Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Negriežas E39 kondiķa ventilators

AutorsZiņojums
Driver
13. Jul 2010, 23:24 #21

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tik parbaudi vai neiet ventjika motors, vai kontrolieris
daziem pazinjam ir atremontets ejoshh motors, panjemts pikjis un ventjiks ka neiet, taa neiet, jo kontrolieris nospradzis...

13 Jul 2010, 23:14:44 V.I.P. rakstīja:

30 May 2009, 22:27:42 7788 rakstīja:
un ja patiešām ir beigts tad nem nost un ved, kur vetikus taisa, remonts 40Ls ar garantiju.

adrese ir?


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
subaru
13. Jul 2010, 23:33 #22

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

man ar negriežas un vienam čomam ar neagriežas.


tai pat laikaa viss tip top - salonaa dubaks, ja vajag, motora un citas temp. lieki nekāpj ... mufta straadaa alles gut.

karoč - jaalaiž pie driver jaapačeko ko kompiz saka
Offline
Ekimons
13. Jul 2010, 23:38 #23

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

man arii ventilators nestraadaa lai gan pilseetaa neesmu meegjinaajis/lieki riskeejis sleegt. Uz šos problēmu nav...
Offline
Driver
13. Jul 2010, 23:38 #24

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Man sak palikt patikami karsts
labak kaut pusgadu tadu laiku, bet tikai lai ziemaa nekrit temp zem +10


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
DrumB
13. Jul 2010, 23:39 #25

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


13 Jul 2010, 23:38:33 Driver rakstīja:
Man sak palikt patikami karsts
labak kaut pusgadu tadu laiku, bet tikai lai ziemaa nekrit temp zem +10


Nu apzodz kondicionieru pārdevējus...
Offline
Reinis29
13. Jul 2010, 23:40 #26

Kopš: 18. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: 29

JAgriezas vinam ir! Nezinu par visiem modeliem bet man E46 vins ir gan kondiskas ventilators gan karsta laika palidz masinu dzeset!
Parasti ir tris iespejamas problemas, kontrolieris beigts vai pats ventilators vai vadi no kontroliera uz ventilatoru nokorodejusi(nopuvusi)!
Offline
Reinis29
13. Jul 2010, 23:41 #27

Kopš: 18. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: 29


13 Jul 2010, 23:38:10 Ekimons rakstīja:
man arii ventilators nestraadaa lai gan pilseetaa neesmu meegjinaajis/lieki riskeejis sleegt. Uz šos problēmu nav...


Labak ari nemegini
Offline
Srakans
13. Jul 2010, 23:44 #28

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Jeb freons iet uz beigām. Man bija tāpat, kā subaru, viss strādā tikai propellers tik šad tad iegriežas un nesen arī dubaka vairs nebija. Sapildīja un tagad stāvot rūc nepārtraukti. Aukstu dzinēju ieslēdzot un kondišku, propellers ieslēdzas aptuveni pēc pusminūtes
Offline
Driver
13. Jul 2010, 23:53 #29

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Jul 2010, 23:44:23 Srakans rakstīja:
Jeb freons iet uz beigām. Man bija tāpat, kā subaru, viss strādā tikai propellers tik šad tad iegriežas un nesen arī dubaka vairs nebija. Sapildīja un tagad stāvot rūc nepārtraukti. Aukstu dzinēju ieslēdzot un kondišku, propellers ieslēdzas aptuveni pēc pusminūtes

ventilatora grieshanas atrums ir atkarigs no dzeses skidruma temp - iesledzas, ja mufta nespej nodzeset.
Kaa ari no spiediena AC sistema - jo spiediens lielaks, jo atrak griezas. Man pat kautkur bija dati ar spiedienu baaros un grieshanas jaudu %.
tukshai sistemai spiediena nav, nekas nenotiek, pustukshai viss notiek suudigi un griezas mazak. Kaa ari uzsildtot AC spiediens palielinas un ventjiks sak griezties atrak.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
bum_bumz
13. Jul 2010, 23:56 #30

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6745

Braucu ar: E34


13 Jul 2010, 23:40:36 Reinis29 rakstīja:
JAgriezas vinam ir! Nezinu par visiem modeliem bet man E46 vins ir gan kondiskas ventilators gan karsta laika palidz masinu dzeset!
Parasti ir tris iespejamas problemas, kontrolieris beigts vai pats ventilators vai vadi no kontroliera uz ventilatoru nokorodejusi(nopuvusi)!

Jāgriežas viņam ir, bet nav jāgriežas nepārtraukti! Šitādā laikā jā, bet ne pie +20. Tad jau vaina ir aizdirstos radiatoros, freonos un spiedienos.
Ja pūš aukstu un motors neuzvārās, kāda problēma, griežas vai negriežas, pienāks laiks, iegriezīsies.
Offline
subaru
14. Jul 2010, 00:02 #31

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

neenu tur tas kreņķis bij, ka bez atbilstošas dzesēšanas kondiškas sistēmā var pacelties pārāk liels spiediens un vaajaakaa vietaa kaukas var uzlopņīt ...
Offline
Araajz
14. Jul 2010, 00:06 #32

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Pie reizes ieraušu savu problēmu
kad kondiška šancē, ventilators griež ka maz neliekas, vismaz ar to problēmas nav, BET šad tad var nobraukt visu laiku ar kondiķi un nekādu kreņķu, bet it gadijumi, kad pēkšņi aukstā gaisa vietā sāk pūst ļoti siltu gaisu tā ka brilles svīst ciet. Izslēdzot kondiķi uz kādu laiku un pēc tam ieslēdzot - atkal viss ok, un var kaut nedēļu braukāt. Temperatūras normā, hvz kas tas par joku...
Offline
marcels
14. Jul 2010, 00:32 #33

Kopš: 06. Jan 2003

Ziņojumi: 355

Braucu ar: GM-735


30 May 2009, 20:56:53 SEMIGALL rakstīja:
izplatīta slimība e 39, e46
vai tik nebija ap kādiem 200/300 ls pie dilera
lietoti LT pa 50 latiem var dabūt


pats motorins caur ss.lv ir dabujams 30-40ls zinamais nedelu atpakal dabuja pa 40ls ar visu to plastmasu un relejiem!!!!
Offline
V.I.P.
14. Jul 2010, 09:18 #34

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


13 Jul 2010, 23:38:10 Ekimons rakstīja:
man arii ventilators nestraadaa lai gan pilseetaa neesmu meegjinaajis/lieki riskeejis sleegt. Uz šos problēmu nav...

Nav bail, ka sistēma var neizturēt?
Dzirdēju briesmu stāstus, ka, ja spiediens sistēmā kāpj, var pāriet pušu kaut kādas trubas.
Offline
subaru
14. Jul 2010, 09:44 #35

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

taatad jautaajums Driveram

Cik saprotu, tad pie nepietiekamas dzesēšanas A/C sistēmā ceļas spiediens. es domā, ka e39niekam tak vajadzētu būt kaukādam sensōram, kas zin spiedienu sistēmā. tad - vai nevajadzētu būt tā, ka pie kaut kāda noteikta pārspiediena vnk A/C kompresōrs atslēdzas ?

Vienīg ... ja tas spiediena sensōrs ir noklājies un visu laiku dirš, ka sistēmā ir normāls spiediens, tad arii venķiks neieslēgsies ...

bet atkal tad A/C radiatōram priekšā kāps temperatūra ... vai tad nav kāds temperatūras sensōrs ?
Offline
jurik113
15. Jul 2010, 13:10 #36

Kopš: 02. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: Visu izslavēto TDS

Man problema ir tada ka sistema freons uzpildits,pats ventilators šancē, bet nepienak strava klāt ventilatoram,drosinatajs vesels elektrikis saka ka beigts relejs, vai kads var pateikt kur viņš atrodas!p.s. ja ventilators negriezas sistema rodas augsts spiediens un frenu izspiez lauka pa specialu varstu sadiem gadijumiem, ja negriezisies tad nav jabrinas ka piesledzot pie aparaturas ir nevis 15 bar bet tik 5 vai 6
Offline
e1984
15. Jul 2010, 13:37 #37

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 327

Braucu ar:


15 Jul 2010, 13:10:53 jurik113 rakstīja:
Man problema ir tada ka sistema freons uzpildits,pats ventilators šancē, bet nepienak strava klāt ventilatoram,drosinatajs vesels elektrikis saka ka beigts relejs, vai kads var pateikt kur viņš atrodas!p.s. ja ventilators negriezas sistema rodas augsts spiediens un frenu izspiez lauka pa specialu varstu sadiem gadijumiem, ja negriezisies tad nav jabrinas ka piesledzot pie aparaturas ir nevis 15 bar bet tik 5 vai 6


http://www.bmwtips.com/tipsntricks/AC/smell.htm

saucas pečkas ezis, jauns bij ap +-20 ls man liekas. Lietotu nav jēgas pirkt

saucas FINAL STAGE UNIT
http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=143393

ja tas ir tas par ko es domāju

[ Šo ziņu laboja e1984, 15 Jul 2010, 13:43:13 ]

Offline
jurik113
15. Jul 2010, 14:03 #38

Kopš: 02. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: Visu izslavēto TDS

Jaa šis tiesam varetu but, jo vadu krasas ari sakrit,tie vari pec tam iet uz ventilatoru!paldies
Offline
bum_bumz
15. Jul 2010, 14:46 #39

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6745

Braucu ar: E34


14 Jul 2010, 09:44:14 subaru rakstīja:
taatad jautaajums Driveram

Cik saprotu, tad pie nepietiekamas dzesēšanas A/C sistēmā ceļas spiediens. es domā, ka e39niekam tak vajadzētu būt kaukādam sensōram, kas zin spiedienu sistēmā. tad - vai nevajadzētu būt tā, ka pie kaut kāda noteikta pārspiediena vnk A/C kompresōrs atslēdzas ?

Vienīg ... ja tas spiediena sensōrs ir noklājies un visu laiku dirš, ka sistēmā ir normāls spiediens, tad arii venķiks neieslēgsies ...

bet atkal tad A/C radiatōram priekšā kāps temperatūra ... vai tad nav kāds temperatūras sensōrs ?

Uz sausinātāja ir devēji augstam, zemam spiedienam. Ja spiediens par zemu(nav freona, sajūgs neieslēdzas un kompresors negriežas.
Ja spiediens par augstu, ieslēdzas ventilatora 2. ātrums, lai paātrinātu dzesēšanu. Drošības vārsts ar laikam eksistē.
Termo devējs ir. Tas gan laikam attiecas uz dzesēšanas sistēmu, jo ja T uzkāpj +95C, ieslēdzas ventilators, neatkarīgi iet vai neiet kondiķis.
Hvz, gan jau ka ir nianses modeļiem

Offline
runciz
22. Jul 2010, 14:08 #40

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring

Man atkal tāda štelle - mazliet viens mudaks man uzsita purnu un no tā sitiena iznāca ārā viss freons, laikam vārsts atvērās vai, kas...vienkārši balta dūmu strūkla strauji izpūtās...

Radiators vesels, ventilators vesels, sūknis vesels, trubiņas arī - vizuāli pie sava meistara apskatot...

Jautājums ir sekojošs - vai, ja nav freona vispār, tad ventilatoram un sūknim ir jāieslēdzas vai jābūt kapa klusumam?! Domāju braukt uzpildīt, bet pirms to darīt gribu zināt vai ir jēga, ja reiz slēdzot iekšā tukšu, nekas nenotiek...?!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo