Online

Pašreiz BMWPower skatās 143 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: E36 1.8i -> 1.8is motora maiņa

AutorsZiņojums
thomass
03. Sep 2008, 23:17 #21

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8


03 Sep 2008, 23:14:40 LaurisA rakstīja:
nu , veciit , imho , tur diezgan daudz ir izdariits , ja ir palicis tikai viens kabelis.
Čalis arī normāli pajutāja - čp pa čom. Nevis takā citi saka "man huļiganka paliek gurdena" u.t.t

ok aizveries un peerc to isa motoru no maniim

-----------------
Offline
LA
03. Sep 2008, 23:17 #22

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

loh , nejau man vaig to suudu
Offline
janka318is
04. Sep 2008, 20:29 #23

Kopš: 08. Jun 2007

No: Ludza

Ziņojumi: 135

Braucu ar: 24

isam aizdedzei ir 4 spoles katram uz savu cilindru dzirksteli padod kad klokenes staavokla deveejs sakriit ar sadeleneem varbuut kautkur nav savienots vai bojaats kaads no devejiem
Offline
serhins
08. Sep 2008, 18:17 #24

Kopš: 29. Jan 2007

No: Baloži

Ziņojumi: 213

Braucu ar: Atslēgām aizdedzē....

Motoru ieliku kopa ar pravodku kompi. M44 1.8is 97g šaize bija tāda ka man vajadzēja čipu, kas nak atslēga, no tās mašinas kurā viņš staveja, aizdzinu uz bausku džeki momenta atkoda kas pa vainu! uzlika man to visu un aiziet!
Offline
serhins
08. Sep 2008, 18:21 #25

Kopš: 29. Jan 2007

No: Baloži

Ziņojumi: 213

Braucu ar: Atslēgām aizdedzē....


07 Aug 2008, 08:45:30 garfs rakstīja:
ja zinatu ko vairak par abiem auto, piemeram, gadu tad varetu shemas pachekot, principa tas , ka bijis tomats ir sikums - viens vads japarlode un viss bumbas.. vot ja tur ews iepits, tad chalis dabus mazliet pacakareties..

Ja vaina bija EWS Un ieprieks bija automāts M40 tagad Mehaniskā M44
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo