Online

Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Bioetanols karburatora dzinējam

AutorsZiņojums
Siipols
30. Jun 2008, 17:57 #21

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


30 Jun 2008, 17:37:33 Puce rakstīja:
a dzelzceļu no šaursliežu dzelzceļa atšķir?

Es tikai šaurās pierītes atšķiru

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Driver
30. Jun 2008, 18:34 #22

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 Jun 2008, 18:07:58 shiirs2 rakstīja:
pasaki labak kur lai dabun magjin pareju no BMW original spraudnja uz ISO prieksh E34.

argusaa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jurxx
30. Jun 2008, 18:41 #23

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

Izdeviigi paliek ar spirtu braukt ja majas pats dzen un skaidi ar 5% benziinu...

vot ja tu majas uztaisi k.ko sitadu tad paliek izdeviigi Braagu var taisit no visa kas puust +ja labi piesaujies vari veel tirgot
Offline
Driver
30. Jun 2008, 18:50 #24

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

istais, istais.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Modrs
30. Nov 2008, 12:46 #25

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

uzcelšu biš augšā topiku.
Vasarā 3 bākas braucu ar ibioetanolu iekš huļigankas M10 motora ar MS vadības bloku. Pat Usera driver semaku vilku ~ 100 km
rezumē -
(+)
izpūtējs kā izmazgāts - neviena kvēpa, sveces, ļamda bez nosēdumiem. nesmird.

(-)
mazāka jauda, spirts labāk vada strāvu, tāpēc man patstāvīgi nedaudz blāvoja pacanskā (rezerves) lampiņa

Tā kā ir krīze un tāpat ņekuj neko prātīgu darīt, tad tiek gatavots degvielas apsildes siltummainis, RTU pasniedzēji teica, ka ja brauc ar spirtu, tad tas ir ļoti labi - labāk iztvaikos un sadegs..

nu tipo tavo...
Offline
GintsK
30. Nov 2008, 13:32 #26

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Jauda nav mazaaka, ja saregulee.
Teeree gan vairaak.
(-) tur ir, ka nav ekonomiski izdeviigi (ja nav augstaakaprakstiitais bruuzis)

Viens man teica par speciaalaam motorelljaam prieksh E85.
Offline
Modrs
30. Nov 2008, 13:35 #27

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

par tām eļļām gan neko nezinu, bet ja jau kvēpi izplūdē ir mazāki un degkameras tīras, tad tur nekam īpašam nevajadzētu būt
Offline
GintsK
30. Nov 2008, 16:28 #28

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Par monstrozumu nav striida. Bet, lai buutu jaudas ieguvums, atmosfeeriskais motors speciaali jaabuuvee uz e85. Turbo - vienkaarshi var puust daudz stipraak!
Offline
Modrs
30. Nov 2008, 16:39 #29

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


30 Nov 2008, 16:28:51 GintsK rakstīja:
Par monstrozumu nav striida. Bet, lai buutu jaudas ieguvums, atmosfeeriskais motors speciaali jaabuuvee uz e85. Turbo - vienkaarshi var puust daudz stipraak!


Varētu dažos vārdos par to pārbūvi...?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo