Online
Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Subaru Power Club piedāvā - Enima Auto Ziemas kauss 2009
Autors | Ziņojums |
TheKid | | Kopš: 13. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 50
Braucu ar: Subaru Impreza GT
|
06 Feb 2009, 09:48:54 strazdins rakstīja:
05 Feb 2009, 01:50:56 VATliX rakstīja:
kads no bmwpower bus turp starp dalibniekiem? +)
šoreiz neiznāks braukt, jo tajā pat laikā notiek 333 kur ir iespēja vēl pa trijnieku pacīnīties
nākošreiz būšu ierindā uz šo pasākumu.
Tavā gadījumā, tāpat kā Vovera, ir jābrauc pie mums ar pirmajiem starta numuriem, un jāsazvana Šlega, lai rezervē vietu tur pēdējiem. | Offline | | |
TheKid | | Kopš: 13. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 50
Braucu ar: Subaru Impreza GT
| UZMANĪBU dalībniekiem un interesentiem: šodien, 6. februārī, notiek treniņbraucieni pa 2. posma trases konfigurāciju! Sākums plkst. 20:00.
Sīkāka informācija pa tel. 27033250 - Gustavs. | Offline | | |
VATliX | | Kopš: 23. May 2008
Ziņojumi: 2136
Braucu ar: vilcienu uz sibiriju.
| foto ::
http://foto.delfi.lv/album/19569/
http://foto.delfi.lv/album/19571/
video ::
http://tv.delfi.lv/video-edit/GC3cPtvz/
onboard video ::
http://tv.delfi.lv/video-edit/g6lGneGe/
http://tv.delfi.lv/video-edit/v1IruAxo/
http://tv.delfi.lv/video-edit/arRLVBp4/
http://tv.delfi.lv/video-edit/BK2VRtGk/
http://tv.delfi.lv/video-edit/uRpfrxy7/[ Šo ziņu laboja VATliX, 08 Feb 2009, 02:22:03 ] | Offline | | |
TheKid | | Kopš: 13. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 50
Braucu ar: Subaru Impreza GT
| Aizvadīts „Enima Auto Ziemas kausa 2009” 2. posms
Pagājušajā nedēļas nogalē, 7. februārī, tika dots starts Subaru Power Club organizētajam „Enima Auto Ziemas kausa” 2. posmam. Arī šis posms notika Biķernieku kompleksās sporta bāzes kartodroma trasē, kurā šoreiz tika veiktas izmaiņas tās konfigurācijā, nedaudz iekļaujot arī ovāla trases elementus.
Tāpat kā iepriekšējā posmā, dalībnieki turpināja cīņu par kopvērtējumu 3 dažādās ieskaites klasēs: F-RWD (automašīnas ar vienas ass piedziņu), AWD (automašīnas ar visu riteņu piedziņu bez turbo motoriem) un AWD+ (automašīnas ar visu riteņu piedziņu un turbo motoriem). Lai arī šoreiz skatītāju rindas, pateicoties līdzīgiem pasākumiem šajā dienā, nebija tik kuplas, tomēr uz starta stājās kopā 39 dalībnieki, sastādot viens otram pietiekami lielu konkurenci katrā klasē.
Šoreiz dalībniekiem bija iespēja iepriekšējās dienas vakarā aizvadīt treniņbraucienus pa jau iepriekš izveidotu 2. posma konfigurācijas trasi, ko arī daudzi izmantoja. Diemžēl mūsu klimatisko apstākļu mainīgā un neparedzamā ziema lika par sevi manīt gan treniņos, gan arī sacensību rītā, jo pretēji ledus trasei treniņa laikā, nākošajā rītā sacensības tika aizvadītas jau uz asfalta seguma, kurš tikai vietām mijās ar ledu. Šādos apstākļos un trases konfigurācijā sportistiem atkal bija iespēja pierādīt meistarību, izmantojot savu spēkratu priekšrocību un gūtās iemaņas jau iepriekšējā posmā vai līdzīgos pasākumos.
Par uzvarētāju šajā posmā automašīnu klasē ar vienas ass piedziņu (F-RWD) kļuva Andris Vovers (BMW 325), automašīnām ar visu riteņu piedziņu bez turbo motoriem (AWD) – Mareks Matvejevs (Subaru Impreza), un pilnpiedziņas mašīnām ar turbo motoriem (AWD+) uzvaru savā klasē izcīnīja Daniels Baltais (Audi S2).
Trasē - Andris Vovers, foto – Edijs Pālens
F-RWD klasē šoreiz brīnumi nenotika un cīņa par pjedestālu risinājās jau pēc iepriekš redzēta scenārija. Pirmo trīs vietu laureāti godīgi sadalīja savas vietas līdzīgi kā iepriekšējā posmā, tikai šoreiz Edgaram Balodim (Opel Astra) nācās piekāpties savam sīvākajam konkurentam Andrim Voveram (BMW 325), kurš šajā posmā uzrādīja stabilu sniegumu, pārliecinoši izcīnot pirmo vietu abos braucienos. E. Balodis ar divām otrajām vietām ierindojās otrajā vietā arī posma kopvērtējumā, bet Ringolds Zanders (Toyota MR2) atkal spēja noturēties 3. vietā. Pēc diviem aizvadītiem posmiem, līderpozīcijas kausa kopvērtējumā ir pārņēmis A. Vovers ar 97 izcīnītiem punktiem.
Trasē – Mareks Matvejevs, foto – Edijs Pālens
AWD klasē pēc iepriekšējā posma neveiksmes šoreiz pārliecinošu uzvaru izcīnīja Mareks Matvejevs (Subaru Impreza), kurš neatstāja nekādas cerības saviem konkurentiem, izcīnot augstākās vietas abos braucienos. Savstarpējā cīņā, attiecīgi iegūstot vienādu punktu summu pēc diviem braucieniem, atlikušās divas vietas uz pjedestāla sadalīja Harijs Blicavs (Subaru Impreza) un Ralfs Sirmacis (Audi 90 Quattro). Ierindojoties 3. vietā šajā posmā, R. Sirmacis ir saglabājis līderpozīcijas kopvērtējumā pēc diviem aizvadītiem posmiem (kopā 87 punkti).
Trasē – Daniels Baltais, foto – Edijs Pālens
Arī AWD+ klasē uzvarētājs Daniels Baltais (Audi S2) parādīja izcilu un stabilu sniegumu, uzrādot ātrākos laikus abos braucienos. Uz pārējām divām vietām pēc pirmā brauciena pretendēja 3 dalībnieki, jo pilnīgi vienādus laikus uzrādīja 2 ekipāžas, tādejādi palielinot savas cerības uz godalgotajām vietām. Tomēr stabilāks izrādījās Guntars Bērziņš (Subaru Impreza GT), kurš palika 2. vietā posmā, otrajā braucienā apsteidzot arī Gintu Ērenbotu, kurš jau otro posmu pēc kārtas palika trešajā pozīcijā. Kopvērtējumā ir izvirzījies Daniels Baltais, kurš tuvāko sekotāju apsteidz jau par 11 punktiem.
Pateicoties kausa atbalstītājiem un sponsoriem, arī šoreiz pirmo trīs vietu ieguvējus apbalvojām ar balvām no MOTUL, kā arī diplomiem un kausiem. Dalībnieki arī turpmāk turpinās cīnīties par galveno kopvērtējuma balvu no Enima Auto – vasaras riepu komplektu, kā arī sadarbībā ar Redline Performance ātrākais no Subaru Impreza WRX braucējiem kopvērtējumā iegūs specbalvu 150 LVL vērtībā - dzinēja vadības bloka programmēšana (remapping).
Atkal liels paldies SABI un Motorsprint par iespēju izveidot trasi. Paldies visiem sponsoriem par dāvanām. Paldies visai tiesnešu kolēģijai un komandai, un īpaši Edgaram, Robertam un Jucim par palīdzību.
Enima Auto Ziemas kauss 2009
2. posms
F-RWD
Andris Vovers (BMW 325) – 50 punkti
Edgars Balodis (Opel Astra) – 44 punkti
Ringolds Zanders (MR2 Toyota MR2) – 38 punkti
Mihails Kvetnis (Ford Puma) – 38 punkti
Gatis Klasiņš (Honda Civic) – 30 punkti
AWD
Mareks Matvejevs (Subaru Impreza) – 50 punkti
Harijs Blicavs (Subaru Impreza) – 42 punkti
Ralfs Sirmacis (Audi 90 Quattro) – 42 punkti
Gints Kornets (Subaru Impreza) – 36 punkti
Rihards Baumanis (Audi 90 Quattro) – 31 punkts
AWD+
Daniels Baltais (Audi S2) – 50 punkti
Guntars Bērziņš (Subaru Impreza GT) – 42 punkti
Gints Ērenbots (Mitsubishi Lancer EVO) – 42 punkti
Jānis Lapsiņš (Subaru Impreza Type-RA) – 35 punkti
Dzintars Cālītis (Subaru Impreza Type-RA) – 33 punkti
KOPVĒRTĒJUMS pēc 2 posmiem
R-FWD
Andris Vovers (BMW 325) – 97 punkti
Edgars Balodis (Opel Astra) – 91 punkti
Ringolds Zanders (MR2 Toyota MR2) – 78 punkti
AWD
Ralfs Sirmacis (Audi 90 Quattro) – 87 punkti
Harijs Blicavs (Subaru Impreza) – 84 punkti
Gints Kornets (Subaru Impreza) – 76 punkti
AWD+
Daniels Baltais (Audi S2) – 95 punkti
Gints Ērenbots (Mitsubishi Lancer EVO) – 84 punkti
Guntars Bērziņš (Subaru Impreza GT) – 78 punkti
Piedāvājam Edija Pālena foto galeriju no pasākuma vietas.
Sekojiet līdz informācijai par nākamo posmu norisi forumā http://www.subarupower.lv, kā arī mūsu informatīvo atbalstītāju lapās – http://www.iAUTO.lv un http://www.forsaza.eu.[ Šo ziņu laboja TheKid, 12 Feb 2009, 17:12:39 ] | Offline | | |
TheKid | | Kopš: 13. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 50
Braucu ar: Subaru Impreza GT
| Enima Auto Ziemas kausa 3. posms un SK „333” ziemas kausa apbalvošana - 7. martā!
Sestdien, 7. martā startēs „Enima Auto Ziemas kausa 2009” 3. posms.
Pēc tieši viena mēneša pārtraukuma atkal tiks dots starts Subaru Power Club rīkotajām autosporta sacensībām.
Kā jau ierasts ar katru nākamo posmu, arī šis nebūs bez izmaiņām un pārsteigumiem. Šoreiz starts tiks dots sporta kompleksā „333”, kur profesionāļu uzraudzībā tiks izveidota trase atbilstoši laika apstākļiem. 7. marts ir zīmīgs arī ar to, ka tieši šajā pašā datumā notiks SK „333” ziemas kausa kopvērtējuma apbalvošana, kas nozīmē, ka abu šo pasākumu dalībniekiem un skatītājiem būs iespēja apmeklēt un izbaudīt adrenalīna pilnu dienu.
Dalībniekiem būs iespēja cīnīties par uzvarām trīs ieskaites klasēs: F-RWD (a/m ar vienas ass piedziņu), AWD (a/m ar visu riteņu piedziņu ar dzinējiem bez turbīnas) un AWD+ (a/m ar visu riteņu piedziņu ar turbo dzinējiem). Uz startu sacensību dienā tiek aicināts ikviens dalībnieks un interesents, kurš vēlas izmēģināt savus spēkus, lai pacīnītos par balvām.
Jau no pirmās dienas ar mums kopā ir MOTUL, kas sagādā balvas visiem laureātiem katrā posmā. Arī šī reize nebūs izņēmums. Tāpat arī turpinās cīņa par galvenajām kopvērtējuma balvām no Enima Auto – vasaras riepu komplekts katram kopvērtējuma uzvarētājam savā klasē. Par atsevišķu ieskaiti tieši Subaru Impreza WRX (2001+) īpašniekiem ir parūpējies Redline Performance, kurš kopvērtējumā ātrākajam pasniegs specbalvu 150 LVL apmērā - dzinēja vadības bloka programmēšana (remapping). Un vēl! Šajā posmā, Subaru Power Club sadarbībā ar savu partneri un foruma lietotāju (Taimers), dalībniekiem ar Subaru automašīnu piedāvā īpašu specbalvu – organizatora simpātiju balva – bezmaksas automašīnas paneļa flokēšana!
Laba ziņa skatītājiem – arī šoreiz par ieeju nebūs jāmaksā. Laipni aicinām visus dalībniekus, kā arī auto klubu pārstāvjus, lai turpinātu cīņu par balvām!
Tiekamies @ 333!
Organizē - Subaru Power Club, sponsorē - MOTUL, Enima Auto, atbalsta - Redline Performance, iAUTO, Forsāža, SK „333”, LAF.
P.S. Iepazīties ar kopējo Nolikumu var šeit, ar 3. posma Nolikumu - šeit.
Iepriekšēja pieteikšanās šeit.[ Šo ziņu laboja TheKid, 03 Mar 2009, 18:56:33 ] | Offline | | |
TheKid | | Kopš: 13. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 50
Braucu ar: Subaru Impreza GT
| Adrenalīna pilna diena autosporta cienītājiem – aizvadīts „Enima Auto Ziemas kausa 2009” 3. posms
7. martā sporta kompleksā „333” tikai aizvadītas spraigas un aizraujošas cīņas Subaru Power Club rīkotajā pasākumā – „Enima Auto Ziemas kauss 2009” 3. posms. Šoreiz dalībnieki pārcēlās no ierastā Biķernieku kartodroma uz daudz sarežģītāku un interesantāku trasi sporta kompleksa „333” teritorijā. Tieši pateicoties laika apstākļiem, dalībniekiem bija iespēja izbaudīt vairākus segumus visas dienas garumā – gan asfaltu, gan sniegu, gan peļķes un dubļus, gan tīru ledu. Tik daudz mainīgu apstākļu vienuviet prasīja no sportistiem lielu meistarību un arī izturību.
Sacensību dienā jau no plkst. 10 rītā tika sākta dalībnieku reģistrācija. Diena iesākās ar pavasarīgu sauli un vasarīgi zilām debesīm, kas liecināja par straujo pavasara tuvošanos – īpaši pateicīgi apstākļi skatītājiem, kuri bija ieradušies kuplā skaitā ar ģimenēm, lai atbalstītu savējos, jo tādi laika apstākļi noturējās visas dienas garumā.
Tāpat kā iepriekšējos posmos, arī šoreiz dalībnieku automašīnas tika dalītas trīs ieskaites klasēs: F-RWD (automašīnas ar vienas ass piedziņu), AWD (automašīnas ar visu riteņu piedziņu un motoriem bez turbīnas) un AWD+ (automašīnas ar visu riteņu piedziņu un turbo motoriem). Šoreiz uz starta stājās rekordliels dalībnieku skaits – pavisam kopā 71 (!), starp kuriem bija arī vairāki pazīstami uzvārdi Latvijas autosporta sabiedrībā – brāļi Jānis un Raimonds Dūči, 2008. gada rallijsprinta sezonas čempioni attiecīgi 4WD+ un 4WD klasē, Elmārs Aukšmuksts – 2009. gada ziemas autosprinta čempions 4WD klasē, kā arī tās pašas disciplīnas čempions RWD klasē, Normunds Orlovs, un vairāki citi sabiedrībā zināmi sportisti, kuri izmantojot īso pauzi starp autosporta sezonām, atbrauca patrenēties un pakutināt nervus citiem dalībniekiem, vienlaicīgi arī izklaidējot skatītājus ar skaistām sānslīdēm un profesionālu sniegumu.
Lai arī visiem bija iespēja pacīnīties ar meistariem vienā trasē, rezultātu tabulas, protams, nekādus brīnumus neparādīja. F-RWD klasē pārliecinošu uzvaru izcīnīja Normunds Orlovs (Toyota MR2), AWD klasē atkal labāks bija Mareks Matvejevs (Subaru Impreza), bet AWD+ klasē – Jānis Dūcis.
Trasē – Normunds Orlovs, foto – Jānis Spigovskis
Pateicoties lielajam dalībnieku skaitam F-RWD klasē, dalībniekiem, kuri cīnās par galveno balvu un punktiem kopvērtējumā, bija ļoti jāpacenšas, lai tiktu pie kārotā punktu papildinājuma. Gaužām neveiksmīgs šis posms bija kopvērtējuma līderim pēc diviem iepriekšējiem posmiem Andrim Voveram, kurš diemžēl neveiksmīgās riepu izvēles dēļ šoreiz nespēja uzrādīt sev atbilstošu rezultātu (20. vieta un tikai 4 punkti). Daudz labākā pozīcijā bija 2. vietas īpašnieks Edgars Balodis, kurš sīvajā konkurencē spēja izcīnīt 5. vietu posmā, bet goda pjedestālu šajā klasē sadalīja Aigars Tīdmanis (BMW 323ti Compact), kurš izcīnīja 3. vietu, Lauris Vidžis (VW Golf), kurš abos braucienos bija otrais, tādejādi izcīnot 2. vietu, un pirmais, ar pārliecinoši stabilu sniegumu abos braucienos, jau iepriekš minētais ziemas autosprinta čempions, Normunds Orlovs (Toyota MR2). Pateicoties šādam vietu sadalījumam, vadībā izvirzījies Edgars Balodis (122 punkti), jau par 21 punktu apsteidzot kopvērtējuma līderi Andri Voveru.
Trasē – Mareks Matvejevs, foto – Jānis Spigovskis
AWD klasē dalībnieki uzrādīja dažādu sniegumu. Pateicoties konkurentu kļūdām un atšķirīgo rezultātu abos braucienos, ar divām otrajām vietām, 1. vietu posmā izcīnīja Mareks Matvejevs (Subaru Impreza). Pārējas divas godalgotās vietas sadalīja Andris Sniķeris (Subaru Impreza GX) un līdzšinējais kopvērtējuma līderis Ralfs Sirmacis (Audi 90 Quattro), iegūstot vienādu punktu skaitu abu braucienu summā. Jau iestājoties krēslai, trasi pārklāja tā saucamais melnais ledus, kas šādos apstākļos izrādījās veiksmīgāks Andrim Sniķerim, kurš uzrādot labāko laiku otrajā braucienā, izcīnīja 2. vietu posmā, attiecīgi 3. vietā atstājot Ralfu Sirmaci. Neskatoties uz to, Ralfiņš vēl joprojām saglabā līderpozīcijas kopvērtējumā (128 punkti), bet nekur tālu vairs neatpaliek tuvākais sekotājs Harijs Blicavs (122 punkti) un pēdējo posmu uzvarētājs Mareks Matvejevs (119 punkti).
Trasē – Jānis Dūcis, foto – Jānis Spigovskis
Arī AWD+ klasē šoreiz bija kupls dalībnieku skaits un ļoti sīva konkurence. Šis fakts bija pavisam neizdevīgs kopvērtējuma līderim Danielam Baltajam (Audi S2), kuram vēl papildus bija jātiek galā ar sarežģītu uzdevumu – pēc nesenās nelaimes ar personīgo automašīnu, kura esot nodegusi, viņam bija jāsaprotas ar aizlienētu sporta auto. Kaut arī marka un modelis bija ierastais (arī Audi S2), šķiet Daniels nespēja pierast un tikt galā ar šo spēkratu, kā rezultātā uzrādīt labu rezultātu viņam nesanāca. Vēl sliktāk – pirms otrā brauciena arī šo automašīnu vajāja tehniskas problēmas, un viņš bija spiests pārsēsties uz Subaru Impreza Type-RA, ar kuru iepazīstoties tikai dažus apļus, Daniels uzrādīja 21. rezultātu. Šāds sniegums līderim maksāja divas vietas kopvērtējumā, noslīdot uz 3. pozīciju (98 punkti).
Mašīnas pārsvars un jūtami lielāka pieredze Jānim Dūcim (Mitsubishi Lancer EVO VIII) ļāva netraucēti izcīnīt pārliecinošu uzvaru savā klasē, aiz sevis atstājot savu vecāko brāli Raimondu Dūci, kuram startējot ar to pašu auto, pirmajā braucienā izdevās uzrādīt tikai 4. labāko laiku, bet jau otrajā braucienā ar otro labāko laiku viņš izcīnīja 2. vietu posmā. Izrādot pietiekoši lielu konkurenci, tomēr jau tradicionāli, 3. vietu posmā jau trešo reizi pēc kārtas izcīna Gints Ērenbots (Mitsubishi Lancer EVO), bet tomēr pateicoties citām konkurentu neveiksmēm, viņš ir izvirzījies kopvērtējuma vadībā ar 120 punktiem.
Šajā posmā, pateicoties mūsu kluba biedram Mārtiņam Cīrulim (Taimers), bijām sarūpējuši arī īpašu specbalvu atraktīvākajam Subaru automašīnas braucējam - bezmaksas automašīnas paneļa flokēšana. Izcīnot 6. vietu savā klasē, par skaistāko pirueti trasē, tiesības uz šo balvu ieguva Jānis Cīrulis (Subaru Impreza RS).
Tāpat kā visos iepriekšējos posmos, pirmo trīs vietu ieguvēji savā klasē tika pie kausiem un diplomiem, kā arī pie balvām no MOTUL. Dalībnieki turpinās spraigu cīņa par kopvērtējuma lielo balvu – vasaras riepu komplekts no Enima Auto uzvarētājam katrā klasē. Tāpat vēl ir jānoskaidro ātrākais dalībnieks starp Subaru Impreza WRX automašīnām, kurš kopvērtējumā saņems balvu 150 LVL vērtībā - dzinēja vadības bloka programmēšana (remapping) no Redline Performance.
Šoreiz jāsaka liels paldies sporta kompleksam „333” un īpaši Vladislavam Šlēgelmilham par iespēju izmantot trasi, kā arī jau ierastajiem palīgiem Edgaram, Robertam, Aijai un arī Laurai. Paldies arī Marekam par rezultātu fiksēšanu un kompleksa „333” direktoram Andrejam Gailītim par palīdzību sacensību dienā.
Enima Auto Ziemas kauss 2009
3. posms
R-FWD
Normunds Orlovs (Toyota MR2) – 50 punkti
Lauris Vidžis (VW Golf) – 44 punkti
Aigars Tīdmanis (BMW 323ti Compact) – 38 punkti
Mihails Kvetnis (Ford Puma) – 34 punkti
Edgars Balodis (Opel Astra) – 31 punkts
AWD
Mareks Matvejevs (Subaru Impreza) – 44 punkti
Andris Sniķeris (Subaru Impreza) – 41 punkts
Ralfs Sirmacis (Audi 90 Quattro) – 41 punkts
Harijs Blicavs (Subaru Impreza) – 38 punkti
Agris Štikāns (Audi Coupe) – 38 punkts
AWD+
Jānis Dūcis (Mitsubishi Lancer EVO VIII) – 50 punkti
Raimonds Dūcis (Mitsubishi Lancer EVO VIII) – 40 punkti
Gints Ērenbots (Mitsubishi Lancer EVO) – 36 punkti
Elmārs Aukšmuksts (Subaru Impreza) – 32 punkti
Kārlis Goldmanis (Subaru Impreza) – 27 punkti
KOPVĒRTĒJUMS pēc 3 posmiem
R-FWD
Edgars Balodis (Opel Astra) – 122 punkti
Andris Vovers (BMW 325) – 101 punkti
Ringolds Zanders (MR2 Toyota MR2) – 93 punkti
AWD
Ralfs Sirmacis (Audi 90 Quattro) – 128 punkti
Harijs Blicavs (Subaru Impreza) – 122 punkti
Mareks Matvejevs (Subaru Impreza) – 119 punkti
AWD+
Gints Ērenbots (Mitsubishi Lancer EVO) – 120 punkti
Guntars Bērziņš (Subaru Impreza GT) – 100 punkti
Daniels Baltais (Audi S2) – 98 punkti
Kopējie rezultāti apskatāmi subarupower.lv forumā.
[url=http://www.iauto.lv/foto/?dir=./images/Subarupower-2009/ENIMA3/]Piedāvājam Jāņa Spigovska foto galeriju no pasākuma vietas.[/url]
Nākamais, 4. posms, kurš arī izšķirošais un pēdējais, ir paredzēts 21. martā SK „333”. Sekojiet līdz informācijai par nākamo posmu norisi forumā http://www.subarupower.lv, kā arī mūsu informatīvo atbalstītāju lapās – http://www.iAUTO.lv un http://www.forsaza.eu.[ Šo ziņu laboja TheKid, 12 Mar 2009, 06:36:25 ] | Offline | | |
TheKid | | Kopš: 13. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 50
Braucu ar: Subaru Impreza GT
| „Enima Auto Ziemas kausa 2009” pēdējais, 4. posms - 21. martā SK „333”!
Jau šo sestdien, 21. martā, tiks aizvadīts pēdējais un izšķirošais šīs sezonas „Enima Auto Ziemas kausa 2009” 4. posms.
Par spīti pavasara mēnešiem, ziema tomēr negrib atkāpties, un varbūt arī labi vien ir, jo pastāv cerība šo kausu aizvadīt ziemas apstākļos. Arī šī posma starts tiks dots sporta kompleksā „333”, kur jau pagājušo reizi dalībnieki varēja izbaudīt ļoti interesantas konfigurācijas trasi pietiekami sarežģītos apstākļos. Arī šoreiz trase tiks izveidota profesionāļu uzraudzībā, bet tās konfigurācija tiks izmainīta, lai cīņas būtu aizraujošākas.
Kā jau visa kausa ietvaros, arī šajā reizē tiek aicināti visi interesenti un auto sporta cienītāji, lai cīnītos par balvām un uzvarām trīs ieskaites klasēs: F-RWD (a/m ar vienas ass piedziņu), AWD (a/m ar visu riteņu piedziņu ar dzinējiem bez turbīnas) un AWD+ (a/m ar visu riteņu piedziņu ar turbo dzinējiem). Tas nozīmē, ka piedalīties var ikviens!
Ieskatoties aizvadīto trīs posmu rezultātu tabulās, ir skaidrs, ka pēdējais posms būs ļoti intriģējošs un aizraujošs, jo cīņu par uzvaru un galveno balvu savā klasē – vasaras riepu komplektu no Enima Auto, šobrīd turpina līderi visās trīs klasēs. Pateicoties lielajai konkurencei, kopvērtējuma tabulā pēc visiem posmiem vēl ir iespējamas lielas pārmaiņas. Nedrīkst aizmirst arī to, ka uzvarētāji tiks noskaidroti pēc (-1) sistēmas, kas nozīmē, ka sliktākais rezultāts no visiem četriem posmiem tiks atmests, kopvērtējumā skaitot trīs labākos. Jau tagad ir skaidrs – katra kļūda šajā posmā maksās ļoti dārgi!
Kā jau ierasts, papildus balvas un suvenīri uzvarētājiem posmā no MOTUL, kā arī dalībniekiem ar Subaru Impreza WRX (2001+) automašīnām ieskaite Redline Performance kopvērtējumā par specbalvu 150 LVL apmērā - dzinēja vadības bloka programmēšana (remapping). Starp citu, arī šajā klasē uzvarētājs tiks noskaidrots tikai pēdējā posmā.
Arī šoreiz aicinām skatītājus un interesentus apmeklēt SK „333” š.g. 21. martā, lai aizvadītu pēdējo šī kausa posmu, kā arī atbalstītu savējos. Tāpat arī aicinām visus autosporta cienītājus un entuziastus, lai stātos uz starta un pamērītos spēkiem ar pārējiem dalībniekiem.
Uz tikšanos @ 333!
Organizē - Subaru Power Club, sponsorē - MOTUL, Enima Auto, atbalsta - Redline Performance, iAUTO, Forsāža, SK „333”, LAF.
P.S. Iepazīties ar kopējo Nolikumu var šeit, ar 4. posma Nolikumu - šeit.
Iepriekšēja pieteikšanās šeit.[ Šo ziņu laboja TheKid, 17 Mar 2009, 18:59:43 ] | Offline | | |
dace | | Kopš: 24. Nov 2003
Ziņojumi: 7152
Braucu ar: 44
| paldies par ieluugumu
izstaas, ka ziema joprojaam turpinaas | Offline | | |
|
dzejnieks | | Kopš: 12. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4183
Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)
|
17 Mar 2009, 19:09:38 dace rakstīja:
paldies par ieluugumu
izstaas, ka ziema joprojaam turpinaas
laikam būs jādodas | Offline | | |
TheKid | | Kopš: 13. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 50
Braucu ar: Subaru Impreza GT
| Noskaidroti „Enima Auto Ziemas kausa 2009” laureāti! Piesakamies noslēguma ballei!
Š.g. 21. martā sporta kompleksā „333” tika aizvadīts pēdējais un izšķirošais Subaru Power Club organizētais Enima Auto Ziemas kausa 4. posms. Kaut arī kompleksa trase šķiet visiem labi zināma un pazīstama, šoreiz tika izveidota vēl nepieredzēta konfigurācija, kura sagādāja daudz rūpes gan pieredzējušiem, gan ne tik pieredzējušiem dalībniekiem.
Sacensību dienas rīts iesākās ar lietu un slapju sniegu, un drūmi pelēkās debesis biedēja ar ļoti sliktiem laika apstākļiem visas dienas garumā, tomēr par laimi skatītājiem, kā arī dalībniekiem, līdz startam mākoņi izklīda un dienas otrajā pusē atkal varējām baudīt patīkami saulainu dienu.
Pateicoties tam, ka regulāro čempionātu autosporta kalendārā bija iestājusies neliela starpsezonu pauze, arī šoreiz uz starta stājās kupls dalībnieku skaits. Pavisam kopā 75 dalībnieki demonstrēja savus spēkratus darbībā un, kā jau ierasts, cīnījās par balvām trīs ieskaites klasēs: F-RWD (a/m ar vienas ass piedziņu), AWD (a/m ar visu riteņu piedziņu un motoriem bez turbīnas) un AWD+ (a/m ar visu riteņu piedziņu un turbo motoriem).
Šoreiz sarežģīts uzdevums dalībniekiem izrādījās riepu izvēle. Lai arī 80% trases tika veidota pa asfaltu, atlikušie 20 neļāva izvēlēties slapjā asfalta riepas. Īpaši vienas ass piedziņas automašīnām kā liels pārbaudījums bija uzbraukšana kalnā pēc asa atpakaļejošā līkuma. Šī trases daļa, gan pirms tā, gan pēc, bija pārklāta ar ledu. Arī pilnpiedziņas automašīnas šis līkums bieži vien pārsteidza, jo pamatīgi ieskrienoties pirms tā, bremzējot par vēlu, brauciens beidzās kupenā.
Kā jau tika ziņots kausa sākumā, ikvienam bija iespēja cīnīties par vērtīgām balvām katrā posmā no MOTUL, kā arī par kopvērtējuma galveno balvu – vasaras riepu komplektu uzvarētājam katrā klasē no Enima Auto. Pēc aizvadītiem 3 posmiem, pretendenti uz kausa titulu savā klasē bija vairāki, par ko arī liecināja drudžainā un intriģējošā atmosfēra pirms starta. Arī vietas trijniekā tika sadalītas pēdējos metros, kas ļāva skatītājiem kļūt par lieciniekiem aizraujošai autosporta sacensību dienai.
Par šī posma uzvarētājiem savā klasē tika nominēti: F-RWD - Andris Vovers (BMW 325), AWD – Māris Zālītis (Audi 90 Quattro) un AWD+ klasē – Kristaps Lapsa (Subaru Impreza WRX STi).
Trasē – Andris Vovers, foto – Jānis Spigovskis
F-RWD klasē lielākā intriga bija sagaidāma starp abiem līderiem Andri Voveru un Edgaru Balodi, kuriem jau pirms starta bija skaidrs, ka kopvērtējuma rezultāts būs atkarīgs tikai no pēdējā posmā uzrādītā snieguma. Neskatoties uz to, ka pēc pirmā brauciena E. Balodis uzrādīja labāku rezultātu (2. vieta) nekā A. Vovers, otrajā braucienā Andris uzlika latiņu nepārspējami augstu, uzrādot labāko laiku savā klasē, kuru arī tikai retajam ar pilnpiedziņas automašīnām izdevās apsteigt. Ar to Andrim arī pilnīgi pietika, lai izcīnītu uzvaru posmā, kā arī izrautu uzvaru kausa kopvērtējumā ar 142 punktiem. Otro vietu posmā un attiecīgi arī kopvērtējumā (135 punkti) izcīnīja Edgars Balodis. Ja pēc pirmajiem trīs posmiem likās, ka nekas vairs nevar apdraudēt kopvērtējuma 3. vietas īpašnieku Ringoldu Zanderu (Toyota MR2), tad tomēr stājoties uz starta Mihailam Kvetnim (Ford Puma), brauciena rezultāti uzrādīja citu ainu. Piedaloties trīs posmos no četriem, Mihails kopvērtējumā par vienu (!) punktu spēja apsteigt R. Zanderu, kā rezultātā ar 100 punktiem ierindojās 3. vietā.
Trasē – Ralfs Sirmacis, foto – Jānis Spigovskis
Arī AWD klasē pirms pēdējā posma bija gaidāmas līderu cīņas, jo par pirmo vietu kopvērtējumā droši varēja cīnīties visi trīs – Ralfs Sirmacis (Audi Quattro), Mareks Matvejevs (Subaru Impreza) un Harijs Blicavs (Subaru Impreza). Attiecīgi pirmās trīs vietas šķīra tikai 9 punkti. Tomēr jau pēc pirmā brauciena situācija krasi mainījās, jo ne Mareks, ne Harijs nespēja novaldīt savu spēkratu viltīgākajā trases vietā, kas beidzās ar palikšanu kupenā. Tajā pat laikā R. Sirmacis uzrādīja labāko rezultātu savā klasē un atlika tikai stabili nobraukt otro braucienu, lai kausa kopvērtējumā saglabātu 1. vietu. Tas viņam arī izdevās, un ar izcīnītiem 128 punktiem viņš ir kļuvis par kausa kopvērtējuma uzvarētāju AWD klasē pēc 4 posmiem. Ievērības cienīgu šo faktu padara arī tas, ka šo stabilo sniegumu Ralfs ir uzrādījis 14 (!) gadu vecumā! Uzrādot nedaudz labākus rezultātus otrajā braucienā, H. Blicavs spēja saglabāt 2. vietā kopvērtējumā (122 punkti), bet 3. vietā pēc visu posmu rezultātiem palika Mareks Matvejevs (119 punkti).
Trasē – Gints Ērenbots, foto – Jānis Spigovskis
AWD+ klasē abi kopvērtējuma līderi, Gints Ērenbots (Mitsubishi Lancer EVO IX) un Daniels Baltais (Audi S2), bija noskaņoti ļoti kaujinieciski, jo pēc iepriekšējā posma neveiksmes, Daniels bija atjaunojis savu spēkratu, lai cīnītos tikai par uzvaru. Tomēr pēc neveiksmīgas riepu izvēles viņam pirmajā braucienā nācās samierināties tikai ar priekšpēdējo vietu un 0 punktiem. Lai arī pieļaujot kļūdu, bet tomēr, paliekot 7. vietā pirmajā braucienā, G. Ērenbots stipri palielināja savas cerības uz uzvaru. Ļoti stabilu sniegumu šajā posmā uzrādīja Kristaps Lapsa (Subaru Impreza WRX STi), kurš ar jaunākās paaudzes Subaru automašīnu uzrādīja labākos laikus abos braucienos un ieņēma 1. vietu posmā. Uzreiz aiz K. Lapsas ierindojās G. Ērenbots (2. vieta posmā), kuram ar to pietika, lai izcīnītu uzvaru kausa kopvērtējumā (120 punkti). Ar 9. vietu posmā Daniels Baltais tomēr spēja aizstāvēt 2. vietu kopvērtējumā (115 punkti), aiz kura stabilu 3. vietu kopvērtējumā nosargāja Guntars Bērziņš (6. vieta posmā) ar savu Subaru Impreza GT. (102 punkti). Līdz ar mainīgajiem laika apstākļiem un trases segumu, izcīnot 6. vietu pirmajā braucienā un 8. otrajā, 3. vietu posmā izcīnīja Artis Koroševskis (Subaru Impreza WRX).
Trasē – Artis Koroševskis, foto – Jānis Spigovskis
Pateicoties mūsu atbalstītājam Redline Performance, paralēli kausa izcīņai dalībniekiem ar Subaru Impreza WRX (2001+) bija iespēja cīnīties par papildus specbalvu kopvērtējumā 150 LVL vērtībā - dzinēja vadības bloka programmēšana (remapping). Arī šajā ieskaitē balva tika sadalīta pēdējā posmā un to, ka šāda dzinēja pārprogrammēšana jūtami uzlabo mašīnas sniegumu un jaudu, spēja pierādīt Artis Koroševskis, kura standarta Subaru jau iepriekš ir veiktas izmaiņas, pateicoties šim atbalstītājam. Artis izcīnot 3. vietu savā klasē pēdējā posmā, izcīnīja 1. vietu ieskaites kopvērtējumā.
Tādejādi ir noskaidroti visi „Enima Auto Ziemas kausa 2009” laureāti un specbalvu ieguvēji. Subaru Power Club saka lielu paldies kuplajam dalībnieku skaitam visu 4 posmu garumā. Esam aizvadījuši interesantas sacensības dažādās trasēs. Dalībniekiem bija iespēja pacīnīties ar vairākiem profesionāliem sportistiem, kā arī ar amatieriem un autosporta cienītājiem. Liels paldies MOTUL pārstāvjiem par atbalstu un sagādātajām balvām visa kausa garumā, un Enima Auto par iespēju pasniegt vērtīgu balvu kopvērtējuma uzvarētājiem. Visi kopā mēs esam guvuši lielisku pieredzi gan organizatora, gan dalībnieku lomā.
Enima Auto Ziemas kauss 2009
4. posms
R-FWD
Andris Vovers (BMW 325) – 45 punkti
Edgars Balodis (Opel Astra) – 44 punkti
Ivars Cīrulnieks (Opel Corsa) – 38 punkti
Jānis Kravalis (Opel Astra) – 37 punkti
Ēriks Ozoliņš (VW Golf III) – 30 punkts
AWD
Māris Zālītis (Audi 90 Quattro) – 43 punkti
Ralfs Sirmacis (Audi 90 Quattro) – 38 punkts
Gints Kornets (Subaru Impreza RS) – 36 punkts
Edgars Avens (Subaru Legacy) – 33 punkti
Andris Sniķeris (Subaru Impreza GX) – 32 punkts
AWD+
Kristaps Lapsa (Subaru Impreza WRX STi) – 50 punkti
Gints Ērenbots (Mitsubishi Lancer EVO IX) – 36 punkti
Artis Koroševskis (Subaru Impreza WRX) – 28 punkti
Dzintars Cālītis (Subaru Impreza WRX Type-RA) – 27 punkti
Zintis Dāvidsons (Mitsubishi Lancer EVO VI) – 27 punkti
KOPVĒRTĒJUMS
R-FWD
Andris Vovers (BMW 325) – 142 punkti
Edgars Balodis (Opel Astra) – 135 punkti
Mihails Kvetnis (Ford Puma) – 100 punkti
AWD
Ralfs Sirmacis (Audi 90 Quattro) – 128 punkti
Harijs Blicavs (Subaru Impreza) – 122 punkti
Mareks Matvejevs (Subaru Impreza) – 119 punkti
AWD+
Gints Ērenbots (Mitsubishi Lancer EVO) – 120 punkti
Daniels Baltais (Audi S2) – 115 punkti
Guntars Bērziņš (Subaru Impreza GT) – 102 punkti
Redline Performance KOPVĒRTĒJUMS (Subaru Impreza WRX)
Artis Koroševskis – 86 punkti
Juris Sproģis – 71 punkti
Aigars Kalnups – 67 punkti
Kopējie rezultāti apskatāmi šeit.
Piedāvājam Jāņa Spigovska foto galeriju no 4. posma.
Vēlamies arī pateikt paldies visiem informatīvajiem atbalstītājiem, un it īpaši iAUTO un Forsāža, kā arī autosport.lv, 4rati.lv, LAF un 333.lv. Paldies arī SABI un SK „333” par aizraujošajām trasēm.
Atlicis vien sadalīt kopvērtējuma balvas jaukā un pavasarīgā atmosfērā, kur vēlreiz mēs visi varētu satikties, lai pakavētos atmiņās par aizvadīto ziemas sezonu autosportā.
Tādēļ aicinam visus dalībniekus vai vienkārši interesentus pieteikties sezonas noslēguma ballei! Informācija forumā šeit! | Offline | | |
|
Moderatori: 6500, 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|