Online
Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 vmax > 320km
Autors | Ziņojums |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Viss ir vienakrshi, turbo labu uz jaduiiga dzineja (M50B25 ar turbo ~ 500zs pietiks) + redukoru vajag garu, no kaada diizelja, tad gan jau ka ja motoram bus ta jauda vares sasniegt to aatrumu, tik protams zaarku arii jau laiciigi pasuuti, lai ar E30 drotu taa lidotu Pie taadas jaudas/griezes un aatruma gan reduktors, gan kaarba izjuks | Offline | | |
se7en | | Kopš: 28. Dec 2004
No: Dobele
Ziņojumi: 27657
Braucu ar: SE7EN, MV-989
| jaudu tā, ka zirgi birst pa izpūtēju ārā, pareizos pārnesumus un tad var mēģināt, bet poljubomu būs grūti, jo E30 airodinamika, viegli izsakoties, ir dirsā
----------------- In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all." | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
14 Sep 2008, 11:18:34 se7en rakstīja:
E30 airodinamika, viegli izsakoties, ir dirsā
+1
imho bet žurkai arī nav nekāds superpiespiedējspēks
skat. video e36 uz gandrīz 300
part 1
part 2[ Šo ziņu laboja kars, 14 Sep 2008, 12:14:41 ] | Offline | | |
gilbert | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3134
Braucu ar:
| Kkā neveikli sanāca | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
14 Sep 2008, 01:47:28 aimer rakstīja:
es kaukur ta un reikinaju 2-3k, vispar budu loti labi ja visu so saliktu uz e30 XI bet tas vel +1k ja nevajrak
slinkums lasii bet par ix aizmirsti viennoziimigi, tur gemis ir x3 un liela probleeema ir priekshas tilts, kuram limits pie 350zs ir izsmelts | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| blja, k var dirst, var ar taadu auto dabuut triiniiti taafelee un to var izdariit ar to pashu S50B32 dzineeju bez jebkaadaam paarbuuveem, reduktora paarnesums tik mazaaks vajadziigs
shitas ir tepat LV ar 20 gadus vecu M5
un shitas ir ar E30, 2,5dzineeju, ''kura aerodinamika esot dirsaa''
un es jau sen esmu teicis, ka 250 ir hujnja, vajag 3niiti!
| Offline | | |
uvels | | Kopš: 07. Mar 2006
Ziņojumi: 3210
Braucu ar: semaku
| ja sis e30 9,5sek sasniedz gandriz 250kmh tad uzskatu ka 300+ tur nav problema,vienigi sitads e30 LV nekad nebuus
http://www.youtube.com/watch?v=TAJLrl75Bzk | Offline | | |
uvels | | Kopš: 07. Mar 2006
Ziņojumi: 3210
Braucu ar: semaku
| huinja ta visa airodinamika,ja ir pareizais motors zem haubes tad viss notiek,pastastiet tad man ka mersis G klase ar loti airodinamisku virsbuvi 300km h lido | Offline | | |
|
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
14 Sep 2008, 12:50:03 uvels rakstīja:
ja sis e30 9,5sek sasniedz gandriz 250kmh tad uzskatu ka 300+ tur nav problema,vienigi sitads e30 LV nekad nebuus
http://www.youtube.com/watch?v=TAJLrl75Bzk
e30tajam, lai izgrieztu triiniiti pietiek arii ar 320-350 zirgiem, tur nav jaabuut kosmosam | Offline | | |
ozis9 | | Kopš: 22. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1385
Braucu ar: 730
| sexgangu vajag | Offline | | |
Arach | | Kopš: 26. Feb 2003
Ziņojumi: 1903
Braucu ar: E36 328
| bērnībā ēdām košļenes TURBO, tur iekšā bija bildītes ar visādām super duper mašīnītēm, kurām bija rakstīti maksimālie ātrumi, jeee
P.S. ĶĪmija smadzenes saēdušas? | Offline | | |
moro | | Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 2339
Braucu ar:
| [ Šo ziņu laboja moro, 16 Sep 2008, 15:09:07 ] | Offline | | |
zzips | | Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| http://www.youtube.com/watch?v=aeHTMK-GAgo&NR=1
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon | Offline | | |
zzips | | Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| vai
http://www.youtube.com/watch?v=CDDI5h8JQE0&NR=1
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
14 Sep 2008, 12:46:36 Bute rakstīja:
blja, k var dirst, var ar taadu auto dabuut triiniiti taafelee un to var izdariit ar to pashu S50B32 dzineeju bez jebkaadaam paarbuuveem, reduktora paarnesums tik mazaaks vajadziigs
Sapņo vien tālāk. Pēc teorijas aerodinamiskie zudumi ir ātrums^3 * koeficients, ko nosaka Cx, auto frontālā platība un gaisa blīvums.
Ar standarta E30 Cx=0.32 aerodinamiskajos zudumos vien pie 300km/h aizies ap 320Zs, pie 320km/h tas būs jau ap 390Zs. Transmisija/riepas noņems nost vēl 15-20%, tālāko sarēķiniet paši.
| Offline | | |
Arach | | Kopš: 26. Feb 2003
Ziņojumi: 1903
Braucu ar: E36 328
| CarTest | Offline | | |
|
grimS | | Kopš: 01. Jun 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2291
Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe
| A vispar interesanti palasit un video paskatities. Lai nebutu offtopic! Jautaajums topica autoram: Prieks kam tev tas ir vajadzigs un kur tu taisies sasniegt tos 320 km/h ? Kuru tas intereses? Vienreiz paradisi ka vari un viss? Vai tirgosi to masiinu ss.lv talak? | Offline | | |
Universal | | Kopš: 10. Aug 2004
Ziņojumi: 1882
Braucu ar: neBMW
|
16 Sep 2008, 15:31:51 josi rakstīja:
14 Sep 2008, 12:46:36 Bute rakstīja:
blja, k var dirst, var ar taadu auto dabuut triiniiti taafelee un to var izdariit ar to pashu S50B32 dzineeju bez jebkaadaam paarbuuveem, reduktora paarnesums tik mazaaks vajadziigs
Sapņo vien tālāk. Pēc teorijas aerodinamiskie zudumi ir ātrums^3 * koeficients, ko nosaka Cx, auto frontālā platība un gaisa blīvums.
Ar standarta E30 Cx=0.32 aerodinamiskajos zudumos vien pie 300km/h aizies ap 320Zs, pie 320km/h tas būs jau ap 390Zs. Transmisija/riepas noņems nost vēl 15-20%, tālāko sarēķiniet paši.
"1000 koņei huļi ti hočeš" projekts
bļe kā saka: "cilvēkiem idejas kā mājas... ne jau tāpēc ka lielas, bet tāpēc ka stulbi uzbūvētas" [ Šo ziņu laboja Universal, 16 Sep 2008, 16:00:54 ]
-----------------
Signalizācijas sistēmas, videonovērošana, ugunsdrošība, access, domofoni, drošības sistēmu projektēšana | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Ne te kaads kaut ko taisiis ne te buus, pilniiga tuksha dirshana, 300 km/h ar E30, jaasmejas. Tur jabut smadzenees aprobezjotam, lai taadu taisiitu, jo lai to sasniegtu vajag jaudu, bet rezultaats arii tikai aatrumam tas auto buutu, ne jau trasee taadu kaads var savakt. | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
16 Sep 2008, 15:31:51 josi rakstīja:
14 Sep 2008, 12:46:36 Bute rakstīja:
blja, k var dirst, var ar taadu auto dabuut triiniiti taafelee un to var izdariit ar to pashu S50B32 dzineeju bez jebkaadaam paarbuuveem, reduktora paarnesums tik mazaaks vajadziigs
Sapņo vien tālāk. Pēc teorijas aerodinamiskie zudumi ir ātrums^3 * koeficients, ko nosaka Cx, auto frontālā platība un gaisa blīvums.
Ar standarta E30 Cx=0.32 aerodinamiskajos zudumos vien pie 300km/h aizies ap 320Zs, pie 320km/h tas būs jau ap 390Zs. Transmisija/riepas noņems nost vēl 15-20%, tālāko sarēķiniet paši.
Un to staasta cilveeks, kas brauc ar compact
Vislabaakaa teorija ir prakse un otrkaart, es runaaju par 300, nevis par 320 kilometriem stundaa, patin lapas atpakalj un palasi uzmaniigaak | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|