Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Atsauksmes par Audi A8 4.2?

AutorsZiņojums
shibernieks
28. Sep 2008, 02:02 #21

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

jaunajām ir tas pac kas vecajām tikai tas viss ietīts zīdpapīrā + piesieta elektronika un ja vien nav vajadzīgs augsts klīrenss tad džipu nevajag.

neviens neapšauba to ka ar bmw ir foršāk, jautrāk, vadāmība ir sportiskāk izjūtama utt utml... bet nevajag runāt par to ko nezin
Offline
Driver
28. Sep 2008, 02:02 #22

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

esmu braucis ar (audi) kavtru un labam riepam.

un esmu secinajis, ka "vislabak" ieskrienas un turas

AWD
FWD
RWD

tikai ar gan stajas vienadi sudigi pa pluru un ledu visi.
starpiba ir taa, ka celjs ir dirsaa ar RWD saprot uzreiz, bet ar AWD pedeja bridi, kad auto "peksnji" nestajas.

un taa kaa a8 ir limuzins ne "gonscegu kvatra", tad neuzskatu, ka tas ir normali a8 locit skersam ziema visos likumos un visu laiku griezt motoru lidz galam.

a8 ir IELAS auto, turkla augstakas klases, ne zemnieku traktors, kas iet caur sudiem vai wannabe sporta auto ar ko plosities

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
shibernieks
28. Sep 2008, 02:04 #23

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Driver es velreiz atkārtošu: nerunā par to ko nezini
Offline
shibernieks
28. Sep 2008, 02:06 #24

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Nav man pie rokas nekādi statistikas rādītāji bet ja atmiņa neviļ tad ar A8 d3 (no 2002 g) audi izpogāja pārdošanas rādītājos e65 un vai tik ne arī s klasi
Offline
Driver
28. Sep 2008, 02:13 #25

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tad laikam bushu barucis "aizmidis" visu ziemu vienu gadu ar A200 20V turbo.

karoche man kvatras neizraisa nekadu orgasmu.
pozitivi bija tas, ka ieseties grutak un var operativi apbraukt un apsturet visus mulljas uz slidena celja, bet taa pa pilsetu principa pofig ar ko braukt.

P.S. riepas bija labas, bet ne pilnigi jaunas un necentos ar to auto telot wannabe sportistu pa ziemu - varbut tapec tads viedoklis

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
shibernieks
28. Sep 2008, 02:18 #26

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

200 audi beidza ražot 1991 g. tad tā arī vērtē- attiecībā pret bmw e34. lux klasi audi aizsāka ar V8.
Offline
Bimmer
28. Sep 2008, 02:28 #27

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


28 Sep 2008, 01:51:12 shibernieks rakstīja:
bimmer tu laikam neesi ar kvatru ziemā maucis pa putru uz 1.6 kad visi pārējie pārvietojas uz 0.5 nu tas koments par mārketingu

Ja šai izvēlei svarīga ir braukšana uz 1.6 pa šluru, tad jāatceras, ka visiem šīs klases auto ir modernas elektroniskās stabilizācijas sistēmas. Turklāt labai saķerei arī būtisks priekšnosacījums ir labas riepas. Ja man būtu svarīgs šis aspekts, viennozīmīgi izvēlētos Range Rover, nevis kaut kādu Quattro vai 4Matic
Offline
shibernieks
28. Sep 2008, 02:32 #28

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

bimmer cik km esi pieveicis pie da jebkāda a8 stūres?
Offline
Bimmer
28. Sep 2008, 02:34 #29

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Esmu braucis tikai ar jauno A8 un S8. Neuzskatu, ka tas Quattro būtu ar ko pārāks par vienas ass piedziņu + el.sistēmām + labām riepām
Offline
oskars11
28. Sep 2008, 02:41 #30

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv


28 Sep 2008, 02:34:14 Bimmer rakstīja:
Esmu braucis tikai ar jauno A8 un S8. Neuzskatu, ka tas Quattro būtu ar ko pārāks par vienas ass piedziņu + el.sistēmām + labām riepām
Nu nezinu , ikdienaa braukaaju ar abu tipu automashinaam,bet ziemaa vienalga quattro ir stabilaaks ,stipri stabilaaks, no pieredzes...
Offline
shibernieks
28. Sep 2008, 02:50 #31

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Bimmer var piedot to ka nezini ka audi S modeļiem spoguļu korpusi ir no pulēta alumīnija nevis hromēti bet nu par quattro sistēmu man tev kā auto žurnālistam nebūtu jāstāsta

ja nezini tad tas ir tā ka vari vilkt spainim ziemā līdzi un vari arī pārvietoties kā biznesa cilvēks kurš vnk ziemā steidzas uz daugavpili neskatoties uz to ka uz ceļa ir 5cm sniega putra.

bmw un citu pakaļpiedziņas auto spēku tad nevar nepamanīt
Offline
Johnijs
28. Sep 2008, 03:06 #32

Kopš: 17. Apr 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 2288

Braucu ar: e46

Iisteniibaa Audi ir dazhi sportiskie modelji, kas arii labi iet

RS6
Offline
shibernieks
28. Sep 2008, 03:07 #33

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

nevaig sportiskos. lielie modeļi ar analogiem dzinējiem audi bmw
Offline
martinez
28. Sep 2008, 03:58 #34

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju

Darbā bija ienācies viens vecais A8 4,2Q. Nu neko labu diezvai pateikt varēšu, detaļas maksā kosmosu, ar dabūšanu arī pašvaki, un uzrāviens priekš tā 4,2 nebija adekvāts, kā arī liekais tilts liek strebt tā diezgan pamatīgi
Tāds celtnieku šķiras blatotāju autiņš, ar "vai vai vai" eksplutācijas izmaksām
Offline
Arcus
28. Sep 2008, 11:11 #35

Kopš: 13. Dec 2004

Ziņojumi: 621

Braucu ar: 5er

Savā laikā esmu braucis diendienā ar tādu, tajā laikā jutos daudz pārāks par citiem uz ceļa (darba autiņš) u.t.t. Konkrētais bija tēvu zemē čipots un lolots, likās, ka gāja labi. Tagad braucot ar bavārieti un atceroties raudi, smiekls nāk- patēriņš kosmonautisks un tagad zinu, ka arī negāja nekujam.
Viens zināms puiciņš iepircis tādu vel laikam pa līzingiem un tagad redzams, ka izdzen 2x mēnesī līdz kalonkai. Lieki piebilst, ka strādā celtniecībā.
Offline
mmartins
28. Sep 2008, 11:42 #36

Kopš: 14. Sep 2004

Ziņojumi: 1717

Braucu ar: Prius


28 Sep 2008, 01:47:04 edzulis rakstīja:
NJja, grūta izvēle imo... S klasēm visām ir tā pneimo piekare, jaguārs atkal ir koka klucis konstantīns ar pašvaku apdari, e38 arī nav pats uzticamākais + modeļa beigas. HVZ. Ļoti grūti ko ieteikt. Bija powerā sen sen sen atpakaļ tests. Tur uzvarēja BMW, ja nemaldos...

Arī A8 ir pneimopiekare (nezinu gan vai visiem), MB pat savā ziņā ir "pajāt" uz tām piekarēm, cik zinu ir remkoplekti unlietotas detaļas arī nav problēma, protams, maksāt 1.5K par vienu jaunu amīti nav nekāda prieka

Jaguārs ikdienas braukšanā viennozīmīgi ir lētāks, ir jau viņš koka klucis, bet ļoti uzticams + tehniski ļoti vienkāršs

E38 "čornij bumer" laiki jau sen kā beigušies, a pirmsfeislifta e65 nekādā gadījumā neieteiktu
Offline
IELEJAM
28. Sep 2008, 12:07 #37

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3221

Braucu ar: prieku

Jāņem sešlitrinieks.
Un vispār BMW portālā būs grūti dabūt objektīvu vērtējumu par niknāko ienaidnieku
Offline
Huligaans
28. Sep 2008, 12:42 #38

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


28 Sep 2008, 01:32:16 Bimmer rakstīja:
Runājot par AudiStyle, tad tur neesmu ne reģistrējies, ne arī to forumu apmeklējis, tik vien cik caur linkiem no Prikolu topika iegājis, bet, šķiet, ka tā tiešām nav vieta, kur kaut ko prasīt par A8 4.2

Bet par pašu auto - kādi ir PRET argumenti 740i E38, S500 W220 un XJ8? Jo A8 4.2 šķiet šķidrākā izvēle starp šiem minētajiem


A8 2003. Kaa redzeeju taa vairs nekaa cita nevajag

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
jbee
28. Sep 2008, 13:08 #39

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 79

Braucu ar:


28 Sep 2008, 11:11:06 Arcus rakstīja:
Savā laikā esmu braucis diendienā ar tādu, tajā laikā jutos daudz pārāks par citiem uz ceļa (darba autiņš) u.t.t. Konkrētais bija tēvu zemē čipots un lolots, likās, ka gāja labi. Tagad braucot ar bavārieti un atceroties raudi, smiekls nāk- patēriņš kosmonautisks un tagad zinu, ka arī negāja nekujam.
Viens zināms puiciņš iepircis tādu vel laikam pa līzingiem un tagad redzams, ka izdzen 2x mēnesī līdz kalonkai. Lieki piebilst, ka strādā celtniecībā.

gadījumā tas chalis nav Juris E. ?
Offline
shibernieks
28. Sep 2008, 13:38 #40

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:


28 Sep 2008, 11:42:57 wilis rakstīja:

28 Sep 2008, 01:47:04 edzulis rakstīja:
NJja, grūta izvēle imo... S klasēm visām ir tā pneimo piekare, jaguārs atkal ir koka klucis konstantīns ar pašvaku apdari, e38 arī nav pats uzticamākais + modeļa beigas. HVZ. Ļoti grūti ko ieteikt. Bija powerā sen sen sen atpakaļ tests. Tur uzvarēja BMW, ja nemaldos...

Arī A8 ir pneimopiekare (nezinu gan vai visiem), MB pat savā ziņā ir "pajāt" uz tām piekarēm, cik zinu ir remkoplekti unlietotas detaļas arī nav problēma, protams, maksāt 1.5K par vienu jaunu amīti nav nekāda prieka

Jaguārs ikdienas braukšanā viennozīmīgi ir lētāks, ir jau viņš koka klucis, bet ļoti uzticams + tehniski ļoti vienkāršs

E38 "čornij bumer" laiki jau sen kā beigušies, a pirmsfeislifta e65 nekādā gadījumā neieteiktu

vecajiem d2 tikai dažiem bija adaptīvā piekare
jaunajiem d3 ir visiem un pieļauju ka pirmajiem gadiem jau varētu rasties pirmās nopietnās problēmas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo