Online
Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ferrari 458 Italia
Autors | Ziņojums |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| edzulis neko nerubī | Offline | | |
djmixx | | Kopš: 12. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1984
Braucu ar:
| Kekavas dizainieris sadarbibaa ar latgales tuningistu Pavels Mutnais(miglainais) ir pacentusies!
p.s. Galauna kariete! | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
28 Jul 2009, 22:52:34 dzumandzi rakstīja:
Cik tāds maksās un kad būs?
"Gaidāms, ka tirdzniecībā Eiropā jaunais “Ferrari” modelis nonāks nākamā gada sākumā. “Ferrari 458 Italia” cena būs ap 170 tūkstošiem eiro."
http://auto.delfi.lv/zinas/modelu_jaunumi/article.php?id=25917403 | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Paldies. Neteiktu, ka priekš tāda kosmosa, kāds ir tas auto, tas būtu dārgi. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
28 Jul 2009, 23:15:51 dzumandzi rakstīja:
Paldies. Neteiktu, ka priekš tāda kosmosa, kāds ir tas auto, tas būtu dārgi.
Nu jā. S65 AMG dārgāks... | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| cerams, ka kārba būs tāda pati kā DSG uz VW Golf.
(rakstā minēts, ka būs divi sajūgi ) Citādi tās Ferrari un BMW pēdējās nekur neder.[ Šo ziņu laboja dzumandzi, 28 Jul 2009, 23:20:18 ] | Offline | | |
fubuz | | Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5139
Braucu ar: trafic
|
28 Jul 2009, 23:19:54 dzumandzi rakstīja:
cerams, ka kārba būs tāda pati kā DSG uz VW Golf.
(rakstā minēts, ka būs divi sajūgi ) Citādi tās Ferrari un BMW pēdējās nekur neder.
+1 cik braukts ar DSG. pēc tam visi pārējie nepatīk. | Offline | | |
PG | | Kopš: 13. Apr 2005
Ziņojumi: 6934
Braucu ar: 8
| pats neesmu brauci, bet cilveks kas ar 430 ir braucis, teica, ka kaarba tur ir nav salidzinaama ar visiem dsg smg utt domaju, te toch nevajadzeetu but sliktaak
un jaunajam m3 ir alja dsg - dkg[ Šo ziņu laboja tornis, 28 Jul 2009, 23:24:51 ]
----------------- Quotes are easy, the execution is hard. | Offline | | |
|
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| man skuķim bija TT pēdējais 3.2 Q ar DSG. Tad vienīgā normālā lieta tur arī bija tā kārb, kas ir ahujenna. Domāju LAMBO arī tāda ir, bet neesmu braucis. BMW un Ferrari nepatika tik labi kā TT. Tici vai nē
F430 tur viss ir tiešām ok, bet 2 sajūgi pēc definīcijas jābūt labāk.[ Šo ziņu laboja dzumandzi, 28 Jul 2009, 23:24:49 ] | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
28 Jul 2009, 23:23:04 tornis rakstīja:
pats neesmu brauci, bet cilveks kas ar 430 ir braucis, teica, ka kaarba tur ir nav salidzinaama ar visiem dsg smg utt domaju, te toch nevajadzeetu but sliktaak
un jaunajam m3 ir alja dsg - dkg
beigu beigās arī visiem būs tipa DSG.. | Offline | | |
PG | | Kopš: 13. Apr 2005
Ziņojumi: 6934
Braucu ar: 8
| dsg un dkg(M3 Double-Clutch Transmission) ari ir divi sajuugi
----------------- Quotes are easy, the execution is hard. | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| nu ja nu ja. es jau to arī saku. un tā arī vajag. | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| priecē ka Ferrari pieturās pie N/A motoriem bija jau spekulācijas ka F430 aizstājējam būs ļurbo motors | Offline | | |
roxys | | Kopš: 10. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1790
Braucu ar:
| mega labs | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Ferrari 430 Scuderia first drive - autocar.co.uk
re kur video kur autocar's par F430 smg kārbu | Offline | | |
stuntman | | Kopš: 27. Apr 2006
Ziņojumi: 10587
Braucu ar: pumpi uz mežu
| divi sajūgi izklausās kruta, uzreiz liekas, ka divreiz lopiskāk verās.
Bet man ir praktiskas dabas jautājums - kā tad īsti var ar vienu pēdu reizē izspiest divus sajūga pedāļus? | Offline | | |
|
fubuz | | Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5139
Braucu ar: trafic
|
29 Jul 2009, 00:29:39 stuntman rakstīja:
divi sajūgi izklausās kruta, uzreiz liekas, ka divreiz lopiskāk verās.
Bet man ir praktiskas dabas jautājums - kā tad īsti var ar vienu pēdu reizē izspiest divus sajūga pedāļus?
parasts automāts. Divi pedāli
| Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
29 Jul 2009, 00:30:37 fubuz rakstīja:
29 Jul 2009, 00:29:39 stuntman rakstīja:
divi sajūgi izklausās kruta, uzreiz liekas, ka divreiz lopiskāk verās.
Bet man ir praktiskas dabas jautājums - kā tad īsti var ar vienu pēdu reizē izspiest divus sajūga pedāļus?
parasts automāts. Divi pedāli
tas nav automāts tā pat kā smg nav automāts | Offline | | |
image | | Kopš: 05. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 938
Braucu ar: pulejamo ripu pa diskiem > PM
|
29 Jul 2009, 00:29:39 stuntman rakstīja:
divi sajūgi izklausās kruta, uzreiz liekas, ka divreiz lopiskāk verās.
Bet man ir praktiskas dabas jautājums - kā tad īsti var ar vienu pēdu reizē izspiest divus sajūga pedāļus?
Tas ir divu disku sajugs, nvis divu pedalju | Offline | | |
stuntman | | Kopš: 27. Apr 2006
Ziņojumi: 10587
Braucu ar: pumpi uz mežu
| ā paldies, vīri, a es muļķis domāju, kā diez tas ir iespējams | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, noisex, smudo
|