Online

Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 730d E38 neiet ātrāk par 150km/h

AutorsZiņojums
Driver
22. May 2009, 00:22 #21

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


21 May 2009, 23:59:24 DeCe rakstīja:
un - no 240 apstaaties un noslaapet dzineeju ar ir mega gudri

atkariba kas par situaciju
ja tikai uz vienu sekundi, tapec ka kompii kluda iemetusies un to dara, lai kluda vairs "nebutu aktiva" un varetu maukt talak, tad var. neiet jau runa uzreiz apstaties un stavet.
ko tad tu iesaki uz 180kmh izslegt un ieslegt aizdedzi? un ja tad sture sasledzas (sablokejas), tad

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Varemix
22. May 2009, 00:55 #22

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: serkociniem acis


22 May 2009, 00:21:26 Neoo rakstīja:
Kas tur ko lipinaat...

Offline
Puce
22. May 2009, 08:00 #23

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

150Km/h un 4K rpm tas neizklausās pēc dīzeļa. Viņam taču redlains jau pirms 5K rpm. Man Ļoņam 3K rpm bija pie 180Km/h.. Lūk tas ir normāls dīzelis.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
subaru
22. May 2009, 08:15 #24

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


22 May 2009, 08:00:32 Puce rakstīja:
150Km/h un 4K rpm tas neizklausās pēc dīzeļa. Viņam taču redlains jau pirms 5K rpm. Man Ļoņam 3K rpm bija pie 180Km/h.. Lūk tas ir normāls dīzelis.


atceries, ka tas e38 visticamāk ir tomāts ...

tev tie 180 un 3k rpm bij noteikti 5tajā robā


šim gan jau kaut kādā 3ajā paliek un neslēdzas augstāk
Offline
Puce
22. May 2009, 08:29 #25

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Visticamāk, ka man bija normāla mašīna ar normālu 6robu kārbu.
Acīmredzot, tas tomāts nepārslēdzas augstāk par 4 robu.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Digital
22. May 2009, 08:34 #26

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Vai tik tur nav karbas vaina, kura darbojas avarijas rezhimaa, un lidzarto nesledz augshaaa par kuru 3o robu laikam
Offline
jurka740
22. May 2009, 08:50 #27

Kopš: 17. Mar 2008

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

visi filtri bija mainiti, pie kompja sledzu klat, bet gudrie elektriki neko nespeja atrast
Offline
e34
22. May 2009, 08:56 #28

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

nu gan dīzelim 4k un 150? tas taču skaidrs,ka,ja tas ir automāts,tad tur tiek zāģēts un robi neslēdzas.

[ Šo ziņu laboja e34, 22 May 2009, 08:57:00 ]

Offline
Neoo
22. May 2009, 09:20 #29

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


22 May 2009, 08:34:24 Digital rakstīja:
Vai tik tur nav karbas vaina, kura darbojas avarijas rezhimaa, un lidzarto nesledz augshaaa par kuru 3o robu laikam


Sitas ari buus pareizais, ari dzirdeets

-----------------

Offline
Arach
22. May 2009, 09:25 #30

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328


22 May 2009, 00:05:18 DeCe rakstīja:
Tur nevajag paaris bet gan vismaz padsmit

bet nu labi ka veel paris pabrauci


neko tur nevajag pabraukt, pie tāda ātruma dzesēsana strādā stipri efektīvāk
Offline
e34
22. May 2009, 09:37 #31

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


22 May 2009, 09:25:45 Arach rakstīja:

22 May 2009, 00:05:18 DeCe rakstīja:
Tur nevajag paaris bet gan vismaz padsmit

bet nu labi ka veel paris pabrauci


neko tur nevajag pabraukt, pie tāda ātruma dzesēsana strādā stipri efektīvāk


āksts

man ir gadījies,ka pēc 200km/h turēšanas nostājos,izlēdzu dzinēju un skatos kā sāk iztecēt dzesēšanas šķidrums.
Offline
3AKOH
24. May 2009, 21:51 #32

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

Nav runa par dzesesanu ka tadu, bet turbina nespej atdzeseties. Prieks turbinas vajag 5-10 min. Ja tika braukts zem 2000 apgr/min, tad var slapet ari uzreiz. Prakse sanak paturet paris minutes, ja nav dzits. Ja gonkots, tad, protams ilgak.
Offline
Neoo
24. May 2009, 23:16 #33

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


24 May 2009, 21:51:08 3AKOH rakstīja:
Nav runa par dzesesanu ka tadu, bet turbina nespej atdzeseties. Prieks turbinas vajag 5-10 min. Ja tika braukts zem 2000 apgr/min, tad var slapet ari uzreiz. Prakse sanak paturet paris minutes, ja nav dzits. Ja gonkots, tad, protams ilgak.


Tu gribi teikt, ka peec katra izbrauciena VIRS 2000 RPM paaris minuutes nedriikst slaapeet auto Manupraat modernajos auto un E38 noteikti jau rakstaas tajos turbiina paaris minuutes peec noslaapeeshanas turpina griezties, liidz ar to dzeseejoties, palabojiet mani, ja runaaju tagad mulkjiibas, bet VW TDI tocna taa ir Kad straadaaju UK mums darbaa dzekam bija kautkaads trakais Nisan, kurs pats izsleedzaas peec paaris minuuteem, kad bija padzeseejies

-----------------

Offline
2nd
24. May 2009, 23:51 #34

Kopš: 19. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 109

Braucu ar: '98 540 Individual


22 May 2009, 00:12:22 Melvins rakstīja:
man jau kā parasti - jautājums

a jūs tos degvielas/gaisa filtrus, kā arī eļu kārbā mainat tikai tad? - kad jau auto klapē nost.
vai arī pēc kilometrāžas? - tik un tik tkst. km.


viss kas ar dzinēju stingri pēc kilometrāžas
kautkādus salona filtrus vari mainīt tad kad maku vairāk nevari aizvērt bet dzinējs...nez man jau viss ir pakārtots dzinējam pat kad kāds motocikletists piebrauc blakām pirms pamanu vinju jau esmu muzonu nogriezis klusāk lai dzirdētu kas ta nu dzinējam nepatīk
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo