Online
Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Negriežas E39 kondiķa ventilators
Autors | Ziņojums |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Tik parbaudi vai neiet ventjika motors, vai kontrolieris
daziem pazinjam ir atremontets ejoshh motors, panjemts pikjis un ventjiks ka neiet, taa neiet, jo kontrolieris nospradzis...
13 Jul 2010, 23:14:44 V.I.P. rakstīja:
30 May 2009, 22:27:42 7788 rakstīja:
un ja patiešām ir beigts tad nem nost un ved, kur vetikus taisa, remonts 40Ls ar garantiju.
adrese ir?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
| man ar negriežas un vienam čomam ar neagriežas.
tai pat laikaa viss tip top - salonaa dubaks, ja vajag, motora un citas temp. lieki nekāpj ... mufta straadaa alles gut.
karoč - jaalaiž pie driver jaapačeko ko kompiz saka | Offline | | |
Ekimons | | Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
| man arii ventilators nestraadaa lai gan pilseetaa neesmu meegjinaajis/lieki riskeejis sleegt. Uz šos problēmu nav... | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Man sak palikt patikami karsts
labak kaut pusgadu tadu laiku, bet tikai lai ziemaa nekrit temp zem +10
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
13 Jul 2010, 23:38:33 Driver rakstīja:
Man sak palikt patikami karsts
labak kaut pusgadu tadu laiku, bet tikai lai ziemaa nekrit temp zem +10
Nu apzodz kondicionieru pārdevējus... | Offline | | |
Reinis29 | | Kopš: 18. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: 29
| JAgriezas vinam ir! Nezinu par visiem modeliem bet man E46 vins ir gan kondiskas ventilators gan karsta laika palidz masinu dzeset!
Parasti ir tris iespejamas problemas, kontrolieris beigts vai pats ventilators vai vadi no kontroliera uz ventilatoru nokorodejusi(nopuvusi)! | Offline | | |
Reinis29 | | Kopš: 18. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: 29
|
13 Jul 2010, 23:38:10 Ekimons rakstīja:
man arii ventilators nestraadaa lai gan pilseetaa neesmu meegjinaajis/lieki riskeejis sleegt. Uz šos problēmu nav...
Labak ari nemegini | Offline | | |
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Jeb freons iet uz beigām. Man bija tāpat, kā subaru, viss strādā tikai propellers tik šad tad iegriežas un nesen arī dubaka vairs nebija. Sapildīja un tagad stāvot rūc nepārtraukti. Aukstu dzinēju ieslēdzot un kondišku, propellers ieslēdzas aptuveni pēc pusminūtes | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
13 Jul 2010, 23:44:23 Srakans rakstīja:
Jeb freons iet uz beigām. Man bija tāpat, kā subaru, viss strādā tikai propellers tik šad tad iegriežas un nesen arī dubaka vairs nebija. Sapildīja un tagad stāvot rūc nepārtraukti. Aukstu dzinēju ieslēdzot un kondišku, propellers ieslēdzas aptuveni pēc pusminūtes
ventilatora grieshanas atrums ir atkarigs no dzeses skidruma temp - iesledzas, ja mufta nespej nodzeset.
Kaa ari no spiediena AC sistema - jo spiediens lielaks, jo atrak griezas. Man pat kautkur bija dati ar spiedienu baaros un grieshanas jaudu %.
tukshai sistemai spiediena nav, nekas nenotiek, pustukshai viss notiek suudigi un griezas mazak. Kaa ari uzsildtot AC spiediens palielinas un ventjiks sak griezties atrak.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6745
Braucu ar: E34
|
13 Jul 2010, 23:40:36 Reinis29 rakstīja:
JAgriezas vinam ir! Nezinu par visiem modeliem bet man E46 vins ir gan kondiskas ventilators gan karsta laika palidz masinu dzeset!
Parasti ir tris iespejamas problemas, kontrolieris beigts vai pats ventilators vai vadi no kontroliera uz ventilatoru nokorodejusi(nopuvusi)!
Jāgriežas viņam ir, bet nav jāgriežas nepārtraukti! Šitādā laikā jā, bet ne pie +20. Tad jau vaina ir aizdirstos radiatoros, freonos un spiedienos.
Ja pūš aukstu un motors neuzvārās, kāda problēma, griežas vai negriežas, pienāks laiks, iegriezīsies. | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
| neenu tur tas kreņķis bij, ka bez atbilstošas dzesēšanas kondiškas sistēmā var pacelties pārāk liels spiediens un vaajaakaa vietaa kaukas var uzlopņīt ... | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| Pie reizes ieraušu savu problēmu
kad kondiška šancē, ventilators griež ka maz neliekas, vismaz ar to problēmas nav, BET šad tad var nobraukt visu laiku ar kondiķi un nekādu kreņķu, bet it gadijumi, kad pēkšņi aukstā gaisa vietā sāk pūst ļoti siltu gaisu tā ka brilles svīst ciet. Izslēdzot kondiķi uz kādu laiku un pēc tam ieslēdzot - atkal viss ok, un var kaut nedēļu braukāt. Temperatūras normā, hvz kas tas par joku... | Offline | | |
marcels | | Kopš: 06. Jan 2003
Ziņojumi: 355
Braucu ar: GM-735
|
30 May 2009, 20:56:53 SEMIGALL rakstīja:
izplatīta slimība e 39, e46
vai tik nebija ap kādiem 200/300 ls pie dilera
lietoti LT pa 50 latiem var dabūt
pats motorins caur ss.lv ir dabujams 30-40ls zinamais nedelu atpakal dabuja pa 40ls ar visu to plastmasu un relejiem!!!! | Offline | | |
V.I.P. | | Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17357
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
|
13 Jul 2010, 23:38:10 Ekimons rakstīja:
man arii ventilators nestraadaa lai gan pilseetaa neesmu meegjinaajis/lieki riskeejis sleegt. Uz šos problēmu nav...
Nav bail, ka sistēma var neizturēt?
Dzirdēju briesmu stāstus, ka, ja spiediens sistēmā kāpj, var pāriet pušu kaut kādas trubas. | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
| taatad jautaajums Driveram
Cik saprotu, tad pie nepietiekamas dzesēšanas A/C sistēmā ceļas spiediens. es domā, ka e39niekam tak vajadzētu būt kaukādam sensōram, kas zin spiedienu sistēmā. tad - vai nevajadzētu būt tā, ka pie kaut kāda noteikta pārspiediena vnk A/C kompresōrs atslēdzas ?
Vienīg ... ja tas spiediena sensōrs ir noklājies un visu laiku dirš, ka sistēmā ir normāls spiediens, tad arii venķiks neieslēgsies ...
bet atkal tad A/C radiatōram priekšā kāps temperatūra ... vai tad nav kāds temperatūras sensōrs ? | Offline | | |
jurik113 | | Kopš: 02. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 22
Braucu ar: Visu izslavēto TDS
| Man problema ir tada ka sistema freons uzpildits,pats ventilators šancē, bet nepienak strava klāt ventilatoram,drosinatajs vesels elektrikis saka ka beigts relejs, vai kads var pateikt kur viņš atrodas!p.s. ja ventilators negriezas sistema rodas augsts spiediens un frenu izspiez lauka pa specialu varstu sadiem gadijumiem, ja negriezisies tad nav jabrinas ka piesledzot pie aparaturas ir nevis 15 bar bet tik 5 vai 6 | Offline | | |
|
e1984 | | Kopš: 04. Sep 2008
Ziņojumi: 327
Braucu ar:
|
15 Jul 2010, 13:10:53 jurik113 rakstīja:
Man problema ir tada ka sistema freons uzpildits,pats ventilators šancē, bet nepienak strava klāt ventilatoram,drosinatajs vesels elektrikis saka ka beigts relejs, vai kads var pateikt kur viņš atrodas!p.s. ja ventilators negriezas sistema rodas augsts spiediens un frenu izspiez lauka pa specialu varstu sadiem gadijumiem, ja negriezisies tad nav jabrinas ka piesledzot pie aparaturas ir nevis 15 bar bet tik 5 vai 6
http://www.bmwtips.com/tipsntricks/AC/smell.htm
saucas pečkas ezis, jauns bij ap +-20 ls man liekas. Lietotu nav jēgas pirkt
saucas FINAL STAGE UNIT
http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=143393
ja tas ir tas par ko es domāju [ Šo ziņu laboja e1984, 15 Jul 2010, 13:43:13 ] | Offline | | |
jurik113 | | Kopš: 02. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 22
Braucu ar: Visu izslavēto TDS
| Jaa šis tiesam varetu but, jo vadu krasas ari sakrit,tie vari pec tam iet uz ventilatoru!paldies | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6745
Braucu ar: E34
|
14 Jul 2010, 09:44:14 subaru rakstīja:
taatad jautaajums Driveram
Cik saprotu, tad pie nepietiekamas dzesēšanas A/C sistēmā ceļas spiediens. es domā, ka e39niekam tak vajadzētu būt kaukādam sensōram, kas zin spiedienu sistēmā. tad - vai nevajadzētu būt tā, ka pie kaut kāda noteikta pārspiediena vnk A/C kompresōrs atslēdzas ?
Vienīg ... ja tas spiediena sensōrs ir noklājies un visu laiku dirš, ka sistēmā ir normāls spiediens, tad arii venķiks neieslēgsies ...
bet atkal tad A/C radiatōram priekšā kāps temperatūra ... vai tad nav kāds temperatūras sensōrs ?
Uz sausinātāja ir devēji augstam, zemam spiedienam. Ja spiediens par zemu(nav freona, sajūgs neieslēdzas un kompresors negriežas.
Ja spiediens par augstu, ieslēdzas ventilatora 2. ātrums, lai paātrinātu dzesēšanu. Drošības vārsts ar laikam eksistē.
Termo devējs ir. Tas gan laikam attiecas uz dzesēšanas sistēmu, jo ja T uzkāpj +95C, ieslēdzas ventilators, neatkarīgi iet vai neiet kondiķis.
Hvz, gan jau ka ir nianses modeļiem
| Offline | | |
runciz | | Kopš: 14. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 152
Braucu ar: BMW E-39 Touring
| Man atkal tāda štelle - mazliet viens mudaks man uzsita purnu un no tā sitiena iznāca ārā viss freons, laikam vārsts atvērās vai, kas...vienkārši balta dūmu strūkla strauji izpūtās...
Radiators vesels, ventilators vesels, sūknis vesels, trubiņas arī - vizuāli pie sava meistara apskatot...
Jautājums ir sekojošs - vai, ja nav freona vispār, tad ventilatoram un sūknim ir jāieslēdzas vai jābūt kapa klusumam?! Domāju braukt uzpildīt, bet pirms to darīt gribu zināt vai ir jēga, ja reiz slēdzot iekšā tukšu, nekas nenotiek...?! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|