Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 246 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: 530d akumulators

AutorsZiņojums
PASSATizhi
22. Oct 2012, 22:21 #21

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

tak e39 vispār ir daudz stūlbumu kas arī noēd to aķi. sākot ar visādiem ecu kas aizmieg hvz kad pēc noslāpēšanas, un beidzot ar nepiemēroti maziem generātoriem. vismaz manējam ir 90a gena, kaut gan viss auto ir uz elektrību, neviena rokas pievada
bet vispār man visiem auto ir šitāds verķis bagažniekos iemontēts. ērti sekot līdzi aķīša stāvoklim, un pēc nepieciešamības var ērti uzlādēt
Offline
radiaators
22. Oct 2012, 22:38 #22

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d

Man autiņam pat taisīja pārbaudi uz to, kā visas tās sistēmas iemieg un viss bija štokos ar to...
Cita lieta ir tad, kad sāk sēsties aķis tad sāk baurot signalizacija, kura vēl vairāk to aķi izēd - tāds kā apbūrtais loks, ja sūdīgs aķis tad tas iedarbina signalizaciju kura viņu vispār iztukšo
Offline
urmass29
25. Mar 2014, 08:23 #23

Kopš: 17. Nov 2013

No: Limbaži

Ziņojumi: 2

Braucu ar: e61

kautkādi sū.. sāk notikt ar manu e39 530d par kautkādām 4 stundām izēd pilnīgi sausu akumulātoru! aķītim 3-4 mēneši 110 am. visu ziemu un mīnusos nebija nekādu problēmu
Offline
urmass29
25. Mar 2014, 11:19 #24

Kopš: 17. Nov 2013

No: Limbaži

Ziņojumi: 2

Braucu ar: e61

es jau rakstīju ka lidz šim problēmu nebija tagat kaut kas sagājis dēlī

[ Šo ziņu laboja urmass29, 25 Mar 2014, 11:20:27 ]

Offline
PASSATizhi
25. Mar 2014, 11:23 #25

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


25 Mar 2014, 09:29:44 bokens rakstīja:

22 Oct 2012, 22:21:16 PASSATizhi rakstīja:
tak e39 vispār ir daudz stūlbumu kas arī noēd to aķi. sākot ar visādiem ecu kas aizmieg hvz kad pēc noslāpēšanas, un beidzot ar nepiemēroti maziem generātoriem. vismaz manējam ir 90a gena, kaut gan viss auto ir uz elektrību, neviena rokas pievada
bet vispār man visiem auto ir šitāds verķis bagažniekos iemontēts. ērti sekot līdzi aķīša stāvoklim, un pēc nepieciešamības var ērti uzlādēt
[IG]http://content6-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/audi200/nnnnn1.jpg[/IMG] [IMG]http://content6-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/au...0/nnnn2.jpg[/IG]

tā lādēšanas pieslēgšanā bagāžniekā der tikai tad ja ziemā vari iebraukt siltā garāžā. Aukstumā aķi neuzlādēsi. Aķis lādējas sākot no +8 C. Kopš uzliku normālu gela aķi esmu aizmirsis par pielaišanas problēmu mīnusos. Arī pēc nedēļas stāvēšanas.
normāliem lādētājiem ir ziemas režīms, ar palielinātu spriegumu, kurš iekustināt akji aukstumā

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 25 Mar 2014, 12:26:13 ]

Offline
Alexisonfire
25. Mar 2014, 11:45 #26

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp


25 Mar 2014, 08:23:31 urmass29 rakstīja:
kautkādi sū.. sāk notikt ar manu e39 530d par kautkādām 4 stundām izēd pilnīgi sausu akumulātoru! aķītim 3-4 mēneši 110 am. visu ziemu un mīnusos nebija nekādu problēmu

Izslēdz autiņu. Skaties patēriņu ar testeri un sāc ravēt drošinātājus. Vajadzēs palīgu
Pirmās 20min tā pat patēriņam ir jābūt zemam. Ne sleep mode, bet reāli zemam jau pēc izslēgšanas. Laikam 0.1 un iemiegot 0.02, vot neatceros. google palīgā

[ Šo ziņu laboja Alexisonfire, 25 Mar 2014, 11:46:16 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo