Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 43 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 problēma ar siltumu

AutorsZiņojums
BeeDoo
25. Dec 2008, 19:51 #21

Kopš: 02. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 724

Braucu ar: E39, Mitsubishi Lancer 06`


25 Dec 2008, 19:43:54 Delerium rakstīja:
droš ka uudenssuuknis beikc..
(pec pieredzes)


ja motors padarbojas kaadu laiku toish normaali pabrauc un attaisi valjaa korkji,tas ka iznaak gaiss vienmeer aaraa tas tak nav normaaali vai ir?
Offline
Delerium
25. Dec 2008, 20:08 #22

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8314

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

nav ne jausmas.. tik daudz nezinu
peec pieredzes man E30 bij taa, kameer brauc - silti, tikko sastreegumaa jaastaav, taa salstu nost - vainiigs bij suuknis
hondai kameer brauc - auksti, tikkko korķī pastāv - silti.. vainiigs bij beigts termostats.
Offline
BeeDoo
25. Dec 2008, 20:10 #23

Kopš: 02. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 724

Braucu ar: E39, Mitsubishi Lancer 06`


25 Dec 2008, 20:08:23 Delerium rakstīja:
nav ne jausmas.. tik daudz nezinu
peec pieredzes man E30 bij taa, kameer brauc - silti, tikko sastreegumaa jaastaav, taa salstu nost - vainiigs bij suuknis
hondai kameer brauc - auksti, tikkko korķī pastāv - silti.. vainiigs bij beigts termostats.


xe xe.. nju skaidrs.. labaak jau ka braucot silti
Offline
ottomars
25. Dec 2008, 22:57 #24

Kopš: 29. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: e30 baltu raķeti

Man zurkai ar līdzīgi - kad aktīvi brauc, tad pecka dod žaru, kad stāv uz vietas ta pavēss gaiss nāk. Man personīgi nedaudz caurs radiators un kamēr līmenis Ok, tikmēr arī pecka normāli strādā, kad nepūš silto, tad zinu, ka tosols trūkst. tā bij mana pieredze
Offline
bumberalis
26. Dec 2008, 01:42 #25

Kopš: 24. Aug 2006

Ziņojumi: 53

Braucu ar: E39

Man ar BMW par laimi tādu problēmu nav bijis, bet savā laikā braucu ar VW Golf 2 (deviņdesmitajos) un tad bija tā, ka nedaudz zuda tosols(0.5l uz 1000 km), bet motorā viņš negāja un vizuāli motortelpā ar noplūdes nekur nebija. Taču bija līdzīgi, kad dod mizā, tad silti, kad stāvi, tad vēss, kaut arī motora temperatūra normāla. Nedaudz vēlāk salonā, pie karstā gaisa padeves, sāka kaut kā dīvaini smakot. Rezultātā uz štrāses pie 110 kmh uzsprāga pečkas radiators un salons momentā piepildījās ar tvaiku. Knapi paspēju ieslēgt avareikas un tikt uz nomali. Golf 2, pēc dabūšanas mājās, nācās 2 dienas (paša rokām) mainīt to krāsniņas radiatoru, kurš pats tolaik jauns izmaksāja ap 15LS, jo, lai tiktu pie viņa, bija jānoņem viss pilnībā priekšējais panelis. BMW jau nav VW, bet nu mazumā mana pieredze noder. P.S.Kā man pēc tam teica "špečuki", tad sajūtot saldenu smaku salonā pie karstā gaisa padeves, ir labāk uzreiz aizdomāties par krāsniņas radiatora maiņu.
Offline
Artyrio85
29. Dec 2008, 20:27 #26

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 268

Braucu ar: e36

kaa pareizi atgaisot vajag ,man te dazhi biedri visaadu xynju runaaa. takaaa pastaastiet ludzu.
Offline
matrixxxx
29. Dec 2008, 20:46 #27

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Neaceros kaadam auto tiku pie siltaa gaisa pechkas pienaakoshaas trubas samainot vietaam
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo