Online

Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 klimats uzreiz nepūš aukstu

AutorsZiņojums
Peecis
27. May 2009, 21:26 #21

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


27 May 2009, 21:17:34 Artis_D rakstīja:
man balonins palidzeja ~1 menesi tikai

Tiek piedāvāti pakalpojumi, kas risina šādu problēmu- tas pats Gvidis Valmieras ielā piedāvā.
Online
e34
27. May 2009, 21:27 #22

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


27 May 2009, 21:16:26 CP17 rakstīja:

27 May 2009, 21:06:23 Mr-Scorpion rakstīja:

27 May 2009, 20:59:43 e34 rakstīja:
un kas ir ar vecu mitru lupatu/sieriņu smačoku,kurš kādu laiku nāk no restēm pēc klimata izslēgšanas?

jāmaina mikrofiltrs. tas no kondensāta koncentrācijas jau sācis ir pūt

Nebūs tik vienkārši tā ir sēnīte, t.i. baktērijas kuras atrodas uz pečkas radiātora virsmas, tur klāt tik viegli netikt un visi tie pūšamie putu baloniņi pret to sēni ar nevella neiznīdē to sēni.
P.s.Tā sēne/bakterijas ir indīgas plaušām un acīm.


hmm,paldies,liek aizdomāties,tad tur ir jājauc nost tas radiators un ar kādu ķīmiju jāmazgā?
Offline
e34
27. May 2009, 21:27 #23

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


27 May 2009, 21:26:06 Peecis rakstīja:

27 May 2009, 21:17:34 Artis_D rakstīja:
man balonins palidzeja ~1 menesi tikai

Tiek piedāvāti pakalpojumi, kas risina šādu problēmu- tas pats Gvidis Valmieras ielā piedāvā.


cik tas apmēram maksā?
Offline
CP17
27. May 2009, 21:30 #24

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


27 May 2009, 21:22:48 oskars11 rakstīja:

27 May 2009, 21:16:26 CP17 rakstīja:

27 May 2009, 21:06:23 Mr-Scorpion rakstīja:

27 May 2009, 20:59:43 e34 rakstīja:
un kas ir ar vecu mitru lupatu/sieriņu smačoku,kurš kādu laiku nāk no restēm pēc klimata izslēgšanas?

jāmaina mikrofiltrs. tas no kondensāta koncentrācijas jau sācis ir pūt

Nebūs tik vienkārši tā ir sēnīte, t.i. baktērijas kuras atrodas uz pečkas radiātora virsmas, tur klāt tik viegli netikt un visi tie pūšamie putu baloniņi pret to sēni ar nevella neiznīdē to sēni.
P.s.Tā sēne/bakterijas ir indīgas plaušām un acīm.
Nu tad jau jaiesledz kondiska uz max aukstumu , lai nosalst tie paraziiti

Tad kad kondicionieris ir ieslēgts tad gaisa plūsma netiek vadīta caur pečkas radiātoru, tāpēc nejūt zeķes un nav iespējams nosaldēt viņas- baktērijas.

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
CP17
27. May 2009, 21:31 #25

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


27 May 2009, 21:27:37 e34 rakstīja:

27 May 2009, 21:26:06 Peecis rakstīja:

27 May 2009, 21:17:34 Artis_D rakstīja:
man balonins palidzeja ~1 menesi tikai

Tiek piedāvāti pakalpojumi, kas risina šādu problēmu- tas pats Gvidis Valmieras ielā piedāvā.


cik tas apmēram maksā?

Kā nu kuram auto... e39 pus panelis jānoārda...

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
shvillis
27. May 2009, 21:33 #26

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...


27 May 2009, 21:25:10 Peecis rakstīja:

27 May 2009, 21:02:57 shvillis rakstīja:

27 May 2009, 20:56:52 Peecis rakstīja:
Pats jau nepārbaudīsi. Un coolant level ir antifrīzam. Varbūt, ka nestrādā kondiķa ventilators, tas kas pie radiatora ārpusē. Man tā ir un tāpēc kondiķi neslēdzu stāvošai mašīnai, jo ja kondiķa radiators netiek dzesēts, tad arī auksts gaiss nenāk salonā pietiekami.


Nu,tad gaidi uzkarsienu,driiz...

Uzkarsiens (dzinēja) te ''nji pri chom'', vienīgi var nokaut kondiķa kompresoru, ja darbina stāvošai mašīnai, jo uzkarstot pieaug spiediens kondiķa sistēmā.


Es,kad tikko nopirku,aiz nezinaashanas ,deell shitaa suuda ventilaatora,aizlaidu galvu pa pieskari,un gandriiz otru ,vasaraa bez vinna,taapat karsa,kad nomainiiju to propelleru,viss shtokos
Offline
Peecis
27. May 2009, 21:36 #27

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


27 May 2009, 21:33:10 shvillis rakstīja:

27 May 2009, 21:25:10 Peecis rakstīja:

27 May 2009, 21:02:57 shvillis rakstīja:

27 May 2009, 20:56:52 Peecis rakstīja:
Pats jau nepārbaudīsi. Un coolant level ir antifrīzam. Varbūt, ka nestrādā kondiķa ventilators, tas kas pie radiatora ārpusē. Man tā ir un tāpēc kondiķi neslēdzu stāvošai mašīnai, jo ja kondiķa radiators netiek dzesēts, tad arī auksts gaiss nenāk salonā pietiekami.


Nu,tad gaidi uzkarsienu,driiz...

Uzkarsiens (dzinēja) te ''nji pri chom'', vienīgi var nokaut kondiķa kompresoru, ja darbina stāvošai mašīnai, jo uzkarstot pieaug spiediens kondiķa sistēmā.


Es,kad tikko nopirku,aiz nezinaashanas ,deell shitaa suuda ventilaatora,aizlaidu galvu pa pieskari,un gandriiz otru ,vasaraa bez vinna,taapat karsa,kad nomainiiju to propelleru,viss shtokos

Tad jau Tev termo mufta gan jau nebija vairs pirmā svaiguma vai arī stundu stāvēji ar rūcošu motoru un kondiķi +30 grādos.
P.S. Man tas sūda ventilators 150Ls lietots maksā, jo no 99. gada nāca kaut kādi jaunie , bet es a.ujel!
Online
shvillis
27. May 2009, 21:51 #28

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...


27 May 2009, 21:36:54 Peecis rakstīja:

27 May 2009, 21:33:10 shvillis rakstīja:

27 May 2009, 21:25:10 Peecis rakstīja:

27 May 2009, 21:02:57 shvillis rakstīja:

27 May 2009, 20:56:52 Peecis rakstīja:
Pats jau nepārbaudīsi. Un coolant level ir antifrīzam. Varbūt, ka nestrādā kondiķa ventilators, tas kas pie radiatora ārpusē. Man tā ir un tāpēc kondiķi neslēdzu stāvošai mašīnai, jo ja kondiķa radiators netiek dzesēts, tad arī auksts gaiss nenāk salonā pietiekami.


Nu,tad gaidi uzkarsienu,driiz...

Uzkarsiens (dzinēja) te ''nji pri chom'', vienīgi var nokaut kondiķa kompresoru, ja darbina stāvošai mašīnai, jo uzkarstot pieaug spiediens kondiķa sistēmā.


Es,kad tikko nopirku,aiz nezinaashanas ,deell shitaa suuda ventilaatora,aizlaidu galvu pa pieskari,un gandriiz otru ,vasaraa bez vinna,taapat karsa,kad nomainiiju to propelleru,viss shtokos

Tad jau Tev termo mufta gan jau nebija vairs pirmā svaiguma vai arī stundu stāvēji ar rūcošu motoru un kondiķi +30 grādos.
P.S. Man tas sūda ventilators 150Ls lietots maksā, jo no 99. gada nāca kaut kādi jaunie , bet es a.ujel!


Ar muftu viss bij kaartiibaa,par +30,taisniiba,iespruudu uz Vantinieka,varbuut ne stundu,bet tuvu tam,beigaas nepaliidzeeja vairs nekas,ne pechka uz pilnu karstumu un visi logi,luuka - vallaa,ne staaveeshana pohujaa ar avareikaam tilta viduu,izspieda pat biku antifriizu beigaas,bet liidz sarkanajam pa laimi izdevaas nepalaist,kkaa izmociiju liidz tilta beigaam,ar taxi liidz permalatam peec antifriiza un tur pat peec tam arii mainiiju uz jaunu ,cipars ~2x mazaaks,kaa galvu mainiit ...psc,taa ir,ka nerubii fishku
Offline
karlsonss
27. May 2009, 22:17 #29

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


27 May 2009, 21:26:06 Peecis rakstīja:

Tiek piedāvāti pakalpojumi, kas risina šādu problēmu- tas pats Gvidis Valmieras ielā piedāvā.

SIA "GVIDIS"?
Brrrr...
Offline
CaTzz
28. May 2009, 22:44 #30

Kopš: 17. May 2009

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


27 May 2009, 21:04:28 Mr-Scorpion rakstīja:
sāc ar salona mikrofiltra (ja dalītā klima, tad abu mikrofiltru) pārbaudi. ja tas ir ciet, tad tas ir iemesls, kāpēc auxtais gaiss tik lēni nonāk pie Tevis.

un ja Tev būtu nepietiekošs freona daudzums sistēmā, tad kondišs varētu vienkārši neieslēgties.

Jautaajums! Nevari pateikt kur atrodas tas salona mikrofiltrs apm, vai varbut kada bilde ir? Saprotu ka salonaa
Offline
CP17
28. May 2009, 23:04 #31

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


28 May 2009, 22:44:08 CaTzz rakstīja:

27 May 2009, 21:04:28 Mr-Scorpion rakstīja:
sāc ar salona mikrofiltra (ja dalītā klima, tad abu mikrofiltru) pārbaudi. ja tas ir ciet, tad tas ir iemesls, kāpēc auxtais gaiss tik lēni nonāk pie Tevis.

un ja Tev būtu nepietiekošs freona daudzums sistēmā, tad kondišs varētu vienkārši neieslēgties.

Jautaajums! Nevari pateikt kur atrodas tas salona mikrofiltrs apm, vai varbut kada bilde ir? Saprotu ka salonaa

Motortelpā abos stūros tuvāk logam, pašā augšā.

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Artis_D
29. May 2009, 00:01 #32

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

es gvidi taisiju e38 kondishku, par kaut kadu varstu paprasija 90Ls, kas reali maksa 65Ls - minus skidka ieberzos

[ Šo ziņu laboja Artis_D, 29 May 2009, 00:03:06 ]

Offline
CaTzz
31. May 2009, 13:40 #33

Kopš: 17. May 2009

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Jaa! ventilators negriezhas ne kad iesledz kondishku ne ari velak...
Varbut kads zin kur riga, jurmala ir labs ventilatoru(kondishkas) remonts? Cik tas apm varetu izmaxat?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo