Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: E36 klima nestrādā

AutorsZiņojums
DM101
21. Oct 2010, 10:03 #21

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:


16 Nov 2009, 22:17:46 grey325 rakstīja:
kad ezis beigts, tad ventilators pūš kā grib, nevar ātrumu viņam mainīt, ja displejs rubās ārā tad pašam blokam iekšā kaut kāds kontakts vaļā. Tev visdrīzāk šitā vaina http://www.macadamizer.com/bmwfix.html


tam cilveekam nav NE MAZAAKAAS sajeegas, ko vinjsh tur dara..
1. tas NAV baroshanas filtrs, taadiem nelieto polipropileenu kondesatorus [kas ir augstas kvalitaates, preciizi, ar maziem t koefiem];
2. taadu aizvietot ar tantaalu, un ieteikt elektroliitu - ABSOLUUTS dumums..

iespeejams, kaadam kaadreiz ir bijusi probleema ar sho shemas dalju, kaads ir ko nokopeejis, kaads ir izveidojis dumu webu.. bet, ja shaadi 'remonti' paliidz - sagadiishanaas.
veel vairaak - cilveeks saka, ka mehaniska stekeru ljurkaashana plaiidz. taatad, vaina ir mehaaniskas dabas [kontakti]. kaads sakars ar C, kas ir ieleits lakaa, nofikseets, un VISPAR uz lietu neattiecas?

HULJI IETEIKT/DARIIT KAUT KO, JA SAJEEGAS NAV?????????????????????????????
Offline
runiigais
21. Oct 2010, 11:07 #22

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: spaiņa krāsas e70


21 Oct 2010, 10:03:16 DM101 rakstīja:

16 Nov 2009, 22:17:46 grey325 rakstīja:
kad ezis beigts, tad ventilators pūš kā grib, nevar ātrumu viņam mainīt, ja displejs rubās ārā tad pašam blokam iekšā kaut kāds kontakts vaļā. Tev visdrīzāk šitā vaina http://www.macadamizer.com/bmwfix.html


tam cilveekam nav NE MAZAAKAAS sajeegas, ko vinjsh tur dara..
1. tas NAV baroshanas filtrs, taadiem nelieto polipropileenu kondesatorus [kas ir augstas kvalitaates, preciizi, ar maziem t koefiem];
2. taadu aizvietot ar tantaalu, un ieteikt elektroliitu - ABSOLUUTS dumums..

iespeejams, kaadam kaadreiz ir bijusi probleema ar sho shemas dalju, kaads ir ko nokopeejis, kaads ir izveidojis dumu webu.. bet, ja shaadi 'remonti' paliidz - sagadiishanaas.
veel vairaak - cilveeks saka, ka mehaniska stekeru ljurkaashana plaiidz. taatad, vaina ir mehaaniskas dabas [kontakti]. kaads sakars ar C, kas ir ieleits lakaa, nofikseets, un VISPAR uz lietu neattiecas?

HULJI IETEIKT/DARIIT KAUT KO, JA SAJEEGAS NAV?????????????????????????????
nu nez, pilns nets ar šito variantu kā atdzīvinat klimu, ja tā sāk raustīties un pati no sevis slēdzas iekšā ārā.. pats 2 klimas blokiem esmu lodējis, abi strādā.par dielektriķa caursišanu neesi dzirdējis? visai aktuāla problēma kondensātoriem
ja tiek ievērota kapacitāte, max spriegums un ņemts kondensators bez noteiktas polaritātes tad no prob.

[ Šo ziņu laboja runiigais, 21 Oct 2010, 11:15:47 ]

Offline
brrrrrr
21. Oct 2010, 17:27 #23

Kopš: 21. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: Auto


21 Oct 2010, 08:03:39 GirtzB rakstīja:
pārbaudi dzesēšanas šķidruma līmeni, termostatu...


Kaite ir novērsta!! Dzesenes līmenis bija krīties... tagad klima kurina kā traka!
Thanks par padomu
Offline
DM101
21. Oct 2010, 17:39 #24

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:


21 Oct 2010, 11:07:24 runiigais rakstīja:

21 Oct 2010, 10:03:16 DM101 rakstīja:

16 Nov 2009, 22:17:46 grey325 rakstīja:
kad ezis beigts, tad ventilators pūš kā grib, nevar ātrumu viņam mainīt, ja displejs rubās ārā tad pašam blokam iekšā kaut kāds kontakts vaļā. Tev visdrīzāk šitā vaina http://www.macadamizer.com/bmwfix.html


tam cilveekam nav NE MAZAAKAAS sajeegas, ko vinjsh tur dara..
1. tas NAV baroshanas filtrs, taadiem nelieto polipropileenu kondesatorus [kas ir augstas kvalitaates, preciizi, ar maziem t koefiem];
2. taadu aizvietot ar tantaalu, un ieteikt elektroliitu - ABSOLUUTS dumums..

iespeejams, kaadam kaadreiz ir bijusi probleema ar sho shemas dalju, kaads ir ko nokopeejis, kaads ir izveidojis dumu webu.. bet, ja shaadi 'remonti' paliidz - sagadiishanaas.
veel vairaak - cilveeks saka, ka mehaniska stekeru ljurkaashana plaiidz. taatad, vaina ir mehaaniskas dabas [kontakti]. kaads sakars ar C, kas ir ieleits lakaa, nofikseets, un VISPAR uz lietu neattiecas?

HULJI IETEIKT/DARIIT KAUT KO, JA SAJEEGAS NAV?????????????????????????????
nu nez, pilns nets ar šito variantu kā atdzīvinat klimu, ja tā sāk raustīties un pati no sevis slēdzas iekšā ārā.. pats 2 klimas blokiem esmu lodējis, abi strādā.par dielektriķa caursišanu neesi dzirdējis? visai aktuāla problēma kondensātoriem
ja tiek ievērota kapacitāte, max spriegums un ņemts kondensators bez noteiktas polaritātes tad no prob.




pag,pag.
1. shaadi kondensatori ir 50V, ne mazaak. tiek testeeti X stundas pie 1.6Umax. kur Tu auto dabusi ap 100V??
2. ja ir/butu iisais, un shis ir/buutu filtraa, nosviltu R/L pirms vinja, vinjsh pats ar liesmaam.

nu, zajebisj, ja straadaa. naakoshreiz vnk dari taa - izjauc, izkarsee plati taja vietaa, saliec. ja straadaa - buusi ieekonomeejis 10 santiimus
Offline
MAXixt
21. Oct 2010, 18:28 #25

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13

ja kaut kam interese , varu saremontet e36 klimu ar tadu problemu 15ls
Offline
tiffanys
22. Oct 2010, 09:15 #26

Kopš: 22. Oct 2010

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

vajag tikaj parlodet divus kontaktus uz shi kondensatora, un viss bus chiki piki ugg boots baby
Offline
sandis224
20. May 2011, 23:30 #27

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive

sveiki ! palīdziet tikt galā ar kondišku !
kad ieslēdzu kondišku neiet ventilators , ventilatoru pārbaudiju pa taisno pie releja viss kārtībā!
neiet tipa 1 robs ventilatoram! pie releja savienojot kurš paredzēts pirmajam robam neslēdzas , bet pie otra releja kurš sledz uz [pilnu jaudu ventilatoru tas slēdzas , bet nez kapēc kad kondiška ieslēgta gāja man tikaj uz 1 atruma ventilators vaitad tā jaabun?
tur nau kautkāds reostats kurš moš man nokūpējis!
Offline
josi
21. May 2011, 10:51 #28

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Sancix: rūpīgāk izlasi jautājumu

Kondicioniera papildus elektriskajam ventilatoram priekšā nav nekādu ežu, bet ir rezistors priekš pirmā ātruma, atrodas turpat ventilatora korpusa apakšdaļā. Ja pa ziemu dēļ nelietošanas ventilators ir ieķīlējies, tad pavasarī pie pirmās kondiškas ieslēgšanās tas rezistors ņem un nodeg, līdz ar to vairs nestrādās ventilatora pirmais ātrums.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo