bet nu
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
Sadam | | Kopš: 03. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2275
Braucu ar:
| Lietus laikā ar domāju, ka nav ne vainas ar šo verši "pārvietoties"
"Programmable and adjustable traction control, full variable camshaft control for all 4 cams, full electronic throttle control for both throttle banks, driver selectable Anti-lock Brake system, Digital Pi OMEGA dashboard with multiple pages to monitor all vital functions and a Ole Buhl Racing power management system with electronic load control and power distribution."[ Šo ziņu laboja Sadam, 14 Aug 2009, 09:39:11 ] | Offline | | |
walder | | Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8561
Braucu ar: 7 seat MPV
| Tur viss ir labi ar vizuālo un par izsvarojumu tur arī noteikti ir padomāts
Tas noteikti ir kaut kāds darbnīcas prezentprojekts, jo $$ tur ir ieskalots nenormāli.
Patika uzrkasts uz kastes "V10 in a box"
| Offline | | |
|
Whazaaa | | Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
|
14 Aug 2009, 01:35:43 Dullais rakstīja:
Tu domā tas, ka no E30 kupejas uztaisīta Motorsport virsbūves replika?
Es skatos, ka rezerves riteņa padziļinājumu nafig izfleksējuši un iemetinajuši taisnu grīdu. Atkal sāksies bazars par izsvarojumu starp asīm... Ienaca prātā viena doma, vai tik nevarētu rezerves riteņa padziļinājumu pieliet piemēram ar svinu, viņš sacietē un ir pamatīgi smags atsvars, pie tam tieši pa vidu un diezgan zemu. Arī izbakstīt to svinu nebūtu problemātiski, tas ir ļoti mīksts un trausls metāls, bet ļoti smags.
Gaidu video no šī projekta Gan jau piemuķīs beigās biturbuo ļurbuo un atamahs izmērīs jaudu pēc savas 600konej metodes
bāc nu tu taču esi ja nav ko teikt tad nesaki labāk neko
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
Didzis | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
| Mnja,
autors viennozīmīgi ir redzējis bmw rasējumus.
Gan jau ka kāds BMW AG izbijis darbonis
"līdz 250 šļifujet ar piekto, pēc tam sestajā var kruīzēt līdz 350 "
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
se7en | | Kopš: 28. Dec 2004
No: Dobele
Ziņojumi: 27657
Braucu ar: SE7EN, MV-989
| Tiešām smagi ap sirdi paliek, šitādus skatoties.
----------------- In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all." | Offline | | |
dz3333 | | Kopš: 22. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 990
Braucu ar: The Ultimate Driving Machine
|
14 Aug 2009, 00:22:50 riddler rakstīja:
14 Aug 2009, 00:21:00 Duke rakstīja:
14 Aug 2009, 00:14:16 6500 rakstīja:
kas pa darbnicu...
darbnica pofig, tā ir tikai telpa. Bet ievērtē pedantisko uzmanību, kas pievērsta katrai detaļai...
piedur ka neviens pashu galveno tolkom neredz
Pašu galveno Riddler drošvien domāja to ikdienas 911 turbo pārvietotāju kas fonā stāv
----------------- IN BMW WE TRUST | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| Pirms aptuveni 10 gadiem bija vēlme līdzīgi sakrustot e23 ar moskvič 401. Bija pat sagādāti abi donori. Bija gan sajēga ka šādu joku nepacelšu un vienk braukāju priecīgs ar e23 . Bet šito vērojot kas sirdī iesāpas gan. | Offline | | |
7S | | Kopš: 07. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4335
Braucu ar:
| Super pedants! Viss pārdomāts un novests līdz rezultātam! Ievērības cienīgs projekts. Visu cieņu, ka ir kāds, kas spēj ko tādu uzņemties. Ne katrs to spēj.
Vairāk šādu apņēmīgu ļaužu!
| Offline | | |
Valcha | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21278
Braucu ar: ar ar ar ..
|
14 Aug 2009, 09:55:22 se7en rakstīja:
Tiešām smagi ap sirdi paliek, šitādus skatoties.
PPPievienojos | Offline | | |
vadims | | Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
| Davinči vienkārši atslābst | Offline | | |
|
GuntOn | | Kopš: 01. Jun 2009
Ziņojumi: 517
Braucu ar:
|
14 Aug 2009, 01:35:43 Dullais rakstīja:
14 Aug 2009, 00:22:50 riddler rakstīja:
14 Aug 2009, 00:21:00 Duke rakstīja:
14 Aug 2009, 00:14:16 6500 rakstīja:
kas pa darbnicu...
darbnica pofig, tā ir tikai telpa. Bet ievērtē pedantisko uzmanību, kas pievērsta katrai detaļai...
piedur ka neviens pashu galveno tolkom neredz
Tu domā tas, ka no E30 kupejas uztaisīta Motorsport virsbūves replika?
Es skatos, ka rezerves riteņa padziļinājumu nafig izfleksējuši un iemetinajuši taisnu grīdu. Atkal sāksies bazars par izsvarojumu starp asīm... Ienaca prātā viena doma, vai tik nevarētu rezerves riteņa padziļinājumu pieliet piemēram ar svinu, viņš sacietē un ir pamatīgi smags atsvars, pie tam tieši pa vidu un diezgan zemu. Arī izbakstīt to svinu nebūtu problemātiski, tas ir ļoti mīksts un trausls metāls, bet ļoti smags.
Gaidu video no šī projekta Gan jau piemuķīs beigās biturbuo ļurbuo un atamahs izmērīs jaudu pēc savas 600konej metodes
Pamēģini pakausēt svinu! Ja paliksi dzīvs, tad iepostē! | Offline | | |
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| imho , tam e90 fonā uz spārna ir V10 zīmīte.
| Offline | | |
meidei | | Kopš: 12. Oct 2006
Ziņojumi: 17612
Braucu ar: 3er
| kruta. ja mūsu :rm1iem: būti tikpat daudz piķa, es domāju ne to vien saskrūvētu naudas, trūkums ir vienīgais šķērslis | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| aha fonā Hartge H50 [ Šo ziņu laboja GirtzB, 14 Aug 2009, 12:20:44 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|