Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 257 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: VW T4

AutorsZiņojums
yanjux
20. May 2013, 12:01 #21

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu


20 May 2013, 11:47:52 dainiiz rakstīja:

20 May 2013, 11:00:59 SA rakstīja:
Tautā ļoti daudz tiek izmantots, bet atbildi nevaru rast!
Vajag iegadāties darbiniekam VW Multivan 1997.gad ar 1.9tdi(labs piedāvajums)
Ja būtu 2.5tdi, nebūtu nekādu jautājumu, bet kā ir ar to 1.9tdi? Baigos smagumus viņš nevadās, kā tieši ir ar tehnisko pusi, nav galīgi metams tas motors?


loti labs motoors, viss pa vienkaarso, var sachipot, salikt trakaakas sprauslas, lielaaku turboo, chipu, un 2.5 eediis kveepu.

tarkšķis protams ka lielaaks utt, bet runaajot par pasu motooru cepuri nost, elementaars, mazinss, leets apkopees utt

Nem tik ciet, tikai uzreiz jaachipo, moska vadiiba jaapamaina lai nebuutu domaataajs, par sprauslaam un paareejo fignju vares domaat peec tam



Nez kādēļ negribu piekrist.
man ar 2,5tdi ir tā ka pietiek ar nagiem, lai normāli pārvietotos (varbūt drusku pārspīlēju, jo nepatīk vilkties), bet cik zinu 1,9tdi ir krietni gausāks, nemaz nerunājot par to ka sasēdināsi pilnu ar omēm un uz priekšu vairs virpār nekustēs.
neatbilstoša attiecība, tā masa un motors.
Offline
dainiiz
20. May 2013, 12:07 #22

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

atceries ka ir vairaaki 2.5 motoori, viss nesaakas un nebeidzas ar 151 hp motooru

ir 88, 102, 151,

par 102 runaajot, pats braukaaju ar taadu au 5 gadus, samainiiju sprauslas, Jonix sačipoja un iet vinss pilniigi pietiekoši,

Mans ieteikums tev ir- paarbaudi savu buussu jo ariit am 102 ir jaaiet pilniigi oke.

Par 1.9 runaajot,
1.9 D 1X inline-4 SOHC 8v 1,896 cc (115.7 cu in) 61 PS (45 kW; 60 bhp) @ 3,700 127 N·m (94 lbf·ft) @ 1,700 1990–1995

1.9 TD ABL inline 4 SOHC 8v 1,896 cc (115.7 cu in) 68 PS (50 kW; 67 bhp) @ 3,700 140 N·m (103 lbf·ft) @ 2,000 1993–2003

protams ka tas 1.9 ir galiigi nekaads, bet 1.9td jau ir labaaks, bet kaa jau teicu vinus var ar neiipasi lielaam investiicijaam sabuuveet loti labi, un tas 2,5 dabuus ieeest
Offline
dainiiz
20. May 2013, 12:08 #23

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

p.s varu piedaavaat savu caravelli, 2.5 tdi saloons loti labaa staavoklii, 1996 gads, ir sis un tas jaapiekraaso, bet cena arii buus oke.

Offline
SA
20. May 2013, 12:13 #24

Kopš: 07. Apr 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 424

Braucu ar: G un X


20 May 2013, 12:08:56 dainiiz rakstīja:
p.s varu piedaavaat savu caravelli, 2.5 tdi saloons loti labaa staavoklii, 1996 gads, ir sis un tas jaapiekraaso, bet cena arii buus oke.




Paldies par sakarīgu un pilnvērtīgu info
Man to Multivanu piedāvā apmainīt pret Renault Master busu, ko tagad darbā lieto.....
Interesē maiņa?
Offline
dainiiz
20. May 2013, 12:14 #25

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

nee man nepeiciesama ir garaa baaze, es mainu tikai vai nu uz garo vai pret naudu esmu gatavs piemaksaat, esmu gatavs nemt nokautu 2.5 t5 utt utt

vajag garo

veeel atgriežoties pie 1.9 motooriem, paskaties cik daudz ir celu buuves un vispaar darba aparaati tiesi 1.9, kamdeel taa? tadeel ka vini ir vienkaarsaaki, leetaaki apkopees utt,

ja reiz viss buutu tik loti slikti tad taadas masiinas nebrauktu pa ielu kur nu vel ar uzkrautu smilsu chupu un 5 straadniekiem ieksaa

par šaadiem iet runa,

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 20 May 2013, 12:18:49 ]

Offline
uldens1
20. May 2013, 12:22 #26

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:

tikai viniem nav 1.9tdi,bet td,kas ir priekškameras dizelis.Vienkarš jau vins ir bet jaudas jutami pa maz.

[ Šo ziņu laboja uldens1, 20 May 2013, 12:23:26 ]

Online
yanjux
20. May 2013, 12:36 #27

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu

Man liekas ka te ir nesaprašanās un ir runa par citiem gadiem.

ir iekš VW motion foruma viens čalis, kam vienmēr esmu prasījis padomu šajā jautājumā. Ja nemaldos, tad niks viņam tāds arī bija - T4

Dzeltenais buss bildē vēl ir pirms facelift, tur var būt arī parastais 1,9 vai 2,4
Offline
dainiiz
20. May 2013, 12:41 #28

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


20 May 2013, 12:36:28 yanjux rakstīja:
Man liekas ka te ir nesaprašanās un ir runa par citiem gadiem.

ir iekš VW motion foruma viens čalis, kam vienmēr esmu prasījis padomu šajā jautājumā. Ja nemaldos, tad niks viņam tāds arī bija - T4

Dzeltenais buss bildē vēl ir pirms facelift, tur var būt arī parastais 1,9 vai 2,4


es runaaju par 1.9td braukt ar vinime var un brauc taads ir rezumee, ja multivans ir labs bet atbaida dzineejs, tad jaameklee cits, bet parasti jau skataas kas ir ar vizuaalo nevis motooru, jo busi ir baigi norbraukti lielaakoties, hadedenes motorus var savest kaartibaa, bet ar saloonu nobraukuma piegaršu vien ar ķiimisko neizdziisi,

par pirmsfeisliftu runaajot, vini naaca sitaadi liidz 2002 ja nemaldos, tiesi trasporteri
caravelees aizgaaja jau no 1996 ar apaljo purnu.

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 20 May 2013, 12:43:15 ]

Offline
Kaross
20. May 2013, 12:45 #29

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Cilvēki, te pašlaik tiek jauktas divas dažādas lietas.
Jautā par 1.9TDI, kas jau ir "jaunais" dzinējs, ne priekškameras. un tāds nekad nav bijis T4 busā. Ja ir T4 busā, tad tas ir konstruktors. (Pats esmu diviem tādiem palīdzējis ierūkties.)

Otrkārt Dainiz nosauktie ar mazajām jaudām ir priekškamernieki. un tos var sačipot tikai ar kuvaldu vai ieliekot normālu dzinēju.
sabūvēt tur var tikai milzīgu smirdīgu dūmu mākoni un drīz vien pakusušus virzuļus...


Manā gadījumā likām 1.9TDI iekšā tur kur bija 2.4D. Saimnieks pirmo reizi izbraucot bija uz pakaļas. gāja daudz labāk ar saviem sačipotiem ~135zs un pēc tam pat ēda mazāk. Tā ka šāds dzinējs ir jaudīgāks pat pat standarta 2.5TDI ar 102zs.

Ja tikai tas ir 1.9TDI un kāds pāķis nav izdomājis, ka TDI nozīmē turbo dīzelis ar interkūleri.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 20 May 2013, 12:53:53 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
PASSATizhi
20. May 2013, 12:49 #30

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

mēsli tie t4 ir. katram otrajam lup krasa nost, komforts tuvinās nullei, cenas viņiem ir kosmosā. neredzu nevienu iemeslu par viņiem fanot. LV vnk ir no laika gala VAG kults, ko vajadzētu updeitot uz reālu skatijumu uz lietām ir daudz labi auto par to cenu.
Offline
dainiiz
20. May 2013, 12:53 #31

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


20 May 2013, 12:49:39 PASSATizhi rakstīja:
mēsli tie t4 ir. katram otrajam lup krasa nost, komforts tuvinās nullei, cenas viņiem ir kosmosā. neredzu nevienu iemeslu par viņiem fanot. LV vnk ir no laika gala VAG kults, ko vajadzētu updeitot uz reālu skatijumu uz lietām ir daudz labi auto par to cenu.


mini piemeerus kuri ir tiesi tie labie auto.

Par 1.9 runaajot, loti iespeejams ka brucu ar kravinikeu kuram bija 1.9 tdi, nestriidos, bet likaas ka vinss iet loti labi un patiikami.

par priekskameras vareetu buut taisniiba ka tie ir gausi, nebiju iedzilinaajies tik siiki,
Offline
Kaross
20. May 2013, 12:54 #32

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

T4 ir tikai priekškamernieki un tie visi ir miroņi. Jābūt nedaudz mazohistam, lai ar tādu pārvietotos ārpus pilsētas un virs 70km/h.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
dainiiz
20. May 2013, 12:56 #33

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

varbuut ka bija ielikts tdi, bet stipri saubos, man likaas ka savu funnkciju pilda, bija braukts ar lielaakiem mironiem.

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 20 May 2013, 12:57:02 ]

Offline
yanjux
20. May 2013, 13:00 #34

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu

Nu re, beidzot kāda skaidrība
man ir 2,5 ar 102zs - biju pie Driver, pieslēdzām pie kompja. esot pat čipots (žēl tikai ka caur dir**).
Rezultāts sekojošs - priekš busa, iet patīkami, bet gribas vairāk. Ja nebūtu tā masa tik liela, būtu cita runa. Ko var gribēt no mazāka motora?

P.s. par komfortu Man ir caravelle, konfekte viņš pavisam noteikti nav, bet komforts tādu atrast citur būs pagrūti. Un manam vēl ir tikai dažas extras - kruīzs, digitālā dalītā klima, kondiška, krēslu apsilde. Tā kā diršanu ka slikts auto atlikt - nevajag pirkt plikus un nojātus
Offline
PASSATizhi
20. May 2013, 13:01 #35

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


20 May 2013, 12:53:24 dainiiz rakstīja:

20 May 2013, 12:49:39 PASSATizhi rakstīja:
mēsli tie t4 ir. katram otrajam lup krasa nost, komforts tuvinās nullei, cenas viņiem ir kosmosā. neredzu nevienu iemeslu par viņiem fanot. LV vnk ir no laika gala VAG kults, ko vajadzētu updeitot uz reālu skatijumu uz lietām ir daudz labi auto par to cenu.


mini piemeerus kuri ir tiesi tie labie auto.


ja vajag pasazieriem, tad chrysler ir galvas tiesu pārāks, pat VAG to atzina. kravai ir vesels lērums ar auto, visādas pežas, pordi un tml droti, kuri par transportiera cenu sanāk krietni svaigāki
Offline
yanjux
20. May 2013, 13:04 #36

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu


20 May 2013, 13:01:25 PASSATizhi rakstīja:

20 May 2013, 12:53:24 dainiiz rakstīja:

20 May 2013, 12:49:39 PASSATizhi rakstīja:
mēsli tie t4 ir. katram otrajam lup krasa nost, komforts tuvinās nullei, cenas viņiem ir kosmosā. neredzu nevienu iemeslu par viņiem fanot. LV vnk ir no laika gala VAG kults, ko vajadzētu updeitot uz reālu skatijumu uz lietām ir daudz labi auto par to cenu.


mini piemeerus kuri ir tiesi tie labie auto.


ja vajag pasazieriem, tad chrysler ir galvas tiesu pārāks, pat VAG to atzina. kravai ir vesels lērums ar auto, visādas pežas, pordi un tml droti, kuri par transportiera cenu sanāk krietni svaigāki

chrysler - ahaha līdz pirmajai apkopei
Offline
PASSATizhi
20. May 2013, 13:07 #37

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


20 May 2013, 13:00:02 yanjux rakstīja:
Nu re, beidzot kāda skaidrība


P.s. par komfortu Man ir caravelle, konfekte viņš pavisam noteikti nav, bet komforts tādu atrast citur būs pagrūti. Un manam vēl ir tikai dažas extras - kruīzs, digitālā dalītā klima, kondiška, krēslu apsilde. Tā kā diršanu ka slikts auto atlikt - nevajag pirkt plikus un nojātus
iekāp kādreiz kādā grandvoyager, vai town&country ar V6. T4 liksies kā nakts murgs
Offline
PASSATizhi
20. May 2013, 13:08 #38

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


20 May 2013, 13:04:09 yanjux rakstīja:

20 May 2013, 13:01:25 PASSATizhi rakstīja:

20 May 2013, 12:53:24 dainiiz rakstīja:

20 May 2013, 12:49:39 PASSATizhi rakstīja:
mēsli tie t4 ir. katram otrajam lup krasa nost, komforts tuvinās nullei, cenas viņiem ir kosmosā. neredzu nevienu iemeslu par viņiem fanot. LV vnk ir no laika gala VAG kults, ko vajadzētu updeitot uz reālu skatijumu uz lietām ir daudz labi auto par to cenu.


mini piemeerus kuri ir tiesi tie labie auto.


ja vajag pasazieriem, tad chrysler ir galvas tiesu pārāks, pat VAG to atzina. kravai ir vesels lērums ar auto, visādas pežas, pordi un tml droti, kuri par transportiera cenu sanāk krietni svaigāki

chrysler - ahaha līdz pirmajai apkopei
kadai apkopei?
Offline
dainiiz
20. May 2013, 13:11 #39

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


20 May 2013, 13:07:28 PASSATizhi rakstīja:

20 May 2013, 13:00:02 yanjux rakstīja:
Nu re, beidzot kāda skaidrība


P.s. par komfortu Man ir caravelle, konfekte viņš pavisam noteikti nav, bet komforts tādu atrast citur būs pagrūti. Un manam vēl ir tikai dažas extras - kruīzs, digitālā dalītā klima, kondiška, krēslu apsilde. Tā kā diršanu ka slikts auto atlikt - nevajag pirkt plikus un nojātus
iekāp kādreiz kādā grandvoyager, vai town&country ar V6. T4 liksies kā nakts murgs


nu tu jau arii saliidzinaaji pim.... ar pirkstu,
paraadi man kaadu vojaageru kur nav jaaseez ar celiem pie deguna, kuraa var iekraut kaut vai moci, vai normaali 7 vai 8 cilveeki aizbraukt ziemaa pasleepot.

tass takss nav buss, no busa vinam ir tikai nosaukums.

runaajot par t4 nevienu sliktu vaardu nevaru teikt,protams ka t5 ir komforts lielaaks, bet tur citas probleemas.

un runaajot par to kultu kuru tu tur par lv piesauc utt, paskaties cik maksaa laba caravelle vai multivans vaacijaa,

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 20 May 2013, 13:13:01 ]

Offline
yanjux
20. May 2013, 13:12 #40

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu


20 May 2013, 13:07:28 PASSATizhi rakstīja:

20 May 2013, 13:00:02 yanjux rakstīja:
Nu re, beidzot kāda skaidrība


P.s. par komfortu Man ir caravelle, konfekte viņš pavisam noteikti nav, bet komforts tādu atrast citur būs pagrūti. Un manam vēl ir tikai dažas extras - kruīzs, digitālā dalītā klima, kondiška, krēslu apsilde. Tā kā diršanu ka slikts auto atlikt - nevajag pirkt plikus un nojātus
iekāp kādreiz kādā grandvoyager, vai town&country ar V6. T4 liksies kā nakts murgs

Nešaubies esmu kāpis, un vairāk kā spēj iedomāties.
Vēl jaukāk - esmu pieņēmis šos auto arī uz servisu ļoti lielā skaitā, tāpēc šito pasaciņu vari stāstīt citur.

Varbūt problēma ir tajā galā, ka esi braucis ar transporteriem kur ielikti krēsli un divi plastmasi Tiem nav nekāda sakara ar caravelli un multivanu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo