Online
Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 525tds E39 pārkarsēts
Autors | Ziņojums |
Atvars | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1825
Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS
| Ja reiz TDS ir dabuujis no seviss izspiest araa 3l dzseeshanas zupas- plaisa galvaa. Tur bez variantiem. Uzliekot galvu uz stenda buus skaidrs, ka tds ir un paliek tds...
| Offline | | |
shiirs4 | | Kopš: 26. Nov 2008
Ziņojumi: 1887
Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)
|
04 Jan 2009, 23:11:35 Driver rakstīja:
siir, ja jau saki ka termostatam ir pofig, utt.
tad atbildi man uz manu jautajumu/noverojumu.
man ir bijushi vairaki auto (BMW), kurus noperkot temperatura nevis staveja tieshi pa vidu, bet arii biki svarstijas no vidus uz abam pusem (lidz sarkanajam loti talu un lidz zilajam tikpat)
bet kaa nomainiju termostatu, taa temp staveja perfekti pa vidu un nevienu milimetru nekustejas uz vienu vai otru pusi.
P.S. un gan ar jauno, gan veco uzsila apmeram tada pasha laika periodaa.
vaina ir tani ka sprust kada no klapitem vai kartigi nenosledz utt. pats zini kas daras vecu auto dzeseshanas sistemas. parasti jau tas ir mehaniskas vainas, kapec tu doma ka taviem bmw ir bijis parkarsets motors? | Offline | | |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| Man bija termostata vaina, nomainija ar visu vaaku, kuram pirms tam bija suuce.. reaali aatri uzkarsa un pecka nesila un lielajai cilpai trubas bija augstas..
bet taapat gan pirms tam, gan arii tagad ir garainji un bliive galvai jaamaina laikam jau 4 gadu taa braucu [ Šo ziņu laboja martink, 04 Jan 2009, 23:36:37 ] | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5802
Braucu ar:
|
04 Jan 2009, 23:25:48 Atvars rakstīja:
Ja reiz TDS ir dabuujis no seviss izspiest araa 3l dzseeshanas zupas- plaisa galvaa. Tur bez variantiem. Uzliekot galvu uz stenda buus skaidrs, ka tds ir un paliek tds...
un to plaisu parasti dabuj kad uzvarita motorā iegāž aukstu tosolu-tad var pat sadzirdēt ka tur sprakšķ | Offline | | |
shiirs4 | | Kopš: 26. Nov 2008
Ziņojumi: 1887
Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)
|
04 Jan 2009, 23:21:50 6500 rakstīja:
driverim taisniba...termostati uzkarstot maina savas ipasibas...un ir jamaina pec uzkarsanas...
shito tu no pirksta izziidi. nemaina nekadas iipashiibas, varu to pieraadiit. | Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
04 Jan 2009, 23:41:51 shiirs4 rakstīja:
04 Jan 2009, 23:21:50 6500 rakstīja:
driverim taisniba...termostati uzkarstot maina savas ipasibas...un ir jamaina pec uzkarsanas...
shito tu no pirksta izziidi. nemaina nekadas iipashiibas, varu to pieraadiit.
nezinu ko tu vari pieradiit,bet esmu ar so problemu saskaries...un vienmer nomainot termostatu,esmu braucis bedu neredzejis,tiesi pec uzkarsanas...
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| tapec ka man gandriz visi BMW ir bijushi ar M30 dzinejiem un vinjus parkarset ir loti gruuti - tur vajag aizbraukt uz daugavpili bez antifirza.
kad biju pavisam siks, tad pasham citriz bija cauri radiatori autinjiem vai kur citur noplude.
un tam dzinejam ja temp uzkapj tuvu sarkanajam vai pat sarkanaja, atdzese, salej pa jaunu, atgaiso un viss notiek.
un ganjau ka iepriekesjie sainieki ari paris x netisham taa bija izdarijushi.
kad paliku vecaks un ari remonteju auto ne tikai maucu, tad termostats bija viena no pirmajam detlajam tapat kaa ella ko mainiju uzreiz pec auto iegades - tad ari noveroju to paradibu vai bulta stav perfekti pa vidu vai biki staiga uz abam pusem.
morale: ne visus auto tik viegli parkarset, ka plist galvas un izpush blives un varbut pat 130gradus nevajag lai sabeigtu termostatu.
un e23 parasti slimiba bija aplauzti un lapiti radiatora patruboki, kas suloja un ja laicigi nepieleja limeni, tad braucot reizem uzkapa temp vai pat uzvarijas.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
| reiz gadijaas kad uzvariju e39 523 dzineju , pats nepamaniiju , kad buultinja iekkapusi sarkanajaa, tik sajutu kad nav galiigi jaudas, neiet uz priekshu.. nodomaaju ,vsjo kaput... buuhu nobeidzis dzineeju... nu neko , attaisiiju bachoku , izpuutaas viss tosools aaraa. Atstaaju auto lai dziest un pats stebereeju peec tosola uz veikalu..
atdzisa dzineejs, atskruveju abus gaisojamos ar 20sant monetu(cita nekaa nebija ) ieleju svaigu tosolu, izgaisoju ..un aidaa. nekaadu probleemu vairs nebija.. turpmako laiku nekadas izmainjas termostata darbiibaa nemaniiju .ar temperaturu vis bija kartiibaa.. | Offline | | |
|
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| nu jā, bet vārstu saļņiki gan paliek kā koks pēc pārkarsēšanas | Offline | | |
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
|
04 Jan 2009, 23:51:16 Modricimus rakstīja:
nu jā, bet vārstu saļņiki gan paliek kā koks pēc pārkarsēšanas
var jau buut | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| un palasot topiku, es tā skatos, ka šīris ir stipri līdzīgs kaspičam | Offline | | |
shiirs4 | | Kopš: 26. Nov 2008
Ziņojumi: 1887
Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)
| 6500 un Driver kautko no gaisa apgraabstiitu te lej. davai gudrinieki, pastastiet man ka gan parkarseshana ietekme termostata iestatiijumus. konkreeti kaa. es ta varu paskastit kapec neietekmee, bet gribu dzirdet jusu versiju. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
04 Jan 2009, 23:55:52 shiirs4 rakstīja:
6500 un Driver kautko no gaisa apgraabstiitu te lej. davai gudrinieki, pastastiet man ka gan parkarseshana ietekme termostata iestatiijumus. konkreeti kaa. es ta varu paskastit kapec neietekmee, bet gribu dzirdet jusu versiju.
mana versija ir mans noverojums un tas ko man teica citi.
varbut mana gadijuma taa notika jo izleju zilo tosolu un ieleju vinja vietaa zeljo (vai sarkano) antifirzu - vinjiem siltumietilpiba ir ari biki savadaka.
ja tev nav ko darit, tad es perku termostatu un braucu pie tevis. tad tu man liksi vinju katlaa un zimesi likni pie cik gradiem cik mm valjaa un tad es vinju parkarsehu (kaa mana problema) un tu atkal merisi pie cik gradiem cik mm atveras un kad ir pilnigi valjaa.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
| ja godiigii, ar iisti neticaass kad buutiski vareetu ietekmeet termostata darbiibu dzineeja uzkarseeshana ,no 90 lidz 120-130 gradiem, nevajadzeetu imainiities metaala iipashiibaam(termostata atsperei) biezhaakais defekts man liekas tieshi nokiileeshanaas, vljaa, vai ciet poziicijaa.. | Offline | | |
shiirs4 | | Kopš: 26. Nov 2008
Ziņojumi: 1887
Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)
| baigas bulja kakinjas Driver tu te raksti
es nekada katla neko nelikshu. ta tapat es neko nepieradishu.
pietiks ar to, ka es pateikshu, ka termostata galvenais elements ir kapsula ar vielu. ta viela ir lidziga vaskam. vina maina savu agregatstavokli no cietas uz shkjidru pie noteiktas temperaturas. ka tev liekas Driver, vai ir iespeejams, ka ledus saak kust pie -4 graadiem?
parasti termostatam vainu iztek tas vasks. vainu vins mehaniski kjiilee, vai arii nenosleedz, vai arii atspere ir parak miiksta palikusi. tadelj ari bultinja nestav rovna uz 90gradiem, ka butu jabut.
bet jus jau tiktal nevarat aizdomaties, jo ir mesitari, kuri pasaka ka ir jamaina, znachit ir jamaina. | Offline | | |
shiirs4 | | Kopš: 26. Nov 2008
Ziņojumi: 1887
Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)
|
05 Jan 2009, 00:14:04 adolfs rakstīja:
05 Jan 2009, 00:01:50 oskars11 rakstīja:
ja godiigii, ar iisti neticaass kad buutiski vareetu ietekmeet termostata darbiibu dzineeja uzkarseeshana ,no 90 lidz 120-130 gradiem, nevajadzeetu imainiities metaala iipashiibaam(termostata atsperei)
nu ja tur arii kkas mainaas, tad noteikti ta vaska iipashiibaas (tur ir kkaads spec rafineets un hvz kas tur veel dariits), nevis astperee
vai ledus saks kust pie -4 gradiem, ja vins bus gatavots no vaariita uudens? | Offline | | |
|
Ivo__ | | Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2041
Braucu ar: Auto
| mainīju termostatu,jo nevarēja uzsildīt dzinēju,biju pārliecināts,ka palicis vaļā stāvoklī,bet noņemot vāku,tosols tecējā ārā tikai tik,cik caur to mazo atgaisošanas vārstiņu termostatā,tā ka vienīga iespēja,ka vērās par ātru vaļā,un ar pārkaršanu problēmu nebija,tā ka vai nu tiešām tas vasks bija mainījis īpašības,vai atspere palikusi vājāka | Offline | | |
shiirs4 | | Kopš: 26. Nov 2008
Ziņojumi: 1887
Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)
| atrodiet man kadu fakino teikumu par to, ka termostats ir metams, pec tam kad vinu uzvaara | Offline | | |
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
| Shiir, nu nav tev miera | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Gan jau ka tā viela, kas izplešas un kustina termostatu, pie tiem lielajiem grādiem izspiežas arā, un nākamajās reizēs pat pie darba temperatūras neieņem nepieciešamo tilpumu, respektīvi, nevirina kā nākas termostatu..
vienīgais izskaidrojums | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|