Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E32 (1986-1994)

Tēma: E32 735i 88`-90`g. IEGADE!!!

AutorsZiņojums
valvoline
02. Feb 2005, 16:29 #21

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2475

Braucu ar: PP-78

Kex ar šitik optimistisku parakstu .... pirmie ziņojumi powerā .... a jūs sametāties un nograuzāt
Offline
Puuchuks
02. Feb 2005, 16:39 #22

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

kas nograuzaat, ko nograuzaat
es, tieshi otraadi, uzstaajos par labo un centos siiki un smalki izskaidrot...
Offline
Artis
02. Feb 2005, 16:45 #23

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

tas par to iA man kadreiz bija e28, un durvis, tur kur ielime uzlimi ar riepas izmeriem, spiedienu un pasazieru skaitu, ta ari bija rakstits Izskatas, ka pec ta ari skatas marku
Offline
Tune-L
02. Feb 2005, 16:46 #24

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20403

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Nu durviis jau arii vienmeer raxta konkreeta mopeeda marku !
Ja Tev durviis bija iA, tad tas auto noteikti arii ir bijis automaats .........

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Artis
02. Feb 2005, 16:53 #25

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

Tas, bija 84.gada 520i manualis, un tad kad vins man piedereja bija talais 95.gads, visadi vareja but Tulit aiztipinasu lidz vienam e34 manualim, apluret to nakleiku
Offline
Artis
02. Feb 2005, 16:58 #26

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

Jap, e34 ir vienkarsi i bez nekadiem A
Offline
Puuchuks
02. Feb 2005, 17:46 #27

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2005-02-02 16:46, Tune-L rakstīja:
Nu durviis jau arii vienmeer raxta konkreeta mopeeda marku !
Ja Tev durviis bija iA, tad tas auto noteikti arii ir bijis automaats .........

auto bijis vaakots un stoika no cita auto - automaata
Offline
Stix
10. Feb 2005, 16:11 #28

Kopš: 22. Sep 2004

Ziņojumi: 207

Braucu ar: bobiku

Man jau labāk patika tavas rotaļlietas...
Man arī tāda vajība
Offline
RG
02. Nov 2006, 20:33 #29

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:

Sveicināti!
Meklēju sev citu auto un viens no variantiem ir e32. Palasiju te pa topikiem šo to, bet neviens nav tā sīki aprakstijis auto uzturēšanas izmaksas. Pašam nekad nav bijis bmw, tādēļ nezinu neko
Ja kādam nebūtu slinkums aprakstīt degvielas patēriņu dažādos režīmos (interesē 735), piekares remontu biežums un izmaksas, rūsa, elektro problēmas utml.
Būšu ļoti pateicīgs un tas man palīdzēs izšķirties par labu vai sliktu šim auto.
P.S. kādas ir domas par LV reklāmās sastopamajiem 735?
Offline
Instigater
02. Nov 2006, 20:39 #30

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Darbkoleegjim ir E32 735i manuaalis, saka, ka vinjam videejais sanaakot 16 litri, paarsvaraa gan esmot pa pilseetu jaabraukaa.
Offline
Tune-L
02. Nov 2006, 22:12 #31

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20403

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

E32 ir ahujennijs tanks, tikai jaaskataas, lai ir kopts un nav nopists !
Izmaxas nav nekaadas lielaas peec manaam domaam un baigi komfortabls, ja traapaas laba komplektaacija !
Vislabakais dzineejs tomeer man liekas ka ir R6 M30B35, jo V8 uzreiz izmaxas citas, gan piekarei priekshaa, gan dzineeja remontiem

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Mikuzz
02. Nov 2006, 22:15 #32

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41369

Braucu ar: Transporta līdzekli


2006-11-02 22:12, Tune-L rakstīja:
E32 ir ahujennijs tanks, tikai jaaskataas, lai ir kopts un nav nopists !



Ej nu atrod taadu.
Offline
RAIVIC
02. Nov 2006, 22:23 #33

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 793

Braucu ar: RR-38

bet ja vajag tad man ir ari rezervesalas gan noe-32 730 manuala gan 735 automata!
26797252
Offline
Digital
02. Nov 2006, 23:19 #34

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3729

Braucu ar: Elektrību

ir 735 manualis ar gazi kuzavs un hadene zajebis...melns ar 17collaam un faselif degunu ...cena maza ja ince tad pm
Offline
RG
02. Nov 2006, 23:44 #35

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:

Kādi varianti ar LV brauktajiem? Te jau neviens viņus nelabo, ja?
Man te viens biedrs izspļāva īsu pieredzi ar 750. Saka, ka esot normāla parādība, ja braucot atslēdzas spidometrs utml rādītāji...
Kaut kā mulsina šādas parādības.
Offline
Bimmer
02. Nov 2006, 23:47 #36

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


2006-11-02 22:15, Mikuzz rakstīja:

2006-11-02 22:12, Tune-L rakstīja:
E32 ir ahujennijs tanks, tikai jaaskataas, lai ir kopts un nav nopists !

Ej nu atrod taadu.

Es vienu tādu zinu, tikai, rādās, šoziem vēl netiks pārdots
Offline
Raicha
02. Nov 2006, 23:47 #37

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

750to pieredze nav attiecinaama uz paarejiem bmw

tas taads iipashi hemoroiidu nomociits modelis, neskaitaas
Offline
Bimmer
02. Nov 2006, 23:55 #38

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


Ja kādam nebūtu slinkums aprakstīt degvielas patēriņu dažādos režīmos (interesē 735)

Man ir 735iA, lielākā nelaime, ka tas auto ēd vairāk kā M5 E39 Un tad tu domā - vot tur tu lej un atstāj mugurkaula nospiedumu sēdekļa atzveltnē, bet te tik kruizo. Uz šosejas pat caurmērā normāli braucot zem 10 litriem grūti dabūt, pilsētā un vēl ziemā ar 20 jārēķinās. Vidēji kādi 15-18 būs.

piekares remontu biežums un izmaksas

Braucu pa bruģi un tramaja sliedēm visiem garām, gadījies arī pāris reižu pa trotuāru braukt ( ), Permalatā teica, ka tik kādas 2 ķagas jānomaina vai šaras, koroč uz TA štrunts tur vien bija, kas jādara. Kā jau minēja - E32 ir tanks un pēdējais tanks (ja neskaita E34) BMW modeļu gammā.

rūsa

Pērkot skaties eksemplāru, kam rūsa ir minimāli. Durvīm apakšas (no iekšas) un vēl šis tas.

elektro problēmas utml.

Ir dažas tipiskas, bet ne mirstamas (saistītas ar ekstrām, bet ne pašu dzinēja darbību vai kādu citu pamatfunkciju), novērst viegli/lēti.

P.S. kādas ir domas par LV reklāmās sastopamajiem 735?

Labu diez vai tur atradīsi, silti iesaku atvilkt no Vācijas. Doskā tie ir rajoņņiku drapaki un gāzes iekārta nav ekstra, bet gan vēstnesis tam, ka cilvis pisis kapeiku ne tikai uz degvielas patēriņu.

Rekomendēju? Jā!
Offline
RG
03. Nov 2006, 00:06 #39

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:

Skaidrs. Nu te LV cenas bija ap 2000 eiro. Zemas jau baigi.
Bet, ja skatās vācijā, tad no kādām summām ir jēga skatīties?
Automātu nez vai gribu. Jāspiež uz manuālo
Tagad braucu ar MB automātu. Forši jau ir, bet dzirdēju, ka e32 tie automāti mēdz plīst un remontos ir dārgi.
Offline
Bimmer
03. Nov 2006, 00:09 #40

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


Skaidrs. Nu te LV cenas bija ap 2000 eiro. Zemas jau baigi. Bet, ja skatās vācijā, tad no kādām summām ir jēga skatīties?

Manuprāt, Vācijā E32 pa tiem pašiem 2k eiro būs tāds, kādam klāt nestāvēs neviens no LV pat dārgāk esošajiem E32. Pa 4k eiro tur var dabūt labi labo ar visādām ekstrām. Tiesa, pa tādām naudām rajoņņiki sākuši arī E38 no Vācijas vilkt

Automātu nez vai gribu. Jāspiež uz manuālo Tagad braucu ar MB automātu. Forši jau ir, bet dzirdēju, ka e32 tie automāti mēdz plīst un remontos ir dārgi.

Nepareizi esi dzirdējis. Ja brauc ar MB automātu un esi apmierināts (ar transmisiju), tad nav nemazākā pamatojuma neņemt BMW 7er automātu! Nekas tur neplīst vairāk kā caurmērā citiem automātiem (ZF), bet remonts jebkuram automātam ir dārgs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo