Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Superauto

Tēma: Ferrari 458 Italia

AutorsZiņojums
Schutzstaffel
28. Jul 2009, 23:06 #21

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

edzulis neko nerubī
Offline
djmixx
28. Jul 2009, 23:08 #22

Kopš: 12. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar:

Kekavas dizainieris sadarbibaa ar latgales tuningistu Pavels Mutnais(miglainais) ir pacentusies!
p.s. Galauna kariete!
Offline
Bimmer
28. Jul 2009, 23:14 #23

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


28 Jul 2009, 22:52:34 dzumandzi rakstīja:
Cik tāds maksās un kad būs?

"Gaidāms, ka tirdzniecībā Eiropā jaunais “Ferrari” modelis nonāks nākamā gada sākumā. “Ferrari 458 Italia” cena būs ap 170 tūkstošiem eiro."

http://auto.delfi.lv/zinas/modelu_jaunumi/article.php?id=25917403
Offline
Schutzstaffel
28. Jul 2009, 23:15 #24

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Paldies. Neteiktu, ka priekš tāda kosmosa, kāds ir tas auto, tas būtu dārgi.
Offline
edzulis
28. Jul 2009, 23:16 #25

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


28 Jul 2009, 23:15:51 dzumandzi rakstīja:
Paldies. Neteiktu, ka priekš tāda kosmosa, kāds ir tas auto, tas būtu dārgi.


Nu jā. S65 AMG dārgāks...
Offline
Schutzstaffel
28. Jul 2009, 23:19 #26

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

cerams, ka kārba būs tāda pati kā DSG uz VW Golf.
(rakstā minēts, ka būs divi sajūgi ) Citādi tās Ferrari un BMW pēdējās nekur neder.

[ Šo ziņu laboja dzumandzi, 28 Jul 2009, 23:20:18 ]

Offline
fubuz
28. Jul 2009, 23:22 #27

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5139

Braucu ar: trafic


28 Jul 2009, 23:19:54 dzumandzi rakstīja:
cerams, ka kārba būs tāda pati kā DSG uz VW Golf.
(rakstā minēts, ka būs divi sajūgi ) Citādi tās Ferrari un BMW pēdējās nekur neder.


+1 cik braukts ar DSG. pēc tam visi pārējie nepatīk.
Offline
PG
28. Jul 2009, 23:23 #28

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

pats neesmu brauci, bet cilveks kas ar 430 ir braucis, teica, ka kaarba tur ir nav salidzinaama ar visiem dsg smg utt domaju, te toch nevajadzeetu but sliktaak

un jaunajam m3 ir alja dsg - dkg

[ Šo ziņu laboja tornis, 28 Jul 2009, 23:24:51 ]



-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
Schutzstaffel
28. Jul 2009, 23:24 #29

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

man skuķim bija TT pēdējais 3.2 Q ar DSG. Tad vienīgā normālā lieta tur arī bija tā kārb, kas ir ahujenna. Domāju LAMBO arī tāda ir, bet neesmu braucis. BMW un Ferrari nepatika tik labi kā TT. Tici vai nē

F430 tur viss ir tiešām ok, bet 2 sajūgi pēc definīcijas jābūt labāk.

[ Šo ziņu laboja dzumandzi, 28 Jul 2009, 23:24:49 ]

Offline
Schutzstaffel
28. Jul 2009, 23:26 #30

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


28 Jul 2009, 23:23:04 tornis rakstīja:
pats neesmu brauci, bet cilveks kas ar 430 ir braucis, teica, ka kaarba tur ir nav salidzinaama ar visiem dsg smg utt domaju, te toch nevajadzeetu but sliktaak

un jaunajam m3 ir alja dsg - dkg


beigu beigās arī visiem būs tipa DSG..
Offline
PG
28. Jul 2009, 23:28 #31

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

dsg un dkg(M3 Double-Clutch Transmission) ari ir divi sajuugi

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
Schutzstaffel
28. Jul 2009, 23:29 #32

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

nu ja nu ja. es jau to arī saku. un tā arī vajag.
Offline
kars
29. Jul 2009, 00:16 #33

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

priecē ka Ferrari pieturās pie N/A motoriem bija jau spekulācijas ka F430 aizstājējam būs ļurbo motors
Offline
roxys
29. Jul 2009, 00:18 #34

Kopš: 10. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1790

Braucu ar:

mega labs
Offline
kars
29. Jul 2009, 00:20 #35

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Ferrari 430 Scuderia first drive - autocar.co.uk



re kur video kur autocar's par F430 smg kārbu
Offline
stuntman
29. Jul 2009, 00:29 #36

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu

divi sajūgi izklausās kruta, uzreiz liekas, ka divreiz lopiskāk verās.
Bet man ir praktiskas dabas jautājums - kā tad īsti var ar vienu pēdu reizē izspiest divus sajūga pedāļus?
Offline
fubuz
29. Jul 2009, 00:30 #37

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5139

Braucu ar: trafic


29 Jul 2009, 00:29:39 stuntman rakstīja:
divi sajūgi izklausās kruta, uzreiz liekas, ka divreiz lopiskāk verās.
Bet man ir praktiskas dabas jautājums - kā tad īsti var ar vienu pēdu reizē izspiest divus sajūga pedāļus?


parasts automāts. Divi pedāli
Offline
kars
29. Jul 2009, 00:33 #38

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


29 Jul 2009, 00:30:37 fubuz rakstīja:

29 Jul 2009, 00:29:39 stuntman rakstīja:
divi sajūgi izklausās kruta, uzreiz liekas, ka divreiz lopiskāk verās.
Bet man ir praktiskas dabas jautājums - kā tad īsti var ar vienu pēdu reizē izspiest divus sajūga pedāļus?


parasts automāts. Divi pedāli



tas nav automāts tā pat kā smg nav automāts
Offline
image
29. Jul 2009, 00:39 #39

Kopš: 05. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 938

Braucu ar: pulejamo ripu pa diskiem > PM


29 Jul 2009, 00:29:39 stuntman rakstīja:
divi sajūgi izklausās kruta, uzreiz liekas, ka divreiz lopiskāk verās.
Bet man ir praktiskas dabas jautājums - kā tad īsti var ar vienu pēdu reizē izspiest divus sajūga pedāļus?



Tas ir divu disku sajugs, nvis divu pedalju
Offline
stuntman
29. Jul 2009, 00:40 #40

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu

ā paldies, vīri, a es muļķis domāju, kā diez tas ir iespējams
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, noisex, smudo