Online
Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 730d E38 neiet ātrāk par 150km/h
Autors | Ziņojums |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
21 May 2009, 23:59:24 DeCe rakstīja:
un - no 240 apstaaties un noslaapet dzineeju ar ir mega gudri
atkariba kas par situaciju
ja tikai uz vienu sekundi, tapec ka kompii kluda iemetusies un to dara, lai kluda vairs "nebutu aktiva" un varetu maukt talak, tad var. neiet jau runa uzreiz apstaties un stavet.
ko tad tu iesaki uz 180kmh izslegt un ieslegt aizdedzi? un ja tad sture sasledzas (sablokejas), tad
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Varemix | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: serkociniem acis
|
22 May 2009, 00:21:26 Neoo rakstīja:
Kas tur ko lipinaat...
| Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| 150Km/h un 4K rpm tas neizklausās pēc dīzeļa. Viņam taču redlains jau pirms 5K rpm. Man Ļoņam 3K rpm bija pie 180Km/h.. Lūk tas ir normāls dīzelis.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
22 May 2009, 08:00:32 Puce rakstīja:
150Km/h un 4K rpm tas neizklausās pēc dīzeļa. Viņam taču redlains jau pirms 5K rpm. Man Ļoņam 3K rpm bija pie 180Km/h.. Lūk tas ir normāls dīzelis.
atceries, ka tas e38 visticamāk ir tomāts ...
tev tie 180 un 3k rpm bij noteikti 5tajā robā
šim gan jau kaut kādā 3ajā paliek un neslēdzas augstāk | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Visticamāk, ka man bija normāla mašīna ar normālu 6robu kārbu.
Acīmredzot, tas tomāts nepārslēdzas augstāk par 4 robu.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Vai tik tur nav karbas vaina, kura darbojas avarijas rezhimaa, un lidzarto nesledz augshaaa par kuru 3o robu laikam | Offline | | |
jurka740 | | Kopš: 17. Mar 2008
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
| visi filtri bija mainiti, pie kompja sledzu klat, bet gudrie elektriki neko nespeja atrast | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
| nu gan dīzelim 4k un 150? tas taču skaidrs,ka,ja tas ir automāts,tad tur tiek zāģēts un robi neslēdzas. [ Šo ziņu laboja e34, 22 May 2009, 08:57:00 ] | Offline | | |
|
Neoo | | Kopš: 27. Nov 2004
Ziņojumi: 4950
Braucu ar: A4
|
22 May 2009, 08:34:24 Digital rakstīja:
Vai tik tur nav karbas vaina, kura darbojas avarijas rezhimaa, un lidzarto nesledz augshaaa par kuru 3o robu laikam
Sitas ari buus pareizais, ari dzirdeets
-----------------
| Offline | | |
Arach | | Kopš: 26. Feb 2003
Ziņojumi: 1903
Braucu ar: E36 328
|
22 May 2009, 00:05:18 DeCe rakstīja:
Tur nevajag paaris bet gan vismaz padsmit
bet nu labi ka veel paris pabrauci
neko tur nevajag pabraukt, pie tāda ātruma dzesēsana strādā stipri efektīvāk | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
22 May 2009, 09:25:45 Arach rakstīja:
22 May 2009, 00:05:18 DeCe rakstīja:
Tur nevajag paaris bet gan vismaz padsmit
bet nu labi ka veel paris pabrauci
neko tur nevajag pabraukt, pie tāda ātruma dzesēsana strādā stipri efektīvāk
āksts
man ir gadījies,ka pēc 200km/h turēšanas nostājos,izlēdzu dzinēju un skatos kā sāk iztecēt dzesēšanas šķidrums. | Offline | | |
3AKOH | | Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
| Nav runa par dzesesanu ka tadu, bet turbina nespej atdzeseties. Prieks turbinas vajag 5-10 min. Ja tika braukts zem 2000 apgr/min, tad var slapet ari uzreiz. Prakse sanak paturet paris minutes, ja nav dzits. Ja gonkots, tad, protams ilgak. | Offline | | |
Neoo | | Kopš: 27. Nov 2004
Ziņojumi: 4950
Braucu ar: A4
|
24 May 2009, 21:51:08 3AKOH rakstīja:
Nav runa par dzesesanu ka tadu, bet turbina nespej atdzeseties. Prieks turbinas vajag 5-10 min. Ja tika braukts zem 2000 apgr/min, tad var slapet ari uzreiz. Prakse sanak paturet paris minutes, ja nav dzits. Ja gonkots, tad, protams ilgak.
Tu gribi teikt, ka peec katra izbrauciena VIRS 2000 RPM paaris minuutes nedriikst slaapeet auto Manupraat modernajos auto un E38 noteikti jau rakstaas tajos turbiina paaris minuutes peec noslaapeeshanas turpina griezties, liidz ar to dzeseejoties, palabojiet mani, ja runaaju tagad mulkjiibas, bet VW TDI tocna taa ir Kad straadaaju UK mums darbaa dzekam bija kautkaads trakais Nisan, kurs pats izsleedzaas peec paaris minuuteem, kad bija padzeseejies
-----------------
| Offline | | |
2nd | | Kopš: 19. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 109
Braucu ar: '98 540 Individual
|
22 May 2009, 00:12:22 Melvins rakstīja:
man jau kā parasti - jautājums
a jūs tos degvielas/gaisa filtrus, kā arī eļu kārbā mainat tikai tad? - kad jau auto klapē nost.
vai arī pēc kilometrāžas? - tik un tik tkst. km.
viss kas ar dzinēju stingri pēc kilometrāžas
kautkādus salona filtrus vari mainīt tad kad maku vairāk nevari aizvērt bet dzinējs...nez man jau viss ir pakārtots dzinējam pat kad kāds motocikletists piebrauc blakām pirms pamanu vinju jau esmu muzonu nogriezis klusāk lai dzirdētu kas ta nu dzinējam nepatīk | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|