Online
Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 330Ci iet kā noguris
Autors | Ziņojums |
Rons | | Kopš: 28. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3275
Braucu ar: 435iX un M6
| nav taa ka tev elju daudz rij ?
----------------- www.radari.lv | Offline | | |
harits | | Kopš: 05. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5270
Braucu ar:
| man ir 325.. un pilnīgi tas pats, karstā laikā silts motors ir gurdens, vēsā vakarā vai no rīta iet kā jau jāiet (ar siltu motoru) [ Šo ziņu laboja harkevIcs, 16 Jul 2008, 14:49:21 ] | Offline | | |
GR8 | | Kopš: 20. Feb 2005
Ziņojumi: 2348
Braucu ar: dēli
|
16 Jul 2008, 14:48:57 harkevIcs rakstīja:
man ir 325.. un pilnīgi tas pats, karstā laikā silts motors ir gurdens, vēsā vakarā vai no rīta iet kā jau jāiet (ar siltu motoru)
gadījumā nestāv koniskais, kas,kad motors uzsilst, rauj iekšā karsto gaisu? | Offline | | |
Rus_Lan | | Kopš: 16. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28
Braucu ar: GT-5113
|
16 Jul 2008, 14:44:44 Rons rakstīja:
nav taa ka tev elju daudz rij ?
ellu nerij...no mainjas liidz mainjai nav jaadalej pat... | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
16 Jul 2008, 14:48:57 harkevIcs rakstīja:
man ir 325.. un pilnīgi tas pats, karstā laikā silts motors ir gurdens, vēsā vakarā vai no rīta iet kā jau jāiet (ar siltu motoru)
Laikam skolā fizikas stundās gulēji pēdējos solos un neklausījies ko pasniedzējs stāstīja
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
Neoo | | Kopš: 27. Nov 2004
Ziņojumi: 4950
Braucu ar: A4
| Manupraat juus te huinju runaajat 02 gada autinjs, jaavieno kautkas nost, tad klaat, varbuut autorizeetaa servisa ar diagnostiku saaksi labaak [ Šo ziņu laboja Neoo, 16 Jul 2008, 15:10:48 ]
-----------------
| Offline | | |
Didzis | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
16 Jul 2008, 15:01:27 RM1 rakstīja:
16 Jul 2008, 14:48:57 harkevIcs rakstīja:
man ir 325.. un pilnīgi tas pats, karstā laikā silts motors ir gurdens, vēsā vakarā vai no rīta iet kā jau jāiet (ar siltu motoru)
Laikam skolā fizikas stundās gulēji pēdējos solos un neklausījies ko pasniedzējs stāstīja
par vielas blīvumiem un gaisa molekulas piesātinātību ar O2 attiecībā pret temperatūru?
[ Šo ziņu laboja Didzis85, 16 Jul 2008, 15:14:43 ]
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
16 Jul 2008, 15:14:18 Didzis85 rakstīja:
par vielas blīvumiem un gaisa molekulas piesātinātību ar O2 attiecībā pret temperatūru?
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
|
xn3x | | Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: ģimenes universāli
|
16 Jul 2008, 15:14:18 Didzis85 rakstīja:
par vielas blīvumiem un gaisa molekulas piesātinātību ar O2 attiecībā pret temperatūru?
šitas gan bija jibberish gaisa molekulas piesātinātība ar O2? | Offline | | |
Bude | | Kopš: 18. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3170
Braucu ar:
|
16 Jul 2008, 15:16:35 RM1 rakstīja:
16 Jul 2008, 15:14:18 Didzis85 rakstīja:
par vielas blīvumiem un gaisa molekulas piesātinātību ar O2 attiecībā pret temperatūru?
Par to zinātnisko formulējumu gan nezinu :P
rezultāts - tad kad silts/karsts laiks iet bik gurdenāk kā dzestrā vēsā rītā piemēram, the same ja koniskais nav nodalīts ar siltumu aizturošu materiālu no motortelpas ja nekļūdos?
PS: esmu tādu faktu novērojis uz vairākiem autiņiem..
principā tas ietekmē visus iekšdedzes dzinējus?! [ Šo ziņu laboja B, 16 Jul 2008, 15:20:46 ] | Offline | | |
harits | | Kopš: 05. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5270
Braucu ar:
|
16 Jul 2008, 14:51:15 GR8 rakstīja:
16 Jul 2008, 14:48:57 harkevIcs rakstīja:
man ir 325.. un pilnīgi tas pats, karstā laikā silts motors ir gurdens, vēsā vakarā vai no rīta iet kā jau jāiet (ar siltu motoru)
gadījumā nestāv koniskais, kas,kad motors uzsilst, rauj iekšā karsto gaisu?
nav nekāds koniskais., gaisu vispār no motortelpas neņem., gaisa blīvuma mērītājs ir nomainīts. ! es saprotu ka karstā laikā jāiet sliktāk bet nu nejau tā kā 2.0 izteikti jūtami karstā laikā iet sliktāk![ Šo ziņu laboja harkevIcs, 16 Jul 2008, 15:33:09 ] | Offline | | |
Didzis | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
16 Jul 2008, 15:19:05 xn3x rakstīja:
16 Jul 2008, 15:14:18 Didzis85 rakstīja:
par vielas blīvumiem un gaisa molekulas piesātinātību ar O2 attiecībā pret temperatūru?
šitas gan bija jibberish gaisa molekulas piesātinātība ar O2?
Neko nesapratu...
Kaa Tev shkiet, no kaa sastaav viela, kuru Tu elpo?
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
harits | | Kopš: 05. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5270
Braucu ar:
|
16 Jul 2008, 15:10:36 Neoo rakstīja:
Manupraat juus te huinju runaajat 02 gada autinjs, jaavieno kautkas nost, tad klaat, varbuut autorizeetaa servisa ar diagnostiku saaksi labaak
a man ir '92 | Offline | | |
xn3x | | Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: ģimenes universāli
|
16 Jul 2008, 15:32:26 Didzis85 rakstīja:
16 Jul 2008, 15:19:05 xn3x rakstīja:
16 Jul 2008, 15:14:18 Didzis85 rakstīja:
par vielas blīvumiem un gaisa molekulas piesātinātību ar O2 attiecībā pret temperatūru?
šitas gan bija jibberish gaisa molekulas piesātinātība ar O2?
Neko nesapratu...
Kaa Tev shkiet, no kaa sastaav viela, kuru Tu elpo?
molekula ir O2, gaiss ir gāzu maisījums. mainoties gaisa temperatūra var mainīties varbūt tvaika piesātinājums, bet ne jau O2 vnk kopumā gaisa blīvums samazinās, paaugstinoties temperatūrai un nemainoties spiedienam. kaut kā tā | Offline | | |
Didzis | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
16 Jul 2008, 15:35:49 xn3x rakstīja:
16 Jul 2008, 15:32:26 Didzis85 rakstīja:
16 Jul 2008, 15:19:05 xn3x rakstīja:
16 Jul 2008, 15:14:18 Didzis85 rakstīja:
par vielas blīvumiem un gaisa molekulas piesātinātību ar O2 attiecībā pret temperatūru?
šitas gan bija jibberish gaisa molekulas piesātinātība ar O2?
Neko nesapratu...
Kaa Tev shkiet, no kaa sastaav viela, kuru Tu elpo?
molekula ir O2, gaiss ir gāzu maisījums. mainoties gaisa temperatūra var mainīties varbūt tvaika piesātinājums, bet ne jau O2 vnk kopumā gaisa blīvums samazinās, paaugstinoties temperatūrai un nemainoties spiedienam. kaut kā tā
par molekulu :šuriks_pārrakstījās:
Tas, ko gribēju teikt ir skābeklis, pēc būtības, ir tāda pati gāze kā jebkura cita, kuras blīvums mainās atkarībā no spiediena (aka augstuma virs jūras līmeņa) un temperatūras.
Iekšdedzes dzinējiem saldais ēdiens ir skābeklis, jo vairāk jo labāk
Jo tuvāk jūras līmenim, jo lielāka skābekļa koncentrācija, jo auKstāka (normas robežās, protams) vide, jo lielāka skābekļa koncentrācija ==> Dzinējs priecīgāks :-P
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
16 Jul 2008, 15:35:49 xn3x rakstīja:
molekula ir O2, gaiss ir gāzu maisījums. mainoties gaisa temperatūra var mainīties varbūt tvaika piesātinājums, bet ne jau O2 vnk kopumā gaisa blīvums samazinās, paaugstinoties temperatūrai un nemainoties spiedienam. kaut kā tā
Paaugstinoties temp.-siltā laikā, gaisa molekulas atrodas tālāk viena no otras, nekā auksta laikā, tāpēc karstā laikā, ir mazāk gaisa molekulu pie vienāda tilpuma, mazāk gaisa dzinējā -> sliktāks degmaisījums -> sliktāk iet [ Šo ziņu laboja RM1, 16 Jul 2008, 15:55:48 ]
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
|
Onka | | Kopš: 10. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 475
Braucu ar: 325 01’
| šitas viss izklausās pēc mirstoša vanosa, un tas noteikti apstiprināsies ja teiksiet ka auto ir gurdens tikai līdz ~3k RPM
Un parasta dzinēja elektronikas diagnostika Jums to nepateiks...
Pašam ir līdzīga problēma...
Drīz Vanoss tiks remontēts
| Offline | | |
Rus_Lan | | Kopš: 16. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28
Braucu ar: GT-5113
|
16 Jul 2008, 15:10:36 Neoo rakstīja:
Manupraat juus te huinju runaajat 02 gada autinjs, jaavieno kautkas nost, tad klaat, varbuut autorizeetaa servisa ar diagnostiku saaksi labaak
es tachu jau biju autorizeetaa servisaa un nekaa...kaa var 328 iet taapat kaa 330??? | Offline | | |
Rus_Lan | | Kopš: 16. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28
Braucu ar: GT-5113
|
16 Jul 2008, 15:58:46 Onka rakstīja:
šitas viss izklausās pēc mirstoša vanosa, un tas noteikti apstiprināsies ja teiksiet ka auto ir gurdens tikai līdz ~3k RPM
Un parasta dzinēja elektronikas diagnostika Jums to nepateiks...
Pašam ir līdzīga problēma...
Drīz Vanoss tiks remontēts
uz kaadaam izmaksaam buus jaareekjinaas ja nu kas??
man pasham taada dzilja aizdoma jau bija,bet ceru ka taa nebuus... | Offline | | |
Didzis | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
16 Jul 2008, 15:58:46 Onka rakstīja:
šitas viss izklausās pēc mirstoša vanosa, un tas noteikti apstiprināsies ja teiksiet ka auto ir gurdens tikai līdz ~3k RPM
Un parasta dzinēja elektronikas diagnostika Jums to nepateiks...
Pašam ir līdzīga problēma...
Drīz Vanoss tiks remontēts
kāpēc, lai tas būtu vanos ?
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|