Online
Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 318is vs 320 coupe ?
Autors | Ziņojums |
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
26 Apr 2009, 20:31:23 Justas rakstīja:
Kāds mazāks resurs 4cil... mīts un stereotips kā vienmēr ar atsevišķiem izņēmumiem! Protams motora darbība ir skaļāka nekā 6cil.
Par izvēli starp 1.8is un 2.0 ... pirmais, kaut vai dēļ auto izsvarojumu vien.
Pamato , kapēc 4cyl vaidzētu būt labākam izsvarojumam ?
ņemot vērā to , ka top versijas ir 6cyl (//m3) | Offline | | |
martinsz | | Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5904
Braucu ar: kartingu
|
26 Apr 2009, 22:25:00 Lauris rakstīja:
26 Apr 2009, 20:31:23 Justas rakstīja:
Kāds mazāks resurs 4cil... mīts un stereotips kā vienmēr ar atsevišķiem izņēmumiem! Protams motora darbība ir skaļāka nekā 6cil.
Par izvēli starp 1.8is un 2.0 ... pirmais, kaut vai dēļ auto izsvarojumu vien.
Pamato , kapēc 4cyl vaidzētu būt labākam izsvarojumam ?
ņemot vērā to , ka top versijas ir 6cyl (//m3)
tas drošvien bij domāts par auto izsvarojumu
----------------- ... | Offline | | |
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
26 Apr 2009, 22:25:56 martinsz rakstīja:
26 Apr 2009, 22:25:00 Lauris rakstīja:
26 Apr 2009, 20:31:23 Justas rakstīja:
Kāds mazāks resurs 4cil... mīts un stereotips kā vienmēr ar atsevišķiem izņēmumiem! Protams motora darbība ir skaļāka nekā 6cil.
Par izvēli starp 1.8is un 2.0 ... pirmais, kaut vai dēļ auto izsvarojumu vien.
Pamato , kapēc 4cyl vaidzētu būt labākam izsvarojumam ?
ņemot vērā to , ka top versijas ir 6cyl (//m3)
tas drošvien bij domāts par auto izsvarojumu
un par ko gan es jautāju ? par tavu smadzeņu izsvarojumu ? | Offline | | |
buncix | | Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
| 318is nav nekāda vaina! 4 cilindri un 140zs! Būs arī vieglāks par 2l. Arī atšķirība pret 2l ir tikai 200cm2, ta ka nekāda degvielas ekonimija uz berzes reiķina nebūs. Ja jaizvēlās no 6cilindru dzinējiem, tad 2l nav variants - jaņem uzreiz 328i! man ietiekums ņemt uzreiz 328 lai pēc tam nav jākož pirkstos ka jaudas par mazu + ja 318is neliksies gana sparīgs pārdot viņu pēc tam nebūs tik viegli! | Offline | | |
martinsz | | Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5904
Braucu ar: kartingu
|
26 Apr 2009, 22:26:33 Lauris rakstīja:
26 Apr 2009, 22:25:56 martinsz rakstīja:
26 Apr 2009, 22:25:00 Lauris rakstīja:
26 Apr 2009, 20:31:23 Justas rakstīja:
Kāds mazāks resurs 4cil... mīts un stereotips kā vienmēr ar atsevišķiem izņēmumiem! Protams motora darbība ir skaļāka nekā 6cil.
Par izvēli starp 1.8is un 2.0 ... pirmais, kaut vai dēļ auto izsvarojumu vien.
Pamato , kapēc 4cyl vaidzētu būt labākam izsvarojumam ?
ņemot vērā to , ka top versijas ir 6cyl (//m3)
tas drošvien bij domāts par auto izsvarojumu
un par ko gan es jautāju ? par tavu smadzeņu izsvarojumu ?
četrcilindru motors ir īsāks, līdz ar to smaguma centrs ir novirzīts vairāk uz automašīnas vidu. P.s. Pašam tev smadzenes ir kaut kur izsvarotas
----------------- ... | Offline | | |
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
26 Apr 2009, 22:51:10 martinsz rakstīja:
26 Apr 2009, 22:26:33 Lauris rakstīja:
26 Apr 2009, 22:25:56 martinsz rakstīja:
26 Apr 2009, 22:25:00 Lauris rakstīja:
26 Apr 2009, 20:31:23 Justas rakstīja:
Kāds mazāks resurs 4cil... mīts un stereotips kā vienmēr ar atsevišķiem izņēmumiem! Protams motora darbība ir skaļāka nekā 6cil.
Par izvēli starp 1.8is un 2.0 ... pirmais, kaut vai dēļ auto izsvarojumu vien.
Pamato , kapēc 4cyl vaidzētu būt labākam izsvarojumam ?
ņemot vērā to , ka top versijas ir 6cyl (//m3)
tas drošvien bij domāts par auto izsvarojumu
un par ko gan es jautāju ? par tavu smadzeņu izsvarojumu ?
četrcilindru motors ir īsāks, līdz ar to smaguma centrs ir novirzīts vairāk uz automašīnas vidu. P.s. Pašam tev smadzenes ir kaut kur izsvarotas
Man interesē vai tas ir "labāk" priekš e36. Respektīvi priekš kāda motoru ir taisīts e36 , lai vadītos labāk. Imho, GirtzB te varētu izpausties | Offline | | |
buncix | | Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
| Spriežot pēc tā ka Koni Sport Kit(amīši komplektā ar atsperēm) ir izstrādās tā ka 328 pakaļa ir gaisā un priekša pa zemi var izsecināt, ka tomēr uz priekšu ir samērā liels svars. Pieļauju, ka 318is tomēr svara sadalījums ir čuķ labāks! Tie ir mani secinājumi, pieļauju ka tas tā arī varētu nebūt! | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| 2,0 komfortablāks, lielāki expl. izdevumi, vairāk ēd, 318is ekonomiskās. Skrējienā galugalā abi iet vienādi. Ar vanosu 2,0 iet labāk par 318is. | Offline | | |
|
Varemix | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: serkociniem acis
| 318is vai 325, vislabak 328... 320 izslegts!! | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| tuftu dzenat biedri. visu nosaka budzhets, taadas runas ka 320 suuds tad uzreiz jaanjem 328 ir ahuuni pareizas protams, bet nu paskataties gudrinieki tak uz cenu 320 un 328. UN UZ TOPIKU!
jo citaadi njem vispaar M5. Vai Boeing 747. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| drizak jajauta kadam merkjim to auto vajag.
ja pa pilsetu parvietoties saprata robezas parkapjot brauksanas atrumu, tad principaa pofig - jaskatas pec budzeta.
bet taa protams 2.8 labak
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
27 Apr 2009, 02:31:28 Martins999 rakstīja:
no siem diviem - noteikti 1.8is
Ja ja.. Tikai luudzu sameklee normaalu isu..
Es saku 320 - tas motors iet forever, un seshinieka ruuciens vismaz tad ir, ja ne beeriens. Bet isa gadiijumaa nav ne ruuciena, ne beeriena, tikai shaales izteikti nograb pie robu paarsleegshanas..
no offense, bet nopirkt normaalu isu ir mission impossible. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| vaitad LV vispar ir viegli nopirkt patiesham labu pavecu bembi
visus dizeljus ir papisuhi laukji-traktoristi.
gandriz visi 3er by default pusnokauti vai apdauziti, neatkarigi no motora tilpuma.
7er ar lielajiem motoriem ir sapisti ar gaazi...
...labak tadjau labu, sterilu isu nekaa 2,8 nopisteni
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Ugunsdzesejs | | Kopš: 16. Dec 2008
Ziņojumi: 5327
Braucu ar:
| cik es esmu sēdējis/redzējis 320, tad iet viņš sliktāk, protams, par 2.5, bet tā jaudas dinamika, ko izjūt stiepjot, ir patīkamāka par 4 cilindru motoru(1.8is)
Par patēriņu nemāku spriest - tam cilvēkam ir smaga kāja, viņš 13-14l dabūn ar 2.0
Bet tas ir sešcilindru motors, attiecīgi, komforts ir augstāks kā rakstīja. Pilsētā patīkamāk braukt. | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
27 Apr 2009, 02:42:53 Driver rakstīja:
vaitad LV vispar ir viegli nopirkt patiesham labu pavecu bembi
visus dizeljus ir papisuhi laukji-traktoristi.
gandriz visi 3er by default pusnokauti vai apdauziti, neatkarigi no motora tilpuma.
7er ar lielajiem motoriem ir sapisti ar gaazi...
...labak tadjau labu, sterilu isu nekaa 2,8 nopisteni
Nu LV noteikti nevar
Un arī tie , kas ņem no Germany respektīvi, kas tirgojās Latvijas plačos arī nav nekādas medusmaizes. Jo tajā galā Turki un slāvi gādā tos autiņus pārsvarā. Priecājies ja slavs ir iesaistīts,bet ja turks tad vispār pisdec. Tīti spidometri, laboti utt.Variants ir kāds cilvēks savs, kas tiešām no tīra vacieša paņem. Un jāskatās arī uz mašīnu. Piemēram tāda nianse, kā 96 vai jaunākai mašīnai nu vienalga paskaties uz purnu. Ja spīd un laistās tad man vari pilnas ausis piepļūtit ar pasaku stāstiem, bet zinu ka viņš ir krāsots. Tad uzreiz jautājums nahujam? Ja apdauzīts ar akmentiņiem tad ir
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
klimpis | | Kopš: 07. Jan 2004
Ziņojumi: 810
Braucu ar: bmw GB
| vienozimigi no siem diviem 320 , ja abi iet +- vienadi tad prieskam vaig četrcilindrieku ekonomija tapat diezvai sanaks | Offline | | |
|
Ugunsdzesejs | | Kopš: 16. Dec 2008
Ziņojumi: 5327
Braucu ar:
| Es teiktu, ka pie M3 "neiešanas" ir grūtāk pierast, nekā pie 318
Parasti cilvēki, kuri brauc ar M3, ir attiecīgi finansiāli situēti, lai situācijā, kad sāk palikt nopietni par īsu, apdomātu treknākas/jaunākas/jaudīgākas tačkas iegādi.
Un patiesība ir patiesība - 320 verās labāk par 318isu, jo 6 cilindriem ir cits vēriens. 328 verās labāk par 320, protams! Jo dinamiskie rādījumi un tilpums ir mazāki.
Par ekonomiju - vispār jo lielāks motora resurss, jo labāka attiecība jauda/ekonomija Kad man bija 325, jams ēda 12-13L pa pilsētu. Tagad viens pazīstams paņēma 316 un viņam ēd tikpat, ja viņš grib arī pavirināt. A man virināt nevajadzēja pie tāda patēriņa. Nu un labi gribot arī ar "lielmotoru" var labi ieekonomēt, ja štepselē pie katra pieskāriena gāzei. | Offline | | |
xn3x | | Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: ģimenes universāli
| tā globāli ņemot, mūsdienās ekonomijai ir maz sakara ar motora lielumu. ja ar M3 brauksi kā ar 318is virinot, tad rezultāts arī būs tuvs
Rekur topgear tests M3 vs PRIUS!! pie vienādas braukšanas dinamikas.
un pats arī ko līdzīgu esmu pieredzējis. vienu laiku braucu ar nissan micra 1.0 un uz šosejas zem 6L/100 bija grūti iekļauties. kad pārsēdos uz 2.5 un sākumā vēl ieraduma pēc tā mierīgi ripināju, vidējais sanāca 6.5L. baigā starpība ne? a jūs te raudat par ekonomiju 318 vs 320 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|