Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 181 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 523iA E39 jaudas trūkums pēc remonta

AutorsZiņojums
7788
21. Apr 2009, 15:39 #21

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco

M52 motoram metku nav, ja meistars ir licis savas, tad nekorekti, tur ir vajadzigs specinstruments, kaut vai paštaisīts.
ari ar Vanos vārstu var iebraukt auzā, ja nepareizi uzliek atpakaļ.
Offline
runciz
21. Apr 2009, 15:39 #22

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring

Bija doma, ka ar kārbu kaut kas nav...tā saķumā likās, bet kārba tak nevar stāvot uz vietas mašīnai nokārties! Kā arī, tak nemestu kļūdu par vanosiem, bet kau ko citu stāstītu...kā arī ātrumi slēdzās ideāli, klusām, vienmērīgi, bez raustīšanās-trokšņiem utt...ar kārbu viss ir ok.
Offline
PowerBMW
21. Apr 2009, 15:40 #23

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


21 Apr 2009, 15:36:32 runciz rakstīja:
Man jau vēl pa ceļam savācās tur gaisa trubas, dzesēšanas trubas, ģeņģera kapitalka, plus visas pārējās detļas...apmēram uz 800 LVL daļas ar 30% atlaidi - ļoti liela daļa detaļu bija oroģinālās, plus vēl darbs 350 LVL - tas ir kopā ar motora sāna saļņika maiņu pie kārbas. kopā ~1200 LVL...Tagad hadeni ravēju - jauni amortoņi, diski, kalodkas, 3 ričagi, bukses...pēc tam ies piekrāsoties...tagad būs ideaļņikā, bet 3 k pa dirsu... Galvenais jau, ka pašam prieks un bauda!=DDD

AAAAQ un naiet
Offline
runciz
21. Apr 2009, 15:40 #24

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring


21 Apr 2009, 15:39:13 7788 rakstīja:
M52 motoram metku nav, ja meistars ir licis savas, tad nekorekti, tur ir vajadzigs specinstruments, kaut vai paštaisīts.
ari ar Vanos vārstu var iebraukt auzā, ja nepareizi uzliek atpakaļ.


To specinstrumentu viņš pats uztaisīja no Sensona paņēma un nokopēja...viss ir pēc zīmējuma, pēc grāmatām...nav ne jausmas...
Offline
sasha_belijs
21. Apr 2009, 15:42 #25

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


21 Apr 2009, 15:39:22 runciz rakstīja:
Bija doma, ka ar kārbu kaut kas nav...tā saķumā likās, bet kārba tak nevar stāvot uz vietas mašīnai nokārties! Kā arī, tak nemestu kļūdu par vanosiem, bet kau ko citu stāstītu...kā arī ātrumi slēdzās ideāli, klusām, vienmērīgi, bez raustīšanās-trokšņiem utt...ar kārbu viss ir ok.
varbūt tas viss paralēli notikās, vnk, ka abaroti kāpj, bet ātruma nav un benzīna patēŗinš kāpj, tas var būt ar kārbu saistīts
Offline
7788
21. Apr 2009, 15:42 #26

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


21 Apr 2009, 15:38:33 Kashelz rakstīja:
Tik tieshaam tad tas izklausaas pec profesionala servisa, ja nezin ko nepareizi salikushi

Tam motoram izskataas vieta bija miskastee, bet ja darbs ieguldiits, tad ir jaaiet, vai vispar tev samerija vai bloks nav izdilis, galvu slipeja, jauca araa visu ka naakas? Reizem tajos servisos visu taisa uz aatro un rezumee nekaada dizjaa ieguvuma nav. Vajadzetu skatities kas ar vanosiem ir, butu labi samerit kompresiju podos, katru dzineja deveeju var atsevishkji parbaudit un nomerit ar testeri vai oscilografu, iespejams tur ir kas vairak neka viena kljuuda un kompis judzas nost, nemaak noteikt kas iisti par vainu. Vel labak butu uz citu servi aizvest, ja shijaa netiek galaa un miers, lai maxaa protams

Gribētu redzēt kā ar testeri Tu visus devējus pārbaudi
Offline
Kashelz
21. Apr 2009, 15:43 #27

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

A tev galvu jauca aara? Slipeja, saljinjiksu varstiem mainija? Pec cenas par darbu liekas ka tur vareetu sho to arii nedariit ko vajadzeeja
Offline
runciz
21. Apr 2009, 15:46 #28

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring


21 Apr 2009, 15:43:46 Kashelz rakstīja:
A tev galvu jauca aara? Slipeja, saljinjiksu varstiem mainija? Pec cenas par darbu liekas ka tur vareetu sho to arii nedariit ko vajadzeeja


Galvu slīpēja, vārstus slīpēja, vārstu saļņikus mainīja - viss ir godam - meistars 1,5 nedēļu strādāja - baigais pedants, lēni un akurāti. Iepriekš gadus 2 atpakaļ - bija man peugeot...tam arī galva pie viņa tika taisīta, liela daļa čomu savus zirgus tur pucē - nevienam nekad nav bijušas pretenzijas...nu tā...
Offline
PowerBMW
21. Apr 2009, 15:46 #29

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


21 Apr 2009, 15:42:28 7788 rakstīja:

21 Apr 2009, 15:38:33 Kashelz rakstīja:
Tik tieshaam tad tas izklausaas pec profesionala servisa, ja nezin ko nepareizi salikushi

Tam motoram izskataas vieta bija miskastee, bet ja darbs ieguldiits, tad ir jaaiet, vai vispar tev samerija vai bloks nav izdilis, galvu slipeja, jauca araa visu ka naakas? Reizem tajos servisos visu taisa uz aatro un rezumee nekaada dizjaa ieguvuma nav. Vajadzetu skatities kas ar vanosiem ir, butu labi samerit kompresiju podos, katru dzineja deveeju var atsevishkji parbaudit un nomerit ar testeri vai oscilografu, iespejams tur ir kas vairak neka viena kljuuda un kompis judzas nost, nemaak noteikt kas iisti par vainu. Vel labak butu uz citu servi aizvest, ja shijaa netiek galaa un miers, lai maxaa protams

Gribētu redzēt kā ar testeri Tu visus devējus pārbaudi

es ar to gribetu redzet!
Offline
Kashelz
21. Apr 2009, 15:47 #30

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


21 Apr 2009, 15:42:28 7788 rakstīja:
Gribētu redzēt kā ar testeri Tu visus devējus pārbaudi

Mazaak dirst vajag Daudzko var samerit, tici man, kaut vai tai pashaa EsiTronic un Autodataa skaties vadibas bloka pinoutus un tur daudz kas ir rakstiist kaadiem signaliem janaak no deveeja pie ejosha dzineja un dazjaadiem rpm, aatri vien var nosecinaat kas stradaa un kas nee, testeris un oscilografs - pateikt var principaa visu!
Offline
makaveli
21. Apr 2009, 15:49 #31

Kopš: 01. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: AI


21 Apr 2009, 15:39:13 7788 rakstīja:
M52 motoram metku nav, ja meistars ir licis savas, tad nekorekti, tur ir vajadzigs specinstruments, kaut vai paštaisīts.
ari ar Vanos vārstu var iebraukt auzā, ja nepareizi uzliek atpakaļ.


+1
Ar vanosiem var iebraukt auzās, ja nepareizi saliek atpakaļ, bij gadījies joks ar vienu e39 2,8
kad vanosam kaut kādu atperīti uzlika ne tajā pusē, un autiņš līdz ar to ņehuja negāja
Offline
viesulis
21. Apr 2009, 15:50 #32

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

es kaut ko nesaprotu, Tu iegāz 1,2k Ls motora remontā un tagad vēl pats meklē kas par vainu, ka neiet??? ved tam vecim atpakal, kamēr neesi sajājis to motoru un lai sataisa visu kā nākas un nevajag daudz dirsties un nervus tērēt!
Offline
egonspleeve
21. Apr 2009, 15:52 #33

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

shitas ir smags gadiijums
Offline
7788
21. Apr 2009, 15:55 #34

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


21 Apr 2009, 15:47:04 Kashelz rakstīja:

21 Apr 2009, 15:42:28 7788 rakstīja:
Gribētu redzēt kā ar testeri Tu visus devējus pārbaudi

Mazaak dirst vajag Daudzko var samerit, tici man, kaut vai tai pashaa EsiTronic un Autodataa skaties vadibas bloka pinoutus un tur daudz kas ir rakstiist kaadiem signaliem janaak no deveeja pie ejosha dzineja un dazjaadiem rpm, aatri vien var nosecinaat kas stradaa un kas nee, testeris un oscilografs - pateikt var principaa visu!

Tagat jau Tu vel oscili piemeti klāt
neaizmirti vel plakano skrūgniezi
Ar veciem kapļiem tā var jāties, bet nah tas ir vajadzīdz ja ir ADS
Offline
martinsz
21. Apr 2009, 15:57 #35

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu


20 Apr 2009, 08:22:34 runciz rakstīja:
Sveiki...
Nedēļu atpakaļ manam E39 tika veikts pamatīgs motora remonts-gredzeni, blīvslēgi, kompensatori, visas blīves, ķēdes, roļiki, siksnas, ūdenspumpis, šlaukas, utt...vienvārd sakot - pa pilno programu. Tagad braucot, galīgi nav cēliena...Tikai kickdown kaut kā kustas uz priekšu - un tikuntā jocīgi, ar pauzi un nepilnīgi...pieslēdzot pie kompja rāda, ka ieplūdes datčiks vanosiem gļuko...pārbaudot to atsevišķi - viss ok, impulss pie bloka pienāk un ir ok...tagad doma ir, ka metkas pareizi nav saliktas - nav pareizs iešprices moments...tādā gadījumā jāārda atkal viss nost...protams, meistars maksā par savu kļūdu pats...bet vai tas tā varētu būt? Varbūt tomēr to datčiku nomainīt? Varbūt bloks ir noklājies? Kādi ir simptomi, ja bloks beigts? Jau iepriekš liels paldies par variācijām. Škrobe baigā - kāposts iegrūsts, bet kustēt nekustās!=( Štuku mierīgi iebraucu, bet nekā...

varu iedomāties, kas par vainu, bet firmas noslēpums

-----------------
...
Offline
Kashelz
21. Apr 2009, 15:59 #36

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Pieminet pirms tam piemineeju, tik vaardu vai nevieta lietoju, vajadzeja un Jaaties vai nejaties, tas ir cits jautaajums (ne visiem ir darga aparatura), bet ja te ir tik Profesionals serviss bijis, ka nejeedz sava darba kljudas atrast un izlabot pa 1.2k Ls, tad vispaar trukst vaardu, klientam pasham jameklee kas ir salikts nepareizi, vaaks kaut kaads
Offline
Kashelz
21. Apr 2009, 16:04 #37

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


21 Apr 2009, 16:03:28 Stiebins rakstīja:
cik normaals lietots 2.8 motors maksaa?

Stipri letaak nekaa te iztereja remontaa, pa daljaam vien vesi tadu dzineju vareja atrast, bet tik un taa dzineejs pec kapitalkas ir labaaks nekaa nezinams labs dzinejs.
Offline
e1984
21. Apr 2009, 16:07 #38

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 327

Braucu ar:


21 Apr 2009, 16:03:28 Stiebins rakstīja:
cik normaals lietots 2.8 motors maksaa?


kad interesējos kādu laiku atpakaļ par 2,8 dzinēju
cenas bij dažādas sakot no 200 ls beidzot ar 350-400 ls - AR GARANTIJU, nu + maiņa
Offline
martinsz
21. Apr 2009, 16:11 #39

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu

garantija

-----------------
...
Offline
sasha_belijs
21. Apr 2009, 16:12 #40

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


21 Apr 2009, 16:11:27 martinsz rakstīja:
garantija
pirms ''ar garantiju'' ir ''mīnuss''
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo