Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Atsauksmes par E34 525 tds

AutorsZiņojums
dzejnieks
12. Jan 2009, 20:13 #21

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)

Nevienu sliktu vārdu par šo aparātu nevaru teikt
Offline
Huligaans
12. Jan 2009, 20:33 #22

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34

Tu drosvien runaa par to kam Latvijaa viens saimnieks, melns utt.

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
bills
12. Jan 2009, 20:39 #23

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1121

Braucu ar:

Bija reiz taads tomaats un varu teikt vienu ka tur viss bij slikti atskaitot vizuaalo.
Offline
Andris_323i
12. Jan 2009, 21:35 #24

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku


12 Jan 2009, 19:49:40 Raiders rakstīja:
Nevis nesaproti, bet nezini, ka viņam bija M paka un tagad ir tas, kas ir pāri palicis!
Te vēl jūlijā:

http://foto.inbox.lv/raiders187/Mans-G-Ride/IMG-2632.jpg
http://foto.inbox.lv/raiders187/Mans-G-Ride/IMG-2686-Copy.jpg
Tagad cita iipassumaa? Kaadaa staavokli vinns tagad ir, iepriekss izskatiijies
Offline
Raiders
12. Jan 2009, 21:52 #25

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds

Tagad cita iipassumaa? Kaadaa staavokli vinns tagad ir, iepriekss izskatiijies


Lieta ir tāda, ka tagad viņš ir tikai šrots!
Man ar viņu bija saskarsme no jūlija sākuma līdz oktobra beigām, kur katram tā iepriekšējam īpašniekam ir ko par to bembi pastāstīt, bet vairāk to negatīvo, bet ko tur brīnīties, ja katrs ar viņu:
http://www.youtube.com/watch?v=TWo8uJoWMrE
Maza saule riepas taupīšanas nolūkā
Katrā ziņā tam bembim prasījās kosmiski kapitālieguldījumi, lai dabūtu visu pie dzīvības, tāpēc man zuda visa interese, bet žēl, ka tāds iznākums, jo daudzi M-Technic E34 dīzeļi ielās nav, nu labi, man ir vēl arī otrs, bet tas pats gaida remontu
Offline
Andris_323i
12. Jan 2009, 21:58 #26

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Tass bij standarta 525 tds vai kaut kas dariits motoram?
Offline
Raiders
12. Jan 2009, 22:10 #27

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds


12 Jan 2009, 21:58:03 Andris_323i rakstīja:
Tass bij standarta 525 tds vai kaut kas dariits motoram?


Labāk nebūtu jautājis Viņam ir mehāniskais degvielas sūknis no 2.4 dīzeli, tāpēc arī labi video varēja manīt kā viņš kūp un tā visu laiku un kad atgrieza kārtīgi vaļā, tad vispār, bet gāja jau tā neko, tikai ritošais bija tāds pašvaks un uz asfaltu knapi varēja salikt krustām, bet uz grants segumu sākās tie lielie prieki, bet uz asfaltu tīri labi grieza saules un bez lielas piepūles, neskatoties, ka bez 20 l ūdens vispār viņu nevarēja kustināt
Bet par viņa defektiem man ir jau apnicis runāt Bet katrā ziņā viņš bija ekonomiskāks par manu dīzeli
Offline
Whazaaa
12. Jan 2009, 22:14 #28

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

invisible vecais ceļotājs

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
LA
12. Jan 2009, 22:37 #29

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


12 Jan 2009, 20:13:15 dzejnieks rakstīja:
Nevienu sliktu vārdu par šo aparātu nevaru teikt

+1
Vienkārši vaig saprast katra uto pielietojumu un to ,ka nedz 7er , nedz TDS'i nav domāti saulīšu griežšanai un dragreisiem. Tas ir čilīgs un ekonomisks pārvietotājs , ļooti labs tāliem gabaliem un ja to pielieto kā nākas un attiecīgi uztur problēmas nav nekādas

[ Šo ziņu laboja Lauris, 12 Jan 2009, 22:38:59 ]

Offline
rezone
12. Jan 2009, 22:41 #30

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: E70

Nesaprotu nah ta riskeet ar to TDS, varbut ieekonomesi ja panemsi TDS varbut parmaksasi 3x.
Mosh tad labaak vnk 520i panemt un miers ?

[ Šo ziņu laboja rezone, 12 Jan 2009, 22:41:41 ]

Offline
stereophonic
12. Jan 2009, 22:45 #31

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: MV524

labaak jau 525 manu praat 520pateerinsh ir tik biku mazaaks nekaa 525 a jauda atshkiras diezgan

-----------------

Offline
LA
12. Jan 2009, 22:50 #32

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


12 Jan 2009, 22:41:20 rezone rakstīja:
Nesaprotu nah ta riskeet ar to TDS, varbut ieekonomesi ja panemsi TDS varbut parmaksasi 3x.
Mosh tad labaak vnk 520i panemt un miers ?

Nevaig salīdzināt divas dažādas lietas. Pašam bija TDS un tagad ir 520i. Man noteikti labāk patika TDS. Tas tīri subjektīvi , jo man ļoti patīk kombinācija dīzelis + automāts.

P.S. Man patīk standarta latvieša priekštats , ka dīzeļus pērk tikai tapēc lai ieekonomētu

[ Šo ziņu laboja Lauris, 12 Jan 2009, 22:52:35 ]

Offline
Whazaaa
12. Jan 2009, 22:50 #33

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

520 patēriņš tāds pats kā 525 ir abi un no tā 2.0 nav jēga.

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Raiders
12. Jan 2009, 22:59 #34

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds


12 Jan 2009, 22:41:20 rezone rakstīja:
Nesaprotu nah ta riskeet ar to TDS, varbut ieekonomesi ja panemsi TDS varbut parmaksasi 3x.
Mosh tad labaak vnk 520i panemt un miers ?


Varu pateikt to, ka tas melnais M525 TDS tika iegūts iemainot pret `91 520i 24V un tur atkal parādījās savi +/- un var veidot jaunu diskusiju, bet reāli tāds TDS iekš E34 bundžas ir daudz labāks un piemērotāks par M50B20, neskatoties uz visiem viņa defektiem.
Vienādā braukšanas režīmā tas 2.0 benzīns patērēja par 3 l vairāk un apdzīšana uz šoseju jau bija apgrūtinājums, bet ir lielāka varbūtība par 500 Ls nopirkt labāku 520i nekā 525 TDS, bet tā jau nav cena priekš TDS, kur es piekrītu, ka ir jāņem pie 4 k eur un tad zin, ko ir paņēmis (vairāk vai mazāk)
Offline
martinssh
12. Jan 2009, 23:10 #35

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

Taa melnaa briinuma cena gadu atpakal bija 4000euro kad tika tirgots apstaastiits tika kaa baigaa konfekte un taa !!!!
Offline
Raiders
12. Jan 2009, 23:16 #36

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds


12 Jan 2009, 23:05:08 riddler rakstīja:
viens no visleetaakajiem proporcionaali jaudiigaakajiem un nenokaujamaakajiem e34 ir vainu 530i vai 535i ar M30 dzineeju, tiesa gan vinjam ekonomija nav stipraa puse, tachu dzienejs pats par sevi ir gandriiz nenobraucams tam pat vaariishanaas nav nekas paaraak traģisks, nopunkjojies, ar graboshu hadeni, bet kameer baakaa buus benziins tas auto nestaasies


Bet arī tam 3.5 ir savs dzīvošanas un kalpošanas mērs, vienu tā nobraucām, ka beigās E34 524 td viņu cēla laukā, tas gan bija jautri
Tāds labs M30B35 iekš E34 ir labs arkls, ar kuru ir ļoti patīkami griesties karuselī un vēl tie gumiju zīmējumi- nedēļām uz asfaltu paliek, bet arī tik ilgi kāva kamēr sāka vārīties un tie prieki palika arvien īsāki
Offline
Driver
12. Jan 2009, 23:20 #37

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


12 Jan 2009, 23:05:08 riddler rakstīja:
viens no visleetaakajiem proporcionaali jaudiigaakajiem un nenokaujamaakajiem e34 ir vainu 530i vai 535i ar M30 dzineeju, tiesa gan vinjam ekonomija nav stipraa puse, tachu dzienejs pats par sevi ir gandriiz nenobraucams tam pat vaariishanaas nav nekas paaraak traģisks, nopunkjojies, ar graboshu hadeni, bet kameer baakaa buus benziins tas auto nestaasies

+1 neko sliktu par m30 dzinejiem nevaru pateikt.
vienigais dargais, kas var nobrukt ir gaisa meritajs un vinji ir deficits, jo kapeikjaakli ir savus ar gazi uzspridzinajushi un srotos visus izpirkushi. ja kads paradas, tad par baisu cenu.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
12. Jan 2009, 23:27 #38

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


12 Jan 2009, 23:22:28 riddler rakstīja:
bet ja auto iet uz benziinu tad uliec lietotu un brauc beedu nezinaadams ap 70~100ls tas prieks maksaa

tikai lietotu vinju jau nekur nav, vismaz agarak bija deficits. jo visiem 530,535,730,735 vinji ir vienadi un srotos prasija vismaz 70ls par sudu kas citreiz jau bija stavejis uz gazes auto, bet ideals nemotora gaisa meritajs maksaja 10-20ls

bet motors labs, cik man auto ir bijushi ar tadiem motoriem neviens mani nav pievilis, ja neskaita "idealo motoru" un tur es nebiju vainigs

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Whazaaa
12. Jan 2009, 23:32 #39

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

m30b35 man ļoti patika, tikai patēriņš gan ir spēcīgs ja BRAUC

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Whazaaa
12. Jan 2009, 23:37 #40

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

jep man 27 pa pilsētu bija optimālais

garākus gabalus braucot protams kautkādi 14, vienreiz pat 11 +/- normāli braucot


ar m50b20 kautkādi 12-13 vidējais, ar m50b25 tas pats.

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo