Online

Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E60 elektronika aizlidojusi pēc piepīpēšanas

AutorsZiņojums
raivisp
18. Sep 2008, 10:55 #21

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


18 Sep 2008, 10:44:57 Puce rakstīja:
francūži un elektronika, nav divas savienojamas lietas. dažreiz palīdz vecā labā: ar dūri pa stūri metode, bet nu dažreiz.


Manam eermaa elektronika ir vairaak nekaa saprashana. Un ar duuri tur ar neko nevar panaakt. Bet ja saak gljuchiit kaukas, tad tik klemmi nost uz 15 min un mashiina peec tam kaa jauna

P.S. tam renim ir BOSCH elektronika. taa kaa shoreiz tur franchus vainot nevar, tikai frichus
Offline
australia
18. Sep 2008, 10:57 #22

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

Es pat ar savu veco E36 neriskēju piepīpēšanas figņas ar ejošiem motoriem.
Offline
janchikz
18. Sep 2008, 11:03 #23

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


18 Sep 2008, 10:49:53 stuntman rakstīja:
Atbildot uz autora jautājumu, tam visam tiešām varētu būt apakšā pamatīga huiņa - e60 elektronika
Labāk brauc pie Aigara uz Bassi, tādā Rusbemā Tev noplēsīs vēl četrciparu skaitli par softu pāršūšanu, vai kā to appisienu mēdz dēvēt.
softa paarinstalee6ana maxaa ap 100 ls
Offline
raivisp
18. Sep 2008, 11:05 #24

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


18 Sep 2008, 10:57:12 australia rakstīja:
Es pat ar savu veco E36 neriskēju piepīpēšanas figņas ar ejošiem motoriem.


Iisteniibaa ir taa, ka vieniigais, kas piepiipeeshanas laikaa var notikt, kaads elektroniskais mezgls dabon mazaak straavu nekaa vinjam vajag. Tiiri logjiski domaajot nekas ljauns notikt nevar, vienkaarshi konkreetaa sisteema uz to briidi nefunkcionee. Tachu lieta taada, ka dalja elektronisko mezglu jau by default ir zavoda kljuudas un tad nu meedz notikt visaadi joki. Un tur patiesiibaa nav nemazaakaa sakara ar pasha auto razhotaaju un taa kvalitaati. Taa ir tieshi Bosch, Siemens vai nu kaada veel cita elektronikas piegaadaataaja vaina un pavirshs darbs pie izstraades
Offline
Puce
18. Sep 2008, 11:09 #25

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

da ko fraņči pasūtīja pie vāciešiem to arī uztaisīja.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Avenger
18. Sep 2008, 11:45 #26

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 1242

Braucu ar: SUV un velosipēdu

piekritu Stuntmanam - jashauj uz Bassi, jasledz pie kompja!
man gan pec piepipeshanas viss ok bija
bet nu jauzmanas ar tam lietam - ka nekaa E60.
Offline
Bemu
18. Sep 2008, 12:12 #27

Kopš: 12. Oct 2007

Ziņojumi: 176

Braucu ar: E60 M5-LOOK & X5

Ja piem. maina akji, tad obligaati jaaliek ar taadu pashu Ah, jo kompis citas Ah nesapratiis! Tad sanaak, ja ir piem. 110Ah ir noseedies un piepiipee no citu Ah akja, tad kompis uzskata to kaa kluudu un reagee kaa konkreetajaa gadiijumaa.
Pasham nav pieredzes no piepiipeeshanas, bet gadiijumos, kad akjis ir bijis tukss, sleedzu vienkaarsi pie laadeetaaja.
Offline
Fandulis
18. Sep 2008, 12:20 #28

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13367

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Pilnīgi pareizi, pašam akji labāk nemainīt, jo lētāk tā pat nesanāks + Ah arī jāņem vērā, man maiņa + aķis snāca apmēram 130ls Wessā (oriģinālais bija 90 uzlika 100Ah) un tieši par to stāstīja, ka comp neatpazīst 100ku, bet visu čiki sataisīja.
Par servisu, vakarā uzzvanīju no rīta jau biju servisā
Offline
Mr-Scorpion
18. Sep 2008, 12:44 #29

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet

savulaik, kad Mercedes Benz strādāju, bij kuiņa, ka jaunam auto arī no stāvēšanas aķis māj ardievas un kad piepīpējot iedarbina, nestrādā virkne funkciju, kā piemēram - el. sēdekļu apsilde, klima, utt. vismaz mersim bij tā, ka, kamēr sistēmā nav pietiekošs spriegums, mašīna neļauj liekos elektro "nosūcējus" pieslēgt. savukārt, kad aķis jau ir sasniedzis kaut cik pieņemamu līmeni, viss atkal sāk darboties.
bet kļūdu dzēšana noderēs gan Tavā gadījumā.


-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Mr-Scorpion
18. Sep 2008, 13:23 #30

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


18 Sep 2008, 12:58:32 akrobaac rakstīja:
Dēļ piepīpēšanas varētu būt tā, ka displejā sūdīgi rāda (praktiski nemaz) nobrauktos kilometrus?? modelis e36.

specs neesmu, taču:
1. pārbaudi lampiņas zem displeja ( izņemot paneli laukā)
2. tur varētu tomēr vecums būt pie vainas

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
bmwaddict
18. Sep 2008, 13:55 #31

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


18 Sep 2008, 09:06:09 Puce rakstīja:
Mūsdienu mašīnas ir kā Linux. Pēc cold restart pašam ir jāielādē draiveri. Lūk, tad kad būs iekšā Windōze, tad vairs nebūs manuāli jāapstrādā pēc pārstartēšanas. Vienīgi biežāk kārsies un zilais ekrāns būs.


Nu ar Linuxi tu te zrja saliidzini, ja mashiinaam elektronika straadaatu kaut uz pusi tik labi kā embeedeetie Linuxi tad servisi buutu bez darba. Nemaz nerunaasim par to, kaadas iespeejas paveeros, ja razhotaaji atbalstiitu atveertaa koda principus..

Offline
bmwaddict
18. Sep 2008, 14:00 #32

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Shai probleemai iemesls ir vienkaarshs - starteeshana ar knapu akji var novest pie taada pasha rezultaata. Ja pareizi sapratu tad taa arii ir bijis - ar pieppiipeeshanu knapi palaidis. Nu tad taa arii notiek, ja baroshana visaam sisteemaam starteejot svaarstaas zem krtitiskaa liimenja tad saakaas gljuki un pusceljaa paartaukti inicializaacijas procesi. Viens liels kaartiigs resets paliizees, bet pastaav iespeeja arii atvadiities no viena otra bloka, piem visaadi integreetie imobilaizeri meedz sajukt praataa taa rezultaataa un pie dziiviibas tos var atgriezt vai nu nomainot autorizeetajaa servisaa visu bloku vai arii jaaravee laukaa mikrenes un jaapaarflasho (warranty void).
Offline
edzjus
20. Sep 2008, 15:58 #33

Kopš: 19. Apr 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 883

Braucu ar: e60

45 LVL un vairak nav problemas. izteica gan puisi no sakuma domu ka kads bloks dabujis ir soka terapiju, bet izradas, ka ka tikai kludu dzesana bija pie vainas..

-----------------
consulting
Offline
Driver
20. Sep 2008, 16:47 #34

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nakamreiz iemacies pareizi piepipet un iespejams gljuku nebus.

taa, kaa dara lielaka dalja cilveku ir nepareizi - uzmet vadus un uzreiz viens donoram patur kautkadus apgriezienus un otrs njem un griez.
tada varianta sanak parak lielas sprieguma svarstibas un viss, kas var sajukt prata to arii izdara.

normali butu jadara, taa:
1.ir labi vadi ar lielu skersgriezuma laukumu, ne maximas sudi.
2.mirushajam auto aizdedze izslegta un atslega ara, ja auto nav pavisam miris velams pagaidit kamer auto "aizmieg". ja pilnigi sauss, tad pofig.
3.tad tiek iedarbinats donors un tikai tad tiek uzliktas klemmes uz "spragonja"
4.velams pacelt drusku donora motora apgriezienus un PAGAIDIT VISMAZ 20-30min.
5.pectam vadus nonjemt un donoru noslapet.
6.un TAGAD DARBINAT KAA PARASTI
----------------------------------
ja veljoprojam auto nelec, tad problema ir ar spragonja akumaulatoru bateriju. Loti lielas brauktgribesanas gadijuma tiek atkartots punkts 3 un 4 un tagad jau spragonis tiek darbinats ar rucoshu donora dzineju un TIESSHI SOBRID IR LOTI SVARIGI, CIK KVALITATIVI IR VADI.

darbinot ar rucoshu donoru tapat pastav iespeja nograut donora generatoru, ar to ir jarekinas.

BET VISLABAKAIS varinats ir nonjemt akjim kadu no klemmem nost un uzlikt pataisno AKB ladetaju uz akamulatora, vismaz uz kadam 5-6stundam

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzjus
10. Oct 2008, 19:29 #35

Kopš: 19. Apr 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 883

Braucu ar: e60

paldies Driver. turpmak zinasim ka tas jadara, ja velreiz atadisies kjibele.

-----------------
consulting
Offline
roblezz
10. Oct 2008, 19:33 #36

Kopš: 19. Jul 2003

Ziņojumi: 3094

Braucu ar: ///D

Ir dzirdēts ka pēc piepīpēšanas uz E39 bija kompis jāmaina. Pats pāris reizes esmu piepīpējus, gļuku nebija
Bet var mēģināt pieslēgt pie kompja.

-----------------
es jūs visus mīlu, ejiet jūs visi dirst

Offline
Aigis
10. Oct 2008, 20:14 #37

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


10 Oct 2008, 19:33:53 roblezz rakstīja:
Ir dzirdēts ka pēc piepīpēšanas uz E39 bija kompis jāmaina. Pats pāris reizes esmu piepīpējus, gļuku nebija
Bet var mēģināt pieslēgt pie kompja.

ir piepīpēts, nekāda vaina
Offline
moonlight
10. Oct 2008, 20:50 #38

Kopš: 28. May 2002

Ziņojumi: 916

Braucu ar:


18 Sep 2008, 10:57:12 australia rakstīja:
Es pat ar savu veco E36 neriskēju piepīpēšanas figņas ar ejošiem motoriem.


Lieki... E36 jebkāda veida "piepīpēšana" nekādus gļukus nevar salaist.

E60 ir cits stāsts.
Offline
moonlight
10. Oct 2008, 20:53 #39

Kopš: 28. May 2002

Ziņojumi: 916

Braucu ar:


10 Oct 2008, 19:29:49 edzjus rakstīja:
paldies Driver. turpmak zinasim ka tas jadara, ja velreiz atadisies kjibele.


Starp citu- brīnums, ka piešķīli.

Es vienreiz biju pamanījies atstāt uz kaut kādām dienām ar ieslēgtām gaismām stāvvietā. Nosēdās aķis konkrēti. Nekāda piepīpēšana nelīdzēja. Aķi nācās izraut arā, uzlādēt un tad viss aizgāja.

Man gan ir 3.0D, tas var mainīt nianses...
Offline
shmurger
10. Oct 2008, 21:04 #40

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


20 Sep 2008, 16:47:31 Driver rakstīja:
nakamreiz iemacies pareizi piepipet un iespejams gljuku nebus.


5.pectam vadus nonjemt un donoru noslapet.


a ja nonjem vadus, tad toch donors ir jaaslaapee??? ja nu arii to vairs nevar pieskjilt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo